Tökkiikö pahasti?

blackwomans

Mulla ainakin kirjoittelu tänne on alkanut tökkimään ihan samalla tavalla kun eniron palvelut.

Entäs itselläsi vieläkö kiinnostusta riittää?

Kuitenkin kiva on välillä kurkia tänne ja jos on kiva aihe niin mikäs siinä:)

Nyt vaan tökkii ja paljon;(

75

2363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilistin

aivan käsittämättömältä näiden sivujen ja kirjoitusten esiinmarssi tällä tekniikalla.

Kiinnostus on ollut hiipumassa, mutta pitänee seurata jos tämä oliskin vain väliaikaista tök-tökkimistä.

Jaksettava uskoa ja odottaa tilanteen selkiintymistä.

• blackwomans

Serveri ei pysy ajan hermoilla,tai mikä lie syynä.

Nooh ei siinä mitään.tänään on päivä uusia ja toivotaan että pelaa:)

Jotkut ihmiset vaan saavat täältä sitä lohtua elämäänsä,yksinäiset.ym.

Onneksi useimmilla meillä on sitä live-elämää netin ulkopuolella,joka osaltaan on paljon antoisampaa kun virtuaali.

Mulla vaan sattui olemaan.nk yksinäine ilta eilen,siksi purin omia tuntojani tänne:)

Saaden aikaan jonkinlaisen keskustelun asiasta.

• kilistin
        blackwomans kirjoitti:

Serveri ei pysy ajan hermoilla,tai mikä lie syynä.

Nooh ei siinä mitään.tänään on päivä uusia ja toivotaan että pelaa:)

Jotkut ihmiset vaan saavat täältä sitä lohtua elämäänsä,yksinäiset.ym.

Onneksi useimmilla meillä on sitä live-elämää netin ulkopuolella,joka osaltaan on paljon antoisampaa kun virtuaali.

Mulla vaan sattui olemaan.nk yksinäine ilta eilen,siksi purin omia tuntojani tänne:)

Saaden aikaan jonkinlaisen keskustelun asiasta.

hyvinniin. Serverin uudistus oliskin paikallaan, jolloin tilanne muuttuisi ratkaisevasti.

Onhan tämä jonkinasteinen vapaa-ajan tappoase, silloin kun on kotosalla eikä ole varsinaista liveä.

Ei tämä sun aloitus huono ollut, koska sait monet ottamaan kantaa, minutkin, tuntoineen päivineen.

;)

• blackwomans
        kilistin kirjoitti:

hyvinniin. Serverin uudistus oliskin paikallaan, jolloin tilanne muuttuisi ratkaisevasti.

Onhan tämä jonkinasteinen vapaa-ajan tappoase, silloin kun on kotosalla eikä ole varsinaista liveä.

Ei tämä sun aloitus huono ollut, koska sait monet ottamaan kantaa, minutkin, tuntoineen päivineen.

;)

kun taas tokkii koko 24 miten tylsää.

Tällästen juttujen pitäisi pelittää kunnolla,koska ihmiset tosiaan pitävät yhteyksiä toisiinsa,kuka vapaa-ajallaan,kuka töitten ohella.

On myös paljon yksinäisiä,jotka hakevat seuraa täältä.

Kiitti kuitenkin:)

• DoeJohn
        kilistin kirjoitti:

;)

.. päivittämiseen sanoisin vain, ett pitäisi ilmeisesti kovankin käyttäjämäärän lisääntymisen - myöntivät itse jossakin teknisessä tiedotteessa - skaalata järjestelmän suorituskykyä aikalailla.

Se taas maksaa ja sen maksaa Eniron palveluista maksavat käyttäjät, mainostajat jne .. Tää palveluhan ei meille maksa mitään vaan tulee kylkijäisinä.

Silti, olen täysin sitä mieltä, ett jos tällaista tarjotaan, niin sen pitää kaikesta huolimatta toimia. Ei voi pitemmän päälle olla hyvää mainosta yritykselle tällainen ..

• kilistin
        blackwomans kirjoitti:

kun taas tokkii koko 24 miten tylsää.

Tällästen juttujen pitäisi pelittää kunnolla,koska ihmiset tosiaan pitävät yhteyksiä toisiinsa,kuka vapaa-ajallaan,kuka töitten ohella.

On myös paljon yksinäisiä,jotka hakevat seuraa täältä.

Kiitti kuitenkin:)

Tämä serveri taitaa olla elämän nautintojen pienimmästä päästä ja siksi ei kannatakaan suurempaa haloota nostaa.
        Tullaan ja mennään itsekukin omalla ajalla. Jokunen kerta on vaan lievästi harmittanut kun on saanut kirjoitettua tekstin ja teksti saa jostain siivet selkään.

Niin, enempi nämä ovat kirjoitustaitoisten palstoja, vaikka onhan täällä pariutumistakin tapahtunut, jostain luin sellaista.

• kilistin
        DoeJohn kirjoitti:

.. päivittämiseen sanoisin vain, ett pitäisi ilmeisesti kovankin käyttäjämäärän lisääntymisen - myöntivät itse jossakin teknisessä tiedotteessa - skaalata järjestelmän suorituskykyä aikalailla.

Se taas maksaa ja sen maksaa Eniron palveluista maksavat käyttäjät, mainostajat jne .. Tää palveluhan ei meille maksa mitään vaan tulee kylkijäisinä.

Silti, olen täysin sitä mieltä, ett jos tällaista tarjotaan, niin sen pitää kaikesta huolimatta toimia. Ei voi pitemmän päälle olla hyvää mainosta yritykselle tällainen ..

on tullut, mutta taitavat olla jonkinlainen rauhoitusteksti meille kuluttajille ja mainostajille, ei muuta merkitystä.

Tulee eteen ajatus, kuluttajille pieni kuukausimaksu, se vois auttaa ja osa keskustelupalstoista kylmästi romukoppaan. Etusivulla pyydetään uusia aihepalstoja kartalle. Kukahan siinä kaivaa kuoppaa ja kenelle.

;)

• DoeJohn
        kilistin kirjoitti:

on tullut, mutta taitavat olla jonkinlainen rauhoitusteksti meille kuluttajille ja mainostajille, ei muuta merkitystä.

Tulee eteen ajatus, kuluttajille pieni kuukausimaksu, se vois auttaa ja osa keskustelupalstoista kylmästi romukoppaan. Etusivulla pyydetään uusia aihepalstoja kartalle. Kukahan siinä kaivaa kuoppaa ja kenelle.

;)

nuista mulla tietoa .. markkinavoimia tuo Enirokin tottelee .. ;D

Kyllä mä luulen, ett ajoittain ylläpidon tyypeillä siellon ihan riittävästi miettimistä oikeiden ongelmien kanssa. Ei käy kateeksi ..

*Tuntee IT alaa*

• blackwomans
        kilistin kirjoitti:

Tämä serveri taitaa olla elämän nautintojen pienimmästä päästä ja siksi ei kannatakaan suurempaa haloota nostaa.
        Tullaan ja mennään itsekukin omalla ajalla. Jokunen kerta on vaan lievästi harmittanut kun on saanut kirjoitettua tekstin ja teksti saa jostain siivet selkään.

Niin, enempi nämä ovat kirjoitustaitoisten palstoja, vaikka onhan täällä pariutumistakin tapahtunut, jostain luin sellaista.

Mut kuitenkin olen täällä:)

Kait nyt sekaan yks kirjoitustaidoton sopii ja ohan muilla hauskaa lukea ja miettiä mitä toi nyt tarkottaa tollakin jutulla:)

Mitä siihen pariutumissen ja toisen puoliskon pokaamiseen tulee,mä oon sitä mieltä,et helvata jos ei livenä kumppania saa ,niin sit on paras olla yksin lopunikää:)

Sitä paitsi ohan ne treffit ym ym sit parinhakua varten:)

Mielipiteitä on monia,kuka mitäkin ja mistäkin sen oman onnen löytää:))

• tuffe

on tuokin muuten sanonta.. Mun kirjoittamis-into aaltoilee, aina ei tee mieli näpytellä, sitten päätän että pidän tauon, ja heti tulee kivoja juttuja mihin vastata :))

Pahin kirjoituskipinä on kai hiipumassa, äskettäin tuli kaksi vuotta täyteen, ja huomaan etten alan toistamaan itseäni :) Tämänkin olen muuten sanonut jo kerran ;)

Tänäänhän nämä sivut ovat toimineet melkein hyvin :)

• wanita

tökki pahasti, luovutin kun ei lataillut juttuja auki... saas nähä miten nyt käy...

jaa mutta oliko puhe siitä että kone tökkii, vai epäilitkö itseäsi jostakin??

mulla näyttää tökkivän nyt kyllä hiiri, patterit taas lopuillaan

• blackwomans

Siis kirjoitelua täällä,vaik on mulla nicki ollut yli vuoden.

Oikeassa olet,välillä tökkii on hyvä olla jonkun aikaa pois ja kun kiinnostaa niin mukaan vaan.

Niin näkyy toimivan ainakin nyt,eilinen oli ihan peestä,ei näkynyt vastauksia ,eikä muutenkaan ollut fiilistä ,vaikka konella olinkin.

• tuffe
        wanita kirjoitti:

tökki pahasti, luovutin kun ei lataillut juttuja auki... saas nähä miten nyt käy...

jaa mutta oliko puhe siitä että kone tökkii, vai epäilitkö itseäsi jostakin??

mulla näyttää tökkivän nyt kyllä hiiri, patterit taas lopuillaan

eli tuo mikä käy kahvilla :)

Minun pitäisi myös hommata joku toinen hiiri, optinen tai jotain.. tämä nykyinen syö kissaa :)) koko ajan saa pallon karvoista :/

• tuffe
        tuffe kirjoitti:

eli tuo mikä käy kahvilla :)

Minun pitäisi myös hommata joku toinen hiiri, optinen tai jotain.. tämä nykyinen syö kissaa :)) koko ajan saa pallon karvoista :/

huomasin kun lähetin..

PUTSATA pallon karvoista..

• tuffe
        blackwomans kirjoitti:

Siis kirjoitelua täällä,vaik on mulla nicki ollut yli vuoden.

Oikeassa olet,välillä tökkii on hyvä olla jonkun aikaa pois ja kun kiinnostaa niin mukaan vaan.

Niin näkyy toimivan ainakin nyt,eilinen oli ihan peestä,ei näkynyt vastauksia ,eikä muutenkaan ollut fiilistä ,vaikka konella olinkin.

koeta avata ketjua tuolta oikealta yläkulmalta niin että kaikki viestit aukeaa kerralla, silloin näkyy kadonneetkin viestit :)

Vaihtoehto on että lähettää jonkun viestin, silloin kadonnutkin tulee näkyviin.

Huoks, niin vanha täällä jo että kaikki keploskonstit on tullut kokeiltua...

• blackwomans
        tuffe kirjoitti:

koeta avata ketjua tuolta oikealta yläkulmalta niin että kaikki viestit aukeaa kerralla, silloin näkyy kadonneetkin viestit :)

Vaihtoehto on että lähettää jonkun viestin, silloin kadonnutkin tulee näkyviin.

Huoks, niin vanha täällä jo että kaikki keploskonstit on tullut kokeiltua...

Hyvä konsti kiitos vaan:))

sä mikään vanha oo ihminen parhaassa iässä.

Mä oon ihan pihalla noiden nickien vaihtajien kanssa.

pitäis kait enenmpi lukee ketjuja niin hokais kuka on kukakin siis entiseltä nickiltään:))

Vitsit pitäisköhän vaihtaa meidänkin nickiä,,oiskos sulla hyvää ehdotusta uudeksi nickiksi?

No joo olkoon tää tuttu ja turvallinen:)))

• tuffe
        blackwomans kirjoitti:

Hyvä konsti kiitos vaan:))

sä mikään vanha oo ihminen parhaassa iässä.

Mä oon ihan pihalla noiden nickien vaihtajien kanssa.

pitäis kait enenmpi lukee ketjuja niin hokais kuka on kukakin siis entiseltä nickiltään:))

Vitsit pitäisköhän vaihtaa meidänkin nickiä,,oiskos sulla hyvää ehdotusta uudeksi nickiksi?

No joo olkoon tää tuttu ja turvallinen:)))

kyllä Miina_Kenttä, se oli treffipuolen nikkini, ja jotenkin kiinnyin siihen... niisk. Olkoon nyt tuo tuffe. Vaikka joku koira onkin aiemmin käyttänyt sitä :))) Siis haulla (

• blackwomans
        tuffe kirjoitti:

kyllä Miina_Kenttä, se oli treffipuolen nikkini, ja jotenkin kiinnyin siihen... niisk. Olkoon nyt tuo tuffe. Vaikka joku koira onkin aiemmin käyttänyt sitä :))) Siis haulla (

kun kampaus on aamulla pystyssä,eli hiukset:)

Vaikka mä nukun liina tiukasti päässä ja papiljotin niin tiukalla et silmät vetää kieroon:)

No joopa joo,alkaa olla perjantain juttuja nää:)

Kyllä mä ymmärrän heitä ketkä nickinsä syystä tai toisesta vaihtaa,mut oon niin urvelo etten pysy perässä:)

Eihän se haittaa,oon mikä oon:))

• DoeJohn

- tökkii mullakin aikalailla. Päivinä, milloin teknisesti on normaalia, tulee tarinaa vaikka kuinka ja pikkupoika sisältä monesti tulee pitämään hauskaa. Toisaalta, osaa siirtyä hienosti käyttäytyen takavasemmalle tarvittaessa, jos aihe on vakavampaa .. ;D

Jos taases teknisesti on takkuista, niin mielenkiinto laskee melko nopeesti. Sitten harmittaa, ett miten monesta kivasta keskustelusta jää vaille .. :(

Tämä lauantai mennyt kohtuu hienosti, kunnes tuossa taas alkoi pätkimään taas. Siirryin samantien sohvalle TV:ta katselemaan .. Onneksi eri firmat toimittavat nuot lähetykset ..

Kertokeepa joku teistä, jos löydätte vastaavan paikan niin siirrytään me aktiiviset rekkautuneet sinne vetelemään toisiamme leteistä ja kamppaamaan kesken juoksun!?

Hyvät yöt kaikille! ;D

Kaikesta huolimatta ..

• ei ole

pelkästään teille aktiivisesti rekkautuneille.
        Tämä palstahan on jo teidän,olette ajaneet täältä pois monen hyvän tyypin.

• huomio.
        ei ole kirjoitti:

pelkästään teille aktiivisesti rekkautuneille.
        Tämä palstahan on jo teidän,olette ajaneet täältä pois monen hyvän tyypin.

ja niin todenperäinen kuin olla ja voi.
        Löytyy toisia aihepalstoja,joten sinnepä karauttelemaan ja kirjoittamaan.

• blackwomans

Eli jos ei natsaa,niin ei natsaa:))

Niistä muista paikoista mulla ei oo tietoa,mihin mennä.

Chatit ei ikävä kyllä kiinnosta pätkän vertaa:))

Jospa joku osaa auttaa sinua paremmin.

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

Eli jos ei natsaa,niin ei natsaa:))

Niistä muista paikoista mulla ei oo tietoa,mihin mennä.

Chatit ei ikävä kyllä kiinnosta pätkän vertaa:))

Jospa joku osaa auttaa sinua paremmin.

nappaa chatit muakaan .. ;D

Mä täältä mihinkään ... ;D

• blackwomans
        DoeJohn kirjoitti:

nappaa chatit muakaan .. ;D

Mä täältä mihinkään ... ;D

sä oot vielä niin uusi kirjoittelija täällä,sulla sitä intoa taitaa piisata.

Toisaalta se on tosi hyvä:)

Mä tässä käväsin aamulla hepo lenkillä ja miten ihana oli ratsia kun sataa hiljalleen lunta:)

Vielä kun sitä tulis tarpeeks pääsis hiihtämään,mut nyt on ladut niin huonossa kunnossa,eikä järvet oo kunnolla jäässä,ei voi mökillekkään mennä hiihtelee,kun en osaa vesihiihtoa harrastaa ja saaketin vaikeaa se on kun on vaan soutuvene:))

Löytää itsensä vielä järvenpohjasta ahdin valtakunnasta:))

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

sä oot vielä niin uusi kirjoittelija täällä,sulla sitä intoa taitaa piisata.

Toisaalta se on tosi hyvä:)

Mä tässä käväsin aamulla hepo lenkillä ja miten ihana oli ratsia kun sataa hiljalleen lunta:)

Vielä kun sitä tulis tarpeeks pääsis hiihtämään,mut nyt on ladut niin huonossa kunnossa,eikä järvet oo kunnolla jäässä,ei voi mökillekkään mennä hiihtelee,kun en osaa vesihiihtoa harrastaa ja saaketin vaikeaa se on kun on vaan soutuvene:))

Löytää itsensä vielä järvenpohjasta ahdin valtakunnasta:))

pistää se lihaskimppu kotoasi veteleen airoja .. kyllä se siitä .. ;D

• blackwomans
        DoeJohn kirjoitti:

pistää se lihaskimppu kotoasi veteleen airoja .. kyllä se siitä .. ;D

vaiko bulgarialainen painon nostaja?

saa kuule olla aika sälli joka pystyy soutaa soutuvenettä ja vetää perässään vesisuksilla olevaa ihmistä:)))

Mä ainakin uppoisin pohjaa,vaik en läsä ees oo:))

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

vaiko bulgarialainen painon nostaja?

saa kuule olla aika sälli joka pystyy soutaa soutuvenettä ja vetää perässään vesisuksilla olevaa ihmistä:)))

Mä ainakin uppoisin pohjaa,vaik en läsä ees oo:))

sen hyvin tiedän .. siis ett aika sälli on joka silleen kauhoo .. ;D

Eikä ollu mikään provo ulkoista habitustasi kohtaan .. Eihän mulla ole mitään hajua edes ulkonäöstäsi tai en ainakaan muista .. ;D

• blackwomans
        DoeJohn kirjoitti:

sen hyvin tiedän .. siis ett aika sälli on joka silleen kauhoo .. ;D

Eikä ollu mikään provo ulkoista habitustasi kohtaan .. Eihän mulla ole mitään hajua edes ulkonäöstäsi tai en ainakaan muista .. ;D

sulta menee yö-unet vielä jos kuvani näet,parempi olla kuvaton:))

Oishan se tietysti nastaa kyntää vesisukset jaloissa pitkin järvenpohjaa.

kunnon happipommi vaan selkään ja menox:))

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

sulta menee yö-unet vielä jos kuvani näet,parempi olla kuvaton:))

Oishan se tietysti nastaa kyntää vesisukset jaloissa pitkin järvenpohjaa.

kunnon happipommi vaan selkään ja menox:))

yöunet mene .. paitsi viime yönä, kun mun pikkuäijä kipeenä ollessaan pyöri ja hyöri sängyssä .. :(

*Haukottelee*

Noilla vehkeillä vois vesihiihto onnata vähän paremmin joo .. ;D

• blackwomans
        DoeJohn kirjoitti:

yöunet mene .. paitsi viime yönä, kun mun pikkuäijä kipeenä ollessaan pyöri ja hyöri sängyssä .. :(

*Haukottelee*

Noilla vehkeillä vois vesihiihto onnata vähän paremmin joo .. ;D

Surullista lasten sairaus,jotenkin se on niin kurjaa katsella kun pienet sairastaa:(

Toivotaan,että hän tulee kuntoon pian:))

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

Surullista lasten sairaus,jotenkin se on niin kurjaa katsella kun pienet sairastaa:(

.. kuolemaa ole tekemässä .. oli omasta mielestään siinä kunnossa, ett olis voinut lähteä kouluun, mutta eipä annettu lähteä opintielle tänään .. ;D

Mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa .. on pian taas liki kiipeilemässä pitkin seiniä .. ;D

• blackwomans
        DoeJohn kirjoitti:

.. kuolemaa ole tekemässä .. oli omasta mielestään siinä kunnossa, ett olis voinut lähteä kouluun, mutta eipä annettu lähteä opintielle tänään .. ;D

Mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa .. on pian taas liki kiipeilemässä pitkin seiniä .. ;D

No mä pidän lapsista todella paljon,siks kait kirjoitin tuolla tavalla:)

Oma on jo 17v,eikä sitä enää tässä iässä muksuja tehdä,joten sympatiat hänelle:)

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

No mä pidän lapsista todella paljon,siks kait kirjoitin tuolla tavalla:)

Oma on jo 17v,eikä sitä enää tässä iässä muksuja tehdä,joten sympatiat hänelle:)

ja kumartaa .. itse kanssa pidän lapsista, mutten liikaa kuitenkaan ;D Vain oma kullanmuru, pikku apina, menee kaikkien edelle omassa ajatusmaailmassani, mutta se on aika tavallista kaikilla vanhemmilla .. ;D

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

.. äijäni purkamaan juoksemalla pitkin seiniä elikkäs pääsee huomenna taas kouluun .. ;D On tuolla TV2 lastenohjelmilla kummallinen vaikutus .. ukko ollut paikoillaan jo 20min .. :-o

• blackwomans
        DoeJohn kirjoitti:

.. äijäni purkamaan juoksemalla pitkin seiniä elikkäs pääsee huomenna taas kouluun .. ;D On tuolla TV2 lastenohjelmilla kummallinen vaikutus .. ukko ollut paikoillaan jo 20min .. :-o

yleesä noi lapset paranee hetkessä ,jos ei kyse mistään vakavammasta infektiosta tai muusta sairaudesta.

Hitsin hitsi pikkukakkonen en oo katsellut vuosiin;NYYH:)))

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

yleesä noi lapset paranee hetkessä ,jos ei kyse mistään vakavammasta infektiosta tai muusta sairaudesta.

Hitsin hitsi pikkukakkonen en oo katsellut vuosiin;NYYH:)))

.. näkyvissä joka arkipäivä ;D Parasta lastenohjelmaa mitä tulee töllöstä. Ei väkivaltaa eikä mitään kummallisuuksia muutenkaan.

KIITOS YLE!!! ;D

• nikinikki

kun ei löydy kivoja aiheita, mutta nyt olen päättänyt etten jumitu enää yhdelle palstalle, vaan kiertelen avartamassa maailmaani muillakin palstoilla. Tännekin lupaan kurkkia tästä lähin useammin. :)

• blackwomans

On hyvä kierrellä eri keskusteluissa.

mulle tää on tuttu paikka,mitä nyt joskus mp keskusteluissa käyn,mut siellä on samaa tyhjänpäiväistä jauhamista onko joku homppeli vai ei ole..Äts miten tylsää:)))

Kurkkaile vaan tännekkin:))

• nikinikki
        blackwomans kirjoitti:

On hyvä kierrellä eri keskusteluissa.

mulle tää on tuttu paikka,mitä nyt joskus mp keskusteluissa käyn,mut siellä on samaa tyhjänpäiväistä jauhamista onko joku homppeli vai ei ole..Äts miten tylsää:)))

Kurkkaile vaan tännekkin:))

sellaset huutelijat. :(
        Mut nyt mä meen taas, palataan. :))

• se tökkii joskus, milloin minnekin...=))))

Kyllähän tänne aina jotakin tulee rustattua, jotenka eiköhän se kiinnosta...=))))

Pidä luovaa taukoa... ja tulet energiaa täynnä ilahduttamaan meitä...=))))

• blackwomans

pitää luovaa taukoa,kun siltä tuntuu:)

Perskatti eilinen ilta oli kaiken huippu,kun ois ollu kerrankin aikaa olla täällä,niin helvatan eniro teki topin.No onneks tuli tv.stä hyvää ohjelmaa:))

(Mä mitään ilahduta,oon mikä oon:))))

• blackwomans kirjoitti:

pitää luovaa taukoa,kun siltä tuntuu:)

Perskatti eilinen ilta oli kaiken huippu,kun ois ollu kerrankin aikaa olla täällä,niin helvatan eniro teki topin.No onneks tuli tv.stä hyvää ohjelmaa:))

(Mä mitään ilahduta,oon mikä oon:))))

ilahduttaa palstaa tavallaan, toiset toisille ja toiset toisille...=))))

Jopa sinä, vaikka oot mikä oot...=))))

• Pöö-.......

Kiinnostus...jamakuni pois :)

Joskushan jotain pitää kirjoittaa...jos ne kivat aiheet ovat tallella :))

• blackwomans

Huomasin jotain:))

Mut kaikkea ajallaan,voihan sitä muutenkin kirjoitella kun siltä tuntuu.

Pidä itsestäsi huolta:)))

• Pöö-...
        blackwomans kirjoitti:

Huomasin jotain:))

Mut kaikkea ajallaan,voihan sitä muutenkin kirjoitella kun siltä tuntuu.

Pidä itsestäsi huolta:)))

huomasit :)

Sinä pidät aina huolta itsestäsi.
        Joten toivotan kaunista viikkoa, sinulle :)

• M-rk

Totta. Niiiiiin totta.

Mulla menee yksityiselämässä nyt aika huonosti. Kriisiä kriisin perään. Tuntuu että niihin tämän palstan turinointi ei auta yhtään. Liian kevyttä, liian tempoilevaa.... ja tarvitseeko täällä kenenkään olla sanojensa takana, tuntemattomina kun esiinnytään?

• Mysteriet

Näkyy valoa tunnelissa...
        Jaksamista Sinulle!

• M-rk
        Mysteriet kirjoitti:

Näkyy valoa tunnelissa...
        Jaksamista Sinulle!

Tulevaisuus on erittäin epävarma... ei synkkä mutta ei varsinaisesti valoisakaan, vaikka tahtoisin uskoa parempaan.

Ikävintä on että huolet tuppaavat muuttumaan fyysisiksi ongelmiksi ja vanhat vaivat jotenkin pyrkivät saamaan otteen stressin kautta. Ihminen kun on tällainen kokonaisuus!

• Mysteriet
        M-rk kirjoitti:

Tulevaisuus on erittäin epävarma... ei synkkä mutta ei varsinaisesti valoisakaan, vaikka tahtoisin uskoa parempaan.

Ikävintä on että huolet tuppaavat muuttumaan fyysisiksi ongelmiksi ja vanhat vaivat jotenkin pyrkivät saamaan otteen stressin kautta. Ihminen kun on tällainen kokonaisuus!

Hyvin merkillinen kokonaisuus...

Oletko muuten ajatellut, että mainitsemasi yhtälö (vanhat vaivat stressi) voisi toimia myös toisinkinpäin..?

Eteenpäinmennäkseen on kehityttyvä, mutta muutosvastarinta on merkki liian suuresta tilannenopeudesta - hellitä vähän...

• blackwomans

Eihän tietysti joka ketjuun tarvitse asiaa kirjoittaa.

Kuitenkin on aiheita jotka omalta osaltaan vaativat sitä asia pitoista kirjoittelua,ainakin minun mielestäni.

Olen todella pahoillani yksityiselämäsi takia,auttaisin jos osaisin.

Kuuntelemalla,keskustelemalla,kuitenkaan en halua tuputtaa mitään ratkaisuja ne sinun on tehtävä itse.

Haluan kuitenkin lähettää lämpöisiä ajatuksia sinulle,kestämään live elämäsi ns kriisit,ym.

• Mysteriet

Johtuen lähinnä Eniron tökkimisestä...
      Tottakai vaikuttavia tekijöitä riittää muitakin - live-tapahtumat ovat kuitenkin niitä, joiden mukaan tässä mennään ;D

• ...ngg

että paras terä tylsyyntyy, kun lähes 25 000 yht'
        aikaista käyttäjää sumputtaa palvelun.

Itse kärsin klassisesta valonnopeus vs. sorminäp-
        päryyssyndroomasta, kun ajatusta pitäisi tallentaa
        tällekin kirjoituskentälle ruudussa.

• Mysteriet
        ...ngg kirjoitti:

että paras terä tylsyyntyy, kun lähes 25 000 yht'
        aikaista käyttäjää sumputtaa palvelun.

Itse kärsin klassisesta valonnopeus vs. sorminäp-
        päryyssyndroomasta, kun ajatusta pitäisi tallentaa
        tällekin kirjoituskentälle ruudussa.

Tällä mitataan palvelun nopeutta/hitautta...

Tämä toimii näin;
        Kun olet kirjoittanut viestin ja klikannut "LÄHETÄ VIESTI"-laatikkoa, viestisi näkyy ruudulla:

Silmänräpäyksessä - tämä toiminto pelaa moitteettomasti varsinkin silloin, kun olet kirjoittanut tuplasti kirjoitusvirheitä (mitä keinoa muuten kannattaa kokeilla, kun hitautta ilmenee ;D)
        Hetikohta - tässä ehdit räpäyttää silmiä, henkäistä syvään ja nojata tuolissasi taaksepäin
        Aikaäkkiä - tässä ehdit jo aloittaa niskanvenytysohjelman
        Melkopian - tässä kerkiät jo ottamaan kissan poisnäppäinten päältä ja nopeasti oikolukea tuotoksesi
        Vähänkestää - tässä ehdit jääkaapille
        Kestääpäse - ...ja tekemään voikkarin
        Kylläpäsekestää - ...keittämään pannullisen kahvia ja käymään tupakalla
        Eitäätaastoimi - tässä nopeudessa suomen postilaitoskin toimii nopeammin ;D

• ...ngg
        Mysteriet kirjoitti:

Tämä toimii näin;
        Kun olet kirjoittanut viestin ja klikannut "LÄHETÄ VIESTI"-laatikkoa, viestisi näkyy ruudulla:

Silmänräpäyksessä - tämä toiminto pelaa moitteettomasti varsinkin silloin, kun olet kirjoittanut tuplasti kirjoitusvirheitä (mitä keinoa muuten kannattaa kokeilla, kun hitautta ilmenee ;D)
        Hetikohta - tässä ehdit räpäyttää silmiä, henkäistä syvään ja nojata tuolissasi taaksepäin
        Melkopian - tässä kerkiät jo ottamaan kissan poisnäppäinten päältä ja nopeasti oikolukea tuotoksesi

Silmänräpäys virheineen on suorassa suhteessa ti-
        lanteeseen, jossa on painanut lähetä nappia ja
        hetken mietittyäsi tunnet, että tuon olisi voinut
        sanoa toisin. Jää kaksi vaihtoehtoa:

Painat peruuta-nappia tai odotat pakkoilmoitusta
        "sivua ei voi näyttää",
        "palvelu on suljettu",
        "palvelu on tilapäisesti suljettu",
        "palvelu on ruuhkautunut, yritä myöhemmin uudelleen" tai
        "viestiä ei voitu lähettää"
        -em. syiden vuoksi tai
        "olet jo lähettänyt samanlaisen viestin"(vaikka et olisikaan lähettänyt!).

Kaikille em. on ollut yhteistä, että virheellinen
        tai sellaisenaan aiottu viesti ilmestyy usein kai-
        kesta huolimatta ketjuun n. joskus ja usein myös
        tahattomina toistoina luulossa, ettei se mennyt-
        kään läpi.

Tuplaavirhe-toiminto on siis tämän osion nimi,
        mikä lienee vieläkin hitaampi kuin eitaastoimi.

• wanita
        Mysteriet kirjoitti:

Tämä toimii näin;

kyllä olit mittarin laatinut, just noin se toimii

tuossa aikaisemmin piti kirjottaman aiheen aloittajalle, vaan kuinka ollakaan se meni jonnekin keskivaiheille jutustelua, eli juuri niin kuin mittarisi mukaan; toimii moitteettomasti virheen sattuessa :)

• Mysteriet
        ...ngg kirjoitti:

Silmänräpäys virheineen on suorassa suhteessa ti-
        lanteeseen, jossa on painanut lähetä nappia ja
        hetken mietittyäsi tunnet, että tuon olisi voinut
        sanoa toisin. Jää kaksi vaihtoehtoa:

Painat peruuta-nappia tai odotat pakkoilmoitusta
        "sivua ei voi näyttää",
        "palvelu on suljettu",
        "palvelu on tilapäisesti suljettu",
        "palvelu on ruuhkautunut, yritä myöhemmin uudelleen" tai
        "viestiä ei voitu lähettää"
        -em. syiden vuoksi tai
        "olet jo lähettänyt samanlaisen viestin"(vaikka et olisikaan lähettänyt!).

Kaikille em. on ollut yhteistä, että virheellinen
        tai sellaisenaan aiottu viesti ilmestyy usein kai-
        kesta huolimatta ketjuun n. joskus ja usein myös
        tahattomina toistoina luulossa, ettei se mennyt-
        kään läpi.

Tuplaavirhe-toiminto on siis tämän osion nimi,
        mikä lienee vieläkin hitaampi kuin eitaastoimi.

Loppupään kohtiin voisi palvelun tuottaja kehitellä jotain toimintaa...
        UUTISET JA SÄÄ
        PELISIVUT
        TAUKOJUMPPA
        MUSIIKKI (uusimmat hitit meiltä ja muualta)

Klikkaamalla näistä laatikoista, saat ajanvietettä postumatta kuitenkaan E:n sivuilta... kun palvelu taas vetää, tulisi vaihtoehtotoiminnan sivulle siitä viesti;
        KESKUSTELUPALSTA TOIMII

Eräs nopeuttava tekijä olisi seuraavanlainen...
        Kun palvelu alkaa hidastella ja tökkiä, hiipuu kenties vallan, voisi näyttöön tulevasta linkistä (SERVERIHUONEKUVAA) alkaa seuraamaan suoraa kuvayhteyttä putiikin serverihuonesta - näkisi, miten huoltomiehet repivät piirikortteja masiinasta ja vaihtavat niitä uusiin ja toimiviin (elokuvissa ne aina tekee niin) - parikymmentätuhatta seuraavaa silmäparia tekee ihmeitä työmoraalille ja -vauhdille sielläkin suunnalla...;D

• Mysteriet
        wanita kirjoitti:

kyllä olit mittarin laatinut, just noin se toimii

tuossa aikaisemmin piti kirjottaman aiheen aloittajalle, vaan kuinka ollakaan se meni jonnekin keskivaiheille jutustelua, eli juuri niin kuin mittarisi mukaan; toimii moitteettomasti virheen sattuessa :)

Mistä meidät tunnetaan?
        Olisi mukavaa ajatella, että lennokkaasta tekstistä, viiltävistä kommenteista ja humoristisesta katsantokannasta - kissanpaskat, virheistä meidät tunnetaan - niitä muistellaan vielä kuukausienkin jälkeen ;D

• blackwomans

joskus vaan tuntuu,ettei ole mitään annettavaa kenellekkään ;(

Kait minä olen kuitenkin ihminen joka omalta osaltaan haluaisi auttaa jollain tavalla ihmisiä keskustelemalla heidän kanssaan.

Välillä tietysti heitän viihteelle täälläkin ja kirjoittelen puuta heinää,niin kuin useammat meistä tekee.

Me ihmiset ollaan niin erilaisia kuka haluaa mitäkin:)

Nooh kyllä se siitä taas aurinko paistaa risukasaankin,jos ei nyt niin keväämmällä ainakin:))

• ...ngg
        Mysteriet kirjoitti:

Loppupään kohtiin voisi palvelun tuottaja kehitellä jotain toimintaa...
        UUTISET JA SÄÄ
        PELISIVUT
        TAUKOJUMPPA
        MUSIIKKI (uusimmat hitit meiltä ja muualta)

Klikkaamalla näistä laatikoista, saat ajanvietettä postumatta kuitenkaan E:n sivuilta... kun palvelu taas vetää, tulisi vaihtoehtotoiminnan sivulle siitä viesti;
        KESKUSTELUPALSTA TOIMII

Eräs nopeuttava tekijä olisi seuraavanlainen...
        Kun palvelu alkaa hidastella ja tökkiä, hiipuu kenties vallan, voisi näyttöön tulevasta linkistä (SERVERIHUONEKUVAA) alkaa seuraamaan suoraa kuvayhteyttä putiikin serverihuonesta - näkisi, miten huoltomiehet repivät piirikortteja masiinasta ja vaihtavat niitä uusiin ja toimiviin (elokuvissa ne aina tekee niin) - parikymmentätuhatta seuraavaa silmäparia tekee ihmeitä työmoraalille ja -vauhdille sielläkin suunnalla...;D

kyllä, mutta kun Mission Impossiblessa pystytään
        lennossa muuttamaan still-kuvaa kameraan, niin
        miksei se kävisi toisinkin. Etukäteen nauhoitettua
        ahkeraa työntekoa (aloitettu jo vuonna 2002), joka
        toimii arkisin klo 18:00-02:00 (silloinhan useim-
        pia päivityksiä tehdään mm. pankkeihin).

Näin olemme siis teoriassa vaiheessa vuodessa 2003
        tammikuussa serverihuonekuvan suhteen.

Koska huone on yleensä ikkunaton tai verhot kiin-
        ni, emme saa vahingossakaan silmiimme esim. sään
        vaihtelua. Näin teoriassa (edelleen) voisimme pis-
        tää vaikkapa Niiskutätimme toimiston oven viereen
        räpsimään kuvia duunareista, heidän parrankasvus-
        taan tai lisääntyneestä painostaan.

Jos sieltä ei tule kuin vanha kapinen talonmies
        koko aikana, olemme tuhon omat viimeistään 2009.
        Teoriassa.

• .. sitä lähes apaattisena silmäilee jotain ketjua;
      miten noilla voikin olla noin hauskaa ;)
      En silti myönnä tosikko olevani.. kun aika
      sallii lueskelen, jotain kirjoitankin, joskus pidän muuten taukoa.. ;)
      Tuskin tuun koskaan tänne "hyvästelemään", kun
      on tää kliseekin "never say never" ;)

• blackwomans

Täällähän mä oon,kun oon tänne tullut.

Vaan välillä vaan tökkii kirjoittelu.

No hyppää reilusti ruotuun mukaan ja pidä lystiä,et sä mikään tosikko ole:)

hyvä sopu sijaa antaa:))

• blackwomans kirjoitti:

Täällähän mä oon,kun oon tänne tullut.

Vaan välillä vaan tökkii kirjoittelu.

No hyppää reilusti ruotuun mukaan ja pidä lystiä,et sä mikään tosikko ole:)

hyvä sopu sijaa antaa:))

..tarkoittanutkaan, et ois sen kuvan saanut, että
        oot lähdössä :)
        Niin, kuka sitä lopulta tosikko, huumorintajut
        voi joskus olla erilaisia. Ja oma fiilis.
        Joskus joku juttu 'nappaa', joskus ei..

• blackwomans
        Sanin kirjoitti:

..tarkoittanutkaan, et ois sen kuvan saanut, että
        oot lähdössä :)
        Niin, kuka sitä lopulta tosikko, huumorintajut
        voi joskus olla erilaisia. Ja oma fiilis.
        Joskus joku juttu 'nappaa', joskus ei..

Huumorin tajua on niin monenlaista ja todella toiset jutut nappaa mukaansa toiset ei koskaan.

Mut mä kyllä kirjoitan joskus vakavampiinkin aiheisiin,ne vaan tempaa mukaansa.Syytä siihen en osaa sanoa.

Mut kyllä mä oon monet naurut nauranu täällä,näiden eri keskustelijoiden kanssa,se omalla tavalla piristää jos oma fiilis on kadoksissa.

• jane.london

taistelukaveri pitkälle mee..
      Hampaankolossa muutama lihanjärkäle:)

• blackwomans

mä voin ojentaa sulle hammastikkuja,kaivele niillä läsät pois hampaankoloistasi:))

Nyt kyllä alko pelottaa,saanks mä satikutia oonks mä ollu tuhma?

ÄITIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII:)))

• jane.london
        blackwomans kirjoitti:

mä voin ojentaa sulle hammastikkuja,kaivele niillä läsät pois hampaankoloistasi:))

Nyt kyllä alko pelottaa,saanks mä satikutia oonks mä ollu tuhma?

ÄITIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII:)))

enpäs keittänyt,etkä sinäkään ole tuhma ollut,eli hammastikulla silmään,joka vanhoja muistelee..;D

• blackwomans
        jane.london kirjoitti:

enpäs keittänyt,etkä sinäkään ole tuhma ollut,eli hammastikulla silmään,joka vanhoja muistelee..;D

ihan selvää keskustelukiusaamista,jos hammastikulla meinaat alkaa tökkimään jotain täällä:)

Kalavelat maksetaan kalavelkoina,siinä sulle lahnan lappu:))

(Varttuu innoissaan mikä arvokala kopsahtaa käteen:)))

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

ihan selvää keskustelukiusaamista,jos hammastikulla meinaat alkaa tökkimään jotain täällä:)

lääkäriä tai assistanttia hoitsujen kera? ;D

• blackwomans
        DoeJohn kirjoitti:

lääkäriä tai assistanttia hoitsujen kera? ;D

Rauhotellaan ensin puhumalla,jos ei tehoa,niin otetaan 100ml ruisku käyttöön johon vetästään oksaskaa ruisku täyteen .Kyllä sillä isompikin ihminen talttuu ja on vähän rauhallisempi:))

Ei mitiä hätiä:))

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

Rauhotellaan ensin puhumalla,jos ei tehoa,niin otetaan 100ml ruisku käyttöön johon vetästään oksaskaa ruisku täyteen .Kyllä sillä isompikin ihminen talttuu ja on vähän rauhallisempi:))

Ei mitiä hätiä:))

*Hieroo nyt sileää leukaansa ja pohtii* ;D

• blackwomans
        DoeJohn kirjoitti:

*Hieroo nyt sileää leukaansa ja pohtii* ;D

Eli kovaa särkylääkettä,joka lukeutuu huumeisiin.

Käytetään kivun lievitykseen ja annos yleensä on 0.1-1.0 ml per kerta,tai vähän enenmmän tai vähän vähemmän.

Eli hänellä on taju kankaalla ,ellei kalsa kolkuttele jo:))

Eli veto wex:))

(et sit kerro muille)

• DoeJohn
        blackwomans kirjoitti:

Eli kovaa särkylääkettä,joka lukeutuu huumeisiin.

Käytetään kivun lievitykseen ja annos yleensä on 0.1-1.0 ml per kerta,tai vähän enenmmän tai vähän vähemmän.

Eli hänellä on taju kankaalla ,ellei kalsa kolkuttele jo:))

Eli veto wex:))

(et sit kerro muille)

mut kiitti .. mullon tossa yhdessä ruiskussa nyt 0,75ml sitä kaikenvaralta .. Jos tuolla nyt kukaan niin kipeeks tulee .. ;D

• jane.london
        blackwomans kirjoitti:

vihjata kuka mä olen:/

• jane.london
        jane.london kirjoitti:

valloilleen,eikä hätää mitään;)

• blackwomans
        jane.london kirjoitti:

kuka oot:)

nyt vaan tää tökkii niin helvatisti tää 24.et mä menen pois:))

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8616
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      2951
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      14
      1321
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1018
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      66
      974
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      936
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      923
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      913
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      862
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      844
    Aihe