Nyt se on koittanut jouluaatto

galileoo

mukaan siis mummo ja taatto
tanssimaan ympäri joulu puun
nyt on aika tämän kuun
pöytä notkuu painosta monen herkun
kutsuttu on tätä kera serkun
siis hyvää joulua ja iloista mieltä
kenelekkään ei saa näytää kieltä
hyvää ja rauhallista joulua.
Tasapuolisesti kaikille.

44

1150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lemnaminor

      En olisi huomannut ja vieläkin siivoukset ovat kesken :).. Joulupuu on kuitenkin koristeltu ja parhaan ystäväni kanssa joululahjoja vaihdettu :)..

      • galileoo

        onhan aamulla vielä aikaa.


    • myös sinulle

      galileoo!
      Hauska runo, ja kaikille hyvää mieltä!
      Ja Hyvää Joulua!

      • galileoo

        ja myöskin hyvää joulua.


    • Ellën

      http://www.positiivarit.fi/joulu/24.html

      • Hyvää Joulua Sinulle Ellen :)

        Älä sulje oveasi
        joulutontulta!
        Tontulla on tuomisina
        paljon iloa.

        Anna tontun sytyttää se
        pieni kynttilä!
        Silloin siitä joka soppeen
        hehkuu lämpöä.

        Kuuntele, kun joulutonttu
        korvaan kuiskuttaa!
        Sitä pientä salaisuutta
        kertoa ei saa.


      • galileoo

        ja nätti kuusi.


    • Tulienkeli

      tunteiden paloa
      rakkautta ja rauhaa
      sitä jakaisin isolla kauhaa.
      Ja sanaton on sydämmeni kieli....näin sydämmeeni joulun teen ja mieleen hiljaiseen....

      Sinulle....

      • galileoo

        se oli oikein kaunis ja hyvää joulua.


      • Tulienkeli
        galileoo kirjoitti:

        se oli oikein kaunis ja hyvää joulua.

        päättynyt...kaikk on työ.
        Se sun ansiota...meinaan toi riimittely...siinä sinä mielettömän hyvä.

        Rauhallista illan jatkoa sinulle


    • IhmeSopa

      joulu tee... sitä toivon kaikille ja itselleni. Ei vesisateen keskellä tunnu joululta. Kuusi sisällä koristeltu.

      • galileoo

        Tottakai lumi tekisi tästä aivan toista, mutta eikö joulu ole olo tila jonka jokainen muodostaa oman päänsä sisällä.


      • IhmeSopa
        galileoo kirjoitti:

        Tottakai lumi tekisi tästä aivan toista, mutta eikö joulu ole olo tila jonka jokainen muodostaa oman päänsä sisällä.

        Päästähän se johtuu..iham itsestä ihmisestä. pukittelee lähden illalla.. :)


      • galileoo
        IhmeSopa kirjoitti:

        Päästähän se johtuu..iham itsestä ihmisestä. pukittelee lähden illalla.. :)

        mikä minä olen ketään neuvvomaan ,mutta kaikesta huolimatta hyvää joulua.


    • Tok-Fia

      toivotan Rauhaisaa Joulua!

      Harmi vaan kun ei ole lunta laisinkaan:( Taitaapa olla lämpöasteita.

      • galileoo

        lumi kyllä antaisi oman säväyksensä tähänkin aattoon.


    • Tulienkeli

      Sinulle...
      se on aika rentoutua...vai eikö.

      • galileoo

        jatkettu jo pari päivää eiköhän ala riittää.


      • Tulienkeli
        galileoo kirjoitti:

        jatkettu jo pari päivää eiköhän ala riittää.

        väsynyttä rellestäjää....nukkunutko olet...ei sentään nuorena nukkunut.


      • galileoo
        Tulienkeli kirjoitti:

        väsynyttä rellestäjää....nukkunutko olet...ei sentään nuorena nukkunut.

        nukkunut liikaa, mutta unet jäännyt vähiin.


      • Tulienkeli
        galileoo kirjoitti:

        nukkunut liikaa, mutta unet jäännyt vähiin.

        väsynyt rällästäjä..siis nyt väsy.


    • Tulienkeli

      Sinulle Galileoo.

      • galileoo

        se taitaa olla nyt lähempänä.


      • Tulienkeli
        galileoo kirjoitti:

        se taitaa olla nyt lähempänä.

        ei vaan keski päivää...
        kahvi olis just valmis..otatko.


      • galileoo
        Tulienkeli kirjoitti:

        ei vaan keski päivää...
        kahvi olis just valmis..otatko.

        tavoin piristystä.


      • Tulienkeli
        galileoo kirjoitti:

        tavoin piristystä.

        taasko mun kahvia keitettävä.


      • galileoo
        Tulienkeli kirjoitti:

        taasko mun kahvia keitettävä.

        vieraita.Ja tietysti kahvi leipää.


      • Tulienkeli
        galileoo kirjoitti:

        vieraita.Ja tietysti kahvi leipää.

        just valu kahvi..taas...mutt, toi kahvi leipä ei tipu sit millään...edes ilta palan muodossa...on meinaan olo kuin buddhalla.

        Hyvää iltaa sinulle.


      • galileoo
        Tulienkeli kirjoitti:

        just valu kahvi..taas...mutt, toi kahvi leipä ei tipu sit millään...edes ilta palan muodossa...on meinaan olo kuin buddhalla.

        Hyvää iltaa sinulle.

        mutta nyt tullut aika toivottaa hyvää yötä ja kauniita unia.


      • Tulienkeli
        galileoo kirjoitti:

        mutta nyt tullut aika toivottaa hyvää yötä ja kauniita unia.

        sori...kävin mutta en nähnyt tätä..
        kiitos toivotuksesta..
        Miten...onko maha täynnä kinkkua...
        ja vieläkö maistuu.


      • galileoo
        Tulienkeli kirjoitti:

        sori...kävin mutta en nähnyt tätä..
        kiitos toivotuksesta..
        Miten...onko maha täynnä kinkkua...
        ja vieläkö maistuu.

        ei palaakaan kinkkua ole mennyt mun kurkusta alas se ei kuulu mun suosikeihin.


      • Tulienkeli
        galileoo kirjoitti:

        ei palaakaan kinkkua ole mennyt mun kurkusta alas se ei kuulu mun suosikeihin.

        Ihan tosi..eikö ollenkaan.

        Nyt sitten sitä hyvää iltaa.


      • galileoo
        Tulienkeli kirjoitti:

        Ihan tosi..eikö ollenkaan.

        Nyt sitten sitä hyvää iltaa.

        tämän muutaman tunnin aikana.Ja hyvää iltaa sinullekkin.


      • Tulienkeli
        galileoo kirjoitti:

        tämän muutaman tunnin aikana.Ja hyvää iltaa sinullekkin.

        ei kai sillä niin väliä...mutta, kiinostus herää
        kenen mielestä..on kyse.

        Hyvää Huomenta


      • galileoo
        Tulienkeli kirjoitti:

        ei kai sillä niin väliä...mutta, kiinostus herää
        kenen mielestä..on kyse.

        Hyvää Huomenta

        mikä koski kinkun syömistä.Mutta siitäkin huolimatta hyvää huomenta.


      • Tulienkeli
        galileoo kirjoitti:

        mikä koski kinkun syömistä.Mutta siitäkin huolimatta hyvää huomenta.

        tunnu leikkaavan sitten millään....ymmärsin kyllä kun luin uudelleen.

        Samoin Sinulle


      • galileoo
        Tulienkeli kirjoitti:

        tunnu leikkaavan sitten millään....ymmärsin kyllä kun luin uudelleen.

        Samoin Sinulle

        ei siitä kannata välittää.Mutta hyvää työpäivää.


      • Tulienkeli
        galileoo kirjoitti:

        ei siitä kannata välittää.Mutta hyvää työpäivää.

        sellainen......Mutta, hyvää iltaa.


      • galileoo
        Tulienkeli kirjoitti:

        sellainen......Mutta, hyvää iltaa.

        toivottavasti ilta mennyt paremmin.


    • Tulienkeli

      kiitos...ilta mennyt hyvin.

      Entä itselläs ja kuinka voit.

      • galileoo

        päivä meni kun siivillä ja olokin on ihan hyvä.


      • Tulienkeli
        galileoo kirjoitti:

        päivä meni kun siivillä ja olokin on ihan hyvä.

        kuuluu kysyä..tai kuuluu ja kuuluu..
        Toi on hienoa kuulla...lämpöä ja halauksen lähettää..
        Hyvää yötä...Sinulle.


    • Tulienkeli

      Sinulle...Galileoo..
      ja samalla toivotan
      Hyvää Uutta Vuotta 2007

      • galileoo

        ja hyvää uutta vuotta samoin tein.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe