Surkeuksien surkeus

Ahistaa

Phukettiin lähtö 4 päivän päästä. Siellä on vielä täysi sadekausi päällä ja sen päälle kylmää piisaa on. Lämpötila nousee ehkä jopa reiluun 25C päivällä. Merivesi n. 5 astetta kylmempää kuin aikaisempina vuosina. Odotettu tätä matkaa kuin kuuta nousevaa ja just pitää sattua tämmöinen poikkeuksellinen vuosi. Että osaa v..tuttaa!!!!!!

7

2791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Man in the moon
      • ahistaa

        Sieltä mä just katoinki. Ennusteessa joka päivä sataa ja lämmöt (min/max) reilusti alle 30C joka päivä vaikka pitäisi olla päivällä tähän aikaan vuodesta normaalisti about 32C ja jopa ylikin.
        Minkäs teet... Voispa perua matkan tai siirtää edes kuukaudella...


      • Antzy
        ahistaa kirjoitti:

        Sieltä mä just katoinki. Ennusteessa joka päivä sataa ja lämmöt (min/max) reilusti alle 30C joka päivä vaikka pitäisi olla päivällä tähän aikaan vuodesta normaalisti about 32C ja jopa ylikin.
        Minkäs teet... Voispa perua matkan tai siirtää edes kuukaudella...

        Siellä on kyllä ollu aika sateista viime viikko, mut silti yli 30 lämmintä joka päivä. Ens viikosta eteenpäin on luvattu aurinkoa ja lämpötilat nousee 32-35.


      • ahistaa kirjoitti:

        Sieltä mä just katoinki. Ennusteessa joka päivä sataa ja lämmöt (min/max) reilusti alle 30C joka päivä vaikka pitäisi olla päivällä tähän aikaan vuodesta normaalisti about 32C ja jopa ylikin.
        Minkäs teet... Voispa perua matkan tai siirtää edes kuukaudella...

        No just,tulin sunnuntaina phuketista oltuani 2 viikkoa ja yhtenä iltana satoi n. 10 min,raikasti ilmaa joka muuten päivä aikaan on tukahduttavan KUUMAA !!!! VARJOSSSA on lämpötila yli 30 astetta, joten otappa matkaan kunnon rasvat. Itte kävin solariumissa 10 kertaa ennen lähtöä ja rasvassa suojakerroin oli 30, mutta siitä huolimatta iho tahtoi jostakin kohtaa palaa... Joten siellä on HUIPPU hyvät kelit tähän aikaan vuodesta ! HYVÄÄ MATKAA ;)


    • phuketissa

      Kaverini tuli eilen sieltä pois ja kertoi yhden päivän olleen sateinen muuten aurinko paistanut kokoajan.

    • Beach
    • meikäläiset

      ihan samaa olen katsellut että yllättävän "kylmää" ja sateista näyttävät kaikki
      sääkartat. Onko kuitenkin niin että sateita ei näy vaikka kartalla näyttää pahalta?

      2 kertaa aikaisemmin ollut Phuketissa ja silloin ei ollut sateista TOIVOAKAAN tammi/helmikuussa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe