KISU NÄYTTÄÄ KIELTÄ,MIKSI???

Pixu

Mulla on 12v leikattu narttu kissa ja pari kertaa olen huomannut kun kilistän avaimia ja titenkin niistä lähtee kilisevä ääni niin kissa rupeaa näyttämään kieltä ja oikein kunnolla!!Lipoo huuliaan niin kauan kun avaimia kilisyttää!Onkos muiden kisuilla saman laisia jutskuja??Ollaan ihmetelty että mikähän lie saa tuollaisen reaktion aikaiseksi.Hauskan näköistähän se on!!=)Muut kissani eivät reakoi mitenkään ääneen.

5

5134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antero..

Avaimistasi lähtee sellaisia korkeita ääniä, mitkä resonoivat juuri tuon kissasi hampaissa aikaan saaden hampaiden vihlomista ja lisääntynyttä syljen eritystä. Kissallesi tulee tavallaan "vesi kielelle" mistä johtuu tuo lipominen.

• kun vatkaa

vispilällä kananmunia tai vetää kynnellä kamman piikkejä... Niitä oli jotain muitakin, mut en enää muista niitä.

Ollut 4 kissaa ja kaikki tehnyt tuota.

• Jenxi

yksi kissa reagoi tuolla tavoin mutta laittaa vielä vähän paremmaksi: se myös yökkäilee lopuksi kun on hetken liponut. Jos kamman piikkejä vedät kynnellä, kissa alkaa yökkiä samantien. Sipulin kuorien ja karkkipaperien rapistelu saa aikaan tuota lipomista ja jos jatkaa hetkeä kauempaa, alkaa yökkäily.

• ei tee tuota laisinkaan!Mummulan kissat kylläkin...

• tunkku

Kissaa nuolee huuliaan silloin kun sitä hermostuttaa tai se tuntee olonsa epävarmaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      76
      5041
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      16
      3413
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2710
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1770
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1352
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      235
      1243
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1035
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      922
    Aihe