Rakastuin naimisissa olevaan mieheen ja "seurustelimme" muutaman vuoden. Kyllä se mies olisi saanut vaimonsa pitää, en halunnut sille äidiksi, mutta minua riepoivat ne kaikki muut naiset, joita mies piti ja uskotteli pitävänsä siinä ohessa. En koskaan oikein päässyt selville, paljonko niitä oli. Eikä se niitten kanssa välttämättä sänkyyn mennyt.
Esimerkiksi kun mentiin yhdessä työmatkalle meillä olisi ollut harvinaislaatuinen tilaisuus olla yhdessä. Mutta mitä vielä. Mies vain tanssitti muita naisia ja liimautui sitten kiinni johonkuhun naiseen tuntikausiksi. Ja minä mustasukkaisena katselin. Ja seuraavalla kerralla sama juttu. Tämä kaikki tapahtui täysin selvin päin, sillä mies oli absolutisti.
Välillä mies välitti minusta ja oli hyvin rakastettava, jopa rakastunut. Sellaista rakkautta en koskaan ollut keneltäkään muulta saanut.
Lopulta olin riekaleina suhteesta, jossa ei voinut ennakoida yhtään eteenpäin. Suhde päättyi.
Edelleen kelaan juttua. Vaimo oli ok, jonkinlainen äiti ja kodinhoitaja miehelle, semmoisista hommista en muutenkaan välitä. Mutta eikö nyt miehelle kaksi naista riitä? Ja jos enempi piti olla, eikö se äijä voinut iskeä niitä muulloin kuin minun läsnäollessani, jolloin se tieten tahtoen aiheutti minulle pahaa mieltä ja mustasukkaisuutta?
Montako naista mies tarvitsee?
64
3717
Vastaukset
- on syynä
Tuommoisilla on juuri se huono itsetunto. Täytyy näyttää olevan haluttu ja saavansa naista silloin kun haluaa.
- angi
sellaisia naisia jotka rakastuvat toisen naisen mieheen.
Mikähän siinäkin on syynä? Vaikka tiedän miehen huonosta itsetunnosta, niin minä tykkään että naisellakin on huono itsetunto, joka kehtaa olla naimisissa olevan miehen kanssa, vuosi tolkulla.
Minä en käsitä miten joku nainen alistuu sellaiseen. Siinähän menee naiselta monta kallista vuotta aivan hukkaan. Ajattelee sitä että nainen on niin vähän aikaa sukukypsä.- Kalle-Aaretti
Naisia koskaan. Ihmetellyt kyllä monasti näilläkin palstoilla väpättäviä kirjoituksia, joissa valitetaan omaa vapaaehtoista päätöksentekoa.
Kuka näitä toisia tai kolmansia tai sadansia naisia on pakottanut olemaan kerrotun kaltaisessa suhteessa? Ei kukaan. Mutta ovatten vaan, ja sallivat tehdä itsellensä vapaaehtoisesti mitä vaan.
Sitten on hienoa tulla märisemään kohtaloaan, ja anomaan sympatiaa sekä pyllyntaputusta. - sinihelmikki
Minulla toimii sisäinen jarru: jos miehellä on muita sitoumuksia, en ole kiinnostunut. Tähän asti jarru on toiminut, vaikka sitouduin melko vanhana eli olin kunnon vanhapiika. Tuttavapiirissä on nainen, joka koko ajan yritti hankkia miehelleni naisseuraa, oli kai kiinnostunut itse hänestä. Nyt leskenä olen itse vapaa, en missään nimessä olisi onnellinen miehen kanssa, jonka olisin napannut toiselta.
- angi
sinihelmikki kirjoitti:
Minulla toimii sisäinen jarru: jos miehellä on muita sitoumuksia, en ole kiinnostunut. Tähän asti jarru on toiminut, vaikka sitouduin melko vanhana eli olin kunnon vanhapiika. Tuttavapiirissä on nainen, joka koko ajan yritti hankkia miehelleni naisseuraa, oli kai kiinnostunut itse hänestä. Nyt leskenä olen itse vapaa, en missään nimessä olisi onnellinen miehen kanssa, jonka olisin napannut toiselta.
Minun täytyy selventää hiukan tuota aikaisempaa. Minä en halveksi sellaisia naisia enkä miehiä jotka ovat eronneet ja sitten menneet uudelleen naimisiin.
En myöskään sellaisia tapauksia että ovat rakastuneet ja toinen on jo avioliitossa. Siinähän ei ole muuta tehtävissä kuin erota ja vaihtaa uuteen.
Mutta meinaan nimen omaan tälläistä että roikkuu miehessä joka ei eroa vaimostaan tai vaimo miehestään ja mene sen uuden kanssa uudelleen avioon tai asumaan yhteen.
Minusta se on kertakaikkiaan halveksittavaa.
- Miksi juuri sinulle?
Jos hänellä kerran oli paljon naisia, niin miksi juuri vain sinä olisit ollut se, jolle hän aiheutti pahaa mieltä? Kaiketi hän aiheutti samaa liudalle toisiakin. Olit vain yksi monista.
Entäs vaimo? Etkö koskaan ajatellut hänen pahaa mieltään?
Tuonkaltaiseen suhteeseen ei pidä heittäytyä, senhän sanoo järkikin. Jokin itsesuojeluvaisto ihmisen pitää säilyttää eikä antautua vain virran vietäväksi. - eikö ihmisellä ole minkäänl...
itsetuntoa, että sietää tulolaista!Tuon tyypin olisin heittänyt huitsin nevadaan jo ajat sitten.
Mutta silleenhän se on, että jotkut naiset roikkuvat miesten perässä loputtomiin.Ei todellakaan ole mitään järkeä tullaiosessa. - jooseppo mullah
Mie tanssitin napatanssijaa Kairossa. Niin se halusi minun kanssa jutella. Juteltiin muutama tunti
yökerhossa. Se halusi minun vaimoksi. Sanoin, että
Suomessa ei kahta vaimoa voi olla, mutta yhdeksi
yöksi voin ottaa vaimoksi. Se tytölle kelpasi.
Lantiotyö oli kiitettävä.- tätähän
miekii, lantiotyö on ihan jees, siis miehille.No, mies on aina mies.
- sitä lantiotyötä
tätähän kirjoitti:
miekii, lantiotyö on ihan jees, siis miehille.No, mies on aina mies.
ku on nii yksinäine?
- kauniskii
sitä lantiotyötä kirjoitti:
ku on nii yksinäine?
täh?
- el-lute2
Aijoitko todella olla aivan niinkuin vieraan miehen omimana toisena naisena.
Kuule sie tytön retale, ajattele kuinka menettelee yksi ja ainoa yhden-naisen oma aviopuoliso.
Itselläni on monia naisten kanssa tehtyjä seikkailuja mutta ne ovat jääneet siihen kertaan jos toiseenkin mutta, että jos näin on niin mies on edelleen sen yhden ja ainoan naisen laillinen aviopuoliso kunnes kuolema heidät eroittaa, eli loppuun asti tässä itsekukin ollaan menossa.
Avioliittolupauksessani lupasin sen, että niin myötä kuin vastoinkäymisissämme olemme jokseenkin päässeet asioista suhteelliseen tasapuolisuuteen syrjähypyistä huolimatta. - Pelle1Peloton
...jos tuolla tavalla ajattelet.
Kertomasi mukaanhan tässä oli juuri se seurallinen, mutta vaimolleen ehdottoman uskollinen mies, joka kyllä tanssittaa kaikki ja vielä sahapukitkin siihen päälle.
Eihän hän langennut edes Sinuun, hienoista houkutuksistasi huolimatta.
Vastaus kysymykseesi: pääsääntöisesti yhden tarvitsee, mutta jos vähänkin seuallinen ja korrekti on, niin kaikki tarjolla olevat tanssittaa ja yrittää heidätkin saada viihtymään.- saihan se
vieteltyä, seurustelivatkin,mutta tämäpä emäntä,jalkavaimo,oli mustasukkainen niille vielä muille naisille,joita tällä tyypillä oli.
Siis,mies oli naimisissa Aan kanssa, riiasi ja kiksautteli tämän Ärrän kanssa, ja vielä siinä sivussa piti liutaa muita. Siis Kani oli tämä mies,hänti ketä kiinni sai ja tämä jalkavaimo oli mustis! - Atolfia
oli juuri tuollainen seurallinen mies. Rakasti tanssimista, mutta äitini ei halunnut tanssia.
Niinpä isäni kävi tansseissa ja tanssitteli naisia omaksi huvikseen ja tuli sitten kiltisti kotiin. Kuulin kuulopuheena, että jotkut naiset olivat kovastikin vikitelleet häntä, mutta ei hän muita kaivannut, olihan hänellä äitini, joka kotona odotti.
- aika paljon kokenut
Jätä nyt hänet ,ansaitset paremman!!!
- sitroen.
tyypillisestä psykopaatista.
Eikä ole terve tämä nainenkaan, joka roikkui tuollaisessa miehessä.
Minulle riittäisi yksi nainen.
- Tavallinen tapaus.
Olet tavannut ihan normaalin miehen. Oman kokemukseni mukaan miehet ovat tuollaisia,joten hyväksy tai elä yksin.
normaali mies, arvoisa "Tavallinen tapaus". Pikemminkin tyypillinen psykopaatti.
Vain pieni osa tuntemistani miehistä on tuollaisia. Naisten käyttäytymisestä tiedän huomattavasti vähemmän, mutta silti aloittajan kaltaisia on tietooni tulleita vain muutamia.että miehet on sillälailla tehty.Aina uusi valloitus mielessä.Pitää ottaa ne siltä kantilta niin ei tule pettymyksiä,ja kun se on tottakin.
Kun pitäisi saada suku jatkumaan vaikka millä konstin,sen on luoja ohjelmoinut sellaiseksi.Ei kannata ottaa vakavasti jos se ei kokoajan tuijota hurmiossa itseäni.- jo eronnut
pääsky kirjoitti:
että miehet on sillälailla tehty.Aina uusi valloitus mielessä.Pitää ottaa ne siltä kantilta niin ei tule pettymyksiä,ja kun se on tottakin.
Kun pitäisi saada suku jatkumaan vaikka millä konstin,sen on luoja ohjelmoinut sellaiseksi.Ei kannata ottaa vakavasti jos se ei kokoajan tuijota hurmiossa itseäni.jotkin muuttuu agressiivisiksi kun eivät saa juosta vieraissa ja enhän tietää kuka siinä kärsii jos ei lähde.
Ei ole hyvä juttu ollenkaan pettäminen se sotkee koko perheen elämän. jo eronnut kirjoitti:
jotkin muuttuu agressiivisiksi kun eivät saa juosta vieraissa ja enhän tietää kuka siinä kärsii jos ei lähde.
Ei ole hyvä juttu ollenkaan pettäminen se sotkee koko perheen elämän.kun ettei saa jousta vieraissa.50,pin ikä tuo hormooni muutokset.Siihen on kummnakin sopeutuminen.
Monesti erotaan kun ei olla asioihin perehdytty.- vaarivaari*
pääsky kirjoitti:
että miehet on sillälailla tehty.Aina uusi valloitus mielessä.Pitää ottaa ne siltä kantilta niin ei tule pettymyksiä,ja kun se on tottakin.
Kun pitäisi saada suku jatkumaan vaikka millä konstin,sen on luoja ohjelmoinut sellaiseksi.Ei kannata ottaa vakavasti jos se ei kokoajan tuijota hurmiossa itseäni.On sitä että tulee harharetkiltään kotiin, eikä vertaa muita puolisoonsa - ei puolin eikä toisin!
- sinihelmikki
pitää naisesta, hän kyllä pienessä määrin muuttuu ja ottaa naisen huomioon. Esim. oma rakkaani käytti melko paljon alkoholia alkuaikoina poikaporukoissa liikkuessaan, mutta vähensi seurustelumme alettua. Naisen kannattaa olla rehellinen itselleen ja pitää kiinni periaatteistaan, ei alistua lattiamatoksi. Kai se on niin miehenkin puolelta, ettei liian nynny nainen kiinnosta pidemmän päälle. Minua kiehtoi miehessäni koko yhteiselomme ajan se, että hänellä oli myös oma tahto, vaikka otti myös minut huomioon.En vahtinut häntä mitenkään. jos olimme yhdessä juhlissa, missä oli tanssia, hän sai tanssittaa ketä halusi. Ensimmäinen ja viimeinen tanssi oli meidän, useimmiten siinä välilläkin pyörähdeltiin yhdessä.
- Rebekka R.
Arvasin, että keskustelua syntyy. Moralisointi on muuten ihan turhaa, sen päivittely, mikä on oikein ja väärin. Se harvoin vaikuttaa, kun ihminen on rakastunut. Olin kyllä tuohon aikaan itsekin naimisissa mutta emme oleet missään vaiheessa olleet rakastuneita aviomieheni kanssa. Halusin kokea kerran ihan oikean rakkauden.
Olimme yli viisikymppisiä tuolloin, mies minua useamman vuoden vanhempi. Nyt on ikää vielä vähän enempi. - n.50v.
Rebekka R. kirjoitti:
Arvasin, että keskustelua syntyy. Moralisointi on muuten ihan turhaa, sen päivittely, mikä on oikein ja väärin. Se harvoin vaikuttaa, kun ihminen on rakastunut. Olin kyllä tuohon aikaan itsekin naimisissa mutta emme oleet missään vaiheessa olleet rakastuneita aviomieheni kanssa. Halusin kokea kerran ihan oikean rakkauden.
Olimme yli viisikymppisiä tuolloin, mies minua useamman vuoden vanhempi. Nyt on ikää vielä vähän enempi.on tunnekuohujen aikaa!
...luulit rakkaudeksi,huh,huh! - näitä
n.50v. kirjoitti:
on tunnekuohujen aikaa!
...luulit rakkaudeksi,huh,huh!jakorasioita...
- Kysyn vaan
näitä kirjoitti:
jakorasioita...
Jos miehellä on kymmeniä naisia, niin hänkö ei ole jakorasia?
Ymmärrän hyvin, että rakastunut nainen haluaa seksiä. Kummallisempaa olisi, ellei haluaisi. Luulisin, että myös miesten mielestä. näitä kirjoitti:
jakorasioita...
se ei ansaitse naista ollenkaan.Oppikoon ensin ottamaan ihmisenä ja vertaisena naiset sitten vasta yrittäkööt.
- Tunnemyrsky
Rebekka R. kirjoitti:
Olimme yli viisikymppisiä tuolloin, mies minua useamman vuoden vanhempi. Nyt on ikää vielä vähän enempi.Kun rakastua rötkähtää se vie jalat alta ja älyn päästä.Olen sen kokenut Rebekka joskus yli kolmekymppisenä naimisissa olevana naisena naimisissa olevaan mieheen.Minua ei pidätellyt mikään-ei edes lapset.Nyt kaduttaa ja hävettää niin hemmetisti.Turha on moralisoida.Järkeä ei tarvitse rakastuneelle puhua.Se on sillä hetkellä niin totta.
- sinihelmikki
Tunnemyrsky kirjoitti:
Kun rakastua rötkähtää se vie jalat alta ja älyn päästä.Olen sen kokenut Rebekka joskus yli kolmekymppisenä naimisissa olevana naisena naimisissa olevaan mieheen.Minua ei pidätellyt mikään-ei edes lapset.Nyt kaduttaa ja hävettää niin hemmetisti.Turha on moralisoida.Järkeä ei tarvitse rakastuneelle puhua.Se on sillä hetkellä niin totta.
ns. onnettoman rakkauden. Minä olin rakastunut, muttei vastapuoli. Surin asiaa pitkään, mutta asialla oli onnellinen loppu. Tiesin millainen tämä tunne on, enkä taipunut miesten houkutuksille, koska en tuntenut. Sitten tuli kuvaan elämäni suuri rakkaus. Maltoimme odottaa tulisiko vielä suurempaa kummankin kohdalle, eipä tullut ja olimme erittäin onnellisia. En luule, että koskaan rakastun varattuun. Sitäpaitsi voi päättää olla tapaamatta, jos vaara uhkaa. Ihmisellä on myös pääkoppa.
- sinihelmikki
"Hiljaiset sillat". Mielestäni se kertoo todellisesta rakkaudesta. Ennen vanhaan vanhanapiikana tutustuin moneen ukkomieheen, joukossa oli tosi kiinnostavia. Miehen luonteeseen kuuluu tämä "iskeminen". Koska yleensä kunnioitan vastapuolen parisuhdetta, ei menty kovin pitkälle, vaan syntyi mielenkiintoisia keskusteluja. Afrikkalaiselta ystävältäni opin, että miehen puolelta on kohteliaisus esittää seksiä naiselle. Suomessahan asiaa pidetään tai pidettiin 1960-luvulla melkein törkeänä. Humalaisten kanssa ei pidä ryhtyä toimiin, he eivät muista seuraavaa päivänä mitään, ovat saattaneet vaikka kosia ja saada myöntävän vastauksen.
- Salme Siviä Sonninen
Minäkin ihmettelen, eikö seksi muka kuulu rakkauteen. On se rakkaus sitten avioliitossa tai sen ulkopuolella.
Aloittajalla oli vuosien pituinen suhde miehen kanssa. Eikö sellaisessa voisi jotain toivoa myös itselleen?
Niin ja olen sitä mieltä myös, että kaksi naista riittää miehelle. Jonkun mielestä se toinen olisi jo liikaa. - sinihelmikki
Salme Siviä Sonninen kirjoitti:
Minäkin ihmettelen, eikö seksi muka kuulu rakkauteen. On se rakkaus sitten avioliitossa tai sen ulkopuolella.
Aloittajalla oli vuosien pituinen suhde miehen kanssa. Eikö sellaisessa voisi jotain toivoa myös itselleen?
Niin ja olen sitä mieltä myös, että kaksi naista riittää miehelle. Jonkun mielestä se toinen olisi jo liikaa.rakkaussuhteesta. Käyttäisin kyllä sanaa rakastelu, jos pohjana on rakkaus. Seksi on sanana kylmä ja kylmiä, tunteettomia ovat jutut, jotka ovat tämän hakusanan alla. Paappa Pohjanmaalta on ymmärtänyt asiat suunnilleen samalla tavalla kuin minä. Hän puhuu niin kauniisti vaimostaan. Jos mies haluaa syventää rakkaussuhdettaan, hän ei tosiaankaan hillu killuttimineen siellä sun täällä, vaan keskittyy kuningattareensa. En ymmärrä, että joku solmisi avioliiton muulta kuin rakkauspohjalta. Itse olen sillä linjalla, että vaikka kumpikin on rakastunut, avioliittoa ei solmita, koska ei pystytä elämään yhdessä arkea. Mutta eihän kaikki voi olla samanlaisia.
- 2 sopiva
Salme Siviä Sonninen kirjoitti:
Niin ja olen sitä mieltä myös, että kaksi naista riittää miehelle. Jonkun mielestä se toinen olisi jo liikaa.kaksi on miehelle sopiva.kolmas nainen liikaa.kun eivät osaa sopia vuoroistaan.tunsin yhden yli 60 miehen maalta.joka syksy hän teurasti sian.otti yhden neljänneksen ja oli viikon vieraan naisen luona.jäi vielä varmaan luut naiselle käteen.ja vaimo tiesi kyllä ja naureskeli.että kyllä se viikkoon kyllästyy.eli loppuikohan kunto.
- Klaara K.
"Hiljaiset Sillat"on tosiaan niin kaunis elokuva suuresta rakkaudesta että voi kun ne neljä päivää olisi osunut kohdalle...vaikka tarina on pettämisestä,rivoa tai inhottavaa siitä ei saa millään.Kirja on aivan yhtä upea.Pakko uskoa että oikeaa rakkauttakin on vaikka se kestäisi vain ne neljä päivää mutta riittää loppuelämäksi sydämessä.
- Pelle1Peloton
...mies tarvitsee/on tarvinut ehdottomasti:
Äiti ja vaimo/rakastajatar!
Mutta ei sen niitä muitakaan torjua pidä. Seuraa on pidettävä kaikille halukkaille. Muutoinhan olisi "ihan täys törppö".
Valitettavasti joistakin tulee tämän takia "mustiksia".- Suhde varattuun
Varatut miehet kuvittelevat että kun he saavat valloitetuksi yhden avioliiton ulkopuolisen, he saavat valloiteuiksi kaikki.
Mitenkähän tässä kuvatussa suhteessa vaimo, taisi olla aika nössö. Kyllä hän varmasti tiesi, että miehellä on muita. - vaimot
Suhde varattuun kirjoitti:
Varatut miehet kuvittelevat että kun he saavat valloitetuksi yhden avioliiton ulkopuolisen, he saavat valloiteuiksi kaikki.
Mitenkähän tässä kuvatussa suhteessa vaimo, taisi olla aika nössö. Kyllä hän varmasti tiesi, että miehellä on muita.aistii vieraan naisen olemassaolon.
Aina vaimot ei edes piittaa ,vaikka ovat tietoisia "salasuhteesta".
Useimmiten toinen pysyykin"salaisena" panopuuna.
Jos on rakkautta mukana suhteessa,se kai on pakko julistaa maailmalle.
Rakastaan ei kukaan halua piilotella. - Pilaavat
vaimot kirjoitti:
aistii vieraan naisen olemassaolon.
Aina vaimot ei edes piittaa ,vaikka ovat tietoisia "salasuhteesta".
Useimmiten toinen pysyykin"salaisena" panopuuna.
Jos on rakkautta mukana suhteessa,se kai on pakko julistaa maailmalle.
Rakastaan ei kukaan halua piilotella.Suhteen luuloittelemalla miehen kulkevan vieraissa.
Ei ole kiva olla sellaisessa liitossa.
Raskaaksi käy ennenpitkään yhdessä oleminen. - Rebekka R.
Pilaavat kirjoitti:
Suhteen luuloittelemalla miehen kulkevan vieraissa.
Raskaaksi käy ennenpitkään yhdessä oleminen.miedän suhteessa vaimo kyttäsi miestään, tavattiin vain päisin ja miehellä oli kotiinmenoajat, joita vaimo valvoi. Poikkeuksena nuo muutamat työmatkat, jossa oli pakko olla yötä ja silloin mies käyttäytyi kuin irtipäässyt vasikka, ei malttanut olla kanssani.
Kaikki toiset naiset eivät ole yksinomaan seksiä varten. Toki sitäkin suhteessamme oli ja olisi saanut olla enempikin, mutta siihen ei useinkaan ollut mahdollisuutta. Enempi se oli semmoista keskustelua, halausta ja pussausta ja kepeää sanllista hulluttelua. Siihen ei tainnut miehellä olla paljoakaan mahdollisuuksia kotioloissa.
Mutta ne puhtaat paidat, silitetyt sukat ja edustuskoti, ne olivat sitä, joka painoi vaakakupissa. - Pelle1Peloton
Suhde varattuun kirjoitti:
Mitenkähän tässä kuvatussa suhteessa vaimo, taisi olla aika nössö. Kyllä hän varmasti tiesi, että miehellä on muita.Hakee hakee, eikä soisi löytävänsä! Omakohtaisia kokemuksia: Ei saanut taskut eikä lompsat olla rauhassa. Postitkin piti lopulta pyytää Post restanteen, että saisi ne itse lukea ensimäiseksi.
On se varmaan kauhea sairaus tuo mustasukkaisuus, varmaan pahinta mustikselle itselleen, mutta kyllä siitä kärsii kohdekin.
No, sielläpähän nyt tutkii taskujaan ja postejaan, minua ei enää kiinnosta, tehköön mitä tekee. - vaimot
Pilaavat kirjoitti:
Suhteen luuloittelemalla miehen kulkevan vieraissa.
Raskaaksi käy ennenpitkään yhdessä oleminen.Kun "salasuhde" itse ilmoittaa rakkaudestaan ,ei ole aihetta olla juttuun uskomatta.
Luulee kai vaikuttavansa liittoomme.
En reagoi onnettoman tiedotukseen.
Se lienee aikamoinen pettymys.
Puolison ilmoitukseen otan kantaa.
Viel vannoo rakastavansa minua ja vain minua!
Uskottelee ja puhuu uskollisuudestaan,hupsu.
Sekava kirjoitus mutta asia kai sevisi-Pois mustankipeys minusta. - menin galleriassa käymään
ja katselin mahaasi.
Sitten juoksin wessaan, koska yökötti.
Onneksi pääsin muihin ajatuksiin, en enää koskaan lue viestejäsi, sovinistisika. - ennen kuolemaani
Pelle1Peloton kirjoitti:
Hakee hakee, eikä soisi löytävänsä! Omakohtaisia kokemuksia: Ei saanut taskut eikä lompsat olla rauhassa. Postitkin piti lopulta pyytää Post restanteen, että saisi ne itse lukea ensimäiseksi.
On se varmaan kauhea sairaus tuo mustasukkaisuus, varmaan pahinta mustikselle itselleen, mutta kyllä siitä kärsii kohdekin.
No, sielläpähän nyt tutkii taskujaan ja postejaan, minua ei enää kiinnosta, tehköön mitä tekee.Aina syytti minua vieraissa käymisestä , mutta sehän siinä olikin mukava juttu, kun minä en käynyt vieraissa vaan se vaimoni kävi.
Onnistui vielä saamaan pojankin ilman minun apuani.
Oli oikeen uskovainenkin puheisaan, no yhteistä se uskovaisten tavara varmaaan onkin....
Toivotan sinulle Riitta- Leena onnelista ja hyvää mies tuuria siellä k'''ea kos'''a.
Entinen miehesi Johan. - PellePeloton
menin galleriassa käymään kirjoitti:
ja katselin mahaasi.
Sitten juoksin wessaan, koska yökötti.
Onneksi pääsin muihin ajatuksiin, en enää koskaan lue viestejäsi, sovinistisika....se maha, meinaan. Saa olla katselematta ja lukematta. Ja oksennellakin saa ihan vapaasti.
- Eikä sekään riitä
PellePeloton kirjoitti:
...se maha, meinaan. Saa olla katselematta ja lukematta. Ja oksennellakin saa ihan vapaasti.
Mies ottaa niin paljon naisia kuin on tarjolla.
Joillekuille on jonoa. - tarvii.
Eikä sekään riitä kirjoitti:
Joillekuille on jonoa.Tehtaan miesjohtaja vaatetusalalla tavitsee aika monta naista takomaan euroja palkkoihin ja yleismenoihin omalle tililleenkin ropoja kasaamaan.
- uzma-m
Eikä sekään riitä kirjoitti:
Joillekuille on jonoa.perhonen joka lentaa kukasta kukkaan ja viimein tipahtaa lehman pa....n.
Ei ole raukka kohdanuut tosi naista aina on jaannyt puutteeseen, mika saali.
- sinihelmikki
että tämä aihe kiehtoo. Ilman miehiä maailma olisi paljon tylsempi. Jos kääntää asian toisinpäin, niin naisena tarvitsen montaa miestä. Esim. auton joudun viemään paikalliselle TEBOILIlle viimeksi, kun jäähdytysneste väheni.Miehet siellä ovat hyvin avuliaita. Metsässä metsuri kaataa puita moottorisahalla, itse käytän vain raivaussahaa ja oksasaksia. Yksi mies on kaivurinsa kanssa tulossa laajentamaan lammikkoa. Sähkömiestä tarvitaan, kun sähköt pitää saada toimimaan mökillä. Suvun miesten kanssa on ihan kiva jutella, tulee miehistä näkökulmaa. Miehelleni sanoin, että hänen tärkein tehtävänsä on vaimon viihdyttäminen. Hän hoiti sen homman niin hyvin, etten siihen asiaan välttämättä tarvitse miestä, joskaan en vastaan pistä, jos jostakin ihan sikahyvä ilmaantuu. Kyllä miehet on nasta juttu.
- Waka-Wanha
Joo, kyllä mies tarvitsee elämänsä aikana noin 300 naista vaipanvaihdosta ruumiinsiunaukseen.
Lyhyen elämän varrella joku ompelee paidat ja muut, Aasiassa tai suomessa, tekee sapuskat, laskee palkan, hoitaa yhteiskuntaruntiinit, myy banaanit ja pullakahvit ynnä muuta.
:8)- sinihelmikki
että suhteellisesti ottaen tässä iässä jo naisia on enemmän kuin miehiä, ja mitä vanhemmaksi tullaan, sitä vähemmän miehiä on. Kilpailu on kova. Appeni jäi leskeksi, oli viisas mies. Ei sitoutunut enää, vaan nautti vapaudestaan. Oli tanssitaitoinen ja tanssit järjestettiin 90-vuotisjuhlissakin. Naiset pitivät häntä hyvänä. Joka ilta hän kävi esim. pelaamassa eri naisen luona.Moniavioisuudessa on muuten hyvätkin puolensa, on ainakin avoimesti monta naista.
- ihan kiva
Jos nyt pari kolme mummua olisi jolle turista.
Yksi kuorii perunoita
Yksi kirnuaapi voita.:))- Tarkoitatko
jotta mua tarvit johonnii mukavampahan?
Malttamattomana ootan jos vaikka kertoisit,kuis se on.
Ethan vain kirnuksi! - annetaan hyvään
Tarkoitatko kirjoitti:
Ethan vain kirnuksi!kotiin.
- luovutusikäinen
Tarkoitatko kirjoitti:
Ethan vain kirnuksi!annetaan omaksi.
- laittoi
luovutusikäinen kirjoitti:
annetaan omaksi.
nuo kaksi edellistä ilmoitusta.
- pettynyt
Aika monta, kai, oman,äidin, ex-vaimon,minut,ex-naisystävän/loppu tänänään/uuden naisystävän. Eiköhän jo löydy siitä porukasta. Kun ei mikään riitä.
Minulla on vähän samanlaisia kokemuksia. Eräs ilmeisesti kypsymätön miestyyppi tarvii juuri näytettäväksi Sinulle, että ottajia löytyy. En tiedä esittääkö vaimolleen samaa teatteria. Mutta mikähän noissa miehissä naista kiehtoo, kerro sinä se minulle. Minun oli ainakin tosi vaikeeta päästä eroon.
Sitten kyllä yritystä löytyi miehenkin taholta, kun itse alkoi irrottautumaan siitä repivästä suhteesta.- Klaara K.
Psykopaatit,sekä miehet että naiset,käyttäytyvät juuri näin,olen lukenut aikanaan aiheesta joka liippasi läheltä.He opettelevat kaiken muilta ihmisiltä koska sosiaaliset taidot puuttuvat kokonaan,samoin omatunto.Luin että jopa kyyneleet sopivissa paikoissa ovat "kopioituja".He ovat viriilinoloisia,monen mielestä loistavia persoonia mutta käyttävät toista sukupuolta vain leikkikaluinaan,todistusaineistoa omalle kypsymättömälle mielelle.Toisaalta nämä ihmiset menestyvät taloudellisesti,juuri noista syistä,häikäilemättömästi toisia hyväksikäyttäen mutta niin että sitä ei tajua.
- aivan tismalleen
Klaara K. kirjoitti:
Psykopaatit,sekä miehet että naiset,käyttäytyvät juuri näin,olen lukenut aikanaan aiheesta joka liippasi läheltä.He opettelevat kaiken muilta ihmisiltä koska sosiaaliset taidot puuttuvat kokonaan,samoin omatunto.Luin että jopa kyyneleet sopivissa paikoissa ovat "kopioituja".He ovat viriilinoloisia,monen mielestä loistavia persoonia mutta käyttävät toista sukupuolta vain leikkikaluinaan,todistusaineistoa omalle kypsymättömälle mielelle.Toisaalta nämä ihmiset menestyvät taloudellisesti,juuri noista syistä,häikäilemättömästi toisia hyväksikäyttäen mutta niin että sitä ei tajua.
Oli niin mukavaa naista, jos tarvitsi.
Anopin pelotteli kuoliaaksi.
- 4 naista,
eikä me muutkaan miehet haluta vähemmälle jäädä.
- uzma-m
Koraania on noin maaratty?
- 4 naista;
uzma-m kirjoitti:
Koraania on noin maaratty?
muslimimiehelle:
"Koraani 4: 3
" Jos pelkäätte, ettette kykene olemaan oikeudenmukaisia orvoille, ottakaa niin monta vaimoa kuin haluatte, kaksi kolme tai neljä..."
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke261799- 1051458
- 771401
Mitä harrastuksia kaivatullasi on?
Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?671026- 61892
- 47876
- 64843
Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?
Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t27810Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi
Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂62787- 127755