Mitä tarkoittavat? Mihin vaikuttavat? Kumpi kannattaisi olla?
Olen ihan ulkona... :-(
WLAN G vai B/G-versio
4
430
Vastaukset
- /Tutkain
On taaksepäin yhteensopiva. Eli myös muutaman uoden takaisetkin laitteet toimivat (joissa vain b-protokolla). Aika moni pda ja kännykkä kuuluvat tähän kategoriaan. Samoin ensimmäiset ADSL-WLAN -modeemit ym.
Tietysti, jos ei ole näitä legacy-tuotteita, pelkkä G riittää...- wWilma
viestisi vastasi kysymykseeni.
Mutta mihin näitä b- ja G-protokollia tarvitaan yleensä ottaen..? Kuten huomaat mulla ei ole läppäriä... Vasta ajatuksena hankkia, mutten tiedä niistä tarpeeksi millainen olisi tarpeisiini sopiva... *nolona tunnustaa..* wWilma kirjoitti:
viestisi vastasi kysymykseeni.
Mutta mihin näitä b- ja G-protokollia tarvitaan yleensä ottaen..? Kuten huomaat mulla ei ole läppäriä... Vasta ajatuksena hankkia, mutten tiedä niistä tarpeeksi millainen olisi tarpeisiini sopiva... *nolona tunnustaa..*b = 11megaa g = 54megaa siis bittiä sekunnissa..
molemmat toimivat 2,4ghz taajuudella.... a myös 54megaa mutta toimii 5ghz taajuudella.
uusia mm n ja valmistajien omat viritykset.
b ja g hyvin tuettu nykyisissä laitteissa muissa voi joutua ostamaan koko paletin samalta valmistajalta- wWilma
Timppa66 kirjoitti:
b = 11megaa g = 54megaa siis bittiä sekunnissa..
molemmat toimivat 2,4ghz taajuudella.... a myös 54megaa mutta toimii 5ghz taajuudella.
uusia mm n ja valmistajien omat viritykset.
b ja g hyvin tuettu nykyisissä laitteissa muissa voi joutua ostamaan koko paletin samalta valmistajaltaepäselväksi mihin mä näissä KÄYTÄNNÖSSÄ törmään / tartten... *vääntäkee rautalangasta...*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251491
- 241166
- 1171048
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus314838- 42740
- 59667
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on279657- 45653
- 65630
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym48589