Surkeuksien surkeus

Ahistaa

Phukettiin lähtö 4 päivän päästä. Siellä on vielä täysi sadekausi päällä ja sen päälle kylmää piisaa on. Lämpötila nousee ehkä jopa reiluun 25C päivällä. Merivesi n. 5 astetta kylmempää kuin aikaisempina vuosina. Odotettu tätä matkaa kuin kuuta nousevaa ja just pitää sattua tämmöinen poikkeuksellinen vuosi. Että osaa v..tuttaa!!!!!!

7

2775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Man in the moon
      • ahistaa

Sieltä mä just katoinki. Ennusteessa joka päivä sataa ja lämmöt (min/max) reilusti alle 30C joka päivä vaikka pitäisi olla päivällä tähän aikaan vuodesta normaalisti about 32C ja jopa ylikin.
        Minkäs teet... Voispa perua matkan tai siirtää edes kuukaudella...

• Antzy
        ahistaa kirjoitti:

Sieltä mä just katoinki. Ennusteessa joka päivä sataa ja lämmöt (min/max) reilusti alle 30C joka päivä vaikka pitäisi olla päivällä tähän aikaan vuodesta normaalisti about 32C ja jopa ylikin.

Siellä on kyllä ollu aika sateista viime viikko, mut silti yli 30 lämmintä joka päivä. Ens viikosta eteenpäin on luvattu aurinkoa ja lämpötilat nousee 32-35.

• ahistaa kirjoitti:

No just,tulin sunnuntaina phuketista oltuani 2 viikkoa ja yhtenä iltana satoi n. 10 min,raikasti ilmaa joka muuten päivä aikaan on tukahduttavan KUUMAA !!!! VARJOSSSA on lämpötila yli 30 astetta, joten otappa matkaan kunnon rasvat. Itte kävin solariumissa 10 kertaa ennen lähtöä ja rasvassa suojakerroin oli 30, mutta siitä huolimatta iho tahtoi jostakin kohtaa palaa... Joten siellä on HUIPPU hyvät kelit tähän aikaan vuodesta ! HYVÄÄ MATKAA ;)

• phuketissa

Kaverini tuli eilen sieltä pois ja kertoi yhden päivän olleen sateinen muuten aurinko paistanut kokoajan.

• Beach
    • meikäläiset

ihan samaa olen katsellut että yllättävän "kylmää" ja sateista näyttävät kaikki
      sääkartat. Onko kuitenkin niin että sateita ei näy vaikka kartalla näyttää pahalta?

2 kertaa aikaisemmin ollut Phuketissa ja silloin ei ollut sateista TOIVOAKAAN tammi/helmikuussa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      59
      3511
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2846
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2660
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2341
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2073
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1790
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1505
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1348
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1303
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1214
    Aihe