Pirullinen kysymys

tomppa2006

Toteutuuko Suomeessa sananvapaus?

Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään estämättä. Jokaisella on sananvapaus.

Suomessa sananvapaus on turvattu perustuslain 12§:ssä.

97

3724

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta täällä

keskustelupalstoilla on ihan oma perustuslaki?

• tomppa2006

... sillä toivon, että aloitukseni saisi jäädä keskustelupalstalle. Toivon sitä!

• umpisolmu
        tomppa2006 kirjoitti:

... sillä toivon, että aloitukseni saisi jäädä keskustelupalstalle. Toivon sitä!

Miten olet tuollaisen aseman saavuttanut, jotta kaikki mihin kosket poistuu? Aikamoiseksi mielipidevaikuttajaksi voit itsesi lukea, jos ei täällä uskalleta antaa sun sanomisia olla.

• tomppa2006
        umpisolmu kirjoitti:

Miten olet tuollaisen aseman saavuttanut, jotta kaikki mihin kosket poistuu? Aikamoiseksi mielipidevaikuttajaksi voit itsesi lukea, jos ei täällä uskalleta antaa sun sanomisia olla.

...imarteluna.

Kävin kurkkaamassa nikkiäsi, ei kertonut oletko uros vai naaraspuolinen?

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...imarteluna.

pitkän keskustelut eilisillalta itse? Vai olisko ollut tekninen häiriö tällä kertaa, kun oli muutenkin niin kipeän tahmeaa .. ??

Muuten siitä poterosta .. kaivettu on ja lappari digiTV kortin kera mukana niin saa ajan kulumaan ja voidaan katsoa Pakoa, jotta:

a) saadaan siis aika kulumaan
        b) saadaan vihjeitä miten paetaan tukalasta paikasta

Kuuluuko poteroon puskista huutelut? ;D

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

pitkän keskustelut eilisillalta itse? Vai olisko ollut tekninen häiriö tällä kertaa, kun oli muutenkin niin kipeän tahmeaa .. ??

Muuten siitä poterosta .. kaivettu on ja lappari digiTV kortin kera mukana niin saa ajan kulumaan ja voidaan katsoa Pakoa, jotta:

a) saadaan siis aika kulumaan
        b) saadaan vihjeitä miten paetaan tukalasta paikasta

Kuuluuko poteroon puskista huutelut? ;D

...kuin pieru Sahraan. Täytyy varoa kirjoittamisia. Olemme siirtyneet asemasota vaiheeseen, nyt täytyy olla tarkkana.

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...kuin pieru Sahraan. Täytyy varoa kirjoittamisia. Olemme siirtyneet asemasota vaiheeseen, nyt täytyy olla tarkkana.

Kato saa vasemmalle ja oikeelle .. mä katon eteen ja taakse .. Mitäs me pöllöt ..tarkkoina ..

Huutelin jo tuossa ratsuväkeä apuumme .. Katsotaan saadaako porukkaa messiin ... ;D

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

Kato saa vasemmalle ja oikeelle .. mä katon eteen ja taakse .. Mitäs me pöllöt ..tarkkoina ..

Huutelin jo tuossa ratsuväkeä apuumme .. Katsotaan saadaako porukkaa messiin ... ;D

...pitää olla todella varovainen, näpyttele ihan äänettömästi ja tasaisesti, vähän niinkuin tikka...

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...pitää olla todella varovainen, näpyttele ihan äänettömästi ja tasaisesti, vähän niinkuin tikka...

osaan 10 sormijärjestelmän ja olla ihan matalana .. *Kuiskaa hiljaa*

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

osaan 10 sormijärjestelmän ja olla ihan matalana .. *Kuiskaa hiljaa*

...minulla on vaan 2 sormijärjestelmä ja siinä putoaa teho puoleen, silloin kun kaivan nenääni.

*lähes äänettömästi*

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...minulla on vaan 2 sormijärjestelmä ja siinä putoaa teho puoleen, silloin kun kaivan nenääni.

*lähes äänettömästi*

'lähes äänettömästi'? Taidat löytää nenästäsikin etanan näköisiä? Jos vastaa myöntävästi, niin mä kaivan uuden poteron vähän kauemmaksi .. ;D

• umpisolmu
        tomppa2006 kirjoitti:

...imarteluna.

Taisi jäädä mainitsematta, mutta kerrottakoon, että hameen kanssa saatan kadulla kävellä eikä tarvi olla skottilainen tai lapinukko...eli narttuhan minä. Ja ota vaan imarteluna, sillä se sulle oli tarkoitettu ja piikkinä sille, joka katsoo poistojen olevan oikeutettua.

• tomppa2006
        umpisolmu kirjoitti:

Taisi jäädä mainitsematta, mutta kerrottakoon, että hameen kanssa saatan kadulla kävellä eikä tarvi olla skottilainen tai lapinukko...eli narttuhan minä. Ja ota vaan imarteluna, sillä se sulle oli tarkoitettu ja piikkinä sille, joka katsoo poistojen olevan oikeutettua.

...tuntuu aina yhtä hyvältä saada naaraspalautetta.

*pullistelee treenattuja rintalihaksiaan*

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

'lähes äänettömästi'? Taidat löytää nenästäsikin etanan näköisiä? Jos vastaa myöntävästi, niin mä kaivan uuden poteron vähän kauemmaksi .. ;D

...pysy siinä vaan. Tänään on rassattu röörit puhtaaksi kylpyammeessa. Sukeltelin siellä koko ukko.

*onko mitään havaintoa vihollisesta?*

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...pysy siinä vaan. Tänään on rassattu röörit puhtaaksi kylpyammeessa. Sukeltelin siellä koko ukko.

*onko mitään havaintoa vihollisesta?*

rauhallista .. vielä ..

• umpisolmu
        tomppa2006 kirjoitti:

...tuntuu aina yhtä hyvältä saada naaraspalautetta.

*pullistelee treenattuja rintalihaksiaan*

sitten tulkittava oikein...välillä sitä saattaa saada, kun naaras on jotain vailla :)
        Ja eikös se sentään miehinen kopautus olalle: Olet sinä hyvä jätkä! ....eikös sekin tunnu ihan hyvälle?

• puskis

sun kannattas siirtyä kokonaan siivilipuolelle kun ei virtuaali oikein onnistu.

• tomppa2006

...sentään lohduttaa. Ei tarvitse piilosta huudella...

• blackwomans

Taasko ne on kiusamassa meidän Tomppaa,nyt laitetaan mietintämyssyyn,mitä niille pitää tehdä:)

Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta:)

• DoeJohn

.. Tomppaa muskettisoturien lailla!!??? Mullon Tompan kanssa jo virtuaaliset puolustuspoterot kaivettuna ja lapparit mukana!

Onko muita tulossa puolustamaan?

• tomppa2006

...vastaamisen tänään huomattavasti eilistä pehmeämmin...

*hymyilee*

• blackwomans
        DoeJohn kirjoitti:

.. Tomppaa muskettisoturien lailla!!??? Mullon Tompan kanssa jo virtuaaliset puolustuspoterot kaivettuna ja lapparit mukana!

Mä luulen,et kun hän ilmastointi teipillä vetelee kiusaajat kasaan ,niin siinähän ne sit makkoilee pitkin lattiaa;)

Niin ja onhan joutskarilla akvaario,joten aina parempi.sillä kun kerran kumauttaa niin taju on kankaalla ja kultakalat pitkin pitäjii:)

Mä voin hakee talikon tallista,siin on monta piikkii:)))

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

Mä luulen,et kun hän ilmastointi teipillä vetelee kiusaajat kasaan ,niin siinähän ne sit makkoilee pitkin lattiaa;)

Niin ja onhan joutskarilla akvaario,joten aina parempi.sillä kun kerran kumauttaa niin taju on kankaalla ja kultakalat pitkin pitäjii:)

Mä voin hakee talikon tallista,siin on monta piikkii:)))

.. ja pelastaa meät .. Mysteriet saa tuoda hienon sanaisen huumoriarkkunsa ja termoskannut täynnä moccaa .. ;D

• blackwomans
        tomppa2006 kirjoitti:

...vastaamisen tänään huomattavasti eilistä pehmeämmin...

*hymyilee*

Mun aamullisen kommentin tonne johkuu muualle;)))

Mä oon kiltti kilteille ja vähemmän kiltti tuhmille.

Mut mehän käteltiin eilen ja heitettiin tittelit pois:)

• tomppa2006
        blackwomans kirjoitti:

Mun aamullisen kommentin tonne johkuu muualle;)))

Mä oon kiltti kilteille ja vähemmän kiltti tuhmille.

Mut mehän käteltiin eilen ja heitettiin tittelit pois:)

...ja se pitää. For ever...

• katjaliini
        DoeJohn kirjoitti:

oon aina valmis kuin partiotyttö puolustamaan vääryyksiä kärsinyttä,Tomppa saakoon tukeni....tuossapa olis....

• DoeJohn
        katjaliini kirjoitti:

oon aina valmis kuin partiotyttö puolustamaan vääryyksiä kärsinyttä,Tomppa saakoon tukeni....tuossapa olis....

*Pitää peukkuaan ylhäällä*

• meriv

tässä olevan mikään kiusanteko, mielipidevapauden typistäminen tai mikään muukaan takaa-ajo kyseessä.

Lähinnä kallistuisin tekniikan puolelle ja valitettavien yhteensattumien.

Kyllä nämäkin poistot selviää..olkaa huoleti.

Minusta ihan turha hutkia suuntaan, jos toiseenkaan ennenkuin tietää faktoja.

Siihen asti voitaisiin jatkaa entiseen tahtiin ja jos joku ketju poistuu tai poistetaan niin laitetaan vain uusi..niin täällä on tehty tähänkin asti.

Toisaalta nämä chatpalstat eivät ole kovinkaan kummoisia hakkereiden päästä käsiksi.

Vuosi sitten olin jonkun aikaa englanninkielisessä chatissa ja se kaatui päivittäin useaan otteeseen hakkereiden vallatessa sen.

Ketään ei voi syyttää ei tuomita ennenkuin tietää kohteen olevan oikea.

Kannattaa laittaa ylläpidolle asiallinen kysely, mihin sisältyy viestiketjun päivämäärä ja noin aika.

Ylläpito kyllä vastaa asiallisiin ja faktatiedollisiin kyselyihin..ainakin näin on käynyt minun kohdallani.

*hymyilee*

• tomppa2006

...sillä kolmas kerta toden sanoo. Kaksi on lähtenyt, jos tämä vielä poistuu, en enää usko tekniikka ongelmiin?

• Poistettiinhan sekin ketju, jossa kyselin toisen ketjun poistamisen syytä!!!

Ystävällisesti Sinulle, mutta kiukkuisesti...

• DoeJohn

sattumaan tässä tapauksessa teknisiin ongelmiin. On vaan hämmästyttävää, ett peräkkäisinä päivinä osuu just vain yhen nickin aloittamiin keskusteluihin ..

*Hämmästelee kovasti, muttei ääneen*

• meriv
        tomppa2006 kirjoitti:

...sillä kolmas kerta toden sanoo. Kaksi on lähtenyt, jos tämä vielä poistuu, en enää usko tekniikka ongelmiin?

sitä kyselyä ylläpitoon.

Mikäli kyse on teknillisestä ongelmasta..niin sille he eivät mitään ole voineet juuri sillä hetkellä,jos taas kyse jonkun pyytämästä poistosta meillä oikeus tietää poiston syy.

Sanalaskuketjussa ei ollut mitään, mikä olisi ketään millään tavalla loukannut.

Nyt suosittelisin sinunkin tämän viestiketjun tallentamista omiin tiedostoihisi, että voit tarvittaessa laittaa koko ketjun menemään ylläpitoon.

Samaa suosittelen muillekkin, joukkovoimassa on potentiaalia*hymyilee*

Tämä viestiketju löytyy jo koneeni omista tiedostoista.

• tomppa2006 kirjoitti:

Olet itse poistanut tämän viimeisimmän viestisi.Eli tekniikkaongelmat eivät ole syynä.

Poistopyynöä ei ole minulle tai ylläpidolle Kirjoituksestasi tullut ja jos ylläpito on viestin oma-aloitteisesti poistanut,siinä on pitänyt olla todella törkeää tekstiä.

Kehoitan nyt sinua maltilliseen jutusteluun ja vähempään provosointiin.

Sillä säännöthän koskevat kaikkia,myös sinua.

Kiittäen
        Zamio

• meriv
        DoeJohn kirjoitti:

sattumaan tässä tapauksessa teknisiin ongelmiin. On vaan hämmästyttävää, ett peräkkäisinä päivinä osuu just vain yhen nickin aloittamiin keskusteluihin ..

*Hämmästelee kovasti, muttei ääneen*

selviää, kun malttaa.

Tosin nythän saimme jutunjuurta oikein juurta jaksain.

Seuraavalla kerralla kylläkin toivoisin kääntymään suoraan joko palstan seriffin tai ylläpidon puoleen, koska asioiden selvittely täällä ei johda mihinkään muuhun kuin ikävään tunnelmaan ja se ei liene tämän palstan tarkoitus.

Olen pahoillani, jos nyt loukkasin jotakuta, mutta tata mieltä olen.

• meriv kirjoitti:

selviää, kun malttaa.

Tosin nythän saimme jutunjuurta oikein juurta jaksain.

Seuraavalla kerralla kylläkin toivoisin kääntymään suoraan joko palstan seriffin tai ylläpidon puoleen, koska asioiden selvittely täällä ei johda mihinkään muuhun kuin ikävään tunnelmaan ja se ei liene tämän palstan tarkoitus.

Olen pahoillani, jos nyt loukkasin jotakuta, mutta tata mieltä olen.

minäkin viestini (poisteun) osoitin...
        Joten se siitä:(

• meriv
        Minea44 kirjoitti:

minäkin viestini (poisteun) osoitin...
        Joten se siitä:(

laittaa suoraan sähköpostitse..ei välttämättä tänne.

Aina kopio lähetetystä postista voidakseen myöhemmin osoittaa ottaneensa yhteyttä.

Nythän tämä Tompan kohdalle osunut poisto selvisi,joten ei hämminkiä.

Aina sattuu ja tapahtuu..myös täällä.

Onneksi sormet ja pää toimii, että voidaan suoltaa uutta putkeen joidenkin tekstien poistuttua.

• tomppa2006
        meriv kirjoitti:

laittaa suoraan sähköpostitse..ei välttämättä tänne.

Aina kopio lähetetystä postista voidakseen myöhemmin osoittaa ottaneensa yhteyttä.

Nythän tämä Tompan kohdalle osunut poisto selvisi,joten ei hämminkiä.

Aina sattuu ja tapahtuu..myös täällä.

Onneksi sormet ja pää toimii, että voidaan suoltaa uutta putkeen joidenkin tekstien poistuttua.

...DoeJohn ainakin oli samaan aikaan keskustelussa ja näki miten minä vastasin ainakin kymmenelle eri ihmiselle. Minä en poistanut ketjua.

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...DoeJohn ainakin oli samaan aikaan keskustelussa ja näki miten minä vastasin ainakin kymmenelle eri ihmiselle. Minä en poistanut ketjua.

Tompalle näin poteron ulkopuolella seisten. Ei mene minullakaan järjelliseen käsitykseen, että miksi se thread katosi. Uusi Vuosi ja uudet kujeet? Eihän se näin pitäis mennä .. ??

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

Tompalle näin poteron ulkopuolella seisten. Ei mene minullakaan järjelliseen käsitykseen, että miksi se thread katosi. Uusi Vuosi ja uudet kujeet? Eihän se näin pitäis mennä .. ??

...kahden päivän aikana jään sinulle velkaa. Yritän korvata...

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...kahden päivän aikana jään sinulle velkaa. Yritän korvata...

.. itseäni, kun en yritä ehdoin tahdoin poltettavaksi roviolle ..

Seuraavassa hiekkalaatikko iltamassa ollaan kimpassa eikä anneta itseämme enää kampattavan!? ;D

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

.. itseäni, kun en yritä ehdoin tahdoin poltettavaksi roviolle ..

Seuraavassa hiekkalaatikko iltamassa ollaan kimpassa eikä anneta itseämme enää kampattavan!? ;D

...onnistuisi verivalan tekeminen näin netin välityksellä?

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...onnistuisi verivalan tekeminen näin netin välityksellä?

.. tuohon en löydä vastausta .. ei kai kannata googlettaakaan .. :-o

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

.. tuohon en löydä vastausta .. ei kai kannata googlettaakaan .. :-o

...muistat nuo valat? Sormiin puukolla reiät ja sormenpäät vastakkain.

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...muistat nuo valat? Sormiin puukolla reiät ja sormenpäät vastakkain.

saa nyt kyllä riittää .. ;D

*Tarjoaa peukkuaan ilman haavaa*

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

saa nyt kyllä riittää .. ;D

*Tarjoaa peukkuaan ilman haavaa*

It's a deal. Me ollaan nyt veriveljiä, tehty se aikamonen todistajan läsnäollessa.

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

It's a deal. Me ollaan nyt veriveljiä, tehty se aikamonen todistajan läsnäollessa.

Tukea siis saa puolin ja toisin jos joku kiusaa. Varokaa tytöt! ;D

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

Tukea siis saa puolin ja toisin jos joku kiusaa. Varokaa tytöt! ;D

...se on nyt miesenergia mikä jyllää (ainakin hetkellisesti).

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...se on nyt miesenergia mikä jyllää (ainakin hetkellisesti).

yhtä nopeasti kuin on tullutkin? ;D

• että olet itse

poistojen tekijä ja sitten keräät huomiota. Pitäskö sun äkkiä poistaa tämäkin aloitus?

• tomppa2006

...täällä on riittävästi todistajia miten keskustelut katoavat. Olen jo ylittänyt tuon huomiota keräämisen iän!

• Keskitienkulkija
        tomppa2006 kirjoitti:

...täällä on riittävästi todistajia miten keskustelut katoavat. Olen jo ylittänyt tuon huomiota keräämisen iän!

Ei me nyt niin varmoja voida aina olla, että ne poistamiset tapahtuvat vain sefun tai ylläpidon toimesta. Siinä olisi todella kova urakka, eikä näillä palstoilla olisi mitään käyttöä.

Eiköhän meidän pitäisi tunnustaa omat virheemmekin, milloin sormivirhe tai muu huolimattomuus, tekniikkaa unohtamatta. Takkuaahan nämä omat koneemmekin välillä muissakin asioissa.

On minultakin hävinnyt viestejä taivaan tuuliin, mutta olen aloittanut samanlaisen uudelleen ja kas kummaa se on jäänyt palstalle.
        Siis, hymyä huuleen ja itkut pois. Eiköhän ole tärkeämpiäkin asioita murehtia.

Hyvää jatkoa kaikille!

• aloitukset
        tomppa2006 kirjoitti:

hävitä itsestään. Kuten Zamio kirjoitti, ei hän eikä ylläpito ole poistoa tehnyt.

• tomppa2006
        aloitukset kirjoitti:

hävitä itsestään. Kuten Zamio kirjoitti, ei hän eikä ylläpito ole poistoa tehnyt.

...periksi ei anneta, perkele.

• tomppa2006
        tomppa2006 kirjoitti:

...periksi ei anneta, perkele.

...katsotaan, lähteekö se bittiavaruuteen...

• Ihmettelevä
        Keskitienkulkija kirjoitti:

Ei me nyt niin varmoja voida aina olla, että ne poistamiset tapahtuvat vain sefun tai ylläpidon toimesta. Siinä olisi todella kova urakka, eikä näillä palstoilla olisi mitään käyttöä.

Eiköhän meidän pitäisi tunnustaa omat virheemmekin, milloin sormivirhe tai muu huolimattomuus, tekniikkaa unohtamatta. Takkuaahan nämä omat koneemmekin välillä muissakin asioissa.

On minultakin hävinnyt viestejä taivaan tuuliin, mutta olen aloittanut samanlaisen uudelleen ja kas kummaa se on jäänyt palstalle.

Hyvää jatkoa kaikille!

jos menee tekemään oman kirjoituksen poiston, kysyy kone vielä vahvistusta asiaan, tuskin kukaan NIIN pumpelo on että vastaa kysymykseen vahingossa poista.

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...katsotaan, lähteekö se bittiavaruuteen...

Kyllä siinä tänään saattoi olla tekninen ongelmakin!? Oli niin tahmeaa kaikin puolin muutenkin koko touhu, eikä mitään uusia viestejä tullut vanhempiinkaan keskusteluihin ..

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

Kyllä siinä tänään saattoi olla tekninen ongelmakin!? Oli niin tahmeaa kaikin puolin muutenkin koko touhu, eikä mitään uusia viestejä tullut vanhempiinkaan keskusteluihin ..

...on se mahdollista. Huomasin kyllä sen takkuamisen vastaillessani eilen illalla lähetettyihin viesteihin...

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...on se mahdollista. Huomasin kyllä sen takkuamisen vastaillessani eilen illalla lähetettyihin viesteihin...

ja aleta taas vilpittömin mielin hymyilemään hurmaavasti? Harvenella hammas- tai hiuskalustolla ... ;D

*Hymyilee omilla legoillaan*

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

ja aleta taas vilpittömin mielin hymyilemään hurmaavasti? Harvenella hammas- tai hiuskalustolla ... ;D

*Hymyilee omilla legoillaan*

...tiedän sellaista yhdistelmää kuin tekniikan ja ihmistä vastaan olevan kiistan...olevan taistelua tuulimyllyjä vastaan.

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...tiedän sellaista yhdistelmää kuin tekniikan ja ihmistä vastaan olevan kiistan...olevan taistelua tuulimyllyjä vastaan.

.. toisen vastaavan, mut nyt en kyllä uskalla sanoa mitä aattelen .. ;D

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

.. toisen vastaavan, mut nyt en kyllä uskalla sanoa mitä aattelen .. ;D

...vaieta. Tiedän satavarmasti, mitä meinaat!

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...vaieta. Tiedän satavarmasti, mitä meinaat!

.. ihan hissun kissun .. ei kai täällä sentään oteta senkkaa pelkästä ajattelemisesta? ;D

*Kulkee kyykyssä kyräillen*

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

.. ihan hissun kissun .. ei kai täällä sentään oteta senkkaa pelkästä ajattelemisesta? ;D

*Kulkee kyykyssä kyräillen*

...asia ihan meidän kahden keskistä pohdiskelua.

*siirtyy myös kyräilevään kyykkyasentoon*

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...asia ihan meidän kahden keskistä pohdiskelua.

*siirtyy myös kyräilevään kyykkyasentoon*

.. kellekään muulle ..

*Vetää kuvitteellista vetskaria suunsa eteen*

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

.. kellekään muulle ..

*Vetää kuvitteellista vetskaria suunsa eteen*

...suuni! Minulla on jou.m:än ilmastointiteippiä...

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...suuni! Minulla on jou.m:än ilmastointiteippiä...

.. ilman teippiäkin .. Oon oppinu ihan itte .. oon jo iso poika, vaikkakin mussa edelleen elää sellanen pikku poika jossakin tuolla sisällä - aina! Muuten sammaloituu ja pahasti ..

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

.. ilman teippiäkin .. Oon oppinu ihan itte .. oon jo iso poika, vaikkakin mussa edelleen elää sellanen pikku poika jossakin tuolla sisällä - aina! Muuten sammaloituu ja pahasti ..

...välillä sanomaan: - tuki nyt jo turpasi! Aika hyvin kestän sen nykyään.

Useinmiten vastaan lyhyesti: - Ai mää vai?
        *vaikka ei olisi ketään muuta paikalla*

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...välillä sanomaan: - tuki nyt jo turpasi! Aika hyvin kestän sen nykyään.

Useinmiten vastaan lyhyesti: - Ai mää vai?
        *vaikka ei olisi ketään muuta paikalla*

Mansen seudulta? Siellähän nuin kysytään kai liiankin usein? ;D

No fence, but .. (vapaa suom. Ei aita, mutta .. )

• tomppa2006
        Keskitienkulkija kirjoitti:

Hyvää jatkoa kaikille!

...niin kiireinen, että tämä viesti jäi näkemättä. Tässä on niin paljon asiaa, ettei voi kuin kiittää.

*hymy on naamalla ja kas kummaa samanlainen aloitus on jäänyt palstalle*

• tomppa2006

...olen porilaisia, asun nykyään Porvoossa.

Murretta ei uhohda koskaan: Eks tiä, tua noi.

• DoeJohn

ottaako osaa vai onnitella!? ;D

Mulla savolaiset geenit, mutta asuinpaikkana pysynyt tää seutu pysyvien työpaikkojen takia .. Tätä etelämmäksi mua ei saa kuin todella isolla rahalla .. ;D

• aliisa

Ja oikein hyvää tätä vuotta!! Äläkä unohdakaan murrettasi ;O)

• tomppa2006
        aliisa kirjoitti:

Ja oikein hyvää tätä vuotta!! Äläkä unohdakaan murrettasi ;O)

...mistä sinä olet kotoisin. Mistäs tänne tupsahdit?

• aliisa
        tomppa2006 kirjoitti:

...mistä sinä olet kotoisin. Mistäs tänne tupsahdit?

muillekin palstoille...katteleen löytyiskö tuttuja...huuhaa oli niin hiljainen...mä tiedän,että sä tiedät,mistä mää kotoisin ;O))

• tomppa2006
        aliisa kirjoitti:

muillekin palstoille...katteleen löytyiskö tuttuja...huuhaa oli niin hiljainen...mä tiedän,että sä tiedät,mistä mää kotoisin ;O))

...tervetullut tänne ja niin...

Hyvää uutta vuotta Aliisalle.

Jos sul ei oo muuta tekemistä niin tuossa minun toisessa keskustelussani odottaa eräs nainen vastausta naiselta. Ihan keskustelun lopussa, viimeinen viesti. Naseva kommentti olisi paikallaan.

• aliisa
        tomppa2006 kirjoitti:

...tervetullut tänne ja niin...

Hyvää uutta vuotta Aliisalle.

Jos sul ei oo muuta tekemistä niin tuossa minun toisessa keskustelussani odottaa eräs nainen vastausta naiselta. Ihan keskustelun lopussa, viimeinen viesti. Naseva kommentti olisi paikallaan.

ja niin...ravirataa ei oo muuten vieläkään purettu ;O))

• tomppa2006
        aliisa kirjoitti:

ja niin...ravirataa ei oo muuten vieläkään purettu ;O))

...on palvelut kohallaan?

• aliisa
        tomppa2006 kirjoitti:

...on palvelut kohallaan?

ja sidukka maistuu varmaan edelleen eräille :O))

• tomppa2006
        aliisa kirjoitti:

ja sidukka maistuu varmaan edelleen eräille :O))

...et suhun voi luottaa. Luin vastauksesi toisaalta, et päästänyt koko pirullisuutta valloilleen mitä tarvittaessa löytyy...

• aliisa
        tomppa2006 kirjoitti:

...et suhun voi luottaa. Luin vastauksesi toisaalta, et päästänyt koko pirullisuutta valloilleen mitä tarvittaessa löytyy...

näyttämään ,mikä oikeasti olen...mä oon kato vieraskoree ;O)))

• tomppa2006
        aliisa kirjoitti:

näyttämään ,mikä oikeasti olen...mä oon kato vieraskoree ;O)))

...täällä useamminkin. Olo alko tuntuu jotenkin kotoisalta?

• aliisa
        tomppa2006 kirjoitti:

...täällä useamminkin. Olo alko tuntuu jotenkin kotoisalta?

mutta se johtuu kyllä seurasta ;O)) En olisi tänne piipahtanutkaan,jollen olisi tuttua täältä löytänyt...Taidanpa poikkeilla tosiaan useimminkin...täällähän on ihan kivoja ihmisiä...mohnankin tiedän täältä....ja muutama muukin tuttu nikki tuossa vilahteli :)

• tomppa2006
        aliisa kirjoitti:

mutta se johtuu kyllä seurasta ;O)) En olisi tänne piipahtanutkaan,jollen olisi tuttua täältä löytänyt...Taidanpa poikkeilla tosiaan useimminkin...täällähän on ihan kivoja ihmisiä...mohnankin tiedän täältä....ja muutama muukin tuttu nikki tuossa vilahteli :)

...imartelustasi. Tunnen olevani mukava seuramies, heh, heh.

Käydään vuoroin vieraissa eri palstoilla?

• aliisa
        tomppa2006 kirjoitti:

...imartelustasi. Tunnen olevani mukava seuramies, heh, heh.

Käydään vuoroin vieraissa eri palstoilla?

olit jo häipynyt...mutta tehdään niin...vuoroin vieraissa...;O)) Enkä mä muuten imarrellut,vaan sanoin niin kuin asia oli :))

• tomppa2006
        aliisa kirjoitti:

olit jo häipynyt...mutta tehdään niin...vuoroin vieraissa...;O)) Enkä mä muuten imarrellut,vaan sanoin niin kuin asia oli :))

...avannut vieraissa käymisrevohkan. Saa nähdä miten lähtee käyntiin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan.

• DoeJohn

Ei nyt uskalla liikoja paukutella henkseleitä .. ;D

• tomppa2006

...on meinaan saatu joskus turpaan ja rumasti.

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...on meinaan saatu joskus turpaan ja rumasti.

mitenkin. Välistä sataa ulostetta niskaan oikein urakalla syystä tai ilmankin ..

Kuulostaa elämälle .. ;D

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

mitenkin. Välistä sataa ulostetta niskaan oikein urakalla syystä tai ilmankin ..

Kuulostaa elämälle .. ;D

...onkohan tämä ihan viisasta toimia ihmisten roskakorina täällä.

Silti useinmiten keskustelut ovat hauskoja. Joku totesi, että tähän huoneeseen on helppo astua sisään, mutta pois lähteminen on vaikeaa...

En mää mihinkään lähe! Älä mieti sekunttiakaan sellaista...

• DoeJohn
        tomppa2006 kirjoitti:

...onkohan tämä ihan viisasta toimia ihmisten roskakorina täällä.

Silti useinmiten keskustelut ovat hauskoja. Joku totesi, että tähän huoneeseen on helppo astua sisään, mutta pois lähteminen on vaikeaa...

En mää mihinkään lähe! Älä mieti sekunttiakaan sellaista...

tulleena mihinkään oo lähössä. Saatte vielä naattia / kärsiä musta. Kukin omalla tavallaan ... ;D

• katjaliini
        DoeJohn kirjoitti:

tulleena mihinkään oo lähössä. Saatte vielä naattia / kärsiä musta. Kukin omalla tavallaan ... ;D

ainakin on ollu haaskaa sun kanssas ja toimeen on tultu.(ehkä joku oli jopa tänä aamuna hivenen mustasukkainen täällä palstalla meinaan)
        Eikä tuon Tompan kanssakaan mitään kahnauksia oo ollu.
        Hyvää päivää siten molemmille pojjiille....

• katjaliini

paukutelkaa nyt sitä miesenergiaa kunnes me tytöt laitetaan se naisenergia jylläämään ja sanotaan teille missäs se kaappi seisokaan.
        Sitten ootta ihan hiljaa ja kiltisti...jookosta kookosta...mistähän tuokin tohon tuli...kukahan senkin on sanonut kun on mieleen jääny.

• DoeJohn
        katjaliini kirjoitti:

ainakin on ollu haaskaa sun kanssas ja toimeen on tultu.(ehkä joku oli jopa tänä aamuna hivenen mustasukkainen täällä palstalla meinaan)
        Eikä tuon Tompan kanssakaan mitään kahnauksia oo ollu.
        Hyvää päivää siten molemmille pojjiille....

erittäin kivaa täällä. En omistaudu kellekään. Piste. ;D

• DoeJohn
        katjaliini kirjoitti:

paukutelkaa nyt sitä miesenergiaa kunnes me tytöt laitetaan se naisenergia jylläämään ja sanotaan teille missäs se kaappi seisokaan.
        Sitten ootta ihan hiljaa ja kiltisti...jookosta kookosta...mistähän tuokin tohon tuli...kukahan senkin on sanonut kun on mieleen jääny.

.. sen verran turhista asioista henkistä negat. palautetta, että mä annoin henkistä tuetta. Niin siekin ja laittelin sinne sulle vastausta otsikolla Hengenheimolainen, kun säkin tulit puolustamaan nurkkaan ajettavaa nickiä! ;D

Eläköön met muskettisoturi tyypit .. ;D

• katjaliini
        DoeJohn kirjoitti:

erittäin kivaa täällä. En omistaudu kellekään. Piste. ;D

tarkoittanut ollenkaan että omistautua pitäisikään,totesin vaan...

• katjaliini
        DoeJohn kirjoitti:

.. sen verran turhista asioista henkistä negat. palautetta, että mä annoin henkistä tuetta. Niin siekin ja laittelin sinne sulle vastausta otsikolla Hengenheimolainen, kun säkin tulit puolustamaan nurkkaan ajettavaa nickiä! ;D

Eläköön met muskettisoturi tyypit .. ;D

edelleen ,en minä sitä,kunhan taas vaan totesin....

• DoeJohn
        katjaliini kirjoitti:

tarkoittanut ollenkaan että omistautua pitäisikään,totesin vaan...

mie sinua tarkoittanutkaan. ;D Tais olla molemmilla sama juttu olla mielessä ..

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2617
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1890
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1667
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1351
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1021
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1010
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      999
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      924
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe