Phuketin sää, sadetta luvattu moneksi päiväksi ???

aurinkoa kaipaava

Maanantaina ollaan lähdössä Phukettiin ja säätiedotuksia katselin, niin sinnehän on luvattu sadetta ja pilvista vaikka kuinka moneksi päiväksi. Harmittaa! Eikös tähän aikaan vuodesta pitäisi olla vain muutama sadapäivä tai sadekuuroja????

7

2114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bella1

juuri palattiin phuketista ja sadekuuroja tuli 2 viikon aikana 2kertaa ja nekin iltaisin. jos välillä on vähän pilvisempää niin eipä menoa haittaa kun asteita on illallakin lähemmäksi 30. ihana paikka- hyvää lomaa teille!

• kaunista riittää

Ei Thaimaan sateet ole kuin meidän että päivätolkulla tulee vettä. Siellä sataa kuin saavista kaataen hetken, yleisimmin iltaisin. Ja kun ilma on niin lämmin, niin sitä ei juuri muutaman tunnin päästä edes huomaa että on satanut !! Ei huolta siis, voi olla että jopa kaipaatte jo välillä 30 asteen helteeseen vesisadetta :)) HYvää Matkaa !!!

• x X x

Eikös meillä Suomessa tähän aikaan pitäis olla lunta? Maailman säät on sekaisin...

• Joo, kahden viikon aikana satoi yhtenä iltana peräti 10 minuuttia.. EI siellä sateet ole samanlaisia kuin täällä, ne loppuvat hetken päästä ja tekee ihan hyvää ja sateet tulevat ilta aikaan ... siellä kun on varjossa lämmintä n. 35 astetta joka päivä niin voin taata ettei tarte palella ja itkeä vesi sadetta.. ! Nytkin on niin mukavan värinen naamari kun sai aurinkoa kunnolla, mutta rasvaa tulee olla.. aurinko ottaa varjossakin ;)

• säämies
    • meikäläiset

yllättävän pilviseltä ja "huonolta" sää näyttää
      Phuketissa. Onko se tosiaan nyt ollut tuollaista,
      onko joku tullut juuri sieltä?

Tarvitaanko kumisaappaat ja fleecet mukaan :)

• shortseissa

koska paivät ovat yli 30, ja illat n. 25.
        Jos pikku sade yllättää niin se ei mieltä pahenna
        Itsekkin katselin tiedoitteita jotka näyttivät sateita. Toisin oli siellä, arska paistoi RIITTÄVÄSTI.
        Rahat kannattaa vaihtaa kotona tai katujen pankkikojuista (hotelli oli meille kallis)
        Imodiumia paikallisesta apteekista (tehokkaampia)
        Hyvää matkaa, me tultiin viime yönä 02.30 !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6700
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      4180
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      33
      3056
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2993
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1908
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1624
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1528
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1480
    Aihe