KISU NÄYTTÄÄ KIELTÄ,MIKSI???

Pixu

Mulla on 12v leikattu narttu kissa ja pari kertaa olen huomannut kun kilistän avaimia ja titenkin niistä lähtee kilisevä ääni niin kissa rupeaa näyttämään kieltä ja oikein kunnolla!!Lipoo huuliaan niin kauan kun avaimia kilisyttää!Onkos muiden kisuilla saman laisia jutskuja??Ollaan ihmetelty että mikähän lie saa tuollaisen reaktion aikaiseksi.Hauskan näköistähän se on!!=)Muut kissani eivät reakoi mitenkään ääneen.

5

4686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antero..

Avaimistasi lähtee sellaisia korkeita ääniä, mitkä resonoivat juuri tuon kissasi hampaissa aikaan saaden hampaiden vihlomista ja lisääntynyttä syljen eritystä. Kissallesi tulee tavallaan "vesi kielelle" mistä johtuu tuo lipominen.

• kun vatkaa

vispilällä kananmunia tai vetää kynnellä kamman piikkejä... Niitä oli jotain muitakin, mut en enää muista niitä.

Ollut 4 kissaa ja kaikki tehnyt tuota.

• Jenxi

yksi kissa reagoi tuolla tavoin mutta laittaa vielä vähän paremmaksi: se myös yökkäilee lopuksi kun on hetken liponut. Jos kamman piikkejä vedät kynnellä, kissa alkaa yökkiä samantien. Sipulin kuorien ja karkkipaperien rapistelu saa aikaan tuota lipomista ja jos jatkaa hetkeä kauempaa, alkaa yökkäily.

• ei tee tuota laisinkaan!Mummulan kissat kylläkin...

• tunkku

Kissaa nuolee huuliaan silloin kun sitä hermostuttaa tai se tuntee olonsa epävarmaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe