Kova hinta

pennuista

Maksaisitko 500€ rekisteröimättömästä narttu saku pennusta ja 600€ urospennusta?
Apulassa myytävänä.

11

1354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimessä

      sekarotuisen hinta on max 200 egee... Nää on niitä pentutehtailijoita, ovat huomanneet hyvän markkinakikan.

    • aivot narikasta

      Pullokin on liikaa rekisteröimättömästä koirasta, sillähän ei ole mitään arvoa. Minä en ostaisi ko. otuksia, en ottaisi edes ilman. Nämä kasvattajat ovat just niitä pentutehtailijoita jotka tuottavat koiria puhtaasti ansaitsemistarkoituksessa, joko vanhemmat ovat lonkkasairaita tai ovat välipentuja tai urokselta puuttuu kives. Vahinkopentuja ei synny tunnolliselle nartunomistajalle! Näillä tehtailijoilla ei ole vastuuta mistään eikä oikeustoimetkaan kannata riitatapauksissa. Tuollakin rahalla voisi ihminen ostaa jotain arvokasta kuin lihottaa pentutehtailijan tiliä.
      Kiertäkää kaukaa tuommoiset kaupustelijat ja ajatelkaa aivoillanne jotka teillä on.

    • Riva

      ja 3567,44 mk. Markka-aikana ihan hyvä sukuinen saksanpaimenkoira maksoi 3500 mk. Nyt sekarotusesta paperittomasta rakista maksetaan sama hinta.
      Kysyin seropin omistajalta,nuorelta tytöltä,että paljonko sun koira makso,sano 250 eur.Minä kysyin,että olisitko markka-aikana maksanut seropista 1500 mk. niin tyttö sano että en olisi. Sanoin,että 250 eur on lähes 1500 mk. tyttö oli ihan hiljaa ja sano mietteissään,että niinhän se taitaa olla.

    • Melkee tohon hintaa saa rekantunkii pennun. Miks ostaa sit rekisteröimätön.

    • kaikenlaista

      Millähän tuokin kauppias perustelee pentujensa hinnan ja sen miksi niitä ei ole rekisteröity. Pentu ei kuluta luovutusikään mennessä kuuttasataa euroa, rekisteröintiin ei mene eikä astutusmaksuihin, ainut menoerä on ruoka. Tulo on pelkkää verotonta tuloa tehtailijalle, useinhan näillä on uros ja narttu itsellään. Toivottavasti kukaan tollo ei osta noita tuotoksia.

    • marjo^^^

      meillä myydään rekmättömiä pentuja, hyvistä rekisteröidyistä vanhemmista à 350E kappale, etten kyllä todellakaan ostaisi noin kalliita.. omat pennut siksi paperittomia, et ne maksais niin paljon siihe katsoen että lisää pentuja ei enää tule.

      • sdm

        Siis sulla on lonkkavikasista vanhemmista pennut?
        Muuta syytä rekkaamatta jättämiseen ei ole jos vanhemmat on rekattuja.
        Eli pennut on sekarotusia.


      • marjo^^
        sdm kirjoitti:

        Siis sulla on lonkkavikasista vanhemmista pennut?
        Muuta syytä rekkaamatta jättämiseen ei ole jos vanhemmat on rekattuja.
        Eli pennut on sekarotusia.

        ^vanhemmilla on hyvät lonkat, mutta kun se ei rahallisesti kannata tässä tapauksessa


      • Saksik
        marjo^^ kirjoitti:

        ^vanhemmilla on hyvät lonkat, mutta kun se ei rahallisesti kannata tässä tapauksessa

        Anna mun kaikki kestää.. Miksi ylipäänsä on pennut teetetty, jos niitä ei ole tarkoitus rekata?? Järki käteen koiratouhuissa!


      • tollaset
        marjo^^ kirjoitti:

        ^vanhemmilla on hyvät lonkat, mutta kun se ei rahallisesti kannata tässä tapauksessa

        rahan eläimen edelle laittavat inhottaa!!!


      • järkytys
        marjo^^ kirjoitti:

        ^vanhemmilla on hyvät lonkat, mutta kun se ei rahallisesti kannata tässä tapauksessa

        Että ei oo nyt just ny rahallisesti kannattavaa?
        Itku meinas päästä, aatteletko ollenkaan niitä raukkoja jotka sulta pennun ostaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe