Ärtynyt

suoli.......

Onko joku saanut apua ärtyneeseen suoleen homeopaattisesta hoidosta? Mitä se maksaa ja kuinka monta kertaa hoidossa pitää käydä? Tietty se on yksilöllistä mut esim. minimi määrä. Itse alan olla kovin väsynyt tämän vaivan kanssa ja haluisin siitä eroon. Tuntuu kyllä että suurin osa vaivasta on pääni sisällä, joten pystyykö homeopaatti "parantamaan" senkin. Kaipaan stressivapaata elämää...

18

11127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tina

      En tiedä homeopaattisista lääkkeistä mutta voisit kokeilla siihen Nonia.

      • entinen pallomaha

        Kokeilin Ärtyvä Suoli -vakiotilausta, homeopaatti.com -sivuilta ja täytyy myöntää, että tulokset ovat aika vaikuttavia. Olin hieman skeptinen aluksi, mutta parissa viikossa vatsan kiusallinen turvotus oli vähentynyt, nukuin paremmin ja muutenkin tuntui paremmalta. Olen nyt käyttänyt kohta 3 kk ja aion tilata vielä toisen ohjelman perään (6 kk olikin suositus).

        Ainakin siis itse olen hyötynyt ohjelmasta, joka sisälsi homeopaattisia valmisteita, Vicolon -maitohappobakteereja, Spirulinaa, Chlorellaa, B5-vitamiinia. Mukana seurasi myös hyvät ravinto-ohjeet, jotka helpottivat ohjelman noudattamista hyvin. Eli ei muuta kuin vain hyviä kokemuksia itselläni :)


      • Minulle auttoi myös!
        entinen pallomaha kirjoitti:

        Kokeilin Ärtyvä Suoli -vakiotilausta, homeopaatti.com -sivuilta ja täytyy myöntää, että tulokset ovat aika vaikuttavia. Olin hieman skeptinen aluksi, mutta parissa viikossa vatsan kiusallinen turvotus oli vähentynyt, nukuin paremmin ja muutenkin tuntui paremmalta. Olen nyt käyttänyt kohta 3 kk ja aion tilata vielä toisen ohjelman perään (6 kk olikin suositus).

        Ainakin siis itse olen hyötynyt ohjelmasta, joka sisälsi homeopaattisia valmisteita, Vicolon -maitohappobakteereja, Spirulinaa, Chlorellaa, B5-vitamiinia. Mukana seurasi myös hyvät ravinto-ohjeet, jotka helpottivat ohjelman noudattamista hyvin. Eli ei muuta kuin vain hyviä kokemuksia itselläni :)

        Onse aika ihmeellistä, että jo viikon käytön jälkeen alkaa oireet helpottumaan. Sain Ärtyvä Suoli -tilaukseni mukana myös esitteen FODMAP -ruokavaliosta. Soitin asiasta Arnican homeopaatille, joka sanoi "ettei sitä tarvitse kokonaisuudessaan noudattaa, mutta kuulemma toimii hyvänä perustana".

        Minulla ainakin nämä pillerit Vicolon maitohapot toimivat. Kokeilen tämän 3 kk noudattaa myös ruokaohjeita.

        Seija Raahesta


    • entinen pallomaha

      Hei!

      Minä sain apua ärtyneeseen paksusuoleeni homeopaatilta. Ensimmäisen tukiohjelman jälkeen en edes muistanut kaikkia oireitani, kun hän niistä minulta kyseli. Tosin tukiohjelmaani liitettiin myös probioottinen puoli yhdessä ruokavalion kanssa. Homeopaatti oli Tuija Kiviharju, joka ottanee vastaan maanlaajuisesti?

      • tarkemmin

        tuosta probioottisesta puolesta ja minkälaista ruokavaliota noudatit?
        Itse sain paljon apua homeopatiasta, mutta siihen ei liittynyt ruokavaliota.
        Pallomaha on melkein historiaa, mutta silti vielä oireita, esim. suoli ei toimi kunnolla, kuitua syön tabletteina pääosin, koska mm. leipä turvottaa..

        t. Hissu


      • Minulle Auttoi!
        tarkemmin kirjoitti:

        tuosta probioottisesta puolesta ja minkälaista ruokavaliota noudatit?
        Itse sain paljon apua homeopatiasta, mutta siihen ei liittynyt ruokavaliota.
        Pallomaha on melkein historiaa, mutta silti vielä oireita, esim. suoli ei toimi kunnolla, kuitua syön tabletteina pääosin, koska mm. leipä turvottaa..

        t. Hissu

        Siis tähän n. 10 vk:n tukiohjelmaan kuului Vicolon -niminen valmiste, jonka sain mukaani mainitsemaltani homeopaatilta. valmiste eroaa tavallisista maitohappobakteerivalmisteista, koska siinä on mm. Clorella ja Spirulina -levät mukana, sekä bakteerien määrä jopa 8 miljrd./kapseli. Minulle eivät ainakaan ne "tavalliset" ole näin hyvin auttaneet?

        Yksi Vicolon -kapseli aamuisin ennen ruokailua... ja tietysti ne homeopaattiset valmisteet 3 x /vrk.

        Itse ainakin huomasin eron jo alle viikossa, mutta kannattaa kysyä tarkemmat yksilölliset ohjeet homeopaatilta.

        Ruokavaliossa tietysti ne tavalliset vältettävät: valkojauhotuotteet, sokeri, kahvi, sianliha...ja käski juomaanpaljon vettä


        Toivottavasti tästä oli apua sinulle...


      • Parantunut999
        Minulle Auttoi! kirjoitti:

        Siis tähän n. 10 vk:n tukiohjelmaan kