Henkimaailman perhedraama

Noita-Nainen.

No nyt nayttaa silta, etta tietyt henget ovat juuttuneet tietylle tasolle toistamaan tiettya asiaa, silla olen tassa jo useamman paivan ajan (aamuyolla) kuunnellut asunnossani tata "dialogia", joka kuuluu nain:

Henki A: "Mene nukkumaan". (naisen aani)

Henki B: "Tah?" (miehen aani)

Henki A: Kuuletsa!?! (suhteellisen kiivastuneella aanella)

Luulin ensin, etta heilla/niilla on asiaa minulle, mutta kaikesta paatelleen ne elavat jotain ihan omaa "perhedraamaansa" tuolla "jollakin tasolla"...;)

24

2266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      Kasvaisit sinäkin jo aikuiseksi, ja jättäisit tuon vaiheen jo taa..

    • pikimmin

      Ketjun aloittajan mennä tutkituttamaan päänuppinsa..Ei muuta..

      • Noita-Nainen.

        No tulivathan ne "standardiselitykset" sielta...;)

        No mutta - kehotuksistanne huolimatta ajattelin kylla jatkaa tata "perhedraaman" kuuntelua.

        Miksi muuten yleensa kuvitellaan, etta kummitukset/haamut ovat jotain super-rayha-henkia? Ne ovat monasti aikamoisia "taviksiakin", jotka toistavat astraalitasolla samoja asioita kuin aikanaan elaessaan tekivat.


      • anja 59
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        No tulivathan ne "standardiselitykset" sielta...;)

        No mutta - kehotuksistanne huolimatta ajattelin kylla jatkaa tata "perhedraaman" kuuntelua.

        Miksi muuten yleensa kuvitellaan, etta kummitukset/haamut ovat jotain super-rayha-henkia? Ne ovat monasti aikamoisia "taviksiakin", jotka toistavat astraalitasolla samoja asioita kuin aikanaan elaessaan tekivat.

        Kirjoituksesi voisi olla totta mutta joku laittaa sanomaan, että mieti tarkkaan oletko itse kuvitellut tämän vain päässäsi?

        Itselläni on yliluonnollisia kokemuksia, mutta eivät kummituksen jää maan päälle jauhamaan mitään nukkumaanmenoasioita, mielestäni niillä on jotain pahempaa sitten jos jäävät.

        Ja miksi astraalihenkilöt nukkuisivat tai kummitukset? Tai miksi valaistuneet astraaliolennot nahistelisivat noin lapsellisesti tai miksi he puhuisivat helsinkiläisittäin? Miksi he puhuisivat suomea? Luulen, että se kertoo sinusta, subjektiivisesta kokijasta ja kokemuksesta enemmän kuin mistään sinun ulkopuolisesta olennosta.

        Näin mä ajattelen, sulla on oikeus ajatella kuten ajattelet. :)


      • Noita-Nainen.
        anja 59 kirjoitti:

        Kirjoituksesi voisi olla totta mutta joku laittaa sanomaan, että mieti tarkkaan oletko itse kuvitellut tämän vain päässäsi?

        Itselläni on yliluonnollisia kokemuksia, mutta eivät kummituksen jää maan päälle jauhamaan mitään nukkumaanmenoasioita, mielestäni niillä on jotain pahempaa sitten jos jäävät.

        Ja miksi astraalihenkilöt nukkuisivat tai kummitukset? Tai miksi valaistuneet astraaliolennot nahistelisivat noin lapsellisesti tai miksi he puhuisivat helsinkiläisittäin? Miksi he puhuisivat suomea? Luulen, että se kertoo sinusta, subjektiivisesta kokijasta ja kokemuksesta enemmän kuin mistään sinun ulkopuolisesta olennosta.

        Näin mä ajattelen, sulla on oikeus ajatella kuten ajattelet. :)

        "Itselläni on yliluonnollisia kokemuksia, mutta eivät kummituksen jää maan päälle jauhamaan mitään nukkumaanmenoasioita, mielestäni niillä on jotain pahempaa sitten jos jäävät."

        Miksi olisi jotain "pahempaa"..? Olen myos ulkomailla ollessani (Irlannissa) todistanut, kun huoneistossa askeittain kuollut rouvashenkilo (niin askettain kuollut, etta asuntoon tuli viela postia hanen nimellaan) kavi "tee-keskusteluja" ilmeisesti edesmenneiden ystavattariensa kanssa, aivan kuten heilla oli ollut tapana tehda ennen kuolemaansa siina nimenomaisessa huoneistossa.

        Ei sen kummempaa. (Lisaksi siina talossa sahkolaitteet "toimivat itsekseen" ja verhot liikkuivat itsenaisesti, mutta jos nyt pysytaan vain "juttelutasolla".)

        Kuulin esim. astioita tiskatessani, miten selan takanani keittion poydan aaresta kuului juuri sita englanninkielista "teehetki-keskustelua", eli suomeksi sanottuna "suhteellisen jonninjoutavaa hopotysta"...;)

        "Ja miksi astraalihenkilöt nukkuisivat tai kummitukset?"

        No eivathan ne enaa nukukaan fysiologisessa mielessa, mutta tietyt nukkumiseen liittyvat RITUAALIT saattavat olla niilla/heilla erittain iskostuneita juttuja. Olennaista on se HETKI, ei se, mita siina loppujen lopuksi tapahtuu.

        "Tai miksi valaistuneet astraaliolennot nahistelisivat noin lapsellisesti..."

        Kyse ei ole "valaistuneista astraaliolennoista", vaan "tavis-hengista". Tiedan, missa mennaan, kun enkeli nayttaytyy/puhuu/ilmestyy ja ne/he eivat todellakaan "hopise joutavia".


        "...tai miksi he puhuisivat helsinkiläisittäin? Miksi he puhuisivat suomea?"

        Koska olen nyt Suomessa ja sellaisella murrealueella, etta asia on taysin mahdollista.


        Luulen, että se kertoo sinusta, subjektiivisesta kokijasta ja kokemuksesta enemmän kuin mistään sinun ulkopuolisesta olennosta.


      • Nova Orig.
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        "Itselläni on yliluonnollisia kokemuksia, mutta eivät kummituksen jää maan päälle jauhamaan mitään nukkumaanmenoasioita, mielestäni niillä on jotain pahempaa sitten jos jäävät."

        Miksi olisi jotain "pahempaa"..? Olen myos ulkomailla ollessani (Irlannissa) todistanut, kun huoneistossa askeittain kuollut rouvashenkilo (niin askettain kuollut, etta asuntoon tuli viela postia hanen nimellaan) kavi "tee-keskusteluja" ilmeisesti edesmenneiden ystavattariensa kanssa, aivan kuten heilla oli ollut tapana tehda ennen kuolemaansa siina nimenomaisessa huoneistossa.

        Ei sen kummempaa. (Lisaksi siina talossa sahkolaitteet "toimivat itsekseen" ja verhot liikkuivat itsenaisesti, mutta jos nyt pysytaan vain "juttelutasolla".)

        Kuulin esim. astioita tiskatessani, miten selan takanani keittion poydan aaresta kuului juuri sita englanninkielista "teehetki-keskustelua", eli suomeksi sanottuna "suhteellisen jonninjoutavaa hopotysta"...;)

        "Ja miksi astraalihenkilöt nukkuisivat tai kummitukset?"

        No eivathan ne enaa nukukaan fysiologisessa mielessa, mutta tietyt nukkumiseen liittyvat RITUAALIT saattavat olla niilla/heilla erittain iskostuneita juttuja. Olennaista on se HETKI, ei se, mita siina loppujen lopuksi tapahtuu.

        "Tai miksi valaistuneet astraaliolennot nahistelisivat noin lapsellisesti..."

        Kyse ei ole "valaistuneista astraaliolennoista", vaan "tavis-hengista". Tiedan, missa mennaan, kun enkeli nayttaytyy/puhuu/ilmestyy ja ne/he eivat todellakaan "hopise joutavia".


        "...tai miksi he puhuisivat helsinkiläisittäin? Miksi he puhuisivat suomea?"

        Koska olen nyt Suomessa ja sellaisella murrealueella, etta asia on taysin mahdollista.


        Luulen, että se kertoo sinusta, subjektiivisesta kokijasta ja kokemuksesta enemmän kuin mistään sinun ulkopuolisesta olennosta.

        Mielenkiintoista kuulla, että muillakin on kokemuksia tällaisesta. Itse kuulen silloin tällöin lyhyitä, yleensä varsin merkityksettomiä keskustelunpätkiä, jotka tulevat "ei-mistään". Tapahtumaa voisi verrata siihen, kun radiokanavaa etsiessä kuuluu ohiliukuvilta kanavilta pätkiä puheesta tai musiikista. Saattaisikohan siinä olla kyse eräänlaisesta aikavääristymästä, jossa jokin mennyt hetki - tai miksei tulevakin - "käväisee kohdalla" ja todentuu herkillä ihmisillä näin konkreettisella tavalla. Aikahan ei ole lineaarinen jatkumo, vaan jotain mitä emme vielä edes täysin ymmärrä.

        P.S. Joku on napannut jo kauan käyttämäni nimimerkin 'Nova' ja rekisteröinyt sen itselleen, kiitti vaan. Oma syyni kaiketi, kun en itse rekisteröinyt sitä. Joka tapauksessa minä olen se originaali Nova.


      • omasta päästä
        Nova Orig. kirjoitti:

        Mielenkiintoista kuulla, että muillakin on kokemuksia tällaisesta. Itse kuulen silloin tällöin lyhyitä, yleensä varsin merkityksettomiä keskustelunpätkiä, jotka tulevat "ei-mistään". Tapahtumaa voisi verrata siihen, kun radiokanavaa etsiessä kuuluu ohiliukuvilta kanavilta pätkiä puheesta tai musiikista. Saattaisikohan siinä olla kyse eräänlaisesta aikavääristymästä, jossa jokin mennyt hetki - tai miksei tulevakin - "käväisee kohdalla" ja todentuu herkillä ihmisillä näin konkreettisella tavalla. Aikahan ei ole lineaarinen jatkumo, vaan jotain mitä emme vielä edes täysin ymmärrä.

        P.S. Joku on napannut jo kauan käyttämäni nimimerkin 'Nova' ja rekisteröinyt sen itselleen, kiitti vaan. Oma syyni kaiketi, kun en itse rekisteröinyt sitä. Joka tapauksessa minä olen se originaali Nova.

        Valitettavasti suhtaudun näinkin skeptisesti kuulemiinne ääniin. Sillä omakohtaista kokemustakin on äänistä. Pitkän ryyppyputken jälkeen eräs läheiseni alkoi myös kuulla ääniä milloin mistäkin. Välillä musiikkia liesituulettimesta yms. Tokkurasta selvittyään myös äänet lakkasivat.


      • kaikuja
        Nova Orig. kirjoitti:

        Mielenkiintoista kuulla, että muillakin on kokemuksia tällaisesta. Itse kuulen silloin tällöin lyhyitä, yleensä varsin merkityksettomiä keskustelunpätkiä, jotka tulevat "ei-mistään". Tapahtumaa voisi verrata siihen, kun radiokanavaa etsiessä kuuluu ohiliukuvilta kanavilta pätkiä puheesta tai musiikista. Saattaisikohan siinä olla kyse eräänlaisesta aikavääristymästä, jossa jokin mennyt hetki - tai miksei tulevakin - "käväisee kohdalla" ja todentuu herkillä ihmisillä näin konkreettisella tavalla. Aikahan ei ole lineaarinen jatkumo, vaan jotain mitä emme vielä edes täysin ymmärrä.

        P.S. Joku on napannut jo kauan käyttämäni nimimerkin 'Nova' ja rekisteröinyt sen itselleen, kiitti vaan. Oma syyni kaiketi, kun en itse rekisteröinyt sitä. Joka tapauksessa minä olen se originaali Nova.

        Muistan joskus unessa kuulleeni noin 5 minuutin mittaisia saarnanpätkiä, lapsena kun ahkerasti tuli käytyä kirkossa vanhempien mukana.

        Nämä pätkät ovat selviä takaumia lapsuudesta, ja hämmästyttävää niissä on, että niitä pystyy ikäänkuin seuraamaan ulkopuolisena ja tiedostamaan unennäköhetkellä näkevänsä unta menneisyydestä.

        Samalla hetkellä pystyy näkemään tarkasti muutkin aikoinaan kokemansa asiat siltä hetkeltä pieniä vivahteita myöten ja olemaan tapahtumien keksipisteessä niin kuin tapahtuma tapahtuisi juuri nyt. Unen jälkeen olen pystynyt muistamaan pätkät täysin sanatarkasti ja tarkistamaan muilta, että juuri ko. henkilö on pitänyt kyseisenluonteisen puheen. Itseltäni nämä puheet olisivat jo täysin unohtuneet, ellei alitajunta olisi tupannut niitä joskus uniini.

        Alitajunta siis kykenee varastoimaan uskomattoman määrän menneitä tapahtumia pieniä yksityiskohtia myöten.


      • alkuelläin
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        "Itselläni on yliluonnollisia kokemuksia, mutta eivät kummituksen jää maan päälle jauhamaan mitään nukkumaanmenoasioita, mielestäni niillä on jotain pahempaa sitten jos jäävät."

        Miksi olisi jotain "pahempaa"..? Olen myos ulkomailla ollessani (Irlannissa) todistanut, kun huoneistossa askeittain kuollut rouvashenkilo (niin askettain kuollut, etta asuntoon tuli viela postia hanen nimellaan) kavi "tee-keskusteluja" ilmeisesti edesmenneiden ystavattariensa kanssa, aivan kuten heilla oli ollut tapana tehda ennen kuolemaansa siina nimenomaisessa huoneistossa.

        Ei sen kummempaa. (Lisaksi siina talossa sahkolaitteet "toimivat itsekseen" ja verhot liikkuivat itsenaisesti, mutta jos nyt pysytaan vain "juttelutasolla".)

        Kuulin esim. astioita tiskatessani, miten selan takanani keittion poydan aaresta kuului juuri sita englanninkielista "teehetki-keskustelua", eli suomeksi sanottuna "suhteellisen jonninjoutavaa hopotysta"...;)

        "Ja miksi astraalihenkilöt nukkuisivat tai kummitukset?"

        No eivathan ne enaa nukukaan fysiologisessa mielessa, mutta tietyt nukkumiseen liittyvat RITUAALIT saattavat olla niilla/heilla erittain iskostuneita juttuja. Olennaista on se HETKI, ei se, mita siina loppujen lopuksi tapahtuu.

        "Tai miksi valaistuneet astraaliolennot nahistelisivat noin lapsellisesti..."

        Kyse ei ole "valaistuneista astraaliolennoista", vaan "tavis-hengista". Tiedan, missa mennaan, kun enkeli nayttaytyy/puhuu/ilmestyy ja ne/he eivat todellakaan "hopise joutavia".


        "...tai miksi he puhuisivat helsinkiläisittäin? Miksi he puhuisivat suomea?"

        Koska olen nyt Suomessa ja sellaisella murrealueella, etta asia on taysin mahdollista.


        Luulen, että se kertoo sinusta, subjektiivisesta kokijasta ja kokemuksesta enemmän kuin mistään sinun ulkopuolisesta olennosta.

        Novan aikapoimuehdotus on ihan kiva. Emme tosiaankaan tunne ajan todellista luonnetta, mutta sen enempää emme tunne muunkaan ympäröivän todellisuutemme lopullista laatua. Aika ja avaruus ovat toisistaan riipuvaisia ja lienevät yksi ja sama asia.

        Nämä tunnistamattomat äänethän on ymmärtääkseni pystytty myös tallentamaan niin digi- kuin analogiatekniikallakin. Lienee selvää, että monet ilmiöistä selittyvät ns harhoina. Mutta yhtä hyvin voitaisiin kysyä voisivatko nämä "harhaiset" (herkät, huumatut..ym-tila) henkilöt vain herkistyä kokemaan TODELLISIA henkimaailman ilmiöitä.

        Itselläni on muutama äänikokemus ja toistaiseksi olen yrittänyt pitää yksin kuulemiani ääniä väsymyksen ym syynä. Mutta olen kokenut pari selittämätöntä ääni-ilmiötä myös muiden ihmisten (ja säikähtäneen kissan) seurassa. (siis nämä toiset ihmisetkin kokivat ilmiöt samoin kuin minä)

        Itse saattaisin kuvitella joidenkin (puhe-)äänien olevan ns. "sielutonta nauhaa"; äänien aaveita. ts. Tuntemattoman todellisuutemme rakenteisiin (kenties kvanttitasolla) jähmettyneitä, syntytilanteestaan ja ympäristöstään riippuvaisia ilmiöitä.

        Tämä oli ehkä liian tieteellinen selitysyritys. En millään muotoa halua sulkea pois ns. astraali-ym tasoja ja olentoja. Mutta mikäli uskot kyseessä olevan ns. tavis henkien jumiutunutta jaaritusta, miksi et saman tien voisi uskoa kyseessä olevan vaikkapa pikkupirujen juonet pääsi menoksi? (nimittäin sen mielenterveyden).


      • Noita-Nainen.
        Nova Orig. kirjoitti:

        Mielenkiintoista kuulla, että muillakin on kokemuksia tällaisesta. Itse kuulen silloin tällöin lyhyitä, yleensä varsin merkityksettomiä keskustelunpätkiä, jotka tulevat "ei-mistään". Tapahtumaa voisi verrata siihen, kun radiokanavaa etsiessä kuuluu ohiliukuvilta kanavilta pätkiä puheesta tai musiikista. Saattaisikohan siinä olla kyse eräänlaisesta aikavääristymästä, jossa jokin mennyt hetki - tai miksei tulevakin - "käväisee kohdalla" ja todentuu herkillä ihmisillä näin konkreettisella tavalla. Aikahan ei ole lineaarinen jatkumo, vaan jotain mitä emme vielä edes täysin ymmärrä.

        P.S. Joku on napannut jo kauan käyttämäni nimimerkin 'Nova' ja rekisteröinyt sen itselleen, kiitti vaan. Oma syyni kaiketi, kun en itse rekisteröinyt sitä. Joka tapauksessa minä olen se originaali Nova.

        Mielenkiintoista kuulla, etta sinulla on kokemuksia tallaisesta.:)

        Hyvin sanottu tuo: "Tapahtumaa voisi verrata siihen, kun radiokanavaa etsiessä kuuluu ohiliukuvilta kanavilta pätkiä puheesta tai musiikista.", koska mielestani kyse on tosiaan taajuuksista...

        Ja aika mielenkiintoinen tuo sinun "aikavaaristyma"-teoriasi, vai pitaisiko sanoa, etta "aikojen paallekkaisyysteoria"..?

        Etta vahintaan kaksi eri aikaa kohtaa yhtakkia samassa paikassa - joku mennyt ja ns. "nykyinen".

        Siis "aikahan" on maanpaallinen kasite. Henkimaailmassa ei tavallaan ole aikaa, joten periaatteessa mika tahansa on kylla mahdollista.


      • Noita-Nainen.
        kaikuja kirjoitti:

        Muistan joskus unessa kuulleeni noin 5 minuutin mittaisia saarnanpätkiä, lapsena kun ahkerasti tuli käytyä kirkossa vanhempien mukana.

        Nämä pätkät ovat selviä takaumia lapsuudesta, ja hämmästyttävää niissä on, että niitä pystyy ikäänkuin seuraamaan ulkopuolisena ja tiedostamaan unennäköhetkellä näkevänsä unta menneisyydestä.

        Samalla hetkellä pystyy näkemään tarkasti muutkin aikoinaan kokemansa asiat siltä hetkeltä pieniä vivahteita myöten ja olemaan tapahtumien keksipisteessä niin kuin tapahtuma tapahtuisi juuri nyt. Unen jälkeen olen pystynyt muistamaan pätkät täysin sanatarkasti ja tarkistamaan muilta, että juuri ko. henkilö on pitänyt kyseisenluonteisen puheen. Itseltäni nämä puheet olisivat jo täysin unohtuneet, ellei alitajunta olisi tupannut niitä joskus uniini.

        Alitajunta siis kykenee varastoimaan uskomattoman määrän menneitä tapahtumia pieniä yksityiskohtia myöten.

        No mina olin kylla taysin hereilla tuon "dialogin" aikana.

        Enka nyt muista kuulleeni koskaan aikaisemmin elamssani mitaan "Mene nukkumaan" -kiistelya mies- ja naisaanen kaymina. (Aanet eivat todellakaan olleet esim. vanhempieni aania.)

        Eli nama "episodit" tulevat kylla taysin "tyhjasta", ts. niilla ei ole mitaan yhtymaakohtaa ainakaan TAMANhetkiseen elamaani.


      • Noita-Nainen.
        alkuelläin kirjoitti:

        Novan aikapoimuehdotus on ihan kiva. Emme tosiaankaan tunne ajan todellista luonnetta, mutta sen enempää emme tunne muunkaan ympäröivän todellisuutemme lopullista laatua. Aika ja avaruus ovat toisistaan riipuvaisia ja lienevät yksi ja sama asia.

        Nämä tunnistamattomat äänethän on ymmärtääkseni pystytty myös tallentamaan niin digi- kuin analogiatekniikallakin. Lienee selvää, että monet ilmiöistä selittyvät ns harhoina. Mutta yhtä hyvin voitaisiin kysyä voisivatko nämä "harhaiset" (herkät, huumatut..ym-tila) henkilöt vain herkistyä kokemaan TODELLISIA henkimaailman ilmiöitä.

        Itselläni on muutama äänikokemus ja toistaiseksi olen yrittänyt pitää yksin kuulemiani ääniä väsymyksen ym syynä. Mutta olen kokenut pari selittämätöntä ääni-ilmiötä myös muiden ihmisten (ja säikähtäneen kissan) seurassa. (siis nämä toiset ihmisetkin kokivat ilmiöt samoin kuin minä)

        Itse saattaisin kuvitella joidenkin (puhe-)äänien olevan ns. "sielutonta nauhaa"; äänien aaveita. ts. Tuntemattoman todellisuutemme rakenteisiin (kenties kvanttitasolla) jähmettyneitä, syntytilanteestaan ja ympäristöstään riippuvaisia ilmiöitä.

        Tämä oli ehkä liian tieteellinen selitysyritys. En millään muotoa halua sulkea pois ns. astraali-ym tasoja ja olentoja. Mutta mikäli uskot kyseessä olevan ns. tavis henkien jumiutunutta jaaritusta, miksi et saman tien voisi uskoa kyseessä olevan vaikkapa pikkupirujen juonet pääsi menoksi? (nimittäin sen mielenterveyden).

        "Tämä oli ehkä liian tieteellinen selitysyritys. En millään muotoa halua sulkea pois ns. astraali-ym tasoja ja olentoja. Mutta mikäli uskot kyseessä olevan ns. tavis henkien jumiutunutta jaaritusta, miksi et saman tien voisi uskoa kyseessä olevan vaikkapa pikkupirujen juonet pääsi menoksi? (nimittäin sen mielenterveyden)."

        KAIKKI on mahdollista (tai no melkein kaikki), ennenkuin voidaan olla varmoja, etta asia oli juuri "niin ja niin".

        Kyseessa voisi tosiaan olla myos joku "itseaan toistava muistijalki", joka on painanut jalkensa tietylle taajuudelle ja tiettyihin yhteyksiin. Joku "tietylla taajuudella vaeltava sormenjalki"...tms...

        Eikahan noita "demoniheppujakaan" ihan kokonaan voi pois sulkea, mutta periaatteessa en viitsisi olla "tunkemassa aina saatanaa joka paikkaan", kuten uskikset tuppaavat tekemaan turhan nopeasti.

        Uskon kuitenkin "elamaan eri tasoilla".


      • Nova Orig.
        alkuelläin kirjoitti:

        Novan aikapoimuehdotus on ihan kiva. Emme tosiaankaan tunne ajan todellista luonnetta, mutta sen enempää emme tunne muunkaan ympäröivän todellisuutemme lopullista laatua. Aika ja avaruus ovat toisistaan riipuvaisia ja lienevät yksi ja sama asia.

        Nämä tunnistamattomat äänethän on ymmärtääkseni pystytty myös tallentamaan niin digi- kuin analogiatekniikallakin. Lienee selvää, että monet ilmiöistä selittyvät ns harhoina. Mutta yhtä hyvin voitaisiin kysyä voisivatko nämä "harhaiset" (herkät, huumatut..ym-tila) henkilöt vain herkistyä kokemaan TODELLISIA henkimaailman ilmiöitä.

        Itselläni on muutama äänikokemus ja toistaiseksi olen yrittänyt pitää yksin kuulemiani ääniä väsymyksen ym syynä. Mutta olen kokenut pari selittämätöntä ääni-ilmiötä myös muiden ihmisten (ja säikähtäneen kissan) seurassa. (siis nämä toiset ihmisetkin kokivat ilmiöt samoin kuin minä)

        Itse saattaisin kuvitella joidenkin (puhe-)äänien olevan ns. "sielutonta nauhaa"; äänien aaveita. ts. Tuntemattoman todellisuutemme rakenteisiin (kenties kvanttitasolla) jähmettyneitä, syntytilanteestaan ja ympäristöstään riippuvaisia ilmiöitä.

