Pikkukallen sisko Liisa oli mummonsa kanssa saunassa. Kun he olivat riisuneet ja menneet lauteille, kysyi Liisa mummolta ja osoitti mummon kaarvaista tussua, Mikä tuo on kun minulla ei sellaista ole? Se on kissa, ja kyllä sinullekkin sellainen kasvaa kun tulet isoksi. Liisa kävi uteliaaksi ja katsoi aivan läheltä,jolloin mummokin nosti jalkaansa. Liisa siitä kysymään, Miksi kissa noin irvitelee? Jolloin mummo vastasi, Kyllä se sinunkin kissasi sitten samoin irvistelee kun on hotkaissut yhtä paljon hiiriä kitaansa.
Saunareissu
he heh!
2
3133
Vastaukset
- arska
Kalle oli Äidin ja Isoäidin kanssa saunassa,Kalle oli alhaalla kun lauteilla oli niin kuumaa,samalla jäi aikaa tehdä mielenkiintoisia havaintoja,jotka piti heti selvittää.näin.Äiti ,mikä sulla on jalkojesi välissä,äiti hämmentyneenä keksi sano että hamsteri.Kallea tämä ei vielä tyydyttänyt vaan kysyi isoäidiltä että mikä sinulla siellä sitten on.Isoäiti sanoi nyös että ,hamsteri kans.Piene hiljaisuuden jälkeen Kalle vielä kysyi että onkos se kuallu kun siltä roikkuu kielikin.
Öhöm! Liisa ei ole Kallen sisko, vaan puoliso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512