Oon ny päässy yli tuosta ex-ihastuksesta täysin ja sit ihan täs sivusilmäl kattelin Kirjekaverit palstaa,siel oli joku turkulainen tyttö joka etti mesekaveria,lisäsin hänet,sit juttelimme lauantai-iltana tosi rattoisasti ja hän lupasi sitte tulla sunnuntaina takaisin,asuin taas pahan tapani mukaan koneella melkein koko päivän mut ko. tyttöä ei vain näkyny,pelkään et löi heti poikki ja esti mut
Kysynki ny et jos joku tietää tietokoneista ja mesestä nii et jos se ny esti mut ni miten se ilmenee mulle? Oon vähä pihal näis jutuis :/
Joo,kysymys
17
1576
Vastaukset
- sdasdas
joko teet uuden mesetunnuksen lisäät sen sinne ja katot onko siel online ja oikeassa ofline tai sitte jos sitä tyyppiä ei muutenvaan näy pitkään aikaan tai nimi ei vaihdu jos se vaihtaa nimeään usein
- JJK90
............lisätty vaik se ei olis viel hyväksyny pyyntöä?
Sillai mä nimittä oo tehnyki et oon menny toisel osotteel ja lisänny sen
työkalut ->
asetukset ->
yksityisyys ->
ja siel on nappi jota klikkaamalla näkee ketkä on lisänny sut tietoihinsa (eli oletko hyväksytty/estetty) mulla siinä lukee tarkastele...
toivottavsti oli apua...
tuskin se sua on estäny, sillä on vaa luultavasti tullu muuta menoa :)- JJK90
.........ku se nii lupasi olla meses,mut toivottavasti asia on nii ku sä sanot :)
Jatkoja - JJK90
Mul ei oo tuommoista vaik aika uusi versio onkin,mistä saa päivitettyä tuon messengerin ja olettaen et kaikki lisätyt säilyy siel?
JJK90 kirjoitti:
Mul ei oo tuommoista vaik aika uusi versio onkin,mistä saa päivitettyä tuon messengerin ja olettaen et kaikki lisätyt säilyy siel?
http://www.msn.fi/ tuolta vissii pitäis pystyy... :)
- JJK90
dreamland kirjoitti:
http://www.msn.fi/ tuolta vissii pitäis pystyy... :)
Mä en näe eikä kukaan kaverikaan näe ko. yksityisyys välilehdestä mitää et onko joku estäny mut,siin on vaa torjuttujen eli itse estämieni luettelo :(
JJK90 kirjoitti:
Mä en näe eikä kukaan kaverikaan näe ko. yksityisyys välilehdestä mitää et onko joku estäny mut,siin on vaa torjuttujen eli itse estämieni luettelo :(
harmi... :( mulla se nappi on siinä estettyjen listan alla, mutta... no toiv. joku muu osaa sitte neuvoo paremmin... :S
ja mä oon ihan varma ettei se oo estäny sua, varsinkaan jos juttelitte pidempäänki :)dreamland kirjoitti:
harmi... :( mulla se nappi on siinä estettyjen listan alla, mutta... no toiv. joku muu osaa sitte neuvoo paremmin... :S
ja mä oon ihan varma ettei se oo estäny sua, varsinkaan jos juttelitte pidempäänki :)voithan sä kokeilla että pystytkö poistamaan sen sieltä listalta (yksityisyys-välilehdeltä) koska se ei mulla ainakaan onnistu jos ei oo estetty (oon senki ehtiny joskus selvittää...) :D
- vanhapoika85
Miksi kukaan ei koskaan voi sanoa suoraan, ettei enää halua kirjoitella/meseillä toisen kanssa?
Josko sille tytölle on käynnyt jotain?- JJK90
..............ei :/
Ei se ny mu karmeet pärstääni voinu pelästyy ku sanoi jo katsoneensa mun kuvia ja silti puhuttii ja kauan - jooo..
jotkut vaan lopettaa yhtäkkiä ilman syytä se kirjoittelemisen.
systerillä oli joku mese/kirjekaveri kuollu, mut se sai tietää siitä vasta paljon myöhemmin ku se löysi tuolt irc-galleriasta sellasen muistoyhteison, jos oli sen tyypin koko nimi.
mulla ite kävi joskus niin, et kone meni rikki ja sit se vietiin korjuuseen..sinä aikana sit pääti mennä kirjastoon nettiin kirjottaan sähköposteja, mut kappas, olin unohtanu salasanani. sinne jäi kaikki hyvä kirjekaverit ja mielessä pyöri toki, et ny ne luulee et en vaan halua enää jutella heidän kanssaan. tämmösii käy.
- vanhapoika85
Niin kuin arvon neiti dreamland jo totesi, että ei hän todennäköisesti ole sinua estänyt, vaan joillekkin tietokone tuttavuudet eivät ole niin vakavia, että se antaisi aihetta istua koneen ääressä sekunnilleen oikeaan aikaan.
Hänelle on saattanut tulla muuta tekemistä, tai menoa.
JJK älä ota tällaisia liian vakavasti, vaan odota päivä tai pari ennen kuin menetät toivosi.- JJK90
..........estäny,se on kirjautuneena just :)
- Pilvipuhuri
Älä ota liian vakavasti nettityttöjä. Ei kannata alkaa hulluna kuolaamaan nettityypin perään. Yks päivä juttelua = teillä on jotain? ei mene noin.
- JJK90
Sori ny kiroilu mut otinko mä sen noin,ny vaan kävi nii hyvä flaksi et se on niinki lähelt ku Turust ja vielä tosi kiinnostavakin,en mä siihen varmaa viel ihastunu oo mut kiinnostaa ko. tyttö
Katsotaan mitä tulee,ehkä hän ei oo mun tyyppiä,ajallaan näkee :)
Mä en kyllä menislisäämää yhtää turkulaista enää, mutta lisääppä huvikses joku toinen turkulainen ni näät että miks näin.. Todella rasittavaa..
(nii ja jos joku turkulainen kiltti tyttö lukee ni mieti ekana ootko todella kiltti vai luuletko vain, no joka tapauksessa jos todella olet kiltti niin anteeksi :( tämä ei koske sinua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854