        Tämä oli ehkä liian tieteellinen selitysyritys. En millään muotoa halua sulkea pois ns. astraali-ym tasoja ja olentoja. Mutta mikäli uskot kyseessä olevan ns. tavis henkien jumiutunutta jaaritusta, miksi et saman tien voisi uskoa kyseessä olevan vaikkapa pikkupirujen juonet pääsi menoksi? (nimittäin sen mielenterveyden).

        Kiinnostavia ja osin vallan varteenotettavia teorioita täällä esitetään. Vielä kun joku fysiologiaan ja anatomiaan perehtynyt henkilö kertoisi, voiko ihmiskorva "varastoida" ääniä niin, että ne joskus itsestään purkautuvat korvan uumenista ikään kuin eräänlaisena kaikuna. Vaikka olen itse kokenut paljon selittämättömiä asioita ja tapahtumia, yritän aina etsiä kaikelle luonnollisen ja tieteellisen selityksen. Vasta kun sitä ei löydy, voidaan puhua ns. yliluonnollisesta Toisen Tason jutusta. Ja niitähän on.


    • Indestructible Hero 4

      Voipi olla että sielu on tuhoutunut sinne pillupäreiks. Sieluhan on energiaa, joten kun ei ole kovin hyvä se pito kyky kiinteälle energialle, niin kun keho kuolee niin osat lähtee palasina kehosta. Sitten voi tulla hajaannusta ja se energia palanen sitten lentelee ja poikkoilee ja sillä hyvä energiakenttä ettei mikään pääse kiinteytymään itse siihen sielun palaseen. Ja kun sielut voivat puhua niin se itse sielun palanen voi pölpöttää sitä samaa kun se on semmoisena palasena että sinne ei tule yhtään mitään muuta sanottavaa. Mutta kaikki sanat voi olla erilaisia mutta silti sitä samaa voi pölpöttää.

      Mitäs olet mieltä teoriastani. Sielu tuhoutunut teoria.

      Kaikilla on heikkoutensa. :P

    • Jostain syystä tuosta dialogistasi tuli mieleen Paula Björkqvistin ja hänen miehen keskustelu ennen Paulan kuolemaa...Jotenkin smankaltainen...

      Paula Björkqvistin matkapuhelimen äänitallenne 18.7.2006 kello 03.42

      J: (Jarmo Björkqvist). "Soita poliisi. Täh? Jos ajattelet yhtään lastas."

      P: (Paula Björkqvist): "Mene pois."

      J: "Jos ajattelet yhtään lastas."

      P: "Mene pois."

      J: "Ajattele lastakin välillä."

      P: "Anna Liisan nukkua."

      J "Ajattele lastasi välillä."

      P: "Anna Liisan nukkua."

      J: "Soita poliisi."

      P: "Minä pyydän, mene pois."

      J: "Soita poliisit. Tää ei rauhotu tää case tästä."

      P: "Mikä on.."

      J: "Vaatteet päälle ja helvettiin!"

      P: "Mikä on hätänä?"

      J: "Soita poliisit."

      P: "Anna Liisan nukkua."

      J: "Ajattele lastasi, soita poliisi!

      Päästään eteenpäin tästä."

      P: "Sä voit häipyä, jos susta tuntuu siltä."

      J: "Vittuako mää häipysin?"

      P: "Anna lapsesi nukkua."

      J: "Ajattele lastasi, tälle ei voi mitään. Soita poliisit. Nyt ratkastaan tää tilanne."

      P: "Niin just."

      J: "Nii-in. Niinpä."

      P: "Anna Liisan nukkua."

      J: "Vitut. Nyt se ratkastaan näin. Mää en jää jahkaileen tähän, mikä teillä on tapana."

      P: "No, mene pois sitten."

      • Noita-Nainen.

        Mista olet saanut tuon aanitallenteen kasiisi?

        No anyway - aika samantyyppista "inttamista" se on yleensa pariskunnan kuin pariskunnan kanssa (varsinkin jos ollaan reippaammin humalassa)...siis oli lopputulos sitten "traaginen" tai ei...

        Sen, mita heille aikanaan tapahtui, tietavat henkimaailman "heput" itse parhaiten.;)


      • Noita-Nainen. kirjoitti:

        Mista olet saanut tuon aanitallenteen kasiisi?

        No anyway - aika samantyyppista "inttamista" se on yleensa pariskunnan kuin pariskunnan kanssa (varsinkin jos ollaan reippaammin humalassa)...siis oli lopputulos sitten "traaginen" tai ei...

        Sen, mita heille aikanaan tapahtui, tietavat henkimaailman "heput" itse parhaiten.;)

        Itse ääniallennetta minulla ei ole kopsin tuon tekstin iltalehden sivuilta...


    • tapauksia...

      joissa on luotettava henkilö kuullut henkien puhetta mutta jostakin syystä sinä et oikein vakuuta! Sinulla on kyllä jännä taipumus kokea kummittelua joka paikassa! Sun puheista saa sellaisen käsityksen että ne ovat kaikkialla missä sinäkin...kun menet nukkumaan mörkö toivottaa hyvää yötä ja peittelee sinut sänkyysi! Kun heräät toivottaa tämän mörön velipoika hyvät huomenet ja kantaa kahvin sänkyyn! Suihkussa on selänpesijämörkö ja keittiössä ruuanlaittaja mörkö! Aivan sama missä olet niin möröt tulevat perässä! Kun istut paskalla mörkö sanoo että hyi kun haisee ja kun katselet kauniita ja rohkeita niin toinen sanoo et eikö Ridge olekin ihana!

      Uskoo ken tahtoo mutta minä en! Taitaa Noita-naisen pää olla hieman pipi! Käypäs kertomassa lääkärille samat mitä tänne kirjoittelet niin pääset asumaan kivaan pehmustettuun selliin :)
      Ei sillä etteikö kummittelu olisi totta mutta sinä et ainakaan tee hyvää sille tosiasialle keksittyine tarinoinesi!

      • Noita-Nainen.

        Hehee...(pakkohan tuolle oli nauraa)

        No jos nyt valttamatta haluat tietaa (ilmeisesti et halua), niin monasti nama "morot" (eli SUOJELUSENKELIT) ovatkin herattaneet minut, jos olen esim. meinannut myohastya jostakin tai muuten vain nukkua liian pitkaan.

        Eli todellakin heraan siihen, kun lempea aani kutsuu minua nimelta.

        Mutta ei nyt rasiteta sinua enemmilla jutuilla.

        Mutta pliis, ala kayta tuota sanaa "mörkö" - se on niin lapsellinen.;)


    • aavekuiskaaja

      oletko pystynyt nukkumaan kun kuulet sellaista.siis kamalaa.uskotko sä aaveisiin.minä uskon.jos minä kuulisin tuollaisia ni mä en pytyis ainakaan nukkua.

      • Noita-Nainen.

        Istun tallakin hetkella sohvalla, josta sain kerran hienot "kaksi orbia" -kuvan, eli hyvin todennakoisesti istun samalla sohvalla kuin nama "juttelijat".:)

        Minkas teet..? Pakkohan naihin on tottua - muuten saa jatkuvasti olla "kusi sukassa"...;)


      • aavekuiskaaja
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Istun tallakin hetkella sohvalla, josta sain kerran hienot "kaksi orbia" -kuvan, eli hyvin todennakoisesti istun samalla sohvalla kuin nama "juttelijat".:)

        Minkas teet..? Pakkohan naihin on tottua - muuten saa jatkuvasti olla "kusi sukassa"...;)

        niinhän se on!onko sulla muuten mesee?jos on ni voitko antaa?mulla on mese.kui vanha sä oot?


    • naaaaaaaaaaaaaaama

      pitäskö sinun oikiasti hakia apua? ja pikasesti

      • samoilla linjoilla!!

        Noita-Nainen taitaa olla tosi yksinäinen ja kuvittelee ympärilleen jos jonkinlaisia mörköjä! Suosittelisin kyllä pään kaikuluotausta jotta selviää onko siellä ylipäätään mitään sisällä...ei millään pahalla mutta uskottavuus on menny jo aikapäivää sitten! Liika on liikaa! Ei "alan ammattilaisillekaan" tapahdu yhtä paljon kun tälle henkimaailman, normaalin maailman ja kaiken siltä välillä olevan "asiantuntijalle"
        Noita-Nainen on tämän palstan kammottavin häirikkö keksittyine tarinoineen! Kirjoittaisi välillä tuonne kirjallisuuspalstalle jonkun kauhutarinan vaikka...sielläei haittaa vaikka käyttää hieman mielikuvitusta!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2732
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      239
      2640
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2356
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      196
      1841
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe