Phukettiin lähtö 4 päivän päästä. Siellä on vielä täysi sadekausi päällä ja sen päälle kylmää piisaa on. Lämpötila nousee ehkä jopa reiluun 25C päivällä. Merivesi n. 5 astetta kylmempää kuin aikaisempina vuosina. Odotettu tätä matkaa kuin kuuta nousevaa ja just pitää sattua tämmöinen poikkeuksellinen vuosi. Että osaa v..tuttaa!!!!!!
Surkeuksien surkeus
7
2773
Vastaukset
- Man in the moon
Hei,
Taisit katsoa yösäätä.Tarkista tilanne oheisesta lhttp://finnish.wunderground.com/global/stations/48565.htmlinkistä;- ahistaa
Sieltä mä just katoinki. Ennusteessa joka päivä sataa ja lämmöt (min/max) reilusti alle 30C joka päivä vaikka pitäisi olla päivällä tähän aikaan vuodesta normaalisti about 32C ja jopa ylikin.
Minkäs teet... Voispa perua matkan tai siirtää edes kuukaudella... - Antzy
ahistaa kirjoitti:
Sieltä mä just katoinki. Ennusteessa joka päivä sataa ja lämmöt (min/max) reilusti alle 30C joka päivä vaikka pitäisi olla päivällä tähän aikaan vuodesta normaalisti about 32C ja jopa ylikin.
Minkäs teet... Voispa perua matkan tai siirtää edes kuukaudella...Siellä on kyllä ollu aika sateista viime viikko, mut silti yli 30 lämmintä joka päivä. Ens viikosta eteenpäin on luvattu aurinkoa ja lämpötilat nousee 32-35.
ahistaa kirjoitti:
Minkäs teet... Voispa perua matkan tai siirtää edes kuukaudella...No just,tulin sunnuntaina phuketista oltuani 2 viikkoa ja yhtenä iltana satoi n. 10 min,raikasti ilmaa joka muuten päivä aikaan on tukahduttavan KUUMAA !!!! VARJOSSSA on lämpötila yli 30 astetta, joten otappa matkaan kunnon rasvat. Itte kävin solariumissa 10 kertaa ennen lähtöä ja rasvassa suojakerroin oli 30, mutta siitä huolimatta iho tahtoi jostakin kohtaa palaa... Joten siellä on HUIPPU hyvät kelit tähän aikaan vuodesta ! HYVÄÄ MATKAA ;)
- phuketissa
Kaverini tuli eilen sieltä pois ja kertoi yhden päivän olleen sateinen muuten aurinko paistanut kokoajan.
- Beach
Liveä karonilta
http://www.marinaphuket.com/cgi-bin/live.php - meikäläiset
ihan samaa olen katsellut että yllättävän "kylmää" ja sateista näyttävät kaikki
sääkartat. Onko kuitenkin niin että sateita ei näy vaikka kartalla näyttää pahalta?
2 kertaa aikaisemmin ollut Phuketissa ja silloin ei ollut sateista TOIVOAKAAN tammi/helmikuussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek226606Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274110- 312982
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712973- 101848
- 821744
- 1501614
- 1471612
- 121478
- 221440