Kirjoitin eilen vastineen sorayhdistelmän kuljettajan juttuun "V8 hyvä 63 tonnin painoilla" tms. ja mainitsin sen olevan ylipainoa.
Eilen illalla koko V8-ketju oli poistettu. Miksi?
Poistetut viestiotsikot?
7
1437
Vastaukset
- sheriffi
Ilmeisesti sheriffi näki ketjun alkupäässä jotain sopimatonta. Minun muistini mukaan se oli kyllä ihan asiallinen joskin hieman hölmö juttu..
- pyytänyt
Minä olen joskus itse pyytänyt poistamaan oman viestini, kun kirjoittelu on mennyt asiattomaksi. Ehkä tässäkin kävi niin.
- oitin sen "63ton"
painoilla ja ihmettelen että mitä pahaa siinä nyt oli?! Aloin jo pelkäämään että tuleeko ylikuormasakko postilaatikkoon, kun ilmeisesti olen niitä "viimeisiä mohikaaneja" jotka soraa ylikuormilla ajavat.
Toissapäivänä ketjussa ei ainakaan mitää härskiä/sopimatonta käyttäytymistä ollut.
Ei ole minun poistama.
Olikos siinä jutussa linkki johonkin kuvakalleriaan jossa oli enemmänkin raskaankaluston ajoneuvoja?
Ehkä niissä kuvissa oli jotain joka ei jotakuta miellyttänyt.
Postiini ei ole tullut mitään poisto pyntöä.
Jutu ja keskustelu oli mielestäni asiallista.- poistin sen
minä poistin sen itse itseltäni kun illalla meni jollakin käyttäjällä vähän niinkun``länkytykseksi`` se v8 konnen kulutuksen keskustelu niin ajattelin että viisain poistaa koko ketju.
- kokenut
Turun suurimman kasettiyrityksen kuskit joutuvat pyytämään kuormaajalta 63 tonnia laillisen kuorman sijaan.
- "joutuu pyytään"?
kokenut kirjoitti:
Turun suurimman kasettiyrityksen kuskit joutuvat pyytämään kuormaajalta 63 tonnia laillisen kuorman sijaan.
Mitä tarkoitat? Siis haluavatko turunpuolen kasettikuskit tietentahtoen ylikuorman va mitä mitä?
Ja oliko tuo 63t kokonaispaino vai peräti kuorma?
Ja yleensähän pyöräkonekuskit lastaavat enemmän kuin laki sallii, ei ne alikuormaa ainakaan laita. Kyllähän sen nyt jokainen tietää että soravehkeissä on aina ylikuormaa, koska nykyautot varusteineen ovat niin raskaita ettei kantavuutta 4-aks. autoon saa kun 16,5-18t. Eli suunnilleen 10 kuutiota, ja miltä se 15 kuution lavalla näyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316216- 394032
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833363- 122928
- 122297
- 292292
- 1621926
- 241769
- 281554
- 1051392