Kokemuksia, sijainti??
Siisteystaso, palvelualttius ?
Onko se uima-allas alue siisti?
green field hotelli
5
970
Vastaukset
- naapurista
vartu kayn katsomassa
- naapurista
oli se siiisti
- Make
hyvä, siisti hotelli aika keskustassa, lyhyt matka joka paikkaan, siisti allasalue, jossa erotettu lasten allas, suomalaisia baareja vieressä, melua jonkun verran, jos huone kadun puolella. Olen hotelissa asunut parilla reissulla. Voisin asua vieläkin, mutta nyt olen lähdössä Teneriffalle.
Hotelli on irkkuaukiolla ja näyttää ainakin siistiltä. Nyt varasin matkan siihen hitelliin. Vastapäätä on Apilaniitty ja vieressä Ryysyranta. Apilaniitty on ainakin tosi suomalainen paikka, hinnatkin suunnilleen samat kuin Suomessa.
- DonM
Tuli oltua emännän kanssa vko. ko hotellissa. 17.12 - 24.12.2006. Muutenkin oli aika rauhallinen aika lomailla ja paikallisissa baareissa tuntui olevan vähän kävijäpulaa. Hotelli itse oli siisti ja henkilökunta ystävällistä. Hotellin asiakkaat tuntui pääasiassa olevan suomalaisia, saksalaisia ja brittejä. Huoneemme oli neljännessä kerroksessa Agaete Parkin puolella ja huoneen oven ollessa kiinni ei hotellissa sijainneesta irkkubaaristakaan kuulunut unta häiritseviä ääniä, ainoastaan eräänä yönä huoneeseen kuului naapurihuoneesta isänmaallista maamme-laulua ja muita ikivihreitä suomalaisia biisejä.
Siivoojatkin onnistui parina aamuna herättämään mälkätyksellään, sillä ovi ja ikkunat hotellin käytäville oli olemattomasti eristetyt.
Risuja pitää antaa kyllä ainoastaan hotellin uimaaltaasta, jonka varsinkin "poreallas"-osasta, josta oli irtoillut hyvin paljon laattoja ja poreessa istuessa ne kulmat raapi ikävästi persusta.
Aamiaispöytä oli runsas ja kaikin puolin ihan ok. Tuoremehu tosin oli tiivistettä, kahvi hirveää, ja kinkku ja juusto oli aika jyhkeän kokoisia.
Muutamien suomalaisten kuulin altaalla päivittelevän suomalaisbaarien kaljojen hintoja (apilaniitty 5,5€ stobe)..
Playa Del Inglesin ruokapaikkojen suhteen suosittelen kokeilemaan ainoastaan suositeltuja ravintoloita, sillä taso heittelee aika valtavasti, esim. aurinkomatkojen kirjasesta (hotellin aulassa) on hyviä vinkkejä. Puitteiltaan voisin kuitenkin suositella El Gauchoa (ei tosin halvimmasta päästä) ja pihvien puolesta joku Grill Toro tai joku vastaavan niminen.. todella hyvät pihvit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1253123Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171942744Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina652185Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2581524Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.41464Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät241346Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31201Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3952Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115910Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103883