Pelkään kovasti...

_girl_

En tiedä minne tämän viestin laittaa mutta päätin tänne laittaa sen. Näin viimeyönä unta että minut raiskattiin koulussa. Raiskaaja oli eräs poika mistä minä pidän kovasti Oikeassa elämässä siis tarkoitan että pidän hänestä kovasti.Viime yö oli kauhea kerron vähän unestani tässä: Uni alkoi että olin kavereiten kans ruokalassa sen jälkeen näin sen pojan ja se tervehti minua iloisesti mielin.Sitten juttelin sen kans vähän aikaa ja sanoin että minä pidän hänestä.Hän otti minusta kädestä kiini kovasti ja töni minut maahan. Minä olin unessa koulun käytävällä lähellä ruokalaa makasin sitten poika otti minua kiinni ja kantoi minut poikien vessaan. Yritin unessa päästä pois ja huutaa mutta kukaa ei auttanut vaa nauroivat.Wc poika laitoi minun seinään vasten ja alkoi riisua itseä ja minua. Yritin unessa panna vastaan ja yritin samalla huutaa että ei ei.. Sen jälkeen kun minä huusin niin kovaa että joku kuuli poika tönäsi minut poikien wc käytävää ja lähti itse pois paikalta.Uni päättyi kun olin vaan koulun lattialla makasin.Haluasin tietää vaa mitä olette mieltä tästä minun uni tarinasta. Pelkään mennä kouluun nytten jos se tapahtuu minulle oikeasti. Ehkä minä otan tämän vähän liian Vakavasti mutta Minua pelottaa jos tämä uni jotain kertoo että minulle tapahtuu näin. Miten enään voin kohdata poikaa... pidätte minua varmasti typeränä kun otan niin vakavasti... Onko kenelekään muille tämmöisiä unia tullut nukkuessa? Haluasin tietää teidän mielipiteen Kiitos jos vastaatte tähän

9

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

Oletko ulkomaalainen?

• saddassad

epäilen vahvasti että tuollaista voisi tapahtua suomalaisessa koulussa

• nancy.-

En usko,että unet ennustavat tulevaa,tai en ainakaan halua uskoa. Näin itse unta, että äitini kuoli, ja hän on elämäni tärkein ihminen...

• sä luultavati oot miettiny, miten se reagoi jos kerrot sille tunteistasi. siksi sun uneen tulee alitajunnasta asioita. Älä siitä turhaan stressaannu, muista vaan että se oli unta :) älä turhaan stressaa siitä reaktiosta, niin kyllä ikävät unetki menee ohi :)
      toivottavasti tästä on jotain apua/lohtua hauskaa lomaa ja kuoulun jatkoa :)

• poikaakiop

varmaan pelkkä uni. en usko, et se toteutuisi. näänhän mäkin kaikenlaisii unii, mut ei ne oo toteutunut. kerran näin uneen, et mä oon tosi rikas. ei oo toteutunut.

• slurps..

Joo, unet yleensä jos niin haaluaa uskoa symboloi jotain ihan muuta mit siinä tapahtuu...eli jos näet vaikka unta et mutsis kuolee se voikin uniopin mukaan tarkoittaa että sulle on tulossa odottamaton vieras kylään...yms..tai sit sä niinuin jo tuol jo mainitsi psyykkaat ittees siihen tilanteeseen mis kerrot pojalle tunteistas....
        ite nähnyt joskus sellasen unen, et kävelin jossain pimeellä kadulla yksin..kello li varmaan jälkeen puolenyön..ketään ei näkyny missään..sit jostain tyhjästä ilmesty semmonen erittäin kulahtanut, pahannäköinen ,arpinaamainen vanha mies, joka horju edes takas ja käveli mua päin ja hoki vaan koko ajan et :"miks sä teit musta sairaan"...ku se tuli lähemmäx huomasin et se alko repii päätään käsillään irti.. ja jatko samalla hokemista. lopulta se oli siin vieressä ja sai viimein vedettyä sen pään irti..sielt päänalta paljastu peili, mä katoin siihen peiliin ja huomasin katsovani itseäni siitä ja samalla sanovani: "miks sä teit musta sairaan"....(sit heräsin) enkä nukkunu enää sinä yönä....mitähän toikin tarkoitti..varmaan et rikastun pian ::

• unet kerro

mitään tulevasta. Mene vaan ihan huoletta kouluun.

• Ritari-90

Tuskinpa sitä unta nii tosissaan kannattaa ottaa... näin määkin ylä-asteella sellasta unta, että yksi poika hukutti mut uimahallissa... ja sitten se osoittautuikin ihan mukavaksi tyypiksi :D

• sammakonkutu

Sii ehkä sun unes meinaa sitä et sä teet ittestäs sairaan, mietippä sitten sitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3435
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2809
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1877
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1116
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1050
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      879
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      864
    Aihe