Kuinka moni on päässyt lipputangon yli siinä ihan ekassa Super Mariossa? Itsehän voin ylpeänä kehuskella päässeeni ilman emuloimista eli NES:illä. Se on mahdollista maassa, jossa lipputankoon hypätään niiltä tasapainolaudoilta (3-3?). Seurauksena on linnanmuuria niin pitkälle kuin ehtii juosta ennen ajan loppumista.
Toinen hauska metamaa on sellainen, minne pääsee juuttumalla kiinni tiileen ja kävelemällä seinän läpi putkeen, jota pitkin pääsee veden ulkopuoliseen maahan.
Lipputangon yli ekassa Mariossa
4
622
Vastaukset
- MASTER-88
Juu olen itsekkin lukenut tuon jostain ja onnistunutkin siinä juuri tuola samaisella tasolla.
Tuota voi tehdä myös the lost levelsissä jossa seurauksena on warpit aikaisempaan maailmaan. Ei mikään hyöty temppu, mutta onpahan testattu. - Gobra
Hee olen tehny nuo kummakki jutut. ja Muutaki olen tehny esim. pienen tulimarjon tai menny ekassa erässä lipputangon ali. Onnistuu kyllä en tajuu itekkään miten sen tei muuta marjo jotenki jännästi vaan meni maan alle. sitten juoksin maan alla ajan loppuun asti. Tässä jännä sivu http://www.trsrockin.com/smb_glitches.html on vaan englanniksi. Valitan
Mä en oo päässy NES-version Mariossa lipputangon
yli. Oon päässy sitten SNES Mario pelissä oon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623965Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783618- 403097
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212358Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442035- 441908
- 471738
- 281565
- 301526