Kysely-galluppi-mikälie...

Utelias

Kiinnostaa tietää muiden simssaajien pelitottumuksia, kysymyksiä siis Sims 2:een liittyen, vastatkaa jos jaksatte :-)


1. Kuinka usein pelaat Simsiä ja kauanko kerrallaan?

2. Teetkö itse hiuksia/vaatteita/re-coloreja/seiniä/lattioita/tms.? Kerro mitä tykkäät tehdä ja laitatko niitä ladattavaksi!

3. Lataatko peliisi tavaraa? Mitä juttuja lataat mieluiten/eniten?

4. Tykkäätkö realistisen näköisistä simeistä (käytätkö esim. realistisia silmien- ja ihonvärejä) vai pelaatko mielummin niillä sen näköisinä kun ne alkujaan pelissä ovat?

5. Onko simin ulkonäkö sinulle tärkeää? Naitatko simejäsi "rumille" simeille, tapatko rumat simit tai jotain vastaavaa?

6. Mitä lisäosia ja tavarapaketteja sinulla on?

7. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat PARHAITA Simsissä?

8. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat IKÄVIMPIÄ Simsissä?

9. Minkä asian toivoisit pelissä vielä olevan lisänä, kerro tärkein!

10. Mikä on eniten simeillä käyttämäsi tavoite, ja miksi?

11. Mitä mieltä olet tulevasta lisäosasta, Sims 2 Seasons ja sen mukana tulevista vuodenajoista? Aiotko hankkia lisäosan?

11

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias

      1. Kuinka usein pelaat Simsiä ja kauanko kerrallaan?
      - Pari-kolme kertaa viikossa, 1-3 tuntia kerrallaan.

      2. Teetkö itse hiuksia/vaatteita/re-coloreja/seiniä/lattioita/tms.? Kerro mitä tykkäät tehdä ja laitatko niitä ladattavaksi!
      - Teen seiniä ja lattioita, myös tavaroihin recoloreja.

      3. Lataatko peliisi tavaraa? Mitä juttuja lataat mieluiten/eniten?
      - Hiuksia, vaatteita, meikkejä, ihonvärejä, silmiä. Eniten kait hiuksia...

      4. Tykkäätkö realistisen näköisistä simeistä (käytätkö esim. realistisia silmien- ja ihonvärejä) vai pelaatko mielummin niillä sen näköisinä kun ne alkujaan pelissä ovat?
      - Tykkään realistisista enemmän kuin tavallisista tylsän näköisistä.

      5. Onko simin ulkonäkö sinulle tärkeää? Naitatko simejäsi "rumille" simeille, tapatko rumat simit tai jotain vastaavaa?
      - Täytyy myöntää olevansa sen suhteen niin pirun innallinen!! Se on niin helppo kun pääsee vaikuttamaan ulkonäköön :D En tieten tahtoen tapa rumia simejä (saatan laittaa korjaamaan jotain vaikka tavallisesti soittaisin korjausmiehen paikalle) mutta en jatka niillä sukuakaan!

      6. Mitä lisäosia ja tavarapaketteja sinulla on?
      - Yliopisto, Yöelämää, Joulupaketti, Kauppa Auki, Glamour-kamasetti ja Lemmikkielämää.

      7. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat PARHAITA Simsissä?
      - Se, että voi tehdä sellaista mitä ei itse oikeassa elämässä oikeasti tekisi, ja rakentaminen.

      8. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat IKÄVIMPIÄ Simsissä?
      - Aika kuluu joissakin tilanteissa suhteettoman nopeasti. Tietyt asiat joita simit aina tekee automaattisesti, kahvikupin viemiset pöytien päälle tms. :D

      9. Minkä asian toivoisit pelissä vielä olevan lisänä, kerro tärkein!
      - Vaikkapa se että voisit mennä naapurille kylään, naapuriperhe olis kuitenkin "ei-pelattava" mutta pääsis niiden taloon sisään :)

      10. Mikä on eniten simeillä käyttämäsi tavoite, ja miksi?
      - Perhetavoita ja mammonatavoite kait on mulla tasaisesti eniten käytössä, suurperheistä en tykkää mutta noiden toiveet on minusta mukavin ja helpoin toteuttaa.

      11. Mitä mieltä olet tulevasta lisäosasta, Sims 2 Seasons ja sen mukana tulevista vuodenajoista? Aiotko hankkia lisäosan?
      - Seuraava lisäosa on toiveiden täyttymys! Sitten on tullut osapuilleen kaikki mitä oon odottanutkin Simssiin, kun saa nuo vuodenajat. Aion ehdottomasti ostaa tuonkin lisäosan!

    • melliex

      1. Kuinka usein pelaat Simsiä ja kauanko kerrallaan?
      - Muutaman kerran viikossa tunnin pari kerralalan. Viikonloppuna jos olen kotona, niin enemmänkin joskus.

      2. Teetkö itse hiuksia/vaatteita/re-coloreja/seiniä/lattioita/tms.? Kerro mitä tykkäät tehdä ja laitatko niitä ladattavaksi!
      - En tee itse mitään, tykkään ladata mieluummin muiden tekemiä.. :P

      3. Lataatko peliisi tavaraa? Mitä juttuja lataat mieluiten/eniten?
      - Varmaan hiuksia eniten ja vaatteita sitten myös. Huonekaluja ja meikkejä en juurikaan.

      4. Tykkäätkö realistisen näköisistä simeistä (käytätkö esim. realistisia silmien- ja ihonvärejä) vai pelaatko mielummin niillä sen näköisinä kun ne alkujaan pelissä ovat?
      - Jaa, sekä että. Simsmaailmahan se on, ei kaiken niin realistista minun mielestä tarvitse edes olla. :P Enkä edes tykkää niistä hirveistä meikki-suttu-silmistä, tulee sitten lapsillekin sellaiset..

      5. Onko simin ulkonäkö sinulle tärkeää? Naitatko simejäsi "rumille" simeille, tapatko rumat simit tai jotain vastaavaa?
      - Minun simeilläni on ainut ehto, että molemmilla on toisiinsa sen kolme salamaa. Ulkonäkö on sitten sivuseikka, jos muuten yhteensopivan parin olen onnistunut löytämään. :D

      6. Mitä lisäosia ja tavarapaketteja sinulla on?
      - Kaikki tähän asti ilmestyneet, jopa Glamour, vaikka ajattelinkin etten sitä haluaisi.. :P

      7. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat PARHAITA Simsissä?
      - Sisustaminen ja simeiden elämäntoiveiden toteuttaminen.

      8. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat IKÄVIMPIÄ Simsissä?
      - Latausajat, varsinkin yhteisötonteille ja se ettei aliensimini voi synnyttää ilman pelin kaatumista.. :/

      9. Minkä asian toivoisit pelissä vielä olevan lisänä, kerro tärkein!
      - Toivoisin että voisin heti asentaa sen seasons -lisärin!! Se on tärkein! Mutta jos sitä ei sitten varmaankaan lasketa, niin nyt tulee mieleen sellainen, että omat simini voisivat mennä kyläilemaan toisten naapuruston simejen luo.

      10. Mikä on eniten simeillä käyttämäsi tavoite, ja miksi?
      - Perhe- ja mammonatavoitteet. Perhe on yleensä jommallakummalla simperheeni vanhemmista ja mammona toisella. Mammonatavoite siksi, että se on yksinkertaisesti helpoin toteuttaa, tarvitsee vain saada simi jonkin työpaikan ylimmälle uralle ja pehre saa elantonsa ja jälkeläiset hyvän perinnön. Ja perhetavoite siksi, että joka tapauksessa laittaisin simini saamaan paljon jälkeläisiä ja on vain helpompi, jos simi saa siinä samalla hyvän mielialan toivottuaan vauvan syntymää, vauvan potalle oppimista ym. Romantiikkatavoitteen laitan yleensä lapselle. Jos lapsia useampi, niin toiselle romantiikka ja toiselle tiede ja kolmannelle mammona. Suosiotavoitetta en tykkää käyttää...

      11. Mitä mieltä olet tulevasta lisäosasta, Sims 2 Seasons ja sen mukana tulevista vuodenajoista? Aiotko hankkia lisäosan?
      - Kuulostaa aivan ihanalata ja parhaimmalta lisäosalta simssiin ikinä! Aijon hankkia sen heti kun se vain ilmestyy

    • minäkin :)

      1. Kuinka usein pelaat Simsiä ja kauanko kerrallaan?
      -Vaihtelevasti. 1-5 tuntia :D

      2. Teetkö itse hiuksia/vaatteita/re-coloreja/seiniä/lattioita/tms.? Kerro mitä tykkäät tehdä ja laitatko niitä ladattavaksi!
      -Vaatteita olen jonkin verran tehnyt ja recoloreja myös. Mukavaa puuhaa, mutta toistaiseksi olen pitänyt ne itselläni. :)

      3. Lataatko peliisi tavaraa? Mitä juttuja lataat mieluiten/eniten?
      -Lataan aina kun löytyy jotain kivaa. Mulla on muutamia sivuja, joilla käyn säännöllisesti katsastamassa uutuudet. Huonekaluja, hiuksia ja vaatteita tulee ladattua eniten. Jonkin verran meikkejä myös.

      4. Tykkäätkö realistisen näköisistä simeistä (käytätkö esim. realistisia silmien- ja ihonvärejä) vai pelaatko mielummin niillä sen näköisinä kun ne alkujaan pelissä ovat?
      -Latasin yhdet default-ihot ja niihin olen tykästynyt niin kovasti, etten enää alkuperäisiä käytä lainkaan (no en voisikaan, ellen poistaisi niitä defaulteja :D).

      5. Onko simin ulkonäkö sinulle tärkeää? Naitatko simejäsi "rumille" simeille, tapatko rumat simit tai jotain vastaavaa?
      -Ei mulla ole rumia simejä. ;) Legacyyni haluan aina mahdollisimman hyviä geenejä. Joskus kyllä teen jonkun oikein kauniin simin ja naitan sen jollekin isonenäiselle kammotukselle, ja mielenkiinnolla odotan millaisia lapsia syntyy. Joskus tulee tosi nättejä, joskus tosi hurjia. :D En kuitenkaan tapa simejäni, vaan ne joihin en "kiinny" jäävät unholaan jonnekin Kaunialan perukoille. :)

      6. Mitä lisäosia ja tavarapaketteja sinulla on?
      -Yliopisto, Kauppa auki ja Lemmikkielämää

      7. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat PARHAITA Simsissä?
      -Aijai..pahan pistit..simien luominen on ehkä kaikista hauskinta..ja ei itse pelaamisessakaan mitään vikaa ole. Vaikea sanoa parhaita juttuja kun on niin paljon hyvää. :)

      8. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat IKÄVIMPIÄ Simsissä?
      -Vanhukset. Mä en jaksa pelata niillä, hyppivät jatkuvasti vessassa ja heräilevät keskellä yötä jos pönttö on tukossa (eilen pelatessa meni hermo totaalisesti). :D

      9. Minkä asian toivoisit pelissä vielä olevan lisänä, kerro tärkein!
      -En oikein keksi mitään uutta..tai no, naapurissa olisi kiva päästä käymään. :)

      10. Mikä on eniten simeillä käyttämäsi tavoite, ja miksi?
      -Varmaan perhetavoite..se on kaikista helpoin. Tiede on toinen ja mammona hyvänä kolmantena. Romantiikkatavoitetta en jaksa ja suosiota en ole ikinä varmaan edes kokeillut..

      11. Mitä mieltä olet tulevasta lisäosasta, Sims 2 Seasons ja sen mukana tulevista vuodenajoista? Aiotko hankkia lisäosan?
      -Tuleehan tuo hankittua. Lumi- ja vesisadetta olen peliin toivonut jo pitemmän aikaa, joten on ihan tervetullut lisäosa. :)

    • Minniel

      1. Kuinka usein pelaat Simsiä ja kauanko kerrallaan? - Joskus viikkoja silleen joka päivä melkein jotain 1-3 tuntia, mutta nytten ole pelannu moneen viikkoon.

      2. Teetkö itse hiuksia/vaatteita/re-coloreja/seiniä/lattioita/tms.? Kerro mitä tykkäät tehdä ja laitatko niitä ladattavaksi!

      - En tee mitään, muutakun ehkä korkeintaan BodyShopilla värjään vaatteen pari uusiksi.

      3. Lataatko peliisi tavaraa? Mitä juttuja lataat mieluiten/eniten? - Joo laitan. Jotain sohvia sun muita pöytiä :D

      4. Tykkäätkö realistisen näköisistä simeistä (käytätkö esim. realistisia silmien- ja ihonvärejä) vai pelaatko mielummin niillä sen näköisinä kun ne alkujaan pelissä ovat? - On mulla korvaavat ihot ja silmät. Mielestäni ne on paremmat kuin pelin lällyvärit.

      5. Onko simin ulkonäkö sinulle tärkeää? Naitatko simejäsi "rumille" simeille, tapatko rumat simit tai jotain vastaavaa? - On todella tärkeää! Ei rumiluksia sukuun, kiitos :D

      6. Mitä lisäosia ja tavarapaketteja sinulla on?

      - Yhyy ei mulla ole lisäosia.

      7. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat PARHAITA Simsissä? - Simien tekeminen ja talojen tekeminen/sisustaminen [ sitten suhdesotkujen tekeminen]

      8. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat IKÄVIMPIÄ Simsissä? - On just sellasia tyhmiä vaatteita, ja ihon -ja ilmienvärit, hiukset ym.

      9. Minkä asian toivoisit pelissä vielä olevan lisänä, kerro tärkein! - No autot olis oikeesti voinu olla tavallisessa pelissä ja ihot ja ilmät kivempia.

      10. Mikä on eniten simeillä käyttämäsi tavoite, ja miksi? - Mammona ja perhe ja tieto. En tie, niitä on helppo toteuttaa.

      11. Mitä mieltä olet tulevasta lisäosasta, Sims 2 Seasons ja sen mukana tulevista vuodenajoista? Aiotko hankkia lisäosan? - Oi oi ihana lisäosa, varmaan hankin!

    • Simpsi

      1. Nyt koulujen aikaan 3-4 kertaa viikossa 2h kerralaan
      2.en
      3.en
      4.realistisennäköisistä, mutta toisinaan huvittelen vähän pottunenällä ja järettömillä silmillä sun muuta...
      5.riippuu perheestä -joskus
      6.ei lisäosia, vaan se eka (liian pa**a kone)
      7.suhteellisen realistinen, monipuolisesti kaikkea
      8.ettei itselläni ole lisäosia ja ettei itselläni ole kamapaketteja, toisin sanoen erilaisia tavaroita on perusversiossa aika vähän
      9.että simit voisivat perustaa jonkin urheilujoukkueen ja esim. käydä kilpailuissa.
      10.tietotavoite, koska siinä voi helposti toteutta toiveet.
      11.varmaan tosi hyvä...en taida hankkia, kun kone on edelleen.......huono..

    • azuma

      1. Kuinka usein pelaat Simsiä ja kauanko kerrallaan?
      Kun on aikaa. Noin. 2 tuntii kerralla

      2. Teetkö itse hiuksia/vaatteita/re-coloreja/seiniä/lattioita/tms.? Kerro mitä tykkäät tehdä ja laitatko niitä ladattavaksi!
      Oon tehnyt yhden paidan, ja siihen se jäi..

      3. Lataatko peliisi tavaraa? Mitä juttuja lataat mieluiten/eniten?
      Lataan, liikaa. Mieluiten latailen taloja, mutta en löydä niitä.. Ja tykkään myös ladata vaatteita, Mutta en enää niitä lataa.

      4. Tykkäätkö realistisen näköisistä simeistä (käytätkö esim. realistisia silmien- ja ihonvärejä) vai pelaatko mielummin niillä sen näköisinä kun ne alkujaan pelissä ovat?
      En tykkää realistisen näkösiltä..

      5. Onko simin ulkonäkö sinulle tärkeää? Naitatko simejäsi "rumille" simeille, tapatko rumat simit tai jotain vastaavaa?
      Ulkonäkö on tärkeää. Naitan simejäni kadilla kulkijoille ja sitten laitan "kulkijat" muuttamaan (en osaa tappaa, haluaisin osata..)

      6. Mitä lisäosia ja tavarapaketteja sinulla on?
      Itelläni on Lemmikkielämää, Kauppa Auki, Yliopisto ja Perhe-kamasetti. Mutta koneelleni on asennettu kaikki mitä on ilmestynyt, koska olen lainannut ne ystävältäni (en omista edes alkuperäistä sims 2 levyä =D)

      7. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat PARHAITA Simsissä?
      Nooh.. Se on kivaa kun saa toimia "jumalana". Ja sitten pidän muodin suunnittelusta.. =)

      8. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat IKÄVIMPIÄ Simsissä?
      Noh. Ei tule mitään mieleen :/

      9. Minkä asian toivoisit pelissä vielä olevan lisänä, kerro tärkein!
      Taikaa! Rakastan yliluonnollisia asioita, mutta en ole hankkinut sitä sims 1-peliin..

      10. Mikä on eniten simeillä käyttämäsi tavoite, ja miksi?
      No, ennen käytin romantiikkaa. Juuri nyt käytän mammonaa, koska ostin kauppa auki lisärin ja pidän kauppoja. Kivoimmat ovat kyllä perhe ja nautinto (tuli kait yöelämää-lisärissä..)

      11. Mitä mieltä olet tulevasta lisäosasta, Sims 2 Seasons ja sen mukana tulevista vuodenajoista? Aiotko hankkia lisäosan?
      Se on varmaan mahtava! Todellakin ostan sen!

    • simssims

      1.en oo pelannu 2 viikkoon,mut yleensä tunnin tai 2.
      2.en
      3.lataan,mut en saa niitä peliin
      4.juups,yritän ladata aidon näkösiä silmiä=)
      5.välillä
      6.lisäosat:yliopisto,yöelämää,lemmikit,kauppa-auki ja yksi kamasetti ja se on perhepakkaus kamasetti,suuri pettymys=(
      7.pelaaminen ja ehkä simien tekeminen
      8.ei mikään....tai no potkut töistä on aika ikävä juttu=(
      9.vuodenajat ja onneksi se tulee pian=)=)=)
      10.romantiikkatavoite
      11.tietenkin=D=D=D

    • Milkakuu

      1. Kuinka usein pelaat Simsiä ja kauanko kerrallaan?
      * 3-5 krt/viikossa, n. 30 min - 3 h kerrallaan.

      2. Teetkö itse hiuksia/vaatteita/re-coloreja/seiniä/lattioita/tms.? Kerro mitä tykkäät tehdä ja laitatko niitä ladattavaksi!
      * Jossain vaiheessa tein vaatteita, nykyään en jaksa.

      3. Lataatko peliisi tavaraa? Mitä juttuja lataat mieluiten/eniten?
      * Varmaankin tavaroita, vaatteita sekä meikkejä :)

      4. Tykkäätkö realistisen näköisistä simeistä (käytätkö esim. realistisia silmien- ja ihonvärejä) vai pelaatko mielummin niillä sen näköisinä kun ne alkujaan pelissä ovat?
      * Pelleilen toisinaan myös sinisillä simeillä :D

      5. Onko simin ulkonäkö sinulle tärkeää? Naitatko simejäsi "rumille" simeille, tapatko rumat simit tai jotain vastaavaa?
      * No kyl se melko tärkeää on. Monilla valmissimeillä on esim. kauheat pottunenät, niitä en tahdo simien sukupuuhunu :D

      6. Mitä lisäosia ja tavarapaketteja sinulla on?
      * Kaik tähän asti ilmestyneet eli: Yliopisto, Yöelämää, Kauppa Auki, Perhepakkaus, Glamour, Lemmikit sekä kummatkin joulupaketit (ostin vuoden 2006 joulupaketin, kun maksoi vain 4,99 € :D)

      7. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat PARHAITA Simsissä?
      - Perheen jatkaminen eli sukupuu ja ja... lemmikit? :D

      8. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat IKÄVIMPIÄ Simsissä?
      - No käy vähän tylsäksi ja ärsyttää pelkät kamapaketit.

      9. Minkä asian toivoisit pelissä vielä olevan lisänä, kerro tärkein!
      - Apuva, aikuisille tarkoitettu lisäosa ois aika kiva :D

      10. Mikä on eniten simeillä käyttämäsi tavoite, ja miksi?
      - Perhetavoite varmaankin, se on helpoin mielestäni.

      11. Mitä mieltä olet tulevasta lisäosasta, Sims 2 Seasons ja sen mukana tulevista vuodenajoista? Aiotko hankkia lisäosan?
      * No onhan se kiva ajatus, mutta vähän alkaa tuntua rahastukselta tämä meininki. Onhan se on oikeesti kiva saada ne vuodenajat simsiin, niitä olen kyllä kaivannut. Alunperin en ajattellut hankkivani lisäriä, mutta kun aikaa kului, tulin toisiin ajatuksiin ja nyt sitten oma veli lupasikin kustantaa sen myöhäiseksi joululahjaksi kun ei muuta keksinyt! :)

    • Datsu

      1. Kuinka usein pelaat Simsiä ja kauanko kerrallaan?

      Muutama tunti tulee ainakin pelattua.

      2. Teetkö itse hiuksia/vaatteita/re-coloreja/seiniä/lattioita/tms.? Kerro mitä tykkäät tehdä ja laitatko niitä ladattavaksi!

      Seiniä ja lattioita teen joskus. en kyllä pistä ladattavaksi....

      3. Lataatko peliisi tavaraa? Mitä juttuja lataat mieluiten/eniten?

      Kyllä kaikenlaista tulee ladattua.

      4. Tykkäätkö realistisen näköisistä simeistä (käytätkö esim. realistisia silmien- ja ihonvärejä) vai pelaatko mielummin niillä sen näköisinä kun ne alkujaan pelissä ovat?

      Realistiset ovat kivempia.

      5. Onko simin ulkonäkö sinulle tärkeää? Naitatko simejäsi "rumille" simeille, tapatko rumat simit tai jotain vastaavaa?

      On se ulkonäkö aika tärkeetä mulle...

      6. Mitä lisäosia ja tavarapaketteja sinulla on?

      Mulla on kaikki lisärit.

      7. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat PARHAITA Simsissä?

      Toisen elämän ohjaaminen ja rakennus/sisustus.

      8. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat IKÄVIMPIÄ Simsissä?

      ei oikeen muuta kun että rakennusmahollisuudet ovat aika huonot.

      9. Minkä asian toivoisit pelissä vielä olevan lisänä, kerro tärkein!

      No lisää rakennus ominaisuuksia.

      10. Mikä on eniten simeillä käyttämäsi tavoite, ja miksi?

      Nautinto, tieto ja suosio. Ne muut on niin hirveitä.

      11. Mitä mieltä olet tulevasta lisäosasta, Sims 2 Seasons ja sen mukana tulevista vuodenajoista? Aiotko hankkia lisäosan?

      Totta mooses hankin, sitähän on jo odotettukin. Sää tiloja saa.

      • 1. Kuinka usein pelaat Simsiä ja kauanko kerrallaan?

        No aika usein menee yli 3h :< viikonloppuisin joskus enemmän. On sellasia päiviä että pelaa vähemmän ja joskus taas innostuu heh.

        2. Teetkö itse hiuksia/vaatteita/re-coloreja/seiniä/lattioita/tms.? Kerro mitä tykkäät tehdä ja laitatko niitä ladattavaksi!

        Olen tehnyt muutamia vaatteita kokeilumielessä mutta en ole pistänyt niitä ladattavaksi.

        3. Lataatko peliisi tavaraa? Mitä juttuja lataat mieluiten/eniten?

        Latailen lähinnä hiuksia, meikkejä ja huonekaluja. Joskus muutamia taloja jos löytyy hienoja

        4. Tykkäätkö realistisen näköisistä simeistä (käytätkö esim. realistisia silmien- ja ihonvärejä) vai pelaatko mielummin niillä sen näköisinä kun ne alkujaan pelissä ovat?

        En oo hirveesti lataillu noita aitoja simejä. Yritän vääntää noita pelin omia naamoja :D

        5. Onko simin ulkonäkö sinulle tärkeää? Naitatko simejäsi "rumille" simeille, tapatko rumat simit tai jotain vastaavaa?

        Ei hirveesti ole ulkonäöllä väliä, sisäinen kauneus on tärkeä ja se että osuuko se oikea kohdalleen.

        6. Mitä lisäosia ja tavarapaketteja sinulla on?

        Profiilista näkeekin jo että kaikki lisäosat mutta ei yhtään kamapakettia.

        7. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat PARHAITA Simsissä?

        Hmm varmaan se sukupuun seuraaminen ja sisustaminen, tykkään myös luoda kokonaisia simejä myöhempää käyttöä varten.

        8. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat IKÄVIMPIÄ Simsissä?

        Joskus vapaatahto ärsyttää, ja taaperot ku ne on aina tiellä ja pitää ärsyttävää ääntä, oon tehnyt silleen että laittanut taaperon kehtoon ja energiat punaiselle ja ku se alkaa heräilemään vedän palkin taas punaiselle heh. Tietysti aika menee tosi nopeasti pelissä, mutta joskus liian hitaasti

        9. Minkä asian toivoisit pelissä vielä olevan lisänä, kerro tärkein!

        Hmm nyt tuli vaikea kyssä :< varmaankin semmonen ominaisuus joka oli sims 1 eli lomalla kaupungin osa jonne perhe voisi mennä viettämään lomaa, olisi rantoja ja erilaisia puistoja, se olisi siistiä.

        10. Mikä on eniten simeillä käyttämäsi tavoite, ja miksi?

        Varmaan perhetavoite ja sitten tieto. emt miksi mut ne vaan on sellasia jotka ekana tulee mieleen. Olen ajatellut sitä että voisi ottaa tavoitteen valitsemiseen sen haasteesta jutun noppataktiikan että heittää noppaa mikä tavoite tulee, niin tulisi paljon erilaisia kun sitä on vaikea päättää aina :D

        11. Mitä mieltä olet tulevasta lisäosasta, Sims 2 Seasons ja sen mukana tulevista vuodenajoista? Aiotko hankkia lisäosan?

        Täytyy nyt kattoo jaksaako hankkia, alkaa koneelta vähän tila loppua mutta enköhän saa jostain tilaa lisää heh.

        Ja hyvää alkavaa vuotta kaikille!


    • Minä täällä taas vastailen =)

      1. Kuinka usein pelaat Simsiä ja kauanko kerrallaan?
      - Pelaan viikonloppuisin ja aloitan aamulla 8 jälkeen. Pelaan puoli 12 asti ja menen aamupalalle. Kello 1 aloitan taas pelaamisen ja lopetan sen vasta illalla 6-7 aikaan. Tämä siis lauantaina. Perjantaina pelaan vain muutaman tunnin illalla ja sunnuntaina sama aamulla.

      2. Teetkö itse hiuksia/vaatteita/re-coloreja/seiniä/lattioita/tms.? Kerro mitä tykkäät tehdä ja laitatko niitä ladattavaksi!
      - No tietenkin teen! Tykkään tehdä vaatteita taaperoille ja tyttölapsille. Mieluiten mallikuvasta. Tietenkin laitan ne ladattavaksi, niitä löytyy esim. sipsisimssistä nimimerkillä Jenkkapoo, luonnollisesti.

      3. Lataatko peliisi tavaraa? Mitä juttuja lataat mieluiten/eniten?
      - Latailen hiuksia ja joskus hienoja vaatteita. Yleensä hiuksia.

      4. Tykkäätkö realistisen näköisistä simeistä (käytätkö esim. realistisia silmien- ja ihonvärejä) vai pelaatko mielummin niillä sen näköisinä kun ne alkujaan pelissä ovat?
      - Alkuperäisillä tietenkin. Eihän se muuten ole the sims =)

      5. Onko simin ulkonäkö sinulle tärkeää? Naitatko simejäsi "rumille" simeille, tapatko rumat simit tai jotain vastaavaa?
      - Ulkonäkö on kyllä hyvä olla, varsinkin kun simeillä joutuu pelaamaan. Ikäväkseni nyt on tullut sukupuun yhteen osaan lapsia, joiden kulmakarvat ovat niin syvällä ja ilkeän näköiset kun olla ja voi. Sitä on jatkunut nyt 3 sukupolvea ja se on aika vahvasti geeneissä, sillä partnerilla on aina normaalit.

      6. Mitä lisäosia ja tavarapaketteja sinulla on?
      - The sims 2 kaikki ilmestyneet lisäosat ja tavarapaketit. Paitsi tämä uusin joulun kamapaketti. Ostin joulusetin edellisenä vuonna ja tässä ei tullut tarpeeksi uutuuksia jotta olisin vaivautunut sen hankkimaan. Muutenkin rahapula uhkaa taas näin joulun jälkeen.

      7. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat PARHAITA Simsissä?
      - Vainko kaksi? No, kameran kääntely ja eri ikäväiheet.

      8. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat IKÄVIMPIÄ Simsissä?
      - Bugit ja pitkät latausajat. Ei vaiskaan, ei ne latausajat mua haittaa kun luen mustanaamioita sillä aikaa ^^

      9. Minkä asian toivoisit pelissä vielä olevan lisänä, kerro tärkein!
      - Se korjaantuu jo seuraavan lisäosan tullessa. Eli juuri nämä eri kampaukset jokaiseen eri asusteeseen. Ärsyttävää aina muuttaa peilistä kun sim pukeutuu pyjamasta arkiasuun tai arkiasusta juhla-asuun.

      10. Mikä on eniten simeillä käyttämäsi tavoite, ja miksi?
      - Heitän sen nopalla, koska se on hauskaa. Ihan niinkuin LC:ssä, paitsi etten hyväksy rakkaustavoitetta tavoitteeksi. Kahdelle heitän ja muille lapsille laitan rakkaustavoitteen. Olen tuolla jossain keskustelussa selittänyt miksi teen niin.

      11. Mitä mieltä olet tulevasta lisäosasta, Sims 2 Seasons ja sen mukana tulevista vuodenajoista? Aiotko hankkia lisäosan?
      - Vuodenajat eivät minua kiinnosta, olisi nyt vain saanut olla se kesä koko ajan. Se auringossa palaminen on kurja juttu, koska en kerkeä kokoajan vahtimaan simejäni. Aion hankkia lisäosan, koska siinä tulee se vaatenaulakko ja kampausten vaihto automaattisesti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      25
      3253
    2. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      193
      2513
    3. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      59
      2496
    4. Tampereen ampuja on uskovainen

      On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An
      Luterilaisuus
      68
      1064
    5. Haukio ja Niinistö

      Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1032
    6. Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?

      Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os
      Sinkut
      190
      909
    7. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

      Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      144
      880
    8. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

      hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      165
      869
    9. Kulta en jaksa tätä palstaa

      Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      15
      852
    10. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      110
      809
    Aihe