Minä en jaksa enää odottaa yhtään kauempaa. Olen odottanut jo niin kauan. Kuutos kirja jäi niin pahasti kesken Voldemortin osasta, ja kaikesta muustakin. Menetän pian järkeni kun kysymyksiini ei osaa vastata kuin yksi ihminen maailmassa (row) :) Tietoa päivämäärästä? (ilmestymis)
7 kirjan odottelua.. oihh,. ;)
Dean
2
340
Vastaukset
ei ole vielä mitään tietoa, mutta kirjan nimi tulee olemaan Harry Potter and the Deathly Hallows, joka on vapaasti suomennettuna Harry Potter ja kuoleman pyhymykset. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että juuri tuo tulisi olemaan kirjan lopullinen suomenkielinen nimi. Siitä päättää Jaana Kapari.
- Glasshanded
Aiemminhan oli suunnitteilla että kirja julkaistaisiin englanniksi 07.07.07, mikä ei kuulemma ole enää varmaa. ^__^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671262- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että342729- 116680
- 52670
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584