MJ:n paras musiikkivideo?

Kertokaahan =)

Ois kiva kuulla mitkä musiikkiveideot on teijän lemppareita.

37

1720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MJfan

      ...paras ja hienoin video (lyhytelokuva) ikinä on ehdottomasti BAD!!!!!!!! niin mieletön! uskomaton!!

      • dvx

        Martin Scorsesen ohjaamaa pidempää mustavalkoista versiota? Se olisi parempi mielestäni ellei MJ olisi niin kehno näyttelijä ;)

        Mielestäni ehdottomasti paras musiikkivideo on Thriller.
        Hyvänä kakkosena tulee Smooth Criminal, joka on uskomattoman energinen ja hyvin koreografioitu.


      • MJfan
        dvx kirjoitti:

        Martin Scorsesen ohjaamaa pidempää mustavalkoista versiota? Se olisi parempi mielestäni ellei MJ olisi niin kehno näyttelijä ;)

        Mielestäni ehdottomasti paras musiikkivideo on Thriller.
        Hyvänä kakkosena tulee Smooth Criminal, joka on uskomattoman energinen ja hyvin koreografioitu.

        juu tarkoitan just sitä! Michael on ihana siinä!:) se on niin huippu! Mä tykkään kans Smooth Criminalista!:)


    • zeromjj-d

      ...on Smooth Criminal ja Remember the Time!!!

      • perusteluja olis

        kanssa kiva kuulla. eikä vaan että "se video on niin ihq"

        Omasta mielestäni paras on Black or white, siinä on vaan jotenkin jännä tunnelma, ja monet niistä efekteistä kuten loppupuolen morfaus oli siihen aikaan ihan jännä efekti. Pidemmän version lopun crotch grabbingit olivat skandaaleja aikanaan.
        Videossa ei myöskään ole varsinaista jatkuvaa juonta vaan on enemmänkin montaasityylinen ja nopeatempoinen.

        Toinen ehdoton suosikki on leave me alone.
        Video on hyvin samantapainen kuin black or white, siinä mielessä että varsinaista jatkuvaa juonta ei ole, vaan kerronta on montaasitapaista.
        Videon stop motionin ja animaation käyttö on myös melko rohkeaa.
        Kaikki elephant man's bones jutut ja muut outoudet ihan hauskoja juttuja, videosta aistii itseironiaa. Ja sanomakin on hyvä.


      • Smelly
        perusteluja olis kirjoitti:

        kanssa kiva kuulla. eikä vaan että "se video on niin ihq"

        Omasta mielestäni paras on Black or white, siinä on vaan jotenkin jännä tunnelma, ja monet niistä efekteistä kuten loppupuolen morfaus oli siihen aikaan ihan jännä efekti. Pidemmän version lopun crotch grabbingit olivat skandaaleja aikanaan.
        Videossa ei myöskään ole varsinaista jatkuvaa juonta vaan on enemmänkin montaasityylinen ja nopeatempoinen.

        Toinen ehdoton suosikki on leave me alone.
        Video on hyvin samantapainen kuin black or white, siinä mielessä että varsinaista jatkuvaa juonta ei ole, vaan kerronta on montaasitapaista.
        Videon stop motionin ja animaation käyttö on myös melko rohkeaa.
        Kaikki elephant man's bones jutut ja muut outoudet ihan hauskoja juttuja, videosta aistii itseironiaa. Ja sanomakin on hyvä.

        Yks mun suosikeista on ehdottomasti Give In To Me.

        Ja miks kaikkeen pitäis kirjottaa joku ihmeen stoori perusteluja. Jos perusteluna haluaa antaa, että se on niin ihq, ni silloin se on siinä. :) Ei mua ainakaan välttämättä aina kiinnosta lukea monen lauseen lärpätyksiä yhestä videosta.


      • zeromjj-d
        perusteluja olis kirjoitti:

        kanssa kiva kuulla. eikä vaan että "se video on niin ihq"

        Omasta mielestäni paras on Black or white, siinä on vaan jotenkin jännä tunnelma, ja monet niistä efekteistä kuten loppupuolen morfaus oli siihen aikaan ihan jännä efekti. Pidemmän version lopun crotch grabbingit olivat skandaaleja aikanaan.
        Videossa ei myöskään ole varsinaista jatkuvaa juonta vaan on enemmänkin montaasityylinen ja nopeatempoinen.

        Toinen ehdoton suosikki on leave me alone.
        Video on hyvin samantapainen kuin black or white, siinä mielessä että varsinaista jatkuvaa juonta ei ole, vaan kerronta on montaasitapaista.
        Videon stop motionin ja animaation käyttö on myös melko rohkeaa.
        Kaikki elephant man's bones jutut ja muut outoudet ihan hauskoja juttuja, videosta aistii itseironiaa. Ja sanomakin on hyvä.

        Smooth Criminalissa on aivan mahtava jotenkin se koko juttu.. Tai siis Michael kävelee siinä paikasta toiseen ja ihmiset pyörii sen ympärillä ja sitten lopussa kaikki yhtyy mukaan tanssiin.. :)
        Remember the Timessa taas se on niin ihanan egyptiläinen juttu..


    • on Smooth Criminal. Sen salakapakka tyylinen ilmapiiri ja "hämyinen" tunnelma sekä tansijoiden yhteistyö on upeaa katsottavaa.

      • unbreakable mj-fan

        mä en löydä mj:n musavideoista ehdotonta suosikkia,koska kaikki ne musavideot on tosi,tosi taitavasti tehty.mut jos yks pitäs valita,niin se olis stranger in moscow,koska se on niin......mikemainen


    • Ainakin Scream, siinä Mike ja Janet pelaavat tosi hyvin yhteen. Biisistä voi olla ehkä montaa mieltä mutta videolla on toimiva koreografia ja yksinkertaisen tyylikkäät lavasteet. Niin, ja Michael on stailattu androgyyniksi supersöpöläiseksi jonka haluaisi vain saada suljettua lasipulloon ja tuijotella lumoutuneena päivät pitkät. Toinen suosikki on Dirty Diana, kick ass-biisi höystettynä pikkutuhmalla videolla, wauwau!!!

      • maila.mielonen

        on aivan paras!! Videoita Michaelilla on parempiakin, mut se biisi on mun yx suosikeista.


    • maila.mielonen

      Mun mielestä parhaita ovat Thriller, remember the time, jam ja in the closet.

      • Ninnuliini

        Thriller. paras kohta siinä mun mielestä on se ku ne kävelee sieltä teatterilta. Se on jotenki niin söpö et sitä on ihana kattoo ja tietysti se on myös kokonaisuudessa hieno.
        Sit sit öö.... Liberian girl on tosi kivasti tehty. Ja sit niit on muitakin aivan loistavia mut nää nyt tuli mieleen...


      • ...
        Ninnuliini kirjoitti:

        Thriller. paras kohta siinä mun mielestä on se ku ne kävelee sieltä teatterilta. Se on jotenki niin söpö et sitä on ihana kattoo ja tietysti se on myös kokonaisuudessa hieno.
        Sit sit öö.... Liberian girl on tosi kivasti tehty. Ja sit niit on muitakin aivan loistavia mut nää nyt tuli mieleen...

        Mulla on kolme lempparia...
        Thriller; Musta John Landis on ohjannu sen tosi hyvin. Pidän tarinasta jonka Thriller kertoo, Thriller on erittäin hyvä kappale ja tanssi on MAHTAVA! Mahtava mahtava mahtava video.
        Black Or White; Se on vaan niin jännä. Videon idea on hyvä. Video vain paranee loppua kohten..
        In The Closet; Michaelilla ja Naomilla on tässä videossa salaperäinen kemia. Tykkään siitä kun ne tanssii ja koskettelee toisiaan.. Lisäksi Michael on todella hyvän näköinen tässä videossa, lyhyt hihainen paita, niin että käsivarret näkyy :P

        MJ:n kaikki musiikkivideot ovat tooodella hyviä. Nämä vain mielestäni menevät ylitse muiden :)


      • Ninnuliini
        ... kirjoitti:

        Mulla on kolme lempparia...
        Thriller; Musta John Landis on ohjannu sen tosi hyvin. Pidän tarinasta jonka Thriller kertoo, Thriller on erittäin hyvä kappale ja tanssi on MAHTAVA! Mahtava mahtava mahtava video.
        Black Or White; Se on vaan niin jännä. Videon idea on hyvä. Video vain paranee loppua kohten..
        In The Closet; Michaelilla ja Naomilla on tässä videossa salaperäinen kemia. Tykkään siitä kun ne tanssii ja koskettelee toisiaan.. Lisäksi Michael on todella hyvän näköinen tässä videossa, lyhyt hihainen paita, niin että käsivarret näkyy :P

        MJ:n kaikki musiikkivideot ovat tooodella hyviä. Nämä vain mielestäni menevät ylitse muiden :)

        Earth song ja The way you make me feel. Tossa TWYMMF:ssä se on niin ihana kattella ku Michael "flirttailee"(en keksi muutakaan sanaa tohon) sille tytölle. Se on ihan paras tyyli alkaa vaan tanssia ja laulaa ja tyttö (ainakin mää) rakastuu taatusti. :D tai no tykästyy... mut mää rakastuisin... juu....


      • maila.mielonen
        ... kirjoitti:

        Mulla on kolme lempparia...
        Thriller; Musta John Landis on ohjannu sen tosi hyvin. Pidän tarinasta jonka Thriller kertoo, Thriller on erittäin hyvä kappale ja tanssi on MAHTAVA! Mahtava mahtava mahtava video.
        Black Or White; Se on vaan niin jännä. Videon idea on hyvä. Video vain paranee loppua kohten..
        In The Closet; Michaelilla ja Naomilla on tässä videossa salaperäinen kemia. Tykkään siitä kun ne tanssii ja koskettelee toisiaan.. Lisäksi Michael on todella hyvän näköinen tässä videossa, lyhyt hihainen paita, niin että käsivarret näkyy :P

        MJ:n kaikki musiikkivideot ovat tooodella hyviä. Nämä vain mielestäni menevät ylitse muiden :)

        In the closet biisi on älyttömän hyvä ja kertosäe tarttuva! Michael kyllä näyttää ihan älyttömän hyvältä siinä videossa!


      • maila.mielonen kirjoitti:

        In the closet biisi on älyttömän hyvä ja kertosäe tarttuva! Michael kyllä näyttää ihan älyttömän hyvältä siinä videossa!

        Heh, mun mielestä se video on aika järkyttävä... Se valkoinen, v-kaulanaukkoinen wifebeater paita ei sovi Mikelle alkuunsakaan. Niin, ja se limanen kampaus! Yäääk!!! Se tekee Maikin ihan sleazyn näköseks. Biisi on kyllä uskomattoman hyvä, täytyy vaan aina pinnistellä ettei tulis kauhukuvia mieleen siitä videosta... Mutta makunsa kullakin :)


      • Ninnuliini
        Damita-Jo kirjoitti:

        Heh, mun mielestä se video on aika järkyttävä... Se valkoinen, v-kaulanaukkoinen wifebeater paita ei sovi Mikelle alkuunsakaan. Niin, ja se limanen kampaus! Yäääk!!! Se tekee Maikin ihan sleazyn näköseks. Biisi on kyllä uskomattoman hyvä, täytyy vaan aina pinnistellä ettei tulis kauhukuvia mieleen siitä videosta... Mutta makunsa kullakin :)

        Ei se paita nyt noin paha oo... Se ihmeen komppi ois saanu jäähä pois siitä kappaleesta... Mut Naomi on siinä tosi nättinä. En oikeestaan oo ennen nähny sitä niin kauniina. Lähinnä oon kuvitellu hänet semmoseks ihme malliks joka kävelee suu mutrussa pelottavan näkösenä hurjat vaatteet päällä. 8|


      • maila.mielonen
        Ninnuliini kirjoitti:

        Ei se paita nyt noin paha oo... Se ihmeen komppi ois saanu jäähä pois siitä kappaleesta... Mut Naomi on siinä tosi nättinä. En oikeestaan oo ennen nähny sitä niin kauniina. Lähinnä oon kuvitellu hänet semmoseks ihme malliks joka kävelee suu mutrussa pelottavan näkösenä hurjat vaatteet päällä. 8|

        Naomistahan oli kesällä monta kertaa aika ikävää juttua ainakin seiskassa! Mm. että Naomi on kohdellut huonosti hänen taloudenhoitajaansa! Niissä kuvissa Naomilla on suu mutrulla ja ilme ihan ku ois räjähtämäisillään! Sorry nyt vaan kaikille Naomi-faneille. En tosin väitä että uskoisin niihin juttuihin, mut kuvat vaan näytti siltä....


      • Ninnuliini
        maila.mielonen kirjoitti:

        Naomistahan oli kesällä monta kertaa aika ikävää juttua ainakin seiskassa! Mm. että Naomi on kohdellut huonosti hänen taloudenhoitajaansa! Niissä kuvissa Naomilla on suu mutrulla ja ilme ihan ku ois räjähtämäisillään! Sorry nyt vaan kaikille Naomi-faneille. En tosin väitä että uskoisin niihin juttuihin, mut kuvat vaan näytti siltä....

        En kyl melkein koskaan lue seiskaa... Mää vaan käsitän kaikki mallit samanlaisina tylyn näkösinä mutrusuina. :D


      • MJ number one <3
        Ninnuliini kirjoitti:

        En kyl melkein koskaan lue seiskaa... Mää vaan käsitän kaikki mallit samanlaisina tylyn näkösinä mutrusuina. :D

        "En kyl melkein koskaan lue seiskaa... Mää vaan käsitän kaikki mallit samanlaisina tylyn näkösinä mutrusuina. :D "

        Sitä ne kaikki eivät todellakaan ole! :D Oletkos esimerkiksi seurannut Huippu Malli Haussa - tv ohjelmaa? Tyra Banksilla on aina hymy suulla ja hän on niin energinen, pirteä ja iloinen aina :) Pidän itse Tyra Banksista ja Naomi Campbellista.. Rakastan mustia malleja! He ovat niin kauniita :D Tyra Banksin voit tsekata MJ:n Black Or White videolta.

        Mun lempi musiikkivideot ovat Smooth Criminal ja Give in to me!


      • maila.mielonen
        MJ number one <3 kirjoitti:

        "En kyl melkein koskaan lue seiskaa... Mää vaan käsitän kaikki mallit samanlaisina tylyn näkösinä mutrusuina. :D "

        Sitä ne kaikki eivät todellakaan ole! :D Oletkos esimerkiksi seurannut Huippu Malli Haussa - tv ohjelmaa? Tyra Banksilla on aina hymy suulla ja hän on niin energinen, pirteä ja iloinen aina :) Pidän itse Tyra Banksista ja Naomi Campbellista.. Rakastan mustia malleja! He ovat niin kauniita :D Tyra Banksin voit tsekata MJ:n Black Or White videolta.

        Mun lempi musiikkivideot ovat Smooth Criminal ja Give in to me!

        Tummaihoiset mallit ovat minunkin mielestäni kauneimpia ja heillä on myös parhaat äänen lahjat. Esim. Whitney Houston, Beyoncé, Janet Jackson ja tietenkin Michael Jackson. Whitney on muuten mun lemppari naislaulaja. Onhan tietysti hyviä vaaleita naislaulajia esim. Tarja Turunen ja Within Tempationin ja Evanescen laulajat! Mut ei he yllä Whitney Houstonin tasolle...KUKAAN EI YLLÄ!!


      • MJ number one <3 kirjoitti:

        "En kyl melkein koskaan lue seiskaa... Mää vaan käsitän kaikki mallit samanlaisina tylyn näkösinä mutrusuina. :D "

        Sitä ne kaikki eivät todellakaan ole! :D Oletkos esimerkiksi seurannut Huippu Malli Haussa - tv ohjelmaa? Tyra Banksilla on aina hymy suulla ja hän on niin energinen, pirteä ja iloinen aina :) Pidän itse Tyra Banksista ja Naomi Campbellista.. Rakastan mustia malleja! He ovat niin kauniita :D Tyra Banksin voit tsekata MJ:n Black Or White videolta.

        Mun lempi musiikkivideot ovat Smooth Criminal ja Give in to me!

        ...Naomi kyllä hurjan kaunis, mutta neidolla tuntuu vaan olevan vähän anger management ongelmia, kun tulee aina välillä omia assareita piestyä lähes henkihieveriin...Oletko muuten bongannut Tyran Bel Airin Prinssistä ja George Michaelin videolta...mikäs biisi se nyt olikaan? Taisi olla Fastlove.


      • MJ number one <3
        maila.mielonen kirjoitti:

        Tummaihoiset mallit ovat minunkin mielestäni kauneimpia ja heillä on myös parhaat äänen lahjat. Esim. Whitney Houston, Beyoncé, Janet Jackson ja tietenkin Michael Jackson. Whitney on muuten mun lemppari naislaulaja. Onhan tietysti hyviä vaaleita naislaulajia esim. Tarja Turunen ja Within Tempationin ja Evanescen laulajat! Mut ei he yllä Whitney Houstonin tasolle...KUKAAN EI YLLÄ!!

        "Esim. Whitney Houston, Beyoncé, Janet Jackson ja tietenkin Michael Jackson."

        Äläkä unohda Diana Rossia ;)

        Niin, se on kyllä totta että Naomilla on niitä raivo kohtauksia.. Onneksi typykkä pääsi kuitenkin raivon hallinta kurssille. Toivottavasti se auttaisi.


      • MJ number one <3
        Damita-Jo kirjoitti:

        ...Naomi kyllä hurjan kaunis, mutta neidolla tuntuu vaan olevan vähän anger management ongelmia, kun tulee aina välillä omia assareita piestyä lähes henkihieveriin...Oletko muuten bongannut Tyran Bel Airin Prinssistä ja George Michaelin videolta...mikäs biisi se nyt olikaan? Taisi olla Fastlove.

        "Oletko muuten bongannut Tyran Bel Airin Prinssistä ja George Michaelin videolta...mikäs biisi se nyt olikaan? Taisi olla Fastlove. "

        En vielä mutta täytyypä kattoa :)


      • maila.mielonen
        MJ number one <3 kirjoitti:

        "Esim. Whitney Houston, Beyoncé, Janet Jackson ja tietenkin Michael Jackson."

        Äläkä unohda Diana Rossia ;)

        Niin, se on kyllä totta että Naomilla on niitä raivo kohtauksia.. Onneksi typykkä pääsi kuitenkin raivon hallinta kurssille. Toivottavasti se auttaisi.

        Sitä taloudenhoitajaansa?


      • MJ number one <3
        maila.mielonen kirjoitti:

        Sitä taloudenhoitajaansa?

        Naomi todettiin syylliseksi. Ja eihän sitä ihan pahoinpitelyksi voi kutsua, hän heitti vai taloudenhoitajaansa kännykällä päähän :D


      • Sopusuhtainensopuli
        Ninnuliini kirjoitti:

        En kyl melkein koskaan lue seiskaa... Mää vaan käsitän kaikki mallit samanlaisina tylyn näkösinä mutrusuina. :D

        Voi lol. Oot nolo.


      • Ninnuliini
        MJ number one <3 kirjoitti:

        "En kyl melkein koskaan lue seiskaa... Mää vaan käsitän kaikki mallit samanlaisina tylyn näkösinä mutrusuina. :D "

        Sitä ne kaikki eivät todellakaan ole! :D Oletkos esimerkiksi seurannut Huippu Malli Haussa - tv ohjelmaa? Tyra Banksilla on aina hymy suulla ja hän on niin energinen, pirteä ja iloinen aina :) Pidän itse Tyra Banksista ja Naomi Campbellista.. Rakastan mustia malleja! He ovat niin kauniita :D Tyra Banksin voit tsekata MJ:n Black Or White videolta.

        Mun lempi musiikkivideot ovat Smooth Criminal ja Give in to me!

        No SIIS!!! Tarkotin sitä että jos aletaan puhua malleista niin MULLE tulee mieleen aina semmonen kuva ku ne mallit kävelee siellä korokkeella muotinäytöksissä ja lähes tulkoon AINA niillä on se sama epämiellyttävän näköinen tyly ilme kasvoilla ja se sama ällö kävelytyyli joka ei näytä millään tavalla luontevalta. Ja siis sillainhan se on siellä muotinäytöksissä. ja JOO tunnen Tyra Banksin ja se onki ihana ja nätti ja tosi kiva mutta sekin on malli ja en mää usko että se siellä muotinäytöksissä hymyilee ku menee siitä ohi. Huippumalli haussa-ohjelmassa hän on ihan loistava. Siinä ohjelmassakin kummiski ärsyttää se ku ne yrittää opettaa niitä kilpailijoita kävelemään oikealla tyylillä ja oon ihmetelly just sitä et minkä takia ne ei voi kävellä vaan omalla tyylillä ja olla ihan omanlaisia ihmisiä sen sijaan että kaikilla pitää olla se sama tylsä tyyli. Ja sit sen verran mitä oon kattonu sitä HH:ta niin muutaman kerran ne arvostelijat huomauttelee että ne ei sais hymyillä suu auki niin MINKÄ TAKIA??? Jos joku ihan luonnostaan hymyilee suu auki ja hampaat näyttää hyviltä niin mikä estää niissä kuvissa?

        Luulis että jos ne mallit siellä muotinäytöksissä ois vähän iloisemman näkösiä niin ihmisetkin tykkäis samaistua heihin ja alkaa osteleen semmosia vaatteita mieluisammin. Mutta niin siis In the closetissa ilahduin ku Naomi oli semmonen kivan näkönen... Mutta tää tais nyt vähän poiketa aiheesta. :D Ja hei mää sain pikkusiskon tänään!!!!!!!! xD


      • MJ number one <3
        Ninnuliini kirjoitti:

        No SIIS!!! Tarkotin sitä että jos aletaan puhua malleista niin MULLE tulee mieleen aina semmonen kuva ku ne mallit kävelee siellä korokkeella muotinäytöksissä ja lähes tulkoon AINA niillä on se sama epämiellyttävän näköinen tyly ilme kasvoilla ja se sama ällö kävelytyyli joka ei näytä millään tavalla luontevalta. Ja siis sillainhan se on siellä muotinäytöksissä. ja JOO tunnen Tyra Banksin ja se onki ihana ja nätti ja tosi kiva mutta sekin on malli ja en mää usko että se siellä muotinäytöksissä hymyilee ku menee siitä ohi. Huippumalli haussa-ohjelmassa hän on ihan loistava. Siinä ohjelmassakin kummiski ärsyttää se ku ne yrittää opettaa niitä kilpailijoita kävelemään oikealla tyylillä ja oon ihmetelly just sitä et minkä takia ne ei voi kävellä vaan omalla tyylillä ja olla ihan omanlaisia ihmisiä sen sijaan että kaikilla pitää olla se sama tylsä tyyli. Ja sit sen verran mitä oon kattonu sitä HH:ta niin muutaman kerran ne arvostelijat huomauttelee että ne ei sais hymyillä suu auki niin MINKÄ TAKIA??? Jos joku ihan luonnostaan hymyilee suu auki ja hampaat näyttää hyviltä niin mikä estää niissä kuvissa?

        Luulis että jos ne mallit siellä muotinäytöksissä ois vähän iloisemman näkösiä niin ihmisetkin tykkäis samaistua heihin ja alkaa osteleen semmosia vaatteita mieluisammin. Mutta niin siis In the closetissa ilahduin ku Naomi oli semmonen kivan näkönen... Mutta tää tais nyt vähän poiketa aiheesta. :D Ja hei mää sain pikkusiskon tänään!!!!!!!! xD

        Victoria's secret muotinäytöksessä oli kyl ihan eri meininki.., kaikilla oloi hauskaa ja hymy suulla jne :) Ne mallit nautti siitä näytöksestä! se ei ollu pelkästään anorektikoiden kävelemistä jollain korokkeella esittelemässä muotivaatteita, vaan muutakin.. ei se mallin työ oo pelkästään sitä ;)


      • maila.mielonen
        Sopusuhtainensopuli kirjoitti:

        Voi lol. Oot nolo.

        Teinit käyttää tommosta kieltä!! Tosi ällöttävän ja lapsellisen kuulosta!


      • maila.mielonen
        Ninnuliini kirjoitti:

        No SIIS!!! Tarkotin sitä että jos aletaan puhua malleista niin MULLE tulee mieleen aina semmonen kuva ku ne mallit kävelee siellä korokkeella muotinäytöksissä ja lähes tulkoon AINA niillä on se sama epämiellyttävän näköinen tyly ilme kasvoilla ja se sama ällö kävelytyyli joka ei näytä millään tavalla luontevalta. Ja siis sillainhan se on siellä muotinäytöksissä. ja JOO tunnen Tyra Banksin ja se onki ihana ja nätti ja tosi kiva mutta sekin on malli ja en mää usko että se siellä muotinäytöksissä hymyilee ku menee siitä ohi. Huippumalli haussa-ohjelmassa hän on ihan loistava. Siinä ohjelmassakin kummiski ärsyttää se ku ne yrittää opettaa niitä kilpailijoita kävelemään oikealla tyylillä ja oon ihmetelly just sitä et minkä takia ne ei voi kävellä vaan omalla tyylillä ja olla ihan omanlaisia ihmisiä sen sijaan että kaikilla pitää olla se sama tylsä tyyli. Ja sit sen verran mitä oon kattonu sitä HH:ta niin muutaman kerran ne arvostelijat huomauttelee että ne ei sais hymyillä suu auki niin MINKÄ TAKIA??? Jos joku ihan luonnostaan hymyilee suu auki ja hampaat näyttää hyviltä niin mikä estää niissä kuvissa?

        Luulis että jos ne mallit siellä muotinäytöksissä ois vähän iloisemman näkösiä niin ihmisetkin tykkäis samaistua heihin ja alkaa osteleen semmosia vaatteita mieluisammin. Mutta niin siis In the closetissa ilahduin ku Naomi oli semmonen kivan näkönen... Mutta tää tais nyt vähän poiketa aiheesta. :D Ja hei mää sain pikkusiskon tänään!!!!!!!! xD

        Pikkusiskon sait? Vau!


      • Ninnuliini
        maila.mielonen kirjoitti:

        Pikkusiskon sait? Vau!

        Kiitti Maila!


      • MJ number one <3
        maila.mielonen kirjoitti:

        Teinit käyttää tommosta kieltä!! Tosi ällöttävän ja lapsellisen kuulosta!

        TeiniX meiniX x)


    • Edo*

      Heti tulee mieleen Smooth Criminal! --> Mike on siinä niin hot--> Ne vaattetkin on niin..

    • Bella2411

      ..paras on Smooth Criminal koska se on niin hienotunnelmainen ja Michael näyttää todella hyvältä, tanssi on upea etc (:

    • michael-fani

      on ehdottomasti beat it!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      453
      2341
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2086
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1602
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1581
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1361
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1355
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      152
      1345
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1236
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1115
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe