Missä kannattaa Inglesissä iltasella poiketa jos haluaa tavata muita suomalaisia?
Inglesin suomibaarit
27
5528
Vastaukset
- Suomalaisille
OLEN RUOTSISSA ASUVA SUOMALAINEN JA KANARIALLA OLEN LÖYTÄNYT PALJON SUOMALAISIA TIFFANISSA AGAITE PARK HOTELLIN ALAKERRASTA JONKUN VERRAN PLAYA DEL SOL HOTELLISTA ME KAKSI-VI TVÅlen
- inglesistä
palannut,,,no Agila Roja ostoskeskuksessa on Apilaniitty suomibaari,,karaokea ja paljon suomiväkeä ja ihan lähellä kun kävelet rantaan päin, Broncemar hotellin vieressä on Ryysyranta,,,oisko apilaniitty ollu avenida de tenerife kadulla,,,mut katot sen ostoskeskuksen osotteen,,,kirjotettiin jotenkin noin niin löydät paikalle,,,,siel huutaaa kaljupäinen ukko,,nooooniiiiin tsikitsikitsakatsaaa,,,samassa rakennuksessa on viel joku irkkubaari joka pitää suomi-iltoja
- TEKOPYHÄSUOMALAINENAPIL
inglesistä kirjoitti:
palannut,,,no Agila Roja ostoskeskuksessa on Apilaniitty suomibaari,,karaokea ja paljon suomiväkeä ja ihan lähellä kun kävelet rantaan päin, Broncemar hotellin vieressä on Ryysyranta,,,oisko apilaniitty ollu avenida de tenerife kadulla,,,mut katot sen ostoskeskuksen osotteen,,,kirjotettiin jotenkin noin niin löydät paikalle,,,,siel huutaaa kaljupäinen ukko,,nooooniiiiin tsikitsikitsakatsaaa,,,samassa rakennuksessa on viel joku irkkubaari joka pitää suomi-iltoja
APILANIITYSSÄ HINNAT MUUTTUVAT AUKIOLOAIKANA----VAIHTORAHOJA EI TULLUT TAKAISIN-----------------ESPANJALAINEN TARJOILIJA,SOITTAJA JA OMISTAJA---MUOVITUOLEISSA ISTUTAAN JA MUOVIRULLAVERHOT TOIMII TUULENSUOJANA----------------------------MIKSI TJÄREBORG JÄRJESTI INFON TÄSSÄ PAIKASSA JA YRITTI ESITTÄÄ IRKKUBAARIN SUOMI-ILTOJA---------EIKÖ KANARIAN SAARILLA LÖYDY AITOA SUOMALAISEN OMISTAMAA PAIKKAA-------------------------------VASTATKAA JOS TEILLÄ ON ENEMMÄN TIETOA----------
- vanha tuttu
TEKOPYHÄSUOMALAINENAPIL kirjoitti:
APILANIITYSSÄ HINNAT MUUTTUVAT AUKIOLOAIKANA----VAIHTORAHOJA EI TULLUT TAKAISIN-----------------ESPANJALAINEN TARJOILIJA,SOITTAJA JA OMISTAJA---MUOVITUOLEISSA ISTUTAAN JA MUOVIRULLAVERHOT TOIMII TUULENSUOJANA----------------------------MIKSI TJÄREBORG JÄRJESTI INFON TÄSSÄ PAIKASSA JA YRITTI ESITTÄÄ IRKKUBAARIN SUOMI-ILTOJA---------EIKÖ KANARIAN SAARILLA LÖYDY AITOA SUOMALAISEN OMISTAMAA PAIKKAA-------------------------------VASTATKAA JOS TEILLÄ ON ENEMMÄN TIETOA----------
Ryysyranta. Sehän on tietääkseni edelleen suomalaisen kaverin omistama suomalaisine tarjoilijoineen........
- on melkein suomalainen
TEKOPYHÄSUOMALAINENAPIL kirjoitti:
suomalaista musiikkia ja suomalainen henkilökunta. Itse Perrykin enempi savolainen kuin espanjalainen.
- Suomipaikka
vanha tuttu kirjoitti:
Ryysyranta. Sehän on tietääkseni edelleen suomalaisen kaverin omistama suomalaisine tarjoilijoineen........
Yks mun frendi joka on asunut Canarialla noin tusinan verran vuosia kertoi. Tiffany on toiminut 25 vuotta ja on kokonaan suomalaisessa omistuksessa,Legenda,jonka kaikki melkein tietävät. Ryysyranta toiminta on Espanjaisen omistaman Life Diskon tiloissa. Ett silleen.
- katoaa
Suomipaikka kirjoitti:
Yks mun frendi joka on asunut Canarialla noin tusinan verran vuosia kertoi. Tiffany on toiminut 25 vuotta ja on kokonaan suomalaisessa omistuksessa,Legenda,jonka kaikki melkein tietävät. Ryysyranta toiminta on Espanjaisen omistaman Life Diskon tiloissa. Ett silleen.
Hyvä paikka on, tunnelmallinenki,,ihmisii vaa lisää sit kaikki ok
- ......
inglesistä kirjoitti:
Millainen oli tämä uusi ryysyranta paikkana,iso, pieni,entä sisustus,oliko porukkaa??
- Make
vanha tuttu kirjoitti:
Espanjalainen omistaja, muta suomalainen vaimo ?
Tietääkseni! - ainoa aito suomiravintola K...
Mistä ihmeestä on syntynyt käsitys, että Tiffany olisi jotenkin out? Kävin runsas kuukausi sitten Inglesissä ja kyllä ainakin silloin Tiffanyssa oli ihmisiä ja hyvä meno. Ei kai kiinteistön omistamisesta olekaan kyse, vaan busineksen pyörittäjän suomalaisuudesta. Minua ainakin sieppasi, kun matkatoimistoni opas yritti väkisin ohjata minut kaljupäisen espanjalaisen paikkaan, jota mainostetaan suomiravintolana. Kävin uteliaisuudesta vilkaisemassa tuossa Berry -nimisessä paikassa ja siellä ei ollut kuin muutama ihminen. Muihin ns. suomibaareihin en eksynyt edes uteliaisuudesta.
Make
- Espanjafani
lähteä yleensä ulkomaille tapaamaan suomalaisia ja viettämään aikaa suomalaisissa baareissa? Puerto Ricossa sijaitseva "Ulvova mylläri" antoi mainion kuvan suomalaisten ravintoloiden tasosta kanarialla: istutaan valkoisissa muovikalusteissa, syödään nakkeja ja muusia, kuunnellaan humppaa tasoa "pulttibois"...
Ei saanut ainakaan meitä jäämään paikalle. Mieluummin vietämme lomaa kansainvälisessä tunnelmassa eri makuja ja musiikkeja ja eri kansalaisuuksia kuunnellen.- lomailija
Kyllä Inglesin suomalaisissa baareissa istutaan ihka oikeilla tuoleilla, jos nyt joku sinne pelkästään istumaan haluaa mennä ja käyhän niissä muitakin kuin suomalaisia.
Suomalaiset baariyrittäjät tekevät siellä työtä elääkseen ja tarjoavat vaihtoehdon suomalaisuudesta pitäville siinä missä kaikki muutkin. Itse käyn lomallani kaikenmaalaisissa paikoissa myös suomalaisissa. Espanjalaisissa soitetaan espanjalaista "humppaa" ja tarjotaan espanjalaista ruokaa, irkkubaareissa soitetaan "irkkumusiikkia" ja juodaan kaljaa jne. Lopputulos kuitenkin on että olitpahan minkä kansalaisuuden baarissa hyvänsä sinut tunnistetaan aina suomalaiseksi.
Miksi sitten mennä kanarialle ollenkaan jos hakee kansainvälisyyttä, suomalaisiahan siellä eniten käy?? - olikaan
lomailija kirjoitti:
Kyllä Inglesin suomalaisissa baareissa istutaan ihka oikeilla tuoleilla, jos nyt joku sinne pelkästään istumaan haluaa mennä ja käyhän niissä muitakin kuin suomalaisia.
Suomalaiset baariyrittäjät tekevät siellä työtä elääkseen ja tarjoavat vaihtoehdon suomalaisuudesta pitäville siinä missä kaikki muutkin. Itse käyn lomallani kaikenmaalaisissa paikoissa myös suomalaisissa. Espanjalaisissa soitetaan espanjalaista "humppaa" ja tarjotaan espanjalaista ruokaa, irkkubaareissa soitetaan "irkkumusiikkia" ja juodaan kaljaa jne. Lopputulos kuitenkin on että olitpahan minkä kansalaisuuden baarissa hyvänsä sinut tunnistetaan aina suomalaiseksi.
Miksi sitten mennä kanarialle ollenkaan jos hakee kansainvälisyyttä, suomalaisiahan siellä eniten käy??" ..suomalaisiahan siellä eniten käy?? " Taidat kyllä liioitella etkä ihan vähän.
- Tietopankki
lomailija kirjoitti:
Miksi sitten mennä kanarialle ollenkaan jos hakee kansainvälisyyttä, suomalaisiahan siellä eniten käy??Kannattaisi ottaa asioista selvää, ennenkuin päästelee onnettomia väitteitä ilmoille. Tutkin oikein Kanarian hallituksen virallisilta tilastosivuilta matkustajamääriä maittain. Kaikilla saarilla yhteensä vuosittain käy lähes 10 miljoonaa turistia. Niistä on 2 miljoonaa saksalaista ja 3 miljoonaa brittiä. Suomalaisia turisteista on reilu 200 000, siis n.2 %. Tämäkö tarkoittaa sitä, että "suomalaisiahan siellä eniten käy"?
- lomailija
Tietopankki kirjoitti:
Kannattaisi ottaa asioista selvää, ennenkuin päästelee onnettomia väitteitä ilmoille. Tutkin oikein Kanarian hallituksen virallisilta tilastosivuilta matkustajamääriä maittain. Kaikilla saarilla yhteensä vuosittain käy lähes 10 miljoonaa turistia. Niistä on 2 miljoonaa saksalaista ja 3 miljoonaa brittiä. Suomalaisia turisteista on reilu 200 000, siis n.2 %. Tämäkö tarkoittaa sitä, että "suomalaisiahan siellä eniten käy"?
Anteeksi kovasti, jos aiheutin vaivaa tuolla lausahduksella. Tarkoitin vain sitä että kanariansaaret on tai ainakin on ollut johonkin aikaan suomalaisten suosituin lomakohde. Itse en ole välttynyt törmäämästä siellä suomalaisiin missäpäin sitten olen liikkunutkin. Ehkäpä olenkin ollut siellä juuri kaikkein suosituimpaan suomalaisten sesonkiaikaan. Eipä silti, ei se minua häiritse.
Tottahan sen tiedän että siellä ei voi suomalaisia olla mitenkään määrällisesti eniten, olemmehan me niin pieni maa ja vasta viime aikoina suomestakin on alettu tehdä matkoja myös kesäisin.
Kiitos kuitenkin tiedoista ja että korjasit huonon ulosantini aiheuttaman väärinkäistyksen.
- Kuin kulmakuppila
Apilaniitty niin tulee kotoinen olo, olet kuin missä tahansa kulmakuppilassa härmänmaalla, savuinen, tunkkainen, tökerö palvelu ja örseviä känniläisiä häiritsemässä ruokailuasi.
- jäi viimeiseksemme
Meillä on paikasta samanlaisia kokemuksia. Kävimme ennen Joulua maistamassa Apilaniityssä kotoisia "herkkuja". Viereisessä pöydässä istui umpihumalainen, örveltävä jätkäporukka, jonka sylki ja kuola lensivät melkein ruoka-annoksiimme. Kumpikaan meistä ei pystynyt syömään annostamme loppuun. Luulimme, että tuollaista porukkaa ei enää edes löydy Kanarialta. Ainakaan Sakus Galleyssä tai Tiffanyssa emme ole koskaan törmänneet vastaaviin. Apilaniitty ja Ryysyranta näyttävätkin kokemuksemme mukaan olevan kyseisenlaisten örveltäjien kantapaikkoja. Mielestämme kannattaa maksaa hieman enemmän, että saa syödä ruokansa miellyttävässä ilmapiirissä ja saa tarjoilijoilta kunnon kohtelun. Hyvää Uutta Vuotta kaikille!
Terveisin Merja ja Asko
Apilaniityssä kävin viime keväänä kerran, kysymässä illalla ruokaa, mutta ei ollut enää tarjolla 22 jälkeen. Drinkkien hinnat olivat Suomen tasoa, nousseet parissa vuodessa kunnolla.
Sakus Galleyssä söin sitten, melkein kaikki ruoka oli loppu, mutta poronkäristystä sain tilattua. Ruoka oli tosi huonoa. En mene enää seuraavalla lomalla sinne syömään. Berrys barissa on Berry myymässä, on muistaakseni Pietarsaaresta kotoisin, siellä on melkeen joka ilta suomalainen esiintyjä Frederik, Anne Mattila yms.
Ryysyranta on joka ilta täynnä suomalaisia, musiikki tulee nauhalta, mutta paikka vetää porukkaa. Siellä ainakin kannattaa käydä.- ettei totuus unohtuisi
Yhtä ihmeellisiä kuin ruokailu ja ravitolakokemuksesi on käsityksesi Berryn kansalaisuudesta. Minä veikkaan, että Berry on tuskin edes käynyt Pietarsaaressa. Ainakaan hän ei ole suomalainen, se on takuuvarma juttu. Berryn paikan surkeus on myös siinä, että sinne on pesiytynyt Reetu, joka on ällöttävin tuntemani artisti.
Menkää ihmeessä syömään Saku´s Galleyhin, koska siellä on hyvä ruoka, asialliset, suomea puhuhuvat tarjoilijat ja miljöö on viihtyisä. Samaa ei todellakaan voi sanoa esim. Apilaniitystä. Ryysyrannassa taas käy kittaamassa kaljaa sama porukka, jonka Suomessa löytyy mistä tahansa kaljajuottolasta.
Minusta meidän suomalaisten pitäisi vihdoin osata vaatia laatua ja palvelua, matkallakin. - , kun minä tiedän..
ettei totuus unohtuisi kirjoitti:
Yhtä ihmeellisiä kuin ruokailu ja ravitolakokemuksesi on käsityksesi Berryn kansalaisuudesta. Minä veikkaan, että Berry on tuskin edes käynyt Pietarsaaressa. Ainakaan hän ei ole suomalainen, se on takuuvarma juttu. Berryn paikan surkeus on myös siinä, että sinne on pesiytynyt Reetu, joka on ällöttävin tuntemani artisti.
Menkää ihmeessä syömään Saku´s Galleyhin, koska siellä on hyvä ruoka, asialliset, suomea puhuhuvat tarjoilijat ja miljöö on viihtyisä. Samaa ei todellakaan voi sanoa esim. Apilaniitystä. Ryysyrannassa taas käy kittaamassa kaljaa sama porukka, jonka Suomessa löytyy mistä tahansa kaljajuottolasta.
Minusta meidän suomalaisten pitäisi vihdoin osata vaatia laatua ja palvelua, matkallakin.Hän on Pietarsaaresta. Tiedän sen.
Paikka ei ole mitenkään surkea, ei nyt huippukaan. Sakun paikan ruoka oli huonoa, jos vertaa suomalaiseen poronkäristykseen. - olette molemmat
, kun minä tiedän.. kirjoitti:
Hän on Pietarsaaresta. Tiedän sen.
Paikka ei ole mitenkään surkea, ei nyt huippukaan. Sakun paikan ruoka oli huonoa, jos vertaa suomalaiseen poronkäristykseen.Eikös tämän palstan alkuperäinen kysymys ollut Inglesin illanviettopaikoista. Keskustelu näyttää menneen pahasti sivuun kun baarinpitäjistä keskustellaan. Sitäpaitsi hän on kylläkin espanjalainen ja suomessa asuessaan savolainen, tiedän en veikkaile.
- sakuras
Ei kai sakun paikkaa ole enää inglesissä...höh..
- pannuunkaljalle
Ei ole mutta kuparipannubaari on laadukas kaljabaari. On kaljaa ja kaalikääryleitä sekä makkaraperunoita. Kalja pannubaarissa maksaa 4,50 ja kaalikääryleet 28 egua kappaleelta. Jos ruokaravintolaa etsii niin suosittelemme mummolaa.
- Dondon2
jo alko taas mummola, kuparipanurähinä. Ei kai olut ruokapaikoista kysymys, vaan paikoista joissa suomalaisia. Istahda siihen Green Fieldin eteen Lady Pinkkiin, syö siinä jotain snaksia tai toast. Siinä istuu aina joukko suomalaisia ja siinä 50 metrn säteellä on yli 10 paikkaa jossa suomalaiset viihtyy. Kaikki omalla tavalla hyviä, mutta jos luxsusta haet niin mee vaikka bao bao tai grand meloneras hotelliin. Molemmissa ollut kun vaimon ja ystävien kanssa matkalla, mutta kun yksin reissussa,niin Greenfield on kiva ja moni muukin sinä ympäristössä. Noista hyvistä ruokapaikoista saa tietoa tripadvisorista. Suomalaisilla vaan paha tapa tuijottaa hintaan ja kuvitella saavansa luxia halvalla. 40 kertaa jo kanarialla käyneenä ja taas maaliskuussa pariks viikoks. (Olen kyllä matkustellut työn ja loman merkeissä kyllä varmaan yli 50 maassa)
- nurinsemenee
Mutta kun kuparipannubaarissa ei ole suomalaisia, ainakaan asiakkaina. Oli siellä viimeksi kaksi asiakasta. Ei ihme että keikkuu konkurssin partaalla pannubaari
- 17taasinglesiin
Kuparipannuun ei ainakaan kannata mennä. Sen taso on laskenut alle kaikkien odotusten. Tuskin haluat maksaa kaalikääryleestä hintaa mitä kehtaavat pyytää. Kuparipannussa on myös ehdottomasti saarten kallein olut.
- Epäilys
Onko tämä tottakaan. En usko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463919Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333416Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162723Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342679En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101974IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm71117Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441092- 80986