Palstahäirikölle

Zamio

Sinusta on ilmoitettu suomi24 ylläpitoon.

tässä säännöt tavattavaksesi,jos ei Jouluaattona muuta mukavaa keksi.

http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot

ja sieltä ote:

Keskusteluissa ei saa:

# Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan
# Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista
# Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia
# Linkittää tiedostoihin tai sivuille, jotka sisältävät ihmisiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa.
# Esittää yksityishenkilöiden henkilötietoja ilman asianomaisen suostumusta
# Käyttää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia. Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Toisin sanoen rikot tekijänoikeuslakia, jos kopioit artikkelin lehden verkkosivulta ja kopioit sen Suomi24:n keskustelupalstalle. Viestit, joihin on kopioitu artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.
# Kirjoittaa rasistisia tekstejä
# Kirjoittaa tai kuvata karkeaa pornografiaa
# Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua
# Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja. Toisin sanoen saman sisältöisen viestin lähettäminen useampaan kertaan tai jo kertaalleen poistetun viestin uudelleen postittaminen palstoille on kielletty.

Jos huomaat näitä sääntöjä rikottavan, voit ilmoittaa siitä kyseisen viestin kohdalta.

Suomi24.fi pidättää itsellään oikeuden poistaa asiattomat lausunnot keskusteluista.TOISTUVASTA HÄIRIKÖINNISTÄ KESKUSTELUSIVUILLA SEURAA IP-OSOITTEEN JÄLJITYS JA TARVITTAVAT JATKOTOIMENPITEET.

16

3330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivusta seurannut

      Ei-toivotuille kirjoittelijoille voisi asettaa porttikiellon koko palstalle?Yhden ihmisen aloittama keskustelu pilaa tuhansien ihmisten joulumielen.Ei täällä syyttä ketään mollata.

      • ...Mollata ketään,ei syystä tai syyttömästi.Nyt on tullut pienen ajan sisällä paljon törkeitä viestejä,jotka kehoittavat väkivaltaan.

        Palstan säännöt on selkeälukuista tekstiä ja niiden mukaan toimimme ihan jokainen.

        Tänne on jokainen kirjoittelija tervetullut ja sitä ei voi yksittäinen keskustelija mitenkään estää.

        Jutut on vain pidettävä asialinjalla,eikä aleta häiriköimään eikä myöskään törkeää kieltä käyttäen haukkumaan ketään.Jokainen tiettävästi olemme aikuisia ihmisiä ja tiedämme mitkä seuraukset siitä saattavat olla,jos julkisesti herjaa yksittäistä kirjoittajaa!

        Suomi24 päättää nyt jatkosta häirikön kohdalla.

        NYT pyydän jokaisen rauhoittumaan joulun viettoon.

        Merry X-mas
        Zamio


      • lemnaminor
        Zamio kirjoitti:

        ...Mollata ketään,ei syystä tai syyttömästi.Nyt on tullut pienen ajan sisällä paljon törkeitä viestejä,jotka kehoittavat väkivaltaan.

        Palstan säännöt on selkeälukuista tekstiä ja niiden mukaan toimimme ihan jokainen.

        Tänne on jokainen kirjoittelija tervetullut ja sitä ei voi yksittäinen keskustelija mitenkään estää.

        Jutut on vain pidettävä asialinjalla,eikä aleta häiriköimään eikä myöskään törkeää kieltä käyttäen haukkumaan ketään.Jokainen tiettävästi olemme aikuisia ihmisiä ja tiedämme mitkä seuraukset siitä saattavat olla,jos julkisesti herjaa yksittäistä kirjoittajaa!

        Suomi24 päättää nyt jatkosta häirikön kohdalla.

        NYT pyydän jokaisen rauhoittumaan joulun viettoon.

        Merry X-mas
        Zamio

        Hyvä, kun muistutit. Yhdessä kohdassa menin ehkä liian pitkälle, joten poistan oman osuuteni, jos ei ole poistettu.

        Minäkin haluan nähdä mahdollisimman monen voivan kirjoittaa tänne.

        Hyvää Joulua!


      • lemnaminor kirjoitti:

        Hyvä, kun muistutit. Yhdessä kohdassa menin ehkä liian pitkälle, joten poistan oman osuuteni, jos ei ole poistettu.

        Minäkin haluan nähdä mahdollisimman monen voivan kirjoittaa tänne.

        Hyvää Joulua!

        Kaikki nämä törkeät puskaherjaviestit on jo poistettu.Mutta jos koet,että olet kirjoittanut jotakin sellaista,joka kolkuttelee..niin toki voit poistaa :)

        Hyvää Joulua ja nyt puurolle
        Zamio


      • IhmeSopa
        Zamio kirjoitti:

        Kaikki nämä törkeät puskaherjaviestit on jo poistettu.Mutta jos koet,että olet kirjoittanut jotakin sellaista,joka kolkuttelee..niin toki voit poistaa :)

        Hyvää Joulua ja nyt puurolle
        Zamio

        ja mukava. Hyvää joulua!


      • Vaikka ihan puskasta
        IhmeSopa kirjoitti:

        ja mukava. Hyvää joulua!

        Ei huolissaan pidä olla. Kyllä "ylemmät" tahot näkevät varmasti alkuperän. Ajattelematonta mutta typerää käytöstä keneltä tahansa. Etenkin näin jouluna.
        Joulu on myös joillekkin yksinäisille raskas viedä läpi. Purkautuu tavalla tai toisella. En lukenut tai tiedä aiheesta, mutta kaiketi raadollinen jos ylläpito on puuttunut asiaan.
        Eli hyvää ja rauhaisaa joulua kaikille. Telkkari lähettää koko pyhien ajan hyvää ohjelmaa.


      • rennosti.
        Vaikka ihan puskasta kirjoitti:

        Ei huolissaan pidä olla. Kyllä "ylemmät" tahot näkevät varmasti alkuperän. Ajattelematonta mutta typerää käytöstä keneltä tahansa. Etenkin näin jouluna.
        Joulu on myös joillekkin yksinäisille raskas viedä läpi. Purkautuu tavalla tai toisella. En lukenut tai tiedä aiheesta, mutta kaiketi raadollinen jos ylläpito on puuttunut asiaan.
        Eli hyvää ja rauhaisaa joulua kaikille. Telkkari lähettää koko pyhien ajan hyvää ohjelmaa.

        http://kotisivu.mtv3.fi/ksa/asennot.htm
        Parhaat asennot


      • Hih ***

      • eipä voi muuta

      • kuvia
        rennosti. kirjoitti:

        http://kotisivu.mtv3.fi/ksa/asennot.htm
        Parhaat asennot

        http://kotisivu.mtv3.fi/ksa/onnenavai.htm
        klikkaa Onnen Avaimet,löytyy lisää kivoja juttuja


      • Hih ***
        kuvia kirjoitti:

        http://kotisivu.mtv3.fi/ksa/onnenavai.htm
        klikkaa Onnen Avaimet,löytyy lisää kivoja juttuja

        Varsinkin eka kuva,koska aina nyyhkin moisien kohtaloita. Nyt ei ollut hätää ;D Kivoja kuvia kaikin puolin,hymyilin kaiken aikaa . Tack !!! :D


      • Hih***
        Zamio kirjoitti:

        Kaikki nämä törkeät puskaherjaviestit on jo poistettu.Mutta jos koet,että olet kirjoittanut jotakin sellaista,joka kolkuttelee..niin toki voit poistaa :)

        Hyvää Joulua ja nyt puurolle
        Zamio

        Annoit ihan hyvän vinkin...............

        En ehtinyt lukea poistettuja viestejä, ihan kaikkia , joitakin kyllä ,mutta jäi kaikki epäselväksi....... On kai niin paraskin ;) Hyviä öitä Sinulle sitkeä sissi . Saukkista. :)


      • ja Hyvää Joulua : )
        Zamio kirjoitti:

        ...Mollata ketään,ei syystä tai syyttömästi.Nyt on tullut pienen ajan sisällä paljon törkeitä viestejä,jotka kehoittavat väkivaltaan.

        Palstan säännöt on selkeälukuista tekstiä ja niiden mukaan toimimme ihan jokainen.

        Tänne on jokainen kirjoittelija tervetullut ja sitä ei voi yksittäinen keskustelija mitenkään estää.

        Jutut on vain pidettävä asialinjalla,eikä aleta häiriköimään eikä myöskään törkeää kieltä käyttäen haukkumaan ketään.Jokainen tiettävästi olemme aikuisia ihmisiä ja tiedämme mitkä seuraukset siitä saattavat olla,jos julkisesti herjaa yksittäistä kirjoittajaa!

        Suomi24 päättää nyt jatkosta häirikön kohdalla.

        NYT pyydän jokaisen rauhoittumaan joulun viettoon.

        Merry X-mas
        Zamio

        Myös moni nikitön ja nimitön kärsii näistä puskahuuteluista, sillä kanava on avoin kaikille kirjoittajille, joten ihmetystä herättää miksi joku katsoo oikeudekseen kieltää toiselta kirjoittamisen sekä määräillä kuka saa/ei saa kirjoittaa.
        Se oikeus on seriffillä ja hienon aktiivisesti olet toiminut. : )

        Surua tuottaa turhautuneet ihmiset, joiden ajankuluun ei ole löytynyt muuta iloa kuin palstoilla huudella ja ilkeillä. : /

        Hyvää Joulua, toivottavasti 40 ihmiset eivät ole vieneet joulurauhaasi. : )


      • kivaa, kun

      • IhmeSopa

      • IhmeSopa

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe