ALMERA 1.5 VISIA 2003 CD-SOITIN

CD-SOITIN JUMISSA

CD-levy jää sisälle soittimeen (integroitu malli).Kun painaa poistopainiketta kuuluu vain raksutusta. Missä vika. Miten levyn saa ulos. Miten integroituun soittimeen pääsee käsiksi, irtoaako koko etupaneeli?

3

1093

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama vika

Mulla oli sama ongelma että levy ei tullut ulos, sitten vein huoltoon radiokorjaamoon jossa se on ollut kolme kertaa ja ei saatu kuntoon, sanottiin että on niin väljät ja kuluneet osat että ei voi korjata. Auto reilu kolme vuotta vanha ja kolmen vuoden takuu meni juuri umpeen. Kysyin mielenkiinnon vuoksi uuden hintaa, tuhannen euroa ja risat sanoi Nissan huollon varaosamyyjä! Nyt olen miettinyt että jos saisi sellaisen paneelin johon saisi asennettua erikseen haluamansa soittimen, kaikilla herkuilla.

• Tilanne on kohdaltani entinen, CD-levy on edelleen soittimen sisällä. Nissan huolto ilmoitti uuden itegroidun soittimen maksavan n. 160euroa, jumittuneen cd:n poisto soittimesta huollon mielestä ei ole vaikeaa. En vain huomannut kysyä miten se tehdään. . Säiden lämmetessä koetan itse avata etupaneelin.

• gmjgkgjk
        saarentyttö kirjoitti:

Tilanne on kohdaltani entinen, CD-levy on edelleen soittimen sisällä. Nissan huolto ilmoitti uuden itegroidun soittimen maksavan n. 160euroa, jumittuneen cd:n poisto soittimesta huollon mielestä ei ole vaikeaa. En vain huomannut kysyä miten se tehdään. . Säiden lämmetessä koetan itse avata etupaneelin.

Mulle kerrottiin uuden soittimen (CY 450) maksavan tuhannen euroa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 147
      1916
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      328
      1363
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      956
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      272
      695
    5. 33
      611
    6. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      611
    7. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      257
      603
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      563
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      20
      512
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      42
      502
    Aihe