olet täyttänyt sylini
intohimolla ääriään myöden
olet riisunut tyhjäksi
muistatko
kuinka kauan sitten
vaahtopäissä kiihkeät kehot
liimautuivat toisiaan vasten
kun lokin kirkuna halkaisi veden
ja jäljelle jäi vain vaahtopäitä
sinä ja minä
liian paljon
liian kauan
yön pimeä oksisto
kätkee kaiken hievahtamatta
surun silmät
suuntaavat meren maahan
täytän sylini muistoilla
sillä osalla sinua
jota kerran rakastin
Syli
12
641
Vastaukset
- ----------------
jossain vielä avaudu. Heh heh.
Heips Rellutar pitkästä aikaa.
Hienosti kerrot, hiukan kahdehtien luen..:) ihan oikeesti. Pidän ja tykkään tyylistäsi. En muutaisi mitään, joten ..kiitos taasen.
60 :)- Rellu
niin, todellakin pitkästä aikaa.
Kiitosta, noita sanoja olen kai aiemminkin
sinulta kuullut, joten ei muuta kuin lämmin
kiitos.
- Vaeltajatar
Huokaus,miten kauniita muistoja!
Kiitos!
tästähän vois vaikka laulun tehdä.- Kalle Kalakkuna
Muistelen että oesin jostae
kuullu että lesken syli se oes
kaekista lämpöesin.....Ihan sovtia
erotiikkoo oot suannu runnoos..... - ---------------
Kalle Kalakkuna kirjoitti:
Muistelen että oesin jostae
kuullu että lesken syli se oes
kaekista lämpöesin.....Ihan sovtia
erotiikkoo oot suannu runnoos.....vantaa.fi - muista!
- Rellu
" kun päättyy tää, muisto vain jää "
laulaa Jouko ja Kosti.
Kuten aina, tässäkin runossani on elettyä elämää
ja fiktiota erittelemättä sen kummemmin.
Kiitos paljon kommentoinnista, ja hyvää
viikonloppua. - Rellu
Kalle Kalakkuna kirjoitti:
Muistelen että oesin jostae
kuullu että lesken syli se oes
kaekista lämpöesin.....Ihan sovtia
erotiikkoo oot suannu runnoos.....Juu, niihä ne lauleloo että lesken syli se on
lämpösin, vuan miepä en lesken sylistä huastannu.
Eiköön se ou joskus mukavata, ko sekottelloo
erotiikkaaki runnoon, ies hiukka :)
Kiitosta Kalle, ja lupsakkata vkl.
Tunnelmaan sisälle. Olet taikuri runojen.
Yötä siskosein- Rellu
jaa taikuri * hymy *
Kiitos siskosein, ja hyvää uutta päivää.
- TöllinLiisa
Ne yhteiset hetket,
ne tekee kipeää.
"liian paljon
liian kauan"
Koskettava , sanat on liikaa.
Hyvää yötä , kauniita unia.Liisa- Rellu
Voi Liisa, Liisa - kun tietäisit, mitä tämäkin
runoni sisällään pitää.
Mutta toivotan hyvää uutta päivää sinulle, ja
kiitän halauksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625