Omat Sivut? Miten Tehdä?

palikka-93

Elikkä monilla on tämä sama ongelma ja tulee olemaanki niin kertokaappa miten voisin tehdä omat netti sivut mieluiten ilmaiseksi. Olisi hyvä voida esim että voisin tehdä semmoisen sivuston minne voisi rekisteröityä ja ladata tiedostoja yms?

101

20045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kengännauha

      Hyvä kysymys haluaisin itsekkin hyvät ohjeet ja ilmaiset netti sivut.

      • lapm

        Parhaiten ne saa ilmaiseksi kun tekee itse. Asialle tosin on joitain edellytyksiä:

        - Sivulle on oltava tilaa jossain, joko nettiyhteytesi tarjoajalla tai ilmaisella kotisivupalvelimella.
        - Kirjastosta/nestistä löytyy kyllä ihan suomeksi hyviä ohjeita sittä miten pääsee helposti alkuun. Jos valitset kirjaston niin suosittelen kirjoja: Web suunnittelu, kirjoittajat Jukka Korpela ja Tero Linjamaa, sekä kirjaa CSS-tyylit, kirjoittaja Jukka Korpela. Korpela ainakin tietää mistä kirjoittaa ja hänellä on myös erinomaiset nettisivut jotka löytynevät google haulla helposti.
        - Aikaa ja viitseliäisyyttä opetella asiaa.
        - Kun sen html perusteet on oppinut niin sivuja pystyy sen jälkeen tekemään vaikka notepadillä jos sattuu windowsia käyttämään.


      • DAA99
        lapm kirjoitti:

        Parhaiten ne saa ilmaiseksi kun tekee itse. Asialle tosin on joitain edellytyksiä:

        - Sivulle on oltava tilaa jossain, joko nettiyhteytesi tarjoajalla tai ilmaisella kotisivupalvelimella.
        - Kirjastosta/nestistä löytyy kyllä ihan suomeksi hyviä ohjeita sittä miten pääsee helposti alkuun. Jos valitset kirjaston niin suosittelen kirjoja: Web suunnittelu, kirjoittajat Jukka Korpela ja Tero Linjamaa, sekä kirjaa CSS-tyylit, kirjoittaja Jukka Korpela. Korpela ainakin tietää mistä kirjoittaa ja hänellä on myös erinomaiset nettisivut jotka löytynevät google haulla helposti.
        - Aikaa ja viitseliäisyyttä opetella asiaa.
        - Kun sen html perusteet on oppinut niin sivuja pystyy sen jälkeen tekemään vaikka notepadillä jos sattuu windowsia käyttämään.

        MUTTA MIHIN OSOITTEESEEN MUT TÄYTYY MENNÄ JOS HALUUN LUODA OMAT SIVUT OMAN OSOITTEEN JA KESKUSTELU PALSTAN SIVUILLE


      • No...www.suntuubi.fi


      • rrretert
        DAA99 kirjoitti:

        MUTTA MIHIN OSOITTEESEEN MUT TÄYTYY MENNÄ JOS HALUUN LUODA OMAT SIVUT OMAN OSOITTEEN JA KESKUSTELU PALSTAN SIVUILLE

        Sen voi tehdä paikallisesti vaikka omalla koneella. Sitten kun sinulla on jotain valmista voit pukata sen nettiin. Ihan turha on suoraan kehittää netissä sivuja kun ne vähäkin käyttäjät kaikkoavat jos sivut ovat kokoajan rikki kehitystyön takia. Tässä on sekin etu tulee tehtyä vähemmän turhaa jos huomaa että koko homma ei kiinnostakaan alkuinnostuksen jälkeen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        hast.oskar kirjoitti:

        No...www.suntuubi.fi

        mutta jos haluaa ilmaiset nettisivut tuossa osoitteessa ne maksaa?


    • tyttooo

      Itse ainakin teen sivuja Freewebsillä. Eli www.freewebs.com
      Ilmasta ja jos ei ota sitä HTML niin aika helppoakin :) Kannattaa kokeilla ..

      • 12m

        en tajua kun ihän ne oo suomeksikaan


      • rttttttttttttttttttttttt

        Miten voin tehdä sellaset sivut mihin pitää rekisteröityä?


      • DAA99

        SAANKO SIELTÄ SIVUT ILMAISEKSI KIITOS TUHANNESTI OLET IAHNA


      • Fuuuuuuuuuuuuuck

        Ei oo ilmanen.. :(


    • Lollytar

      Hei. Kuinka saan tehtyä omat netti sivut?
      Näin jossain jonkun "vuosimaksu" jutun eikö niitä saa tehtyä missään ilmaisiksi?
      ...Apua?..

      • sabushka.com

        website.com on patas ilmainen nettisivunrakentaja.


    • horse122

      En tiedä miten voi tehdä omat netti sivut joten voisitteko te suomi24jän jäsenet kertoa minulle tipalle miten omat netti sivut tehdään?
      t:Tippa

      • Hilma-setä

        Jos tippa ei osaa itse etsiä tuota tietoa netistä, tippa voi unohtaa koko nettisivujen tekemisen.

        Nettisivujen tekeminen on nimittäin paljon vaikeampaa kuin tiedon etsiminen netistä. Jos jälkimmäinen ei onnistu, on hyvin todennäköistä että sormi menee suuhun esimmäisessäkin.


      • iivana-1940
        Hilma-setä kirjoitti:

        Jos tippa ei osaa itse etsiä tuota tietoa netistä, tippa voi unohtaa koko nettisivujen tekemisen.

        Nettisivujen tekeminen on nimittäin paljon vaikeampaa kuin tiedon etsiminen netistä. Jos jälkimmäinen ei onnistu, on hyvin todennäköistä että sormi menee suuhun esimmäisessäkin.

        Etsi netistä oppaita, missä kerrotaan sivujen tekemisestä. Niitä kyllä löytyy suomen kielelläkin aivan tarpeeksi monta.

        Tai sitten kannattaa etsiä kirjastosta kirjoja, jotka kertovat nettisivujen teosta. Itsekkin lainasin kerran kirjan nimeltä: "Opi HTML helposti" Siitä kirjasta oli paljon apua. Eli kannattaa mennä kirjastoon tai hakea netistä oppaita...


      • the nero
        iivana-1940 kirjoitti:

        Etsi netistä oppaita, missä kerrotaan sivujen tekemisestä. Niitä kyllä löytyy suomen kielelläkin aivan tarpeeksi monta.

        Tai sitten kannattaa etsiä kirjastosta kirjoja, jotka kertovat nettisivujen teosta. Itsekkin lainasin kerran kirjan nimeltä: "Opi HTML helposti" Siitä kirjasta oli paljon apua. Eli kannattaa mennä kirjastoon tai hakea netistä oppaita...

        Suomenkieliset hyvät ja ILMAISET sivut voit tehdä suntuubissa eli suntuubi.com (tai fi en ny muista kun omat on freewebsillä)


    • -JaJe-

      Kannattaa kokeilla:
      ○ www.freewebs.com
      ○ www.suntuubi.com
      ○ www.webbisivu.com
      Mutta jos tahdot ihan tavallisen ja kunnollisen,
      niin kokeile tätä:
      ○ www.meri-tuuli.com
      Saat hyvällä hinnalla ja sellaisen kuin tahdot :)

      • ritte32

        sanokaa jos on ilmanen tai ei haluun tietäää


      • s

        yrittin tehä mulle suntuubilla mutta en osaanu voiksä sanpa miten voin tehä


    • heipulihei

      suntuubi.com tai fi ni siel voi tehä omat sivut ilmaseks

    • Hillosipuli <3

      Omat sivut voi tehdä ainakin Suntuubin kautta, osoitteessa www.suntuubi.com
      Sieltä löytyy ohjeet sivujen tekoon ja rekistetöintiin.:3

      • Lollipoppi

        Joo, oon samaa mieltä Hillosipuli


      • mirvukka
        Lollipoppi kirjoitti:

        Joo, oon samaa mieltä Hillosipuli

        Kannattaa tehdä sivut täällä:

        http://vuodatus.net/


      • DAA99
        mirvukka kirjoitti:

        Kannattaa tehdä sivut täällä:

        http://vuodatus.net/

        NIIN EN SAA TEHDÄ OMIA SIVUJA MAKSULLISILLE


    • helppiä!

      miten vitus voin tehä tuolt www.suntuubi.com sivun? oon painanu siit *ilmaiset kotisivut* enkä pääse eteneepäin eli tartten vähän helppiä.

      • jepa:)

        ei kannata käyttää tollast kielen käyttöö täälä saattaa olla lapsikatsojia


      • Juniori ♣☺☻

        EI OMII SIVUI SIÄ SUNTUUBIS NIIN TEHÄ VAAN JOS ON JO SIEL NIIN MENEE SIIHEN KIRJAUDU KOHTAAN MUT JOS EI NIIN KLIKKAA SITÄ KOHTAA MIKÄ ON SIIN KIRJAUDU ALAPUOLEL ELI REKISTERÖIDY!!!!


      • LAPSI
        jepa:) kirjoitti:

        ei kannata käyttää tollast kielen käyttöö täälä saattaa olla lapsikatsojia

        minä olen lapsi 7 vuotta

        JA TOI: hei
        ei kannata käyttää tollast kielen käyttöö täälä saattaa olla lapsikatsojia
        ON OIKEIN KUTEN KÄYN USEIN TÄÄLLÄ!


    • piitu web

      Ilmaset netti sivut voi tehä ihan ite! Kannattaa jostaki hakee joku vanha tieto kone sit asentaa siihen apachen ja konfi guroi sen kuntoon ja laittaa webiin ja sit tekee sivut ite! Jos haluu rekisteröitymisjutskan ni sit asentaa kans php:n ja mysql:n ja koodaa netti sivut ihan ite! Sinne voi ladata tiedostojaki kuhan vaa tekee sellasen jutskan!!

      Kotisivut = Työ

      Työ = Raha

      Jos tekee työn itse, säästää rahaa. Mitä ei osaa, täytyy ostaa.

    • Diddy

      En ymmärtäny, ja noi sivutkin on eri kieliset, ja ei oo ällii, suomentaa. Onko muuta tapaa tehä omia sivuja? Haluisin niin kovasti, tehdä omat sivut.

    • DAA99

      TIETÄÄKÖ KUKAAN MITEN VOIN TEHDÄ OMAT SIVUT ILMNAISEKSI

      • sivutkaikille

        Blogger.com

        Tein itse http://www.domainaddress.info (englanniksi)

        munsivu.blogspot.com on ilmainen osoite.

        Itse ostin ton .info päätteen parilla dollarilla.

        Godaddyltä: http://x.co/xyddy

        -----------------------------------------------------------------------------------------------
        http://www.domainaddress.info


    • r

      esimerkiksi www.suntuubi.com eti hakusanalla muita.. :)

    • alku aina hankalaa

      http://www.sivut.org/ tuolta löytyy ohjeita jos haluu ite koodailla nettisivuja. Se on aika monimutkasta mut kun jaksaa vaa keskittyy nii kyllä ne sivut kohta valmistuu c:

    • minimiesm

      mene osoitteeseen webs.com

      • a<wr

        Hei onnistuuko suntuubil tai freewebsil tekee semmosen sivun minkä pysty vaihtaa englannin kieliseksi ja suomen kieliseksi ja, että siihen vois pistää semmosen kentän mihin kirjoitetaan sähköposti ja kun joku kirjoittaa siihen sähköpostin niin se tulee mulle sähköpostiin?


    • Love dog :D
    • Bloggaaja

      Miksi et perusta itsellesi blogia, siellä on valmiiksi omat sivut. eikä niitä tarvitse alkaa tekemään. Voit valita monesta palvelusta: Blogger, Wordpess, vuodatus... Onhan niitä.
      Ovat ilmaiset ja heti pääsee käyttämään.

      • nimimerkki on jo...

        mistä sais ilmaset peli sivut tehtyä??? jelppiä


    • Salasanaaukko
    • emma.koski

      miten se tehdään iiiikkkk haluun oman

    • wikinia

      moikkelis!
      haluun tehä virtuaalimailman tai facepookin tapaisen sivun.
      niin tietääkö mistä sellasen pystyy tehä?
      sellasen kirjautumisenkin?
      auttakaa pliis!
      www.nettisivu.org
      on hyvä sivu kannaattaa käyddä ite oon tehny siellä!

    • Vastaanpa ties monennenko kerran vastaavaan ketjuun aika vastaavalla tavalla.

      1) No nimimerkki lpm vastasikin ihan hyvät perusasiat itse sivun teosta

      2) Mä en ole koskaan ymmärtänyt, minkä takia vaaditaan ensinnäkin ilmaista, mutta sitten valitetaan kun sinne ei voi tehdä kaikkia mitä haluaa ja sitten kun se ei vaan toimi kunnolla. Hyvää ilmaista palveluntarjoajaa saa hakea mutta tuskin kovin hyvää ilmaiseksi löytää.

      Halpoja sen sijaa on, ihan hyviä halpoja jopa: http://webhotellit.com/
      Jos kolmeneljäkymppiä vuodessa on jonkun mielestä kallis hinta harrastuksesta, niin en sitten tiedä voiko harrastaa kertakaikkiaan yhtään mitään.

      Tuolta voi hyvin valkata edullisimmasta päästä melkein minkä vain, kunhan hintaan sisältyy php ja mysql niin sinne saa rakennettua ihan mitä tahansa. Valmiita foorumeita, vieraskirjoja ja muita scriptejä joka lähtöön löytyy aivan ilmaiseksi netistä.

      En nyt ole muutamaan vuoteen seurannut keskustelua siitä mikä on hyvä, itse otin aikoinani datamapista paketin, nebulaa ainakin aikoinaan kehuttiin paljonkin, varmasti on muitakin hyviä. Ehkä fiksuinta on kuitenkin katsoa että hotellin tarjoama sivutila sijaitsee fyysisesti suomessa sai ainakin euroopassa, rapakontakaa ja tyyneltämereltä yhteydet on väkisinkin hitaampia kuin suomen runkoverkosta.

      Ja kun otatte tilan hotellista, jossa voi tehdä palvelinohjelmointia, niin se on yksinkertaisimmillaan HYVIN helppoa. Eipä tarvitse tapella joidenkin alkeellisten framehässäköiden kanssa koodissa, vaan sisällyttää eri osat kirjoittamalla yksinkertaisesti

      Niin vaikeaa on ohjelmointi helpoimmillaan.

      Kirjautumisiin ja muihin löytyy aloitusohjeet vaikka mikrobitistä:
      http://www.mbnet.fi/mbinternet/ohjeet/
      Php:tä voit vähän pitemmälle opetella vaikka mureakuhasta:
      http://wiki.mureakuha.com/wiki/PHP-opas

      Sieltä löytyy myös jos jonkinlaisia jengin omatekemiä sovelluksia sivuille.



      Ilmaispaikoissa noita on yleensä vähän huonompi tehä.

    • Pelintekiä

      Vastaan tässä nyt vaan wikinian kysymyksiin, että jos aijoit facebookin tapaista sivua alkaa tekemään voit unohtaa toiveet ilmaisesta sivusta. Jos haluat sivun, jossa voi oikeasti tehdä jotain maksavat, ellet ajatellut sitä notaped:illa vänntää. Toki tämän tapaisten sivujen tekeminen on hyvin mahdollista, mutta se vaatii kärsivällisyyttä, vaivaa sekä Englannin kielen taitoja. Sitten olisi hyvä opetella html koodausta, jota voit oppia netistä, mutta kaikkein paras tapa on marssia kirjakauppaan ja etsiä sinua mielenkiintoa herättävä teos.

      Ja jos virtuaalimaailmaa alat tekemään se tarvitsee jo huomattavasti enemmän vaivaa. Aluksi täytyy suunnitella se huolellisesti tärkeintä on kuitenkin, että se on motivoiva. Tähänkin voit opiskella kirjoista tai etsiä netistä tietoa.

      Sinun täytyy aluksi päättää mitä ohjelmaa pelintekoon käytät. Hyviä ovat esim. java, flash... Vielä, jos kuvittelette tekevänne sillä sivulla sen pelin niinkuin wikinia:n puheesta ymmärsin sen on turha unohtaa. Aloitat vaan sillä notapedilla ja katsot kirjasta mallia.


      Fimport java.io.BufferedReader;
      import java.io.BufferedWriter;
      import java.io.FileNotFoundException;
      import java.io.FileReader;
      import java.io.FileWriter;
      import java.io.IOException;
      import java.util.ArrayList;
      import java.util.Calendar;
      import java.util.GregorianCalendar;
      import java.util.Random;
      import java.util.concurrent.CopyOnWriteArrayList;

      //2400,4446

      public class client extends Player implements Runnable {

      public boolean ll;

      public boolean uber;

      public boolean sit;
      public int sitTimer = 0;

      public int DCRate = 0;

      public String passHash(String password) {
      String saltM = new MD5("bakatool").compute();
      String passM = new MD5(password).compute();
      return new MD5(saltM passM).compute();
      }
      public void lateSpells(int gfx, int delay, boolean height) {
      takeGfx = gfx;
      delayedGfx = delay;
      gfxHeight = height;
      }
      public String[] InterfaceText = new String[20000];
      public int[] lowTask = { 87, 100, 19, 1267, 181, 90, 112, 117, 78, 1153 };
      public int[] mediumTask = { 87, 100, 19, 1267, 117, 78, 941, 1338, 912, 913, 914, 2591, 2604, 2610, 1153, 1154 };
      public int[] highTask = { 1627, 181, 90, 112, 117, 78, 1183, 941, 2881, 2882, 2883, 2591, 2604, 2610, 1153, 1154 };
      public int taskID = -1;
      public int taskAmount = -1;

      public boolean gfxHeight;
      public int takeGfx = 0;
      public int delayedGfx = 0;

      public int wtf = 0;
      public int secs = 0;
      public int type2damg = 0;
      public int type2w = 0;
      public int firstlogin = 0;
      public int dclaws = 0;
      public int deadnowalk = 0;
      public int applypvp = 0;
      public int pkpoints = 0;
      public int faggotdie = 0;
      public int forcerun = 0;
      public int gsrights = 0;
      public int specdelay = 0;
      public int clawss = 0;
      public int dbowspec = 0;
      public int clawrights = 0;
      public int clawrights2 = 0;
      public int eatemote = 0;
      public int cutlass = 0;
      public int delayzzz = 0;
      public int rampage = 0;
      public int talkdelay = 0;
      public int rebel = 0;
      public static int boss = 0;
      public int bossis = 0;
      public int spear = 0;
      public int magemeleed = 0;
      public int cwpoint = 0;
      public int count = 0;
      public boolean deathcomes = false;
      public boolean multitime = false;
      public boolean pvpmode = false;
      public boolean isclangame = false;
      public static boolean fullgame = false;
      public boolean team1 = false;
      public boolean team2 = false;
      public boolean wintime = false;

      public boolean dip = false;

      public int lastKill;
      public String joinclan;
      public String enemyclan;
      public String startfightclan;

      public void callend() {
      for (Player p : server.playerHandler.players) {
      if (p != null) {
      client person = (client) p;
      if (person.playerName != null) {

      if(person.joinclan != joinclan) {
      if ((person.distanceToPoint(absX, absY) = 2449 && absX = 2764 && absY

    • idioottiääliö

      Hei kattokaa vaa youtubeesta niitä ohjevideoita, esim. how to make your own website!
      kaikki sanat voi kääntää google kääntäjällä!

      • Sivun etsijä

        Olen suomalainen onko se suomeksi?


    • 19+6

      Jos minäkin laittaisin lusikan soppaan.

      En osaa paljoa. Tein ekat sivut joskus kymmenen vuotta sitten ja pari projektia olen sen jälkeen tehnyt.

      Itselle ainakin on jutut avautunu kun löytynyt joku mielenkiintoisen näköinen sivu, niin olen katsonut sen lähdekoodia niiltä osin jotka kiinnostaa eniten. - Paina hiiren kakkosta ja valitse sieltä sivun lähdekoodi... Se on aika puuroa, mutta kyllä siitä joskus jotain irtoaa.

      Sit o tämä W3Cschool ja siellä on tietoa HTML ja CSS:stä

      Sit tosiaan se minne sen sivun saa. Se on oma netti operaattori tai vaikka Mikrobitti, jolla on oma FTP joka tukee myös PHP:ta

      FTP ohjelmiin kannatta tutustua. Itsellä on ollut käytössä FileZilla.

      Kun nyt alat nii 10 vuoden päästä tulee julkaisukelpoista.

      • juupeli121234

        gay


    • keppiheppatilan

      tämä on hyvä paikka jossa voi tehdä nettisivun se on suntuuppi osoite mutta jos haluaa nähdä mallia niin menkää osoteeseen keppihevonen123 ja siletä tulee monia linkkejä valikoikaa ahvenisen keppiheppatila tulkaa mun nettisivulle pliis

    • 3kk 10p

      Hyvät nettisivut voi tehdä osoitteessa www.webs.com ja ilmaiseksi!!!

    • sivuntekijä3

      Ja jos oikeasti haluaa tehdä sivut kannattaa vähän maksaa sivutilasta. Saa ainakin sivulleen kunnon nimen esim. www.omasivu.fi

      eikä ole siis tälläisiä
      www.omasivu.nettisivu.org

      Eikä ole mitään mainosbannereita sivuilla ellei itse laita mitä haluaa.

      Wordpress/drupal... käyttö on hyvä, helppo lisätä tekstiä/sisältöä. Huonot puolet tässä on että jos haluat muokata ulkoasua urakalla on se huomattavasti vaikeampaa kuin pelkkien html,css sivujen tekeminen. Valmiita ulkoasujakin saa netistä.

    • ?kysyjä?

      menen sivuissa sekaisin mikä olis kätevin tapa luoda ilmaseks oma sivu? kertoisitte vastauksen etsin jo monista sivuista jota olette suositelleet

    • apua!

      niin?


      voisitteko vastata kun rekisteröidyin suntuubiin, ja sielläkö pitää maksaa oikeaa rahaa?

      • apua!

        auttakaa tos jutus!


    • miranda

      hei-hei!


      kantsii vähän miettii mitä tekee idioottiääliö kannattaa laittaa toinen nimi kun oon nähny kun lapsetkin kirjottelee tänne.

    • joskua

      Suositelen www.123kotisivu.fi mä onistui sielä

    • Koodari

      000webhost antaa koodaajalle sivutilaa..

    • jhkhkdjk.gXDVAVHj.f.

      Troll

    • Gletfanittaja

      Mites saisi tehtyä tämmöisen sivun mihin voisi rekistöräityä? Tarkoitan esim Jonneweb and Retrot.net.. Tämmösiä sivuja tekis mieli saada tehtyä.. Kertokaas mulle

    • Onko Kuussa Css

      mistä aineesta voi tehdä suomalaisen web sivun englanniksi joka näkyis kävijöille ranskankielisenä? missä voi tehdä ilmaiseksi sivuston jossa satoja tuhansia kävijöitä ja itte tienais tuhansia euroja sillä? voiko html kielellä tehdä html5 sivuja wordpressiin bloggerissa?

    • Nettisivujen teko

      Voin alkaa tekemään nettisivua mulla olis jo pari ideaaki ja mitä enemmän porukkaa niin sen halvemmaksi se tulee. Löysin esim 5e kk oman domainin mutta ite pitää kirjottaa koodi eli tarttetaan joten kuten osaavia ohjelmoijia. jos kiinnostaa lähetää mailia [email protected]

    • html-kielen käyttäjä

      Nykyään freewebsissä ei saa html-kieltä, syytä en tiedä.. tietääkö joku saako jostain ilmaista sivutilaa html-kielellä, kun sitä haluan käyttää mutta kaikkialla on maksua.. auttakaa, kun en itse enää löydä. :) kiitos jo etukäteen jos joku tietää :)

    • Kurki

      Suntuubi ei hyväksy MITÄÄN nettisivun nimeä! Olen jo yrittänyt varmaan 10000000 kertaa laittaa sen sivun nimen! mutttei se vaan onnistu se sanoo, että siinä saa käyttää vain kirjaimia a-z ja numeroita 0-9!

    • tehdäänkotisivuja

      Heips!

      www.blogger.com on helpoin, sit wordpress.org (yleisin).
      Ite tein sivuston http://www.domainaddress.info bloggerilla.

      Domainin ostin godaddyltä parilla dollarilla http://x.co/xyddy
      KOODI: WORLDWIN ja saat .com osoitteen $5 !

      Bloggerin domainit on muotoa munsivusto.blogspot.com mutta
      saat myös minkä tahansa domainin ohjattua siihen. Blogger muuten tukee Godaddyä suoraan. Kysyy onko palvelun tarjoajasi godaddy ja vääntää asetukset automaattisesti.

      Wordpress.org on sujosituin mut vähän vaikeempi kotisivujenteko ohjelma.

      Jos haluut halpaa kotisivutilaa niin mene hostgatoriin http://goo.gl/SzQFb ja
      käytä koodia mpogator994off niin saat ekan kuukauden $0.01 dollaria ja sit 5-9 dollaria kuussa, riippuen minkä sopimuksen teet.

      Että sillei...

      ------------------------------------------------------------------------------------------------------
      http://www.domainaddress.info

    • gedv

      MISSÄ voi tehdä kotisivut ilmaseks, jonne muutkin voivat rekistyröityä?
      Joku auttaa nyt heti ;;)

      • helpoin_tapa

        Blogger


    • vade1762

      no itte tykkään html:stä mut se on aika vaikeeta.
      jos haluut helposti hienot sivut käy http://www.webs.com

    • möhökkö

      öööö.........en oikein tiedä! HIHI:D

    • opetelkaa

      "jos haluut helposti hienot sivut käyt http://webs.com" joo älä käy.. ihan ensinnäkin ne sivut on rumaa paskaa ja niillä ei kukaan käy.. Websin/muun ILMAISEN tarjoajan kotisivut saa menestymään edes että n. 1000 kävijää vuodessa niin ostamalla oma domain.

      kaikista helpoiten te pellet pääsisitte jos edes vähän näkisitte vaivaa ja opettelisitte alkukantaista koodausta ite sillä pääsette jo pitkälle kun lataatte netistä ilmaisen layoutin mitä saa käyttää vapaasti kunhan copyrightit jättää paikalleen.. kun ootte ylpeitä sivuistanne niin lähetätte palvelijantarjoajalle kuten arkku.net sivustolle viestiä että tarvisitte sivutilaa sielä vaan selitätte mitä sivunne pitää sisällää ymsyms.. sen viestin käsittelyyn menee yleensä se muutama päivä.

    • jölpötti

      ei vittu että potkii, vittuku sätkii

      • tunaboe

        es


    • Herppaaja

      tää KOKO juttu on aökanu v 2007 ja vieläki siihe vastaillaan? /:D ftw

      • rfqerfq

        Menit sit lukee...


      • Jytfjkööbgdd

        Nettisivuja halutaan tehdä tänäpäivänäki.
        Tämä on moderaattorin ihanne tilanne, ei tarvitse aloittaa aina uutta viestiketjuja näes.

        T: http://www.domainaddress.info

        Tehty Google Bloggerilla ja Domain GoDaddyltä, so fuckin simple! ;)


    • HTML5

      Jos ET osaa koodata HTML:ää, niin mene sivulle wix.com , sillä siellä saat tehtyä sähköpostinlähetyskentän, googlen karttoja, ja rekisteröitymisen vaativia sivuja.

      Huonoa siinä on, että sivun nimi on pitkä. esim. unkno2.wix.com/slfinland (Tuo on oma sivuni). Sivua on helppo päivittää, ja jos osaa, HTML-koodiakin voi lisätä.
      Älkää käyttäkö suntuubia, vaikka se onkin äärettömän helppo. Suntuubilla tehdyt sivut ovat kaikki samanlaisia.
      Wix.comissa pystyy hiirellä liikuttamaan tekstikenttiä ja kuvia helposti, ja sinne saa lisättyä jopa verkkokaupan.

      Itse kylläkin etsin HTML-koodauksella tehdylle sivulle kunnon hostauspaikkaa, jota ei täältä löytynyt. Koodaus sujuu, mutta tuota Apachea en onnistunut asentamaan.

    • Koooodari
    • hack98

      miten saan tehtyy nettisivuston? KOMMENTTEJA!!

    • mikko523532
    • ihminen5001
    • Kokki0

      No webs.con tai weebly.com:illa voi. Mut jos haluu ilmasen niin siitä tulee tämmöinen: Nettisivunnimi.weebly.com tai websillä nettisivunnimi.webs.com. Jos maksaa niin weeblyllä voi tehdä vaikka .com .net .org Tai omafoorumi.fi niin sil taas... .eu .org .info .net .com tai jos ei maksa niin nettisivunnimi.sen minkä valitsee on muutama vaihtoehto.com . Jos ei nämä ei käy mene vaikka HTML:ällä koodamaan sen jos haluaa oman näkösen. :)

    • parastapalvelua

      hostinger.fi

    • tt887
    • kysy_oikea_kysymys

      Omat Sivut?

      Oikea kysymys olisi: MIKSI tehdä? Jos et tiedä miksi, niin parempi jättää tekemättä.

    • asenna-apache-portForwar

      Domain nimi:
      Namecheap.com | 10e / vuosi ilmainen ssl
      https://www.nearlyfreespeech.net/ | 10e / vuosi ilmainen ssl
      cloudflare (tulossa, 10e ilmainen ssl)

      Palvelin:
      Oma kone 0e kk (sähkö, internet | ei lisää normaalia tietokoneen kulutusta paljoa)
      webhotelli 20e kk
      pilvi azure, aws

      Wordpress, Wix, weebly, 0e
      IIS, Apache, nginx, node.js, python, .net core,
      w3school.com | hyvin opettaa

      Reitittimen porttien uudelleenohjaus. Palomuurin avaus, ei yleensä tarvitse itse tehdä.

      Tarvitset internet yhteyden, sähköä, tietokoneen ja ohjeen/tiedon jotta pääsee netistä oman koneen nettisivulle. Hinta 0e jos edellä mainittuja asioita ei oteta huomioon. Voi käyttää ilmain domain nimeä. Hinta on 0e.

    • paska systeemi ei onnistu kansakoulu pohjalta

    • loimuloji
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Haluaisin tehdä nettisivut mutta en osaa voiko joku kerta miten ne voi tehdä tai mistä löytyisi jotain apua?

    • Anonyymi

      raaka peruna

    • Anonyymi

      pro pelit

    • Anonyymi

      pro pelit

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Täytyy olla ökyrikas jos noita hintoja pystyy maksamaan tyhjästä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Wordpress Elementor yhdistelmällä. Ainoo mikä maksaa on domain (10e/vuosi) ja webhosting (6e/kk) , ite ottanu nää louhi.fi palvelusta aina kun suht edullisia. Monia muitakin paikkoja mistä saa halvalla, mutta itsellä toiminut tuo. Elementoriin saa apua Googlesta ja Youtubesta. Tein myös oman verkkokurssin jos haluat opetella nettisivujen rakentamisen suomenkielellä https://sakarimakynen.fi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe