Naisille miesten hiuksista

DoeJohn

Arvon naiset. Olkaa hyvät ja vastatkaa rehellisesti tähän:

Useilla miehillä ohenee hiukset päälaelta - keneltä aikaisemmin, keneltä myöhemmin. Toiset antavat sen olla omassa arvossaan ja hyväksyvät sen luonnollisesti, toiset yrittävät peittää sitä erilaisilla keinoilla.

Mitä mieltä siis olette tuosta ylläolevasta. Mitä mikäkin tuollainen tuo mieleenne?

Itsestäni kerron sen verran, että jo lapsena tiesin itselleni tapahtuvan tuollaisen hiusten harvenemisen seuratessani isääni ja hänen veljiään ja olen täysin sinut asian kanssa. Itse olen ratkaissut sen pitämällä aika lyhyttä hiusta päässä jo usean vuoden ajan ja annan noiden hiusten lähtevän mitkä lähtee. Ei ole ongelmaa aamuisin jne. elikkäs älyttömän helppoa. Voi kun harmaantuisin äkkiä .. Ihana väri hiuksille .. ;D

126

3426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buteo

..vaikka hiukset mieheltä lähteekin mutta EI MITÄÄN TUPEETA päähän!
      Toinen karseus on se kun kammataan pitkät haituvat toiselta puolelta päätä kallon yli!
      Lailla sais kieltää moiset epätoivoiset viritykset.
      Koneella vaan hiukset lyhkäseksi tai kokonaan klaniksi.
      Hiuksettomat miehet on hyvän näkösiä.
      Näin sanon minä!

• blackwomans

Tupee on kauheinta mitä mä tiedän miehellä.

Tuleepa mieleen nuoruus ja hurjuus:)

oltiin porukalla yhdellä mökillä viettämässä viikonloppua.

Mukan oli mies jolla oli tubee.Ei siinä mitään ilta sujui rattoisasti.otettiin vähän toiset enempi.

Kyseinen mies kait väsähti kesken iltaa ja nukahti keinuun joka oli pihalla.

Aamulla herätessämme yksi meistä katseli ihmeissään mikä elukka on keinun vieressä maassa...

Se elukka oli herra x tubee:))
        kyseinen ihminen heräsi keinusta ja lintasi tubeen takaisn päähänsä.vähän nolona kait:))

Naurua maitto hyvin pitkään vielä jälkikäteenkin nousee hymy huulille muistellessani sitä reissua ja miten epäkäytännöllinen tubee todella voi olla.

• DoeJohn

kommentistasi ;D

• tappajahai

noin.........

• blackwomans

Ei se miehestä tee yhtään huonompaa on hänellä hiuksia tai ei ole.

Et muuten ole ainoa mies maailmassa, jolla hiukset on lähtenyt nuorempana.

Oikeesti kaljut miehet on aika cool:))

• DoeJohn

.. tätä threadia aloittanutkaan siksi, että mitä mieltä muut on mun pärstästä. Mulle aivan sama mitä muut miettivät omasta ulkoisesta kuorestani .. olen sen verran sinut itseni kanssa .. ;D

*Ihan tyytyväinen itseensä ja kokee olevansa täydellisessä iässä*

• blackwomans
        DoeJohn kirjoitti:

.. tätä threadia aloittanutkaan siksi, että mitä mieltä muut on mun pärstästä. Mulle aivan sama mitä muut miettivät omasta ulkoisesta kuorestani .. olen sen verran sinut itseni kanssa .. ;D

*Ihan tyytyväinen itseensä ja kokee olevansa täydellisessä iässä*

Enhän mä sua edes tarkottanut:)
        Nooh käsitit väärin,tai ehkä kirjoitin väärin.

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

Enhän mä sua edes tarkottanut:)
        Nooh käsitit väärin,tai ehkä kirjoitin väärin.

vähän hakoteillä .. molemmat tarkoittivat yleisesti ottaen .. ;D

• kilistin

vastaa ja siksipä ei mitenkään innostavaa kun näkee puolitupeita. Tai niinkuin joku sanoi, kasvatetaan toisen puolen hiuksia ja ne vedetään korvan alta päälaen kautta toiselle korvalle.
      Nähtynä se ei ole kovin onnistunut eikä sovi miehelle.

Sulla on oikein nätti päänmalli, enkä osaa edes kuvitella sulle enempää hiuksia. Shampoo- ja hoitoainelaskussa tulee huomattavaa säästöä, toisinkuin naisilla. Ihan kateeksi käy.

:)

• DoeJohn

Kiittää positiivisesta palautteesta oma habitustaan kohtaan, vaikken sitä polvillaan rukoillutkaan .. ;D

Joo, halvaksi tulee .. Toinen parturikone menossa sitten kevään -98 .. Ehkä elämäni parhaat hinta/laatu ostokset.

• kilistin
        DoeJohn kirjoitti:

Kiittää positiivisesta palautteesta oma habitustaan kohtaan, vaikken sitä polvillaan rukoillutkaan .. ;D

Joo, halvaksi tulee .. Toinen parturikone menossa sitten kevään -98 .. Ehkä elämäni parhaat hinta/laatu ostokset.

miltä näyttäsitkään polvillas edessäni, saa minut hengähtämään ja ottamaan askeleen taaksepäin.

Käytätkö konetta kenties muunkin habituksen ajeluun?

;)

• DoeJohn
        kilistin kirjoitti:

miltä näyttäsitkään polvillas edessäni, saa minut hengähtämään ja ottamaan askeleen taaksepäin.

Käytätkö konetta kenties muunkin habituksen ajeluun?

;)

polvillani edessäsi? ;D

Näin julkisesti en vastaa mitään tuohon jälkimmäiseen. ;D

• kilistin
        DoeJohn kirjoitti:

polvillani edessäsi? ;D

Näin julkisesti en vastaa mitään tuohon jälkimmäiseen. ;D

leijuu ilmassa joka jää tällä erää julkistamatta pienin varauksin.

;)

• DoeJohn
        kilistin kirjoitti:

leijuu ilmassa joka jää tällä erää julkistamatta pienin varauksin.

;)

.. kannattaakin jättää .. ;D

• Tiedän etten ole nainen, tai ainakin toivon että se mikä roikkuu jalkojenvälistä ei ole kumia...=))))

Olen kanssa katsellut jo vuosia jos jonkin moisia hiusvirityksiä kaljuuntuvalle päälle. Toisella on jakaus oikean korvan yläpuolella ja siitä vedetty pään yli vasemmalle korvalle tai sitten toisinpäin. Ja aivan karseen näköistä kun tuuli heiluttelee haivenia kaljun päällä. Puhumattakaan sellaisesta kampauksesta jossa on jakaus takaraivolla melkein niskassa ja siitä vedetty kaikki eteenpäin ja leikattu silmien yltä poikki.
      Tai niikuin duunikaverilla pitkät hiukset ponnarilla kiinni ja kun ponnarin ottaa pois on keskellä päätä kahvilautasen kokoinen hiukseton alue. Ja muutenkin kun hiukset ovat ohuet, ovat ne avattuna kuin moppi tai hamppu, aivan karseen näköinen ja äijä on yli 50:n.

Tämän sulle halusin sanoa DJ.
      Jo aikoinaan parturi sanoi minulle, että sulla alkaa hiukset harvenemaan ja hänellä olisi shampoota siihen. Johon minä ystävällisesti vastasin: Nyt sitä ei vielä näe peilistä jotenka se ei haittaa ja kun sen näkee ei sille enää voi tehdä mitään...=))))
      Tämän olenkin jo kertaallen täällä sanonutkin.

Eiköhän naiset ole tottuneet miesten kaljuuntumiseen siinä missä me miehet ollaan totuttu naisten meikkailuun...=))))

• myrsky-miina

minusta kaljut miehet ovat seksikkäitä.

Olen samaa mieltä kuin sinä tuosta että on kamalan näköistä kun muutamalla pitkällä haituvalla yritetään peittää kalju.
        Hitto...sehän näyttää ihan linnunpesältä.

• Kilroy4

No, miksikö? Kun täälläkin on melkein kalju mies (joo, sukuvika). Eikä haittaa minuakaan.
        Kukaan nainen ei ole koskaan vihjaillut, vaikka
        pari karvaa ohimoilta puuttuukin, heh!

En myöskään ala mitään kikkakonsteja käyttämään.
        Ehkä myöhemmin teen saman, että leikkautan hyvin lyhyeksi tai kokonaan kaljuksi.

Onhan meillä jo täälläkin naisia, jotka hyväksyvät ihan sellaisenaan :)

• DoeJohn

itekin aattelen. Ihan yleisellä tasollahan tätä aloittelin ja hain vaan tuollaisia asiallisia mielipiteitä eri immeisiltä.

Kiitti veriveli! .. Mullakin roikkuu jotakin ihan luomua siellä ;D

• myrsky-miina
        DoeJohn kirjoitti:

itekin aattelen. Ihan yleisellä tasollahan tätä aloittelin ja hain vaan tuollaisia asiallisia mielipiteitä eri immeisiltä.

Kiitti veriveli! .. Mullakin roikkuu jotakin ihan luomua siellä ;D

luomu onkin terveellistä.

• DoeJohn
        myrsky-miina kirjoitti:

luomu onkin terveellistä.

eikös joka paikasta saa muutenkin vaikka mitä lisäaineita ..? ;D

• myrsky-miina
        DoeJohn kirjoitti:

eikös joka paikasta saa muutenkin vaikka mitä lisäaineita ..? ;D

voi olla vaikka yliherkkä joillekkin aineille,alkaa paikat kutiamaan.

• DoeJohn
        myrsky-miina kirjoitti:

voi olla vaikka yliherkkä joillekkin aineille,alkaa paikat kutiamaan.

toisilla nuot aiheuttavat tuollaisia reaktioita ja sitten kuten minä, vasta aika näyttää tulevaisuudessa mitä tulee eteen ..

Hmm .. en välttämättä lahoa sitten 7 sylen syvyydessä .. heh heh ;D

• myrsky-miina
        DoeJohn kirjoitti:

toisilla nuot aiheuttavat tuollaisia reaktioita ja sitten kuten minä, vasta aika näyttää tulevaisuudessa mitä tulee eteen ..

Hmm .. en välttämättä lahoa sitten 7 sylen syvyydessä .. heh heh ;D

mitä sinä puhut...ettäk luomuna hautaan:))

• DoeJohn
        myrsky-miina kirjoitti:

mitä sinä puhut...ettäk luomuna hautaan:))

tarkoitus .. ;D

• Ainahan sanotaan ettei järki ja hiukset viihdy samassa päässä;)
      En minä muuten kiinnitä huomiota hiuksien paljouteen, muuten kun jos alkava kaljuuntuminen on peitetty tupeella tai sitten takatukka on kammattu eteen;)))

• DoeJohn

yrittää kieltää lailla? ;D

• blackwomans

Jos ois mies jolla ois tupee,sellanen herkkä karvatullo päässä joka heiluis humpan tahtiin korvalta korvalle:)

Etenkin jos ois sinkku ja pokais miehen jolla ois tupee,niin kesken kaiken,se putois kyydistä:)

saishan siitä ainakin lämpimät rukkaset muistoksi jos ei muuta:)

• DoeJohn kirjoitti:

yrittää kieltää lailla? ;D

Tai toisaalta se on aika kivan näköistä,mää ainakin tuun aina hyvälle päälle kun nään vastaavaa, alkaa peräti naurattaa;))
        Mikä ihme siinä on että moinen asia yritetään peittää?

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

Jos ois mies jolla ois tupee,sellanen herkkä karvatullo päässä joka heiluis humpan tahtiin korvalta korvalle:)

Etenkin jos ois sinkku ja pokais miehen jolla ois tupee,niin kesken kaiken,se putois kyydistä:)

.. käyttämään mitään muuta päässäni kuin lippistä ja pipo. Sanonpa vaan etten haluais olla sen äijän boksereissa, jonka tupeesta oisit tehny itelles rukkaset .. ;D

• DoeJohn
        jou.m kirjoitti:

Tai toisaalta se on aika kivan näköistä,mää ainakin tuun aina hyvälle päälle kun nään vastaavaa, alkaa peräti naurattaa;))
        Mikä ihme siinä on että moinen asia yritetään peittää?

itsetunnon heikkouteen. En muuten osaa selittää itselleni. Tavallaan valitettavaa noissa tapauksissa.

Siskot hei .. son varmaankin noille ikävä paikka .. ei sais ilkkua liikaa .. :-o

• blackwomans kirjoitti:

Tai siit vois tehdä oman lemmikkin;)Onhan se todistettu ett lemmikin silittely vähentää stressiä;)
        Sitt sen vois laittaa häkkiin sais lapset oman lemmikin;)
        Voi tupee sentään;))

• blackwomans
        DoeJohn kirjoitti:

.. käyttämään mitään muuta päässäni kuin lippistä ja pipo. Sanonpa vaan etten haluais olla sen äijän boksereissa, jonka tupeesta oisit tehny itelles rukkaset .. ;D

Jos ois sinkku ja haluis muistoksi jotain,niin oispahan lämpimät rukkaset ainaki,ei tarvis nahkahankoja käyttää:)

Mikäs se paremmin lämmitäis kun ehtat karvatumput:)

• Kilroy4
        blackwomans kirjoitti:

jos miehellä on se joku ihmeen ponnari ja pitkä
        tukka on sillä kiristettynä kuin naisilla, helvetti!
        En hyväksy ikinä sitä miehille. Pitäähän sitä
        sentään olla siinäkin selvä ero naisiin.

Yhdellä tuttavallani on ne hiukset sillätavalla.
        Helvate, kun ei ilkeä sanoa hänelle siitä.

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

Jos ois sinkku ja haluis muistoksi jotain,niin oispahan lämpimät rukkaset ainaki,ei tarvis nahkahankoja käyttää:)

Mikäs se paremmin lämmitäis kun ehtat karvatumput:)

tavalla ajateltuna juu .. ;D

Herkkää .. *Pyyhkii silmäkulmaansa* ;D

• blackwomans
        jou.m kirjoitti:

Tai siit vois tehdä oman lemmikkin;)Onhan se todistettu ett lemmikin silittely vähentää stressiä;)
        Sitt sen vois laittaa häkkiin sais lapset oman lemmikin;)
        Voi tupee sentään;))

Tyynyä silittää ois muistona tupee siitä yöllisestä kundista.

Voishan sen tupeen ottaa käsilaukkuunkin kun menis duuniis ja välillä hipelöidä sitä sieltä laukusta:)

Kyllä tupeet ois poikaa:))

Nyt mulla alkaa valua kyyneleet silmistä,voi helvata sentään:)))

• DoeJohn kirjoitti:

itsetunnon heikkouteen. En muuten osaa selittää itselleni. Tavallaan valitettavaa noissa tapauksissa.

Siskot hei .. son varmaankin noille ikävä paikka .. ei sais ilkkua liikaa .. :-o

Niinkun tupee vai;)
        Tossahan oli vaan monta käyttötapaa vanhalle tupeelle ja ihan ilman niksipirkkaa ja ilmastointiteippiä;))

• blackwomans
        Kilroy4 kirjoitti:

jos miehellä on se joku ihmeen ponnari ja pitkä
        tukka on sillä kiristettynä kuin naisilla, helvetti!
        En hyväksy ikinä sitä miehille. Pitäähän sitä
        sentään olla siinäkin selvä ero naisiin.

Yhdellä tuttavallani on ne hiukset sillätavalla.
        Helvate, kun ei ilkeä sanoa hänelle siitä.

Ponnari miehellä on jotain sellasta,etten sanotuksi saa,vielä jos on kalju muuten ja ponnari niskassa.

Mut sellaset kundit etsii kadotettua nuoruuttaan,ne ponnari pojut,ikävä vaan on jos lasissa on jo lähelle 50 oleva mies.

Nooh muusikot on erikseen,suodaan heille se ponnari,jos heidän ego nousee sillä:))

• DoeJohn
        jou.m kirjoitti:

Niinkun tupee vai;)
        Tossahan oli vaan monta käyttötapaa vanhalle tupeelle ja ihan ilman niksipirkkaa ja ilmastointiteippiä;))

ja tupee . .tiukka yhdistelmä!

Noh .. en ala aiheesta enempää vitsailemaan .. Asialinjalla kun yritin aloittaa tän keskustelun .. ;D

• blackwomans kirjoitti:

Tyynyä silittää ois muistona tupee siitä yöllisestä kundista.

Voishan sen tupeen ottaa käsilaukkuunkin kun menis duuniis ja välillä hipelöidä sitä sieltä laukusta:)

Kyllä tupeet ois poikaa:))

Nyt mulla alkaa valua kyyneleet silmistä,voi helvata sentään:)))

Jos olis ollut kosteepitonen ilta niin sitä vois aamulla luulla et on skalpeeranut jonkun;))
        Aattele ja sitä tupeeta vois pitää vaikka taskussa,harmi vaan jos karvat pilkistelee vois joku luulla ihan mitä tahansa;))

• blackwomans
        DoeJohn kirjoitti:

tavalla ajateltuna juu .. ;D

Herkkää .. *Pyyhkii silmäkulmaansa* ;D

Onhan maukka pekk,niin herkkä kundi tupeensa kanssa:))

Joutskarilla on muuten kokemusta hänestä noista itsarin juhlista,kysyppä joutskarilta mitä mieltä hän on tupeista(jos kerron niin joutskarilla on tupee kokoelma kotona,niitä se silittelee öisin kun ei saa unta)

• DoeJohn kirjoitti:

ja tupee . .tiukka yhdistelmä!

Noh .. en ala aiheesta enempää vitsailemaan .. Asialinjalla kun yritin aloittaa tän keskustelun .. ;D

Tää onkin ja pääasiaa;))
        Jos sen tupeen kiinnittää ilmastointiteipillä ei oo pelkoa että se lähtis ensimmäisen tuulen mukana;))

• blackwomans kirjoitti:

Onhan maukka pekk,niin herkkä kundi tupeensa kanssa:))

Joutskarilla on muuten kokemusta hänestä noista itsarin juhlista,kysyppä joutskarilta mitä mieltä hän on tupeista(jos kerron niin joutskarilla on tupee kokoelma kotona,niitä se silittelee öisin kun ei saa unta)

Siihen Pekkarisen tupeeseen? Heheh se liikku aika söpösti humpan tahdissa;))

• blackwomans
        jou.m kirjoitti:

Jos olis ollut kosteepitonen ilta niin sitä vois aamulla luulla et on skalpeeranut jonkun;))
        Aattele ja sitä tupeeta vois pitää vaikka taskussa,harmi vaan jos karvat pilkistelee vois joku luulla ihan mitä tahansa;))

Sit vois laulaa kesken duunien samalla kun silittää tupeeta:)

Eiköhän aloteta uus keräily harrastus,tupeet:)

Oiskohan keltasessa pörssissä myytävänä niitä,
        Harmi kun en tunne ketään patologia,luulis heiltä löytyvän vaikka minkälaista keräily harvinaisuutta:)

Ois mustaa,ruskeaa,vaaleaa,harmaata,voi jehna nyt harmittaa,mut kyllä mä joitain kehitän:))

• Februari

nythän mä vasta hokasin. En yhtään enää ihmettele miksi multa lähtee hiuksia ihan järjettömästi. :D

Toisikohan ikä vähän järkeä päähän?

• blackwomans
        jou.m kirjoitti:

Siihen Pekkarisen tupeeseen? Heheh se liikku aika söpösti humpan tahdissa;))

Hitsit sä muistit,mä luulin et sä olit niin jurrissa ettet muistanu mitään:))

Sillä samallahan sä pyyhit niitä akvaarion vesiä sun mekostasi,kun pääsi sinne tungit kesken jorauksen,kyllä tupeesta on moneen käyttöön:))))

• blackwomans kirjoitti:

Sillä samallahan sä pyyhit niitä akvaarion vesiä sun mekostasi,kun pääsi sinne tungit kesken jorauksen,kyllä tupeesta on moneen käyttöön:))))

Vähän ihmettelin sitä et miks se pyyhe oli niin
        karvanen;))
        olis pitänyt Maunolla olla ilmastointiteippi mukana niin olis tupeekin pysynyt päässä;))

• blackwomans kirjoitti:

Sit vois laulaa kesken duunien samalla kun silittää tupeeta:)

Eiköhän aloteta uus keräily harrastus,tupeet:)

Oiskohan keltasessa pörssissä myytävänä niitä,
        Harmi kun en tunne ketään patologia,luulis heiltä löytyvän vaikka minkälaista keräily harvinaisuutta:)

Ois mustaa,ruskeaa,vaaleaa,harmaata,voi jehna nyt harmittaa,mut kyllä mä joitain kehitän:))

Vois hommata kotona sellasen lasivitriinin ja esittelis aina vieraille hienoa kokoelmaansa;)
        Vois olla ett kyläily kerrat vähenis;)

• Februari kirjoitti:

nythän mä vasta hokasin. En yhtään enää ihmettele miksi multa lähtee hiuksia ihan järjettömästi. :D

Toisikohan ikä vähän järkeä päähän?

Niinhän se onkin;)Huippu älykkääks ei kannata heittäytyy tai tarvii peruukin;)

• blackwomans
        jou.m kirjoitti:

Vois hommata kotona sellasen lasivitriinin ja esittelis aina vieraille hienoa kokoelmaansa;)
        Vois olla ett kyläily kerrat vähenis;)

Ehdottaa mun miehelle tupeeta,oishan se herkkää kun ottais kypärän päästä pois niin hupsis tupeehan se kypärän sisällä köllöttää ja oishan se lämminkin ei tarvis ees kypärä myssyä pitkillä matkoilla päässä.(arvaa vaan mitä mieltä hän on tupeista)pitäis mua ihan kahjona:))

Toivotaan nyt kuitenkin ettei nää keskustelut loukkaa ketään tupeen omistajaa,jollekkin miehelle on herkkä paikka jos omat hiukset on totaalisesti veks;mut eihän se oo mies eikä mikään joka ei kestä RAKENTAVAA kritiikkiä ja nätistihän me niistä keskustellaan:))

• DoeJohn
        jou.m kirjoitti:

Tää onkin ja pääasiaa;))
        Jos sen tupeen kiinnittää ilmastointiteipillä ei oo pelkoa että se lähtis ensimmäisen tuulen mukana;))

onko se teippi skalpin ja tupeen välissä taiteltuna kakspuoleiseksi vai kiertääkö se silleen ammattimaisesti leuan alta .. :-o

• blackwomans kirjoitti:

Ehdottaa mun miehelle tupeeta,oishan se herkkää kun ottais kypärän päästä pois niin hupsis tupeehan se kypärän sisällä köllöttää ja oishan se lämminkin ei tarvis ees kypärä myssyä pitkillä matkoilla päässä.(arvaa vaan mitä mieltä hän on tupeista)pitäis mua ihan kahjona:))

Toivotaan nyt kuitenkin ettei nää keskustelut loukkaa ketään tupeen omistajaa,jollekkin miehelle on herkkä paikka jos omat hiukset on totaalisesti veks;mut eihän se oo mies eikä mikään joka ei kestä RAKENTAVAA kritiikkiä ja nätistihän me niistä keskustellaan:))

Nätisti,tupee voi olla todella arka paikka jotes
        pyydetään anteeksi jos ollaan jotain loukattu.
        Toi mielikuvitus kun on joskus vähän liikkuvainen,auttaiskohan tässä asiassa ilmastointiteippi;?
        Toi oli muuten patentin arvonen keksintö toi kypärän lämmitin;)

• DoeJohn kirjoitti:

onko se teippi skalpin ja tupeen välissä taiteltuna kakspuoleiseksi vai kiertääkö se silleen ammattimaisesti leuan alta .. :-o

Kyll muuten vastaisin mut mää jo pyytelin anteeks kaikilta tupeen käyttäjiltä;))
        Okei menköön viel kerran,no leuan alta tiestekin;))

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

heh heh .. Kyllä tet ootta mainio kaksikko! ;D Ei puutu kuin yks pomo tästä, niin ei tulis naurusta loppua vähään aikaan ..

• blackwomans
        jou.m kirjoitti:

Kyll muuten vastaisin mut mää jo pyytelin anteeks kaikilta tupeen käyttäjiltä;))
        Okei menköön viel kerran,no leuan alta tiestekin;))

Pöh sun kanssa,nehän ois melkein sama kun se tuppura mistä äsken keskusteltiin:)

ne ei loukkais ketään ja pysyis päässä samalla tavalla leuan alta sitoen:)

Vielä jos niissä ois haarakiila ja karvoitus sisäpuolella niin avot kelpais sit kaljujen elvistellä ja ois aina mamikin mielessä kun 80 denierit ois päässä,ei tarvis ees vieraissa laukata,kun ois omat tuoksut mukana,siis oman pesuaineen tuoksut:))

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

Pöh sun kanssa,nehän ois melkein sama kun se tuppura mistä äsken keskusteltiin:)

Vielä jos niissä ois haarakiila ja karvoitus sisäpuolella niin avot kelpais sit kaljujen elvistellä ja ois aina mamikin mielessä kun 80 denierit ois päässä,ei tarvis ees vieraissa laukata,kun ois omat tuoksut mukana,siis oman pesuaineen tuoksut:))

sait taas sukkahousut mukaan näihinkin keskusteluihin ;D

Fetissimiä? ;D Taitaa olla enemmän kokemuksen tuomaa tietämystä? Siis sukkahousujen monikäyttöisyys! ;D

• blackwomans
        DoeJohn kirjoitti:

heh heh .. Kyllä tet ootta mainio kaksikko! ;D Ei puutu kuin yks pomo tästä, niin ei tulis naurusta loppua vähään aikaan ..

vakava aihe ja me kaksi vaan heitetään läppää siitä:)

mut oikeesti ei aina saa olla niin vakavaa ettei sekaan mahdu hurttia huumoria,näin perjantai -illan huumaksi:)

Älä kuitenkaan penkiltäs putoo,riittää kun mä ja joutskari välillä mätkähdetään kunnolla lattialle:))

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

vakava aihe ja me kaksi vaan heitetään läppää siitä:)

mut oikeesti ei aina saa olla niin vakavaa ettei sekaan mahdu hurttia huumoria,näin perjantai -illan huumaksi:)

Älä kuitenkaan penkiltäs putoo,riittää kun mä ja joutskari välillä mätkähdetään kunnolla lattialle:))

.. kuin vain voi olla. Ei koskaan saisi olla ylivakavaa .. Minussakin kun asuu se pikkupoika läpi elämäni ..

Arvasin viestin aloitusta kirjoittaessa, ett jossakin vaiheessa lähtee vähän käsistä, mutta eipä haittaa yhtään kuitenkaan.

Uskoisin kaikkien ymmärtävän, ettei tällä kuitenkaan ketään haluta loukata henk. koht.

P.S. Nyt on taas 3mm klani päässä .. sur sur .. ;D

• blackwomans kirjoitti:

Ne sukkahousut kokonaan,sää oot ihan oikeessa;)
        Ja nehän vois vetästä pään yli jos on pikkurahan
        puutteessa kun kulkee pankin ohi;)
        Täytyy vaan tarkkaan kattoo ett ne hyvin pesty ettei jää dna näytteitä mihinkään;))

• blackwomans
        jou.m kirjoitti:

Ne sukkahousut kokonaan,sää oot ihan oikeessa;)
        Ja nehän vois vetästä pään yli jos on pikkurahan
        puutteessa kun kulkee pankin ohi;)
        Täytyy vaan tarkkaan kattoo ett ne hyvin pesty ettei jää dna näytteitä mihinkään;))

Voi helvata sun kanssa;))

Mut nyt pitää käydä nukkuu ilman sitä tupeeta ees sängyllä;(((

Elämä on niin epäreiluu ja just kun mä oisin halunnu silittää ees sitä:))

Mut Onhan mulla sentää iso nalle,se kelvatkoon tän yön mun kamuna,hyvää yötä:))

• Februari

antaa pälvien olla niin kuin ne on. Peittely saa huomion kiinnittymään juuri siihen mitä peitellään. :)

Kalju on hyvännäköinen. Riippuu tietysti kallon mallista, mutta yleensä paremman näköinen kuin peitellyt haivenet.

Toisaalta, ihmisen karisma häivyttää kaiken näköisiä puutteita. Niin miehissä kuin naisissakin. Kun oppii tuntemaan ihmisen paremmin, niin oikeastaan kaikki ovat jotenkin hyvännäköisiä. :)

• DoeJohn

annetaan mun mielestä aivan liikaa arvoa ulkoisille arvoille .. valitettavasti.

• Februari
        DoeJohn kirjoitti:

annetaan mun mielestä aivan liikaa arvoa ulkoisille arvoille .. valitettavasti.

enemmän naisiin, sanoisin.

Itse pidän ihmisistä persoonina.

Kaihoten toki katson omia 17 v-kuviani, mutta siltikin pidän itsestäni enemmän nykyisen olemukseni kanssa. Monet miehet ovat paremman näköisiä jotenkin "ukkoutuneina" kuin nuorempina. Saattaa toki johtua siitä, että itsekin on hiukka "akkautunut" :D

• DoeJohn
        Februari kirjoitti:

enemmän naisiin, sanoisin.

Itse pidän ihmisistä persoonina.

Kaihoten toki katson omia 17 v-kuviani, mutta siltikin pidän itsestäni enemmän nykyisen olemukseni kanssa. Monet miehet ovat paremman näköisiä jotenkin "ukkoutuneina" kuin nuorempina. Saattaa toki johtua siitä, että itsekin on hiukka "akkautunut" :D

omat lukioaikaiset kuvat ..

Olen niin sinut itteni kanssa ja joka päivä tuntuu vaan paremmalle .. ;D

Taitaa paineet joo olla enemmän naisiin kohdistuvat joo ..

• Februari
        DoeJohn kirjoitti:

omat lukioaikaiset kuvat ..

Olen niin sinut itteni kanssa ja joka päivä tuntuu vaan paremmalle .. ;D

Taitaa paineet joo olla enemmän naisiin kohdistuvat joo ..

kuten sanoit, että joka päivä tuntuu paremmalta.

Mä en kaipaa nuoruuttani. Kultaista on nykyhetki, ei nuoruus. Siis mun kohdallani. :)

Ite oon huomannut, että ei naisen viehättävyys ole kiinni kiloista...vaan iloista. :P

• DoeJohn
        Februari kirjoitti:

kuten sanoit, että joka päivä tuntuu paremmalta.

Mä en kaipaa nuoruuttani. Kultaista on nykyhetki, ei nuoruus. Siis mun kohdallani. :)

Ite oon huomannut, että ei naisen viehättävyys ole kiinni kiloista...vaan iloista. :P

just noin .. hyvin sanottu. Mikä onkaan mukavampaa kuin iloinen huumorintajuinen aikuinen nainen? ;D

*Ei yritä kerätä sympatia pisteitä*

• myrsky-miina

Lasse meni naispuolisen tykaverinsa luokse ja sanoi:
      ”Oi miten sinun hiuksesi tuoksuu hyvälle,vasta pestylle!”

Nainen tuli vihaiseksi ja meni suoraa päätä pomon puheille ja kertoi
      että täällä ilmenee seksuaalista häirintää.

”Mitä on tapahtunut?” pomo kysyi.

“Lasse sanoi että minun hiukseni tuoksuu vastapestylle” sanoi nainen
      järkyttyneenä.

”Mutta..mitä vaarallista siinä sitten on?” kysyi pomo.

”Saatana” sanoi nainen…Lassehan on kääpiö.

• DoeJohn

Ei kääpiö vaan lyhytkasvuinen. Tänään yritetään olla loukkaamatta ketään.

Viime aikoina ollut liikaa kitkerää viestintää kaikin puolin täällä - paitsi verstas touhu. ;D

• myrsky-miina
        DoeJohn kirjoitti:

Ei kääpiö vaan lyhytkasvuinen. Tänään yritetään olla loukkaamatta ketään.

Viime aikoina ollut liikaa kitkerää viestintää kaikin puolin täällä - paitsi verstas touhu. ;D

ketään...lyhytkasvuista.
        ja minä vi**t välitän vi****lusta.

• DoeJohn
        myrsky-miina kirjoitti:

ketään...lyhytkasvuista.
        ja minä vi**t välitän vi****lusta.

Oikea periaate.

Se, joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön ..

Eikös se jotenkin nuin männy? ;D

• myrsky-miina
        DoeJohn kirjoitti:

Oikea periaate.

Se, joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön ..

Eikös se jotenkin nuin männy? ;D

mennä.
        Tuolla periaatteella kun kaikki kirjoittaisi niin ei tulisi paha mieli kenellekkään.
        paitsi eihän sitä tarvitse tahallaan pahoittaa kenenkään mieltä...eihän?

• DoeJohn
        myrsky-miina kirjoitti:

mennä.
        Tuolla periaatteella kun kaikki kirjoittaisi niin ei tulisi paha mieli kenellekkään.
        paitsi eihän sitä tarvitse tahallaan pahoittaa kenenkään mieltä...eihän?

tuon niin päin, ettei pitäisi kenenkään pahoittaa ..

Tiedä häntä onko miten jaloa elämäntapaa, mutta yritän elää toisia kohtaan, kuten toivon muiden elävän minua kohtaan. Myönnän kyllä, aina en itsekään onnistu moisessa ..

• myrsky-miina
        DoeJohn kirjoitti:

tuon niin päin, ettei pitäisi kenenkään pahoittaa ..

Tiedä häntä onko miten jaloa elämäntapaa, mutta yritän elää toisia kohtaan, kuten toivon muiden elävän minua kohtaan. Myönnän kyllä, aina en itsekään onnistu moisessa ..

kukaan onnistu täydellisesti.
        Se riippuu siitä miten vastapuoli käyttäytyy.

• DoeJohn
        myrsky-miina kirjoitti:

kukaan onnistu täydellisesti.
        Se riippuu siitä miten vastapuoli käyttäytyy.

turiset.

• myrsky-miina
        DoeJohn kirjoitti:

turiset.

loppuu. Pää on ihan tyhjä.

• DoeJohn
        myrsky-miina kirjoitti:

loppuu. Pää on ihan tyhjä.

yön toivotukset Sinulle! ;D

• myrsky-miina
        DoeJohn kirjoitti:

yön toivotukset Sinulle! ;D

toivotan sinulle myös:) ja levollisia unia.

• DoeJohn
        myrsky-miina kirjoitti:

toivotan sinulle myös:) ja levollisia unia.

Mä jään vielä roikkumaan tänne virtuaalipuolelle, kuin myös reaalielämän puolelle .. ;D

• Ewe-Liina

Harmaa väri on hiuksissa erittäin kiva. Jos saan elää vanhaksi mummoksi,tahtoisin hopealle kiiltävät valkoiset hiukset,jotka solmisin nutturalle :)

Noh,puhe oli siis nyt miesten hiusten lähdöstä jne. Mielestäni tuuhea hiuspehko miehellä näyttää usein jopa hiukan naiselliselta. Lyhyt ja siisti on jees. Kalju tosi jees. Ei se järki ja hius pysy samassa päässä,sanotaan jossain sananlaskussakin. :))

Jos mies peittelee oudosti hiusten lähtöä,vaikutus on suunnilleen sama,jos nainen käyttää irtoripsiä jotka tuulisella säällä lentelee vastaantulevien kasvoille. Ei siis suotavaa......höh...

• DoeJohn

vaikuttaa monella tavalla yleensä negatiivisesti ja aiheuttaa kanssa harmaantumista. Löydän siis siitäkin jotakin positiivista ainakin meille molemmille .. ;D

Kivasti alkaa mulla ohimot hiljalleen vähä harmaantumaan, mut ei nää kunnolla, kun on sen verran lyhyt tukka.

Kohta taas 3mm pituinen .. Jostakin syystä tuli tänä iltana 'tarve' lyhentää tukkaani ..

• Ewe-Liina
        DoeJohn kirjoitti:

vaikuttaa monella tavalla yleensä negatiivisesti ja aiheuttaa kanssa harmaantumista. Löydän siis siitäkin jotakin positiivista ainakin meille molemmille .. ;D

Kivasti alkaa mulla ohimot hiljalleen vähä harmaantumaan, mut ei nää kunnolla, kun on sen verran lyhyt tukka.

Kohta taas 3mm pituinen .. Jostakin syystä tuli tänä iltana 'tarve' lyhentää tukkaani ..

Sitten mummona ja pappana hankitaan vaan helskutinmoinen stressi jostain ja saadaan letti hopeiseksi , vaikka yhdessä yössä , kuten joillakin kuulemma tapahtunut...ehkä.

Pidä vaan juuri sen mittaisena mikä se nyt on ja vedä kaljuksi jossain vaiheessa. Jos sitten papparaisena innostut kasvattamaan,voikin tulos olla platina ;)

• DoeJohn
        Ewe-Liina kirjoitti:

Sitten mummona ja pappana hankitaan vaan helskutinmoinen stressi jostain ja saadaan letti hopeiseksi , vaikka yhdessä yössä , kuten joillakin kuulemma tapahtunut...ehkä.

Pidä vaan juuri sen mittaisena mikä se nyt on ja vedä kaljuksi jossain vaiheessa. Jos sitten papparaisena innostut kasvattamaan,voikin tulos olla platina ;)

3mm mittaiseksi. Sellaisena sen aion pitää niin pitkään kuin toi laite pysyy omissa näpeissä. Ainoastaan takaa siistiminen on ylivoimaista yksin. Siihen pitää välistä pyytää toista apuun .. ;D

• Ewe-Liina
        DoeJohn kirjoitti:

3mm mittaiseksi. Sellaisena sen aion pitää niin pitkään kuin toi laite pysyy omissa näpeissä. Ainoastaan takaa siistiminen on ylivoimaista yksin. Siihen pitää välistä pyytää toista apuun .. ;D

Sulla oikea linja ;))

Kyllä se apujoukko vetää niskan kun samalla itse ihailet itseäsi peilistä ;)

• DoeJohn
        Ewe-Liina kirjoitti:

Sulla oikea linja ;))

Kyllä se apujoukko vetää niskan kun samalla itse ihailet itseäsi peilistä ;)

.. niin narsisti, ett pitäis peilistä tuijottaa itseään samalla ..

Arvaappas mikä on ainoa asia mihin käytän peiliä?

• Ewe-Liina
        DoeJohn kirjoitti:

.. niin narsisti, ett pitäis peilistä tuijottaa itseään samalla ..

Arvaappas mikä on ainoa asia mihin käytän peiliä?

herää suuresti ;D

• DoeJohn
        Ewe-Liina kirjoitti:

herää suuresti ;D

vain partaa ajaessa. Pettynyt? ;D

• Ewe-Liina
        Ewe-Liina kirjoitti:

herää suuresti ;D

.. että kyseessä nenäkarvat ?? ;))

Nyt menen tutimaan ja toivotan hyvää yötä Johnille :) T. Tosi väsy.

• DoeJohn
        Ewe-Liina kirjoitti:

.. että kyseessä nenäkarvat ?? ;))

Nyt menen tutimaan ja toivotan hyvää yötä Johnille :) T. Tosi väsy.

ja muillekin täällä pyörineille ;D

• Milana

Mä kyllä olen aina tykännyt enemmän miehestä kuin sen hiuksista eikä mua häiritse yhtään vieraitten miesten hiustyylit. Eli hiuksettomuus on ihan ok, pitkät hiukset samoin ja erityisen paljon tykkään oman miehen mustista paksuista hiuksista :-))

• mielestä..

se osoittaa biologisesti sinun olevan se EI vahva uros jonka kanssa naaras ei halua jatkaa sukua. Näin olisi kohtalosi jos eläisit eläinmaailmassa ja mahdollisesti sinulle on käynyt noin myös täällä kun moista kyselet eli vastaus on että olet heikkoa ainesta.

• Ewe-Liina

Korkea aika kaivaa faktaa esiin ihan ihmis-rodun puitteissa :)) Jos tuollaista latelet omassa "laumassasi" en ihmettele,jos flaksi niin heikko,että keskustelupalstoilla pitää viritellä loukkauksia........ Ymmärrän, että provo , mutta tänään päätin,etten edes sivullisena kuuntele potaskaa !

• blackwomans

Sinun ei enää tarvitse näytellä mitään apinaa,miten tyhmä sinä oikeesti olet.

Jos hänen kirjoittelunsa ei sinua miellytä niin anna hänen olla rauhassa,vai onko hän järsinyt samaa leipäpalaa sinun kanssi.

• vastaa......

..meidän iki oma tomppa............

• tuffe

ja mistä lähtien urokset ovat taistelleet karvoillaan?

Kai se voisi loogisesti olla päin vastoin, jos on kauhean pitkä fleda, siihen vaan sotkeutuu itse ;))

• tuffe

sivusta-kammataan-tukka-kaljua-peittämään tyyppiä, voisikohan se johtua siitä että siellä missä on peilejä ei myöskään tuule ;))

Keväällä hän kävi parturissa ja leikkautti tukkansa ihan lyhyeksi, nuortui siltä istumalta 10 vuotta. Omasta mielestä hän vanheni :/

• DoeJohn

.. kyllä hän vielä toipuu tuosta .. huomannut varmaan jo nyt miten helppo olla .. ;D

t. Nimim. No bad hear day

• tuffe
        DoeJohn kirjoitti:

.. kyllä hän vielä toipuu tuosta .. huomannut varmaan jo nyt miten helppo olla .. ;D

t. Nimim. No bad hear day

ei ole kesän jälkeen käynyt uudestaan parturissa :/ Järkyttyi kuulemma niin siitä rahastamisesta :))) Hän sanoi että on se nyt reilua että keksitään että tukan pitää olla lyhyttä, kun se koko ajan kasvaa :)))

• DoeJohn
        tuffe kirjoitti:

ei ole kesän jälkeen käynyt uudestaan parturissa :/ Järkyttyi kuulemma niin siitä rahastamisesta :))) Hän sanoi että on se nyt reilua että keksitään että tukan pitää olla lyhyttä, kun se koko ajan kasvaa :)))

parturilaite

Yllätys? ;D

• ..kun pitkä ketju, enkä oo lukenut kokonaan.
      Jos sanotaan että "tukka takana, elämä edessä",
      niin mitä kertoo jos tukka vedetään vaikkapa
      eteen peittämään ;) Että tuota mieltä..
      Lyhyt hius on varmasti tosi ok.
      Täysin kalju näyttää myös monilla tosi hyvältä :)

• DoeJohn

pään päällä pituutta 3mm ja leuassa noin 1mm. Hyvälle tuntuu .. ;D

• DoeJohn kirjoitti:

..ja tuntuu hyvälle, mikä sen parempi :)
        Ja oon kuullu, että ihan itsekin toiset 'ajelee'..

• DoeJohn
        Sanin kirjoitti:

..ja tuntuu hyvälle, mikä sen parempi :)
        Ja oon kuullu, että ihan itsekin toiset 'ajelee'..

leikkaa itte tukan? Muutama mun kaveri tekee silleen kanssa. Saa tukan leikattua just, kun itse niin haluaa .. ;D

*Leikkaa ite joka sunnuntai* Periaatteellinen aikataulu mulla tuo .. ;D

• DoeJohn kirjoitti:

leikkaa itte tukan? Muutama mun kaveri tekee silleen kanssa. Saa tukan leikattua just, kun itse niin haluaa .. ;D

*Leikkaa ite joka sunnuntai* Periaatteellinen aikataulu mulla tuo .. ;D

En muista tarkemmin, mutta penskana ollessa
        leikillään sanottiin, ettei sunnuntaina saa leikata..
        onneksi kyse oli kynsistä ;)

• alexsandra
        DoeJohn kirjoitti:

...se mikä leuassa, sellanen hmm hmm karkea ;)

• DoeJohn
        Sanin kirjoitti:

En muista tarkemmin, mutta penskana ollessa
        leikillään sanottiin, ettei sunnuntaina saa leikata..
        onneksi kyse oli kynsistä ;)

miksei saisi (saanut) leikata muuta kuin kynsiä? ;D

• DoeJohn
        alexsandra kirjoitti:

...se mikä leuassa, sellanen hmm hmm karkea ;)

1mm ole? Siis on. Moon välistä vähän laiska ajeleen partaani .. Tunnustan sen siis .. ;D

• alexsandra
        DoeJohn kirjoitti:

1mm ole? Siis on. Moon välistä vähän laiska ajeleen partaani .. Tunnustan sen siis .. ;D

...mielikuvitusmaailmaansa ja syviin vesiin.

*tää on kivaa* :)

• DoeJohn
        alexsandra kirjoitti:

...mielikuvitusmaailmaansa ja syviin vesiin.

*tää on kivaa* :)

.. help yourself .. ;D

• DoeJohn kirjoitti:

miksei saisi (saanut) leikata muuta kuin kynsiä? ;D

..niitä kynsiä ei ois saanut leikata ;)
        Ois kait voinu tulla pipi, en tiedä, tai muista ;)

• DoeJohn
        Sanin kirjoitti:

..niitä kynsiä ei ois saanut leikata ;)
        Ois kait voinu tulla pipi, en tiedä, tai muista ;)

Mä en oikein ymmärrä mikä ero on muiden päivien ja su välillä, sillä jokaisena päivänähän voi sattua sormeen ;D

No, taitaa liittyä sunnuntain pyhä hommaan. Siitä en jaksa alkaa jutteleen .. ;D

• DoeJohn

Mulle käy toi pääsyvaatimus joo, mut sit sää pysyt siinä paikoillas. Mihin ei saa osua pääsykokeessa, jolloin tulee reputus? ;D

• Ei ainakaan pääsykokeessa saa rullata mekkoa,sattuu listoon vieläkin:( Myös liian avonaiset kaula-aukot on ehdottomasti kielletty,koska vaikutus voi olla samanlainen.
        Ehdottomasti pitää osua omenaan, jos osuu puheenjohtajan otsaan vielä hyväksytään, mutt jos osuu sihteeriin niin hylätty;))
        Ootas mää laitan tän omenan ilmiksellä kiinni sun päähän ettei pääse tippumaan;)

• DoeJohn
        jou.m kirjoitti:

Ei ainakaan pääsykokeessa saa rullata mekkoa,sattuu listoon vieläkin:( Myös liian avonaiset kaula-aukot on ehdottomasti kielletty,koska vaikutus voi olla samanlainen.
        Ehdottomasti pitää osua omenaan, jos osuu puheenjohtajan otsaan vielä hyväksytään, mutt jos osuu sihteeriin niin hylätty;))
        Ootas mää laitan tän omenan ilmiksellä kiinni sun päähän ettei pääse tippumaan;)

Ei oo kivaa ottaa ilmistä irti päästä .. ei ois Blackien pestyjä sukkiksia? Ei sekään kyllä kauhea pro näyttäis .. ;D

• DoeJohn kirjoitti:

Ei oo kivaa ottaa ilmistä irti päästä .. ei ois Blackien pestyjä sukkiksia? Ei sekään kyllä kauhea pro näyttäis .. ;D

Täällä tarvittas sun pestyjä sukkiksia;)
        Mää kiedon ne sun päähän silleen nätisti rusetilla;))

• DoeJohn
        jou.m kirjoitti:

Täällä tarvittas sun pestyjä sukkiksia;)
        Mää kiedon ne sun päähän silleen nätisti rusetilla;))

.. näytän ammattimaiselle puh.johtajalle .. ;D

Sit ku sää istut vielä polvella imukuppi harhaosuman takia otsassa, niin ollaanko Pro? ;D

• DoeJohn

Sulla kun tuo ompelu sujuu, niin Jou.m:lle pitäis tehdä häntäluunpehmike. Se kun tippuilee pyrstölleen aina välistä .. ;D

• DoeJohn kirjoitti:

.. näytän ammattimaiselle puh.johtajalle .. ;D

Sit ku sää istut vielä polvella imukuppi harhaosuman takia otsassa, niin ollaanko Pro? ;D

Siin voi kyllä mennä katu uskottavuus,mut miten niin se imukuppi on mun otsassa kun mää mätkähtelen lattialle;)?Täytyy kyll tähtää siin tapauksessa johonkin muuhun kun päähän;)

• DoeJohn
        jou.m kirjoitti:

Siin voi kyllä mennä katu uskottavuus,mut miten niin se imukuppi on mun otsassa kun mää mätkähtelen lattialle;)?Täytyy kyll tähtää siin tapauksessa johonkin muuhun kun päähän;)

Sille mistä syystä tipahdat. Mähän pidän kunnolla kii ettet tippuisi ja sit joku noviisi tulee ja ampuu sen ompun sijasta sua otsikkoon ..

Ei siinä munkaan kätöset pidä enää vaikka kuinka puristais .. ;D

• alexsandra
        DoeJohn kirjoitti:

Sulla kun tuo ompelu sujuu, niin Jou.m:lle pitäis tehdä häntäluunpehmike. Se kun tippuilee pyrstölleen aina välistä .. ;D

...että tämä keskustelu alkoi jostain muusta aiheesta, mutta kuinka ollakkaan olemme päätyneet kohta kalkkiviivoille sen suhteen. Mutta hauskaa on ollut, ainakin minulla :) :) :) *hekottelee*

Ehdottaisinkin, että tässä keskustelussa esiin tulleet tupeet kerätään yhteen nippuun ja valmistetaan porukassa niistä häntäluun pehmike Joumille, sekä ne muut lämmittimet, mitä tuolla alussa esille tuli. *hihittää*

Nyt on mun keskityttävä "erittäin tärkeän" meilin kirjoittamiseen, ihastukselleni, joten pajalaiset mun puolesta teille hyvää yötä ja suurin halauksin :) :) :)

*tikkaa singerillään tupeita yhteen*

• DoeJohn
        alexsandra kirjoitti:

...että tämä keskustelu alkoi jostain muusta aiheesta, mutta kuinka ollakkaan olemme päätyneet kohta kalkkiviivoille sen suhteen. Mutta hauskaa on ollut, ainakin minulla :) :) :) *hekottelee*

Ehdottaisinkin, että tässä keskustelussa esiin tulleet tupeet kerätään yhteen nippuun ja valmistetaan porukassa niistä häntäluun pehmike Joumille, sekä ne muut lämmittimet, mitä tuolla alussa esille tuli. *hihittää*

Nyt on mun keskityttävä "erittäin tärkeän" meilin kirjoittamiseen, ihastukselleni, joten pajalaiset mun puolesta teille hyvää yötä ja suurin halauksin :) :) :)

Toivon totisesti, ettei tupeet oo kenenkään päässä enää .. ;D

Joo, kuten arvasin, loppujen lopuksi hirnutaan 40 km asian vierestä ..

No whatta hell! Pääasia, ett on hauskaa meillä! ;D

Kohta alkaa olemaan 200 viestiä kasassa, joten pitää siirtyä kai uuteen juttuun tai tehdä jotakin ihan muuta .. Jääköön arvoitukseksi kaikille ..

• alexsandra kirjoitti:

Karvasta takapuolta,kiitos kumminkin;)
        Et sää vois tehdä jostain vaahtomuovista ja päällystää sen vaikka sillä pitsillä;)

• alexsandra
        DoeJohn kirjoitti:

Toivon totisesti, ettei tupeet oo kenenkään päässä enää .. ;D

Joo, kuten arvasin, loppujen lopuksi hirnutaan 40 km asian vierestä ..

No whatta hell! Pääasia, ett on hauskaa meillä! ;D

Kohta alkaa olemaan 200 viestiä kasassa, joten pitää siirtyä kai uuteen juttuun tai tehdä jotakin ihan muuta .. Jääköön arvoitukseksi kaikille ..

...luulen minäkin :) ;) ;) arvoitukset ratkeaa illan-yön-aamun-tunteina, kun saa sukat hiljaiseksi, ettei ne pyöri jaloissa.

*ojentaa vähän tiukemat sukat*

• Mysteriet

Hiukset - hyvä ihme, niistähän on tehty melkein yhtä monta laulua, kuin rakkaudesta ;D
      Jaa, mutta yleensä kylläkin naisten hiuksista *pohtii*
      Jokatapauksessa - tärkeä juttu (ainakin kantajalleen...)

Mahdankohan minä sitten olla optimisti, pessimisti vai realisti, kun pidän kaikkein eniten kaljusta ;D

"kuin on kutrisi tulta, niin sydämesikin - punatukkainen tyttöni mun..." ♫♪♪

• DoeJohn

on tärkeämpää kuin toisille.

Mun oma mielipidehän jo irtosi tuolta ylhäältä .. ;D

Missäs sää oot luurannu?

• Mysteriet
        DoeJohn kirjoitti:

on tärkeämpää kuin toisille.

Mun oma mielipidehän jo irtosi tuolta ylhäältä .. ;D

Missäs sää oot luurannu?

Luovaa taukoa viettänyt vaan ;D
        Tää tutuksi tullut puheenaihe, Eniron töktök vaan sai mut myös töktök... ;D

Surullista muuten jos oma kuontalo ei vastaa odotuksia... olen kuullut yhdestä jos toisesta poppakonstista, jolla saada tuuhea letti, kaikkia ei voi täällä, perheohjelmassa, edes kertoa ;D

• DoeJohn
        Mysteriet kirjoitti:

Luovaa taukoa viettänyt vaan ;D
        Tää tutuksi tullut puheenaihe, Eniron töktök vaan sai mut myös töktök... ;D

Surullista muuten jos oma kuontalo ei vastaa odotuksia... olen kuullut yhdestä jos toisesta poppakonstista, jolla saada tuuhea letti, kaikkia ei voi täällä, perheohjelmassa, edes kertoa ;D

samasta syystä ite olin verstaalta poissa tuossa ..

Oikeessa elämässä töissä yhteysnopeudet sitä luokkaa ettei voi valittaa .. vain S24 hommat kuin .. hmm .. täällä kehtaa mainita .. ;D

Kiva kun tulit takas! Et satu olemaan jousimies? Meillä olis salakerho vireillä .. Tästä tosin ei voi puhua kovaan ääneen ..

*Siirtää tukkaasi sivuun ja kuiskaa korvaasi*

• Näppis

sitten Pekkariset. Jesh! Tähän oli pakko pistää nuo vaikka tytöiltä kysytkin. Rasvalla takaa eteen! Peruukki on hyvä juttu ....... pakkasella! Karvan määrä ihmisruumissa on vakio, ne vaan siirtyy muualle. Tupee silmillä, kun bileitten jälkeen viet jonkun epätoivoisen ellin kämpille etkä ole kertonut että.......sulla on teko........tukka. HÖH! Joskus ottaa päähän kun ne luulee skiniksi, negatiivisessa mielessä, mutta pizzeriassa saa nopeaa palvelua......

Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8616
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      2951
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      14
      1321
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1018
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      66
      974
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      936
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      923
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      913
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      862
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      844
    Aihe