Kuinka moni on päässyt lipputangon yli siinä ihan ekassa Super Mariossa? Itsehän voin ylpeänä kehuskella päässeeni ilman emuloimista eli NES:illä. Se on mahdollista maassa, jossa lipputankoon hypätään niiltä tasapainolaudoilta (3-3?). Seurauksena on linnanmuuria niin pitkälle kuin ehtii juosta ennen ajan loppumista.
Toinen hauska metamaa on sellainen, minne pääsee juuttumalla kiinni tiileen ja kävelemällä seinän läpi putkeen, jota pitkin pääsee veden ulkopuoliseen maahan.
Lipputangon yli ekassa Mariossa
4
638
Vastaukset
- MASTER-88
Juu olen itsekkin lukenut tuon jostain ja onnistunutkin siinä juuri tuola samaisella tasolla.
Tuota voi tehdä myös the lost levelsissä jossa seurauksena on warpit aikaisempaan maailmaan. Ei mikään hyöty temppu, mutta onpahan testattu. - Gobra
Hee olen tehny nuo kummakki jutut. ja Muutaki olen tehny esim. pienen tulimarjon tai menny ekassa erässä lipputangon ali. Onnistuu kyllä en tajuu itekkään miten sen tei muuta marjo jotenki jännästi vaan meni maan alle. sitten juoksin maan alla ajan loppuun asti. Tässä jännä sivu http://www.trsrockin.com/smb_glitches.html on vaan englanniksi. Valitan
Mä en oo päässy NES-version Mariossa lipputangon
yli. Oon päässy sitten SNES Mario pelissä oon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.664871Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2733746Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2903428Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1183305Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie382920Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271798- 1051610
- 1721261
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA881158Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."351122