kutitus galuppi

kutittaja N

Minkälaista taidetta kutittaminen olisi?
Mistä et kutia ollenkaan?
Keksi kutittamisesta laulu?
Mitä syötävää kutittaminen olisi?
Kivoin kutitusmuistosi?
Kuka sua yleinsä kutittaa?
Kutiaako miehesi/vaimosi helposti?
Mistä kutiat helposti?
Kauhein kuttitusmuistosi?
Kuinka kauan siedät kutittamista?
Uskaltaisitko kutittaa minua?
Mikä vaate kutitus olisi?
Kutiaako ihminen helpommin sidottuna?
Kutiaako kaverisi helposti?
Tykkäätkö kutittamisesta?

38

8218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matleena1206

      Kutitusgallub: onko tämä taas jonkun Jöröjukan gallub, jossa kerää tietoa omaa Jukatarta varten? Eri naiset toimivat eri tavalla, joten gallub kannattaa tehdä kotona.

      Minä tykkään naisista, mutta en kenestä tahansa naisesta. Aina kuitenkin vähän samankaltaista. Siinä ei minkään gallubin tulokset auta.

      Kaikkein rakkain on edelleenkin Eivor. Voi Luoja!

    • Paghera

      1: Kai kutittaminen olisi verrattavissa nykyaikaiseen tanssiin.

      2:En kutia jalkapohjista.

      3: Oodi kutitukselle;
      oi kutina, oi mutina, sä ikuinen sutina.

      Höh! En ole lauluntekijä, enkä tiedä ainuttakaan valmista kappaletta, jossa laulettaisiin
      kutittelusta.

      4: Kutittaminen olisi varmaan jotakin pistävän makuista syötävää, jotakin ärhäkkää.
      Ehkäpä jokin hedelmä, kuten vaikka mandariini?

      5: Kutitus-sotaa kakarana. Silloin kutisin herkästi.

      6: Kutittajia on harvassa, mutta kyllähän sitä nyt joku silloin tällöin minuakin kutittelee.

      7: Tuleva vaimoni kutiaa varmasti!

      8: Kutian helpoiten varmaankin kyljyksistä.

      9: Kauheinta kutitusmuistoa ei ole, onneksi.

      10: Hyvän tahtoista kutitusta kestää pitkään.

      11: Uskaltaisinko kutittaa sinua?
      No tuota, jos et ole hirmuisan vihainen, niin kyllä uskaltaisin.

      12:Kutitus-vaate olisi tietenkin sellainen villapaita, ne kutittavat aina!
      Tosin, se kutina on sellaista pistelevää ja aika epämiellyttävää.

      13:Sidottuna on varmaankin niin haavoittuvainen, että kyllä, silloin kutiaa paremmin,
      kuin kahleettomana.

      14: Kyllä, kaverit kutiavat helposti.

      15: Totta kai.

    • Jenni23

      Kivaa ja hassua toisen kiusottelua,en keksiny muuta.
      Hmmmm. Sormista.:)
      Vaikea kysymys.
      Suklaata. nami:)
      Kaverit piti jaloista kiinni ja toiset kutitti sulalla jalkapohjista hih :)
      Kaverit.
      Ei sellasta ole.
      pitkään ja kauan.;)
      Totta kai uskallan. Elämässä pitää ottaa haasteita :)
      Kevyet ja väljät kotivaatteet. Mitäkä on mukavat päällä.
      Varmaan saman verran kun muutenkin.
      kutiaa heh heh:)
      Tykkään :)

      • Nimetön

        Hei!Lueskelin vanhoja aiheita ja kutitusjutut on ihan lempiaihe..ja sulla oli hauska kirjoitus:)Kiva olis saada viestiä ja jutella enemmänkin!?t.Jape


    • DarkFly

      Oho, tämmönenki galluppi. Kivoja kysymyksiä, mutta jätän vastaamati tällä kertaa. Huomaa ainakin, että kysymyksiä on todella mietitty. =)

    • gila

      Minkälaista taidetta kutittaminen olisi?
      Sormiväritaiteeseen verrattavaa

      Mistä et kutia ollenkaan?
      Olkapäästä

      Keksi kutittamisesta laulu?
      Kuti-kuti-tusta pitkin kehoa
      tuli naurukohtaus
      kutitus sen toi...
      (lauletaan hämä-hämä-häkin sävelellä)

      Mitä syötävää kutittaminen olisi?
      Hiilihappokarkkia

      Kivoin kutitusmuistosi?
      Oman vauvan kutittaminen - nauru oli niin ihanan pulppuilevaa :)

      Kuka sua yleensä kutittaa?
      Ei kukaan nykyisin (onneksi)

      Kutiaako miehesi/vaimosi helposti?
      Ei

      Mistä kutiat helposti?
      Kyljistä

      Kauhein kuttitusmuistosi?
      Isoveli kutitti minua lapsena niin kauheasti, että tunsin tukehtuvani

      Kuinka kauan siedät kutittamista?
      Jos kutitetaan "väärästä paikasta" vaikka kuinka kauan - kutittajaa ärsyttää kun en kutise. Oikean paikan kutittamisesta tulen hulluksi heti.

      Uskaltaisitko kutittaa minua?
      Uskaltaisin toki.

      Mikä vaate kutitus olisi?
      Kokovartalosukka.

      Kutiaako ihminen helpommin sidottuna?
      Kutiaa.

      Kutiaako kaverisi helposti?
      Jotkut kyllä.

      Tykkäätkö kutittamisesta?
      Joskus, jos saan itse kutitella.

    • Nimetön

      Hei!Lueskelin tässä vanhoja aiheita ja kutitusgallup herätti mielenkiinnon..kai siksi kun kutitusfani olen;)Itse olen paljonkin kutitellut ja nautin siitä kun toinen nauraa ja kiemurtelee..Itseäni ei juurikaan ole kutitettu,täti kyl joskus lapsena kun tahallaan piilottelin hänen tavaroitaan enkä aikonut kertoa kätköä..Kiva leikki:)Mukava olis saada viestiä ja jutella enemmänkin!?t.Jape

    • kutikutiiiihihih

      Kivoin kutitusmuistosi?
      1. toinen pitää toisesta kädestä kii, toinen toisesta, nojaan vinoo seinää
      vasten ja sit ku en pysty liikkuu niin äiti kutitti PAIDAN ALTA ainakin 10 min!!:D
      Kaikki piti huolella käydä läpi, mut varsinkin kyljet ja masu siinä "kärsi" :] ja vaikka rukoilin et ei kainaloista niin voitte vaan arvata menikö ne superpitkät
      kutituskynnet just sinne lopuks;D
      2. kello oli 9.15, koe alko 8.30, nukuin, rangaistukseks äiti oli käyny laittamas mun jalat jalkapuuhun ja ottanu sukat pois, sit heräsin siihen ku olin ilman yöpaitaa ja käsiraudat naksahti kiinni :D sit se kutitteli ens jalkapohjista varmaan 20 min, sit kysyin miks se otti mun paidan, no, sit ku olin mahallaan niin sain aikamoisen kylkikutituksen ;D
      3. istuttiin illalla sohvalla äitin kans, sit mul on sellanen kainaloista avoin toppi. sit äiti käski mut istuu lattialle, sit se salamannopeesti laitto mun kädet ylös sen jalkojen alle, ja sit se kutitti kainaloista ihan mukavan kauan :)
      Kuka sua yleinsä kutittaa?äiti!,
      Mistä kutiat helposti? kainaloista, kyljistä, mahasta, jalkapohjista, äiti valitettaasti tietää tän ;D joskus se pakotti kertoo,uhkaili jalkapuulla..:D jouduin siihen silti
      Kauhein kuttitusmuistosi? hmm..
      Kuinka kauan siedät kutittamista? oon tottunut kestää kauan :D
      Mikä vaate kutitus olisi? ei mikään, koska ei saa olla vaatteita:3
      Kutiaako ihminen helpommin sidottuna?minä ainakin!
      Tykkäätkö kutittamisesta? tykkään hih :)

      • vandamsel

        Sun vanhemmat kuulostaa asiallisilta. Oliks kivaa olla jalkapuussa? ;D


      • Ooks tyttö vai poika?


    • hihihihhihiit

      huhh äiti tuli eilen sanoo et mun pitää tulla sohvalle sen kans kattoo leffaa,
      sit jossain vaihees se käskee mut sen syliin. sit tää ottaa paidan pois ja n. 30 sek välein kutittaa jostain pari sekkaa, niin et katotaan kuitenki sitä leffaa.
      tätä jatkuu 10 min, sit isi tulee kotiin ja äiti sanoo "isähän vois jatkaa näistä kylkiluista kutittamista" sit oon vaan eieieiei ja yritän päästä pois. hihitytti. ait isä sano et kyllähän se käy. äiti kysyy et täytyykö sen pitää musta kiinni etten pääse pois. isä sanoo et mee vaan tekee ruokaa. sit hihitän vaan ja joudun sit isän syliin. äiti menee sohvan taa ja pitää mun käsii ylhäällä, ja isä pitää jaloilla kii ja alotti ihan mielettömästi kutittaa mua kylkiluista:DDhihitän vaan et lopeta, kutittaa ihan älyttömästi. äiti pitää edelleen kii ja isä kutittaa mahasta ja kainaloistaki vähän mut enimmäkseen kyljistä koska sen se osaa!!:DD tota kesti ehkä 15 min.. isä oli koko ajan vaan "diudiudiu kutikutikuti"ja kyllä tuntu kyljissä :DD

    • mustikka

      aamullapa menin hakaniemen torille ja siellä leidi huikkas että tuuppa heti tänne kun tänään on kutitukset vitosen litra.heti sinne.sit kutiteltiin ja illasta voip tulla kiva.kun hän saa myymälänsä kiinni.on katsellut mua iät ja ajat mutta tänään natsas ; )

      • Anonyymi

        Osuispa munkin kohdalle että joku nainen tulis sanoin että lähdetäänkö mun luokse niin mä otan sut oikein kutituskäsittelyyn. Sidon sun kädet sängyn päätyyn ja rupean kutittaa.


    • dsfwddsfs

      minkätakia alottajalla miinuksia? ihan asiallinen alotus. ootte kyllä omituisia

      • xxx

        En tiedä mutta joillakin voi olla kutitusfetissi, mikä liittyy seksuaalisiin asioihin, perverssioihin jne.
        Ehkä jotkut ajattelivat sen siten, tiedä sitten.


    • D95

      Kuti kuti!Kutittelen mun kultaa mennen tullen jaa aamuisin se on kauheen ärtsy olevinaan.Ja kuiteskin tykkää;)

    • Höpönassu59564618

      Terveiset ulapalta! kutittelen vaimoani koska hän rakastaa saada vilunväreitä .Mulle se on kauhistus.Palelen kutituksen ajatuksestakin.

      Ilalla rentoutan siveluillä ja kutituksilla vaimoni rankan työpäivän päätteeksi.Eikä se tietenkään aina jää siihen.

      Minä pidän rajuimmista otteista.Kutitus on kidutusta :)

    • yjd

      Siis täh?! Mikä ihmeen kysely tää ny on..? :D

    • kainaloooohihihi

      Minkälaista taidetta kutittaminen olisi? - en osaa vastata..
      Mistä et kutia ollenkaan? - hmm.. pää :D
      Keksi kutittamisesta laulu? j aa a
      Mitä syötävää kutittaminen olisi? -jotain makeaa:)
      Kivoin kutitusmuistosi? - hmm no viime viikolla sisko tuli käymään kotona, menin sohvalle makaamaan ja vuorotellen sisko piti kiinni ja äiti kutitti kainaloista, sit toisin päin myös :D olin vieläpä ilman paitaa hihhh:)
      Kuka sua yleinsä kutittaa?-äiti,sisko
      Mistä kutiat helposti?-kainaloista,kyljistä,masusta:)
      Kauhein kuttitusmuistosi?-ei ole, nauran aina!:D
      Kuinka kauan siedät kutittamista?-aika kauan:)
      Uskaltaisitko kutittaa minua?-en..
      Mikä vaate kutitus olisi?-ei mikään, multa ainakin otetaan aina paita pois:)
      Kutiaako ihminen helpommin sidottuna?-kyllä:)

    • HaluujalkapuuhunXD

      Kaks kaverii kutitteli mua kerran jalkapohjista niin kauan et pissasin housuun:D
      Jalkapuu olis kiva kutitus leikeissä... hihihihiii :D :D

    • ticklemehuhh

      Mulle kävi taas kivasti :p
      Olin äitin kans kahestaan kotona, ja se sitte pyytää mua sohvalle jotta vois kutittaa jalkapohjista :D No menin selälleni ja laitoin jalat sen syliin jalkojen väliin.. no, sillä oli sit sellasta saunaöljyä mikä jo yksinään kutittaa älyttömästi!! Sillä voideltiin jalkapohjat ja sit jouduin ainakin 15 min kärsii kutittelusta :D pelkäsin jo et sitä laitetaan kainaloihin, huhhuh...........
      Illalla sit äiti sano et tulee herättää mut aamulla klo 6 niin et kutittaa kainaloista :D En uskonut ja menin nukkumaan
      Vähän jälkeen kuuden herään siihen et mua kutitellaan kainaloista paidan alta........
      ja mun kädet ja jalat oli sidottu sänkyyn!! Kainalot on herkin kohta ja äitil on hemmetin pitkät kynnet, joten se kutitti niin älyttömästi :D eikä härnäykset auttanut yhtään.......... 'kutkutkut ja sitten kainaloihin kutikuti'

    • ticklememom

      Mentiinpä sit kahestaan äitin kans matkalle.. hotellissa menin suihkuun ja kun tulin sieltä niin en löytänyt vaatteita mistään! Äiti sano et saan ne sitten ku oon eka tullut sängylle makaamaan ja laittanut kädet ylös ja pitänyt hetken silmiä kiinni.. mun naamalle heitettiin paita etten nähnyt mitään, mut tunsin kyllä ku mun kädet sidottiin ylös ja tiesin kyllä et taas mua kutitetaan :D
      sitten ku kädet (ja jalat) oli sidottu, näin et äitin kädessä on se saunaöljy ja taas ihan älyttömän pitkät kynnet.....
      ensin levitettiin saunaöljy kaikkialle, masuun, kylkiin ja kainaloihin..
      sitten ne kynnnet alkaa tulee mua kohti ja saan jo valmiiks naurukohtauksen:D
      siinä sitten kutiteltiin mua ainakin 40 min kaikkialta ja se kutitti niiiiiin paljon ettei ikinä huhhuh!!!:DD aamua odotellessa:3

    • kitchy kitchy koo

      Olin 18-vuotiaana työharjoittelussa yhdessä tavaratalossa. Kesken päivän myymäläpäällikkö pyysi minut toimistoonsa juttelemaan työvuoroista. Hän huomasi, että toista jalkaani aristi ja kysyi "onko jalkasi kipeä"? Vastasin kyllä, jalkapohjat ovat hellinä eilisen juoksulenkin jälkeen. Päällikkö tarjoutui hieromaan jalkojani ja vastasin myöntävästi. Hän ohjasi minut sohvalle ja otti jalkani syliinsä. Hitaasti hän riisua kenkäni ja sukkani pois. Sitten hän hieroi kumpaakin jalkaa noin 15 min. kerrallaan, se tuntui todella hyvältä ja rentouttavalta.

      Kun hän oli lopettelemassa hierontaa, hän kehui jalkojani näteiksi ja kysyi ilkikurisesti kutianko jalkapohjista? Vastasin että nythän voisit ottaa siitä selvää. Sitten hän alkoi hitaasti etusormen päällään pyöritellä ympyröitä jalkapohjaani. Koitin pidätellä naurua, mutta en voinut olla tirskumatta.

      Hän nappasi nilkkani tiukasti kainaloonsa ja alkoi rapsutella kantapäitäni. Hetkessä toimiston valtasin naurun kikatuksen ääni. Päällikkö kiusoitteli samalla sanoen "kuti kuti kutii" ja "ei kai tämä vain kutita?"

      Tuli lyhyt tauko ja hän otti esiin höyhenen, olin vain että voi eeeiii! Aloin nauraa kunnolla, kun tunsin ensimmäiset höyhenen sivallukset vasten paljasta jalkapohjaani. Hän kävi läpi jokaikisen varpaanvälini, jalkapöytäni ja jalkaholvit sulalla kutittaen.

      Tätä kutittelua kesti noin puoli tuntia, kunnes huomasimme, että ruokatunti alkaa. Poistuessani toimistosta hän huikkasi minulle "ensi viikolla uudestaan?" -Ilman muuta, vastasin : D

    • kutiava

      Vitsi millaseen käsitttelyyn taas jouduin.... :3
      Äiti oli viime viikonloppuna mun luona uudessa asunnossa kylässä, ku muutin just kotoa. Herättiin aamulla joskus 6.30 ja sit olin menossa keittiöön, missä se istu jo juomassa kahvia..
      En ehtinyt ees jääkaapille, kun se jo sano et istu tohon tuolille. Aattelin et sil on jotain asiaa, mut sit se tulikin köyden kanssa ja sito mut vyötäröstä siihen tuoliin. Se laitto solmun niin alas, etten olis saanut sitä ikinä ite auki.. sit se käski ottaa paidan pois ja laittaa kädet selän taakse. Riisuin sit paitani ja olin siinä ihan yläosattomissa, vaan alushousut jalassa.. mun kädet sidottiin tuolin taakse. Pelkäsin pahinta ja arvaus osu oikeaan :D Mut sit tuli vielä uus yllätys.. mun yöpaita sidottiin mun silmille, enkä nähnyt mitään!! Tuoli oli sohvan edessä poispäin käännettynä ja äiti meni istumaan sohvalle. Sit en ollutkaan enää niin perillä mitä tapahtu, mut sit aloin tuntemaan kun kynnet eksy mun vatsalle.. "alotellaan vähän rauhallisemmin kun kello on niin vähän, kutittelen pikkasen vatsasta ja kyljistä, naura vaan niin paljon ku naurattaa, kutittelen kyllä myöhemmin sit vähän kovempaa." ja joo nauratti kyllä siinä vaiheessa jo aika lailla :D Tai enemmänkin hihitytti, se kutitus oli niin rauhallista mut ne kynnet oli niiiin pitkät.. ei pystynyt olemaan nauramatta ees vähän! 10 minuutin päästä se kysy "joko kutittelen vähän kovempaa, et saat nauraa enemmän?" vastasin et kutita vaan, ku en muutakaan voinut.. Sit alko kunnon kikatus multa.. ja vähän väliä kuulin kysymyksen "kutittaako tarpeeks? kutitanko lisää?" ja ei voinut muuta sanoa kun et kutita lisää, sitä se joka tapauksessa olis tehnyt :D puolen tunnin masukutittelun jälkeen... jatkuu

      • kutiavaa

        jatkoa.. mietittiin sitten et mitäs seuraavaks, ku toi tuolikutittelu ei kuulemma tarpeeks herättänyt päivään...pyh :D sit äiti sano "kainaloista vois vielä kutittaa, sieltä kuitenkin eniten kutiat, en vaan tiedä mihin sun kädet sitois" ..aloin jo vähän rimpuilee et eiii jatketa enää, olin ollut kutiteltavana jo niin tarpeeks.. mut sit suostuin et sidotaan mun kädet sängynpäätyyn ja äiti tulee päälle istumaan, niin ei oo mahdollisuutta rimpuilla :3 siellä sit taas ilman paitaa rinnat alasti olin sidottuna sänkyyn.. äiti alotti hiljalleen kutittelee kainaloista ja kyljistä, olin ratketa naurusta jo sillon :D "kutikutikutiiii.. kainaloista... kutkutkutkutkut naura vaan, kutiat niin paljon kuitenkin sieltä kutkutkut" ja mä vaan nauroin :DDD siinä sit meni sellaser 15 min, ei onneks kauempaa, olin jo ihan poikki ja todellakin se kutittelu herätti mut siihen päivään :D Etenkin toi kainalokutittelu..


      • ei millään pahalla,
        kutiavaa kirjoitti:

        jatkoa.. mietittiin sitten et mitäs seuraavaks, ku toi tuolikutittelu ei kuulemma tarpeeks herättänyt päivään...pyh :D sit äiti sano "kainaloista vois vielä kutittaa, sieltä kuitenkin eniten kutiat, en vaan tiedä mihin sun kädet sitois" ..aloin jo vähän rimpuilee et eiii jatketa enää, olin ollut kutiteltavana jo niin tarpeeks.. mut sit suostuin et sidotaan mun kädet sängynpäätyyn ja äiti tulee päälle istumaan, niin ei oo mahdollisuutta rimpuilla :3 siellä sit taas ilman paitaa rinnat alasti olin sidottuna sänkyyn.. äiti alotti hiljalleen kutittelee kainaloista ja kyljistä, olin ratketa naurusta jo sillon :D "kutikutikutiiii.. kainaloista... kutkutkutkutkut naura vaan, kutiat niin paljon kuitenkin sieltä kutkutkut" ja mä vaan nauroin :DDD siinä sit meni sellaser 15 min, ei onneks kauempaa, olin jo ihan poikki ja todellakin se kutittelu herätti mut siihen päivään :D Etenkin toi kainalokutittelu..

        mutta todella omituiselta kuulostaa noi teidän touhut. Ymmärtäisin kutittelun joltain muulta kuin äidiltä, etenkin kun olet jo aikuinen. Ja miksi ihmeessä sinut aina sidotaan ilkosillasi. Tästä koko ketjusta, ainakin tuon viimeisimmän kirjoittajan teksteistä päätellen, tulee mieleen että hän kirjoittaa omista jonkin verran poikkeavista fantasioistaan. :(


    • Kutiava

      Mulle kävi näin: Pyysin äitiä ottamaan mun paidan pois mun päältä, koska se oli niin tiukka. Äiti otti sen pois ja sanoi: " Oi ompas ihanat rinnat ja kainalot. Minä arvasin mitä oli tulossa: KUTITUSTA! Olin juoksemassa pois, mutta äiti ehti ottaa kiinni, äiti otti minut sen syliin ja kantoi minut sen huoneeseen. Sanoin äidille ettei se kutittaisi, mutta äiti sitoi minut kiinni sänkyyn. Sitten äiti alkoi rapsutella mun kainaloita ja masua, sitten se otti harjan ja alkoi kutittaa mua jalkapohjista.Sanoin äidille: " voisitko kutittaa mielummin rinnoista, koska sieltä kutian helposti, sitten äiti alkoi kutittaa rinnoista ja m nauroin niin kovaa, että isäkin tuli paikalle. " Auta mua kutittaa Oliviaa", sanoi äiti. Isä vastasi joo, ja alkoi kutittaa jalkapohjista. 30 minuutin kuluttua vanhempani sanoivat: " Huomenna sulle on yllätys. Seuraavana aamuna herään siihen, että mut on sidottu kiinni kärryyn ja oon ilman paitaa ja sukkia. Mun vanhemmat kerto, että ne aikoo viedä mut kouluun ja pyytää luokkalaisiani ja opettajaa kutittamaan mua. Sanoin heille, että ei tule kuuloonkaan, mutta äiti ja isi jo vetivät mua koululle päin. Koululla kaikki tuli mun ympärille ja kysyi:" Miks oot ilman paitaa? Vastasin, että mun vanhemmat haluu, että kutitatte mua tunnilla. Mun kaverit oli innoissaan. Kun kellot soi mun vanhemmat vei mut luokkaan ja kertoi koko luokalle mitä piti tehdä, sitten mun vanhemmat otti mut pois kärrystä ja laittoi maahan. Sitten kaikki ryntäs mun luo ja alkoi kutittaa. Pojat oli kiinnostuneita rinnoistani ja ne sitten kutitti niitä. Koko loppu päivän kaikki kutitti mua. Sellanen oli mun pahin kutitus muisto!

      • taidat

        joltain suljetulta näitä kirjoitella. :[


      • grsgdrgrdgt

        mitä helvettiä


    • Nams!

      Minkälaista taidetta kutittaminen olisi? -Pensselillä maalailua paljaalle iholle
      Mistä et kutia ollenkaan? -Kutian aivan kaikkialta
      Keksi kutittamisesta laulu? -
      Mitä syötävää kutittaminen olisi? -Kääretorttua
      Kivoin kutitusmuistosi? -Jatkoilla kerran pari kaveria nappas mun jalat kainaloon, ja alkovat kutitella jalkapohjista. Toinen sormenpäillä ja toinen höyhenellä. Nauroin ihan hervottomasti ja ne vielä kiusas: "hei, eihän tää nyt voi kutittaa, kuti kuti kutii!" :D
      Kuka sua yleinsä kutittaa? -Kaverit, mut liian harvoin
      Kutiaako miehesi/vaimosi helposti? -Ei ole, mut exät on ollu melkei kaikki herkkiä
      Mistä kutiat helposti? -Niska, kaula, kainalot, kyljet, vatsanseutu, reidet, pohkeet, jalkapohjat, varpaat
      Kauhein kuttitusmuistosi? -Yks kaveri oli kerran rupeemassa kutittelemaan, se jo vilkutteli sormillaan kohti mun varpaita, kunnes sillä soi puhelin ja sen piti lähtee jonnekin ja jäin ilman kutittelua :/
      Kuinka kauan siedät kutittamista? -Ylävartalosta en kovin pitkään, jalkapohjista vaikka maailman tappiin
      Uskaltaisitko kutittaa minua? -Kyllä, aloitetaanko jalkapohjista? ;)
      Mikä vaate kutitus olisi? -Nylonsukkiset
      Kutiaako ihminen helpommin sidottuna? -Kyllä varmaankin, ei mahollisuutta päästä pakoon
      Kutiaako kaverisi helposti? -Kyllähän ne taitaa aika herkkiä suurin osa olla
      Tykkäätkö kutittamisesta? -Kyllä, parasta mitä tiedän

    • Tickler944

      19-vuotias kutitusfetissistä kärsivä poika Etelä-Suomesta. Jos joku haluaa sopia jostain kutitussessioista tai vastaavasta mun kanssa niin sähköpostiosoite on [email protected]. Koska en halua että kaikenmaailman irstaat vanhat miehet tulevat juttusilleni niin vaatimukseni on yksi tapaaminen ennen varsinaista sessiota yleisellä paikalla. Sen jälkeen voidaan sopia kaikkea yleistä mm. aikatauluista ja siitä miten sessio hoidetaan.

    • kuti kuti

      He he . Minä kutian eniten jalkapohjista . Mun ystävän saa nauramaan kun kutittaa päälaelta . Ja lapset nauraa kainaloista , : )

    • kutikuti

      Minkä laista taidetta kutittaminen olisi-en tiiä.
      Mistä et kutian ollenkaan- päästä
      Keksi kutittamisesta laulu- kuti kuti masusta lallallaa kuti kuti kyljistä lallallaa...
      Mitä syötävää kutitus olisi- karkkia!
      Kivoin kutitus muistosi- 1. kun kaverit piti kiinni ja kutittivat 2. Kutitettiin yhtä Salla pidettiin kiinni ja kutitettiin (taas niinku kaveri porukassa kaikki meistä tykkää kun kutitetaan nii ei kukaan siitä ikinä pahastu)
      kuka sua yleensä kutittaa- kaverit
      Kutina miehesi/vaimosi helposti- ei ole
      mistä kutiat helposti- masusta
      kauhein kutitus muistosi- ei oo mitään KAUHEINTA on vaan kivoja:)
      kuinka kauan siedät kutitusta- aika kauan
      uskaltaisitko kutittaa minua- riippuu kuka olet :)
      mikä vaate kutitus olisi- ei mikään
      Kutiaako ihminen helpommin sidottuna- ei kai?
      Kutiaako kaverisi helposti- joo
      Tykkäätkö kutittamisesta- tietysti

    • 116

      Mitähän mä just luin :'D

    • asiallisiavastauksiakin

      Täähän on jonkun provo..äitis kutittelee niin varmaa...

    • justjoo9

      Mikä järki tässä on?
      :/

      • kutikutikuti

        En tiiä


    • Anonyymi

      Minä haluaisin ainakin joutua jonkun ihanan, varttuneemman lyhyt hiuksisen ja todella hyvän ja taitavan kutittaja naisen kutitettavaksi. Olen 65v ja hirveän kutituksenkipeä ja haluaisin että minua kidutetaan hirveästi kutittamalla joka puolelta ja kauan aikaa. Toivon että minulle annettaisiin kunnon kutituskäsittely. Ei ole vaarallista vaikka olisi kaksi tai kolme naista kutittamassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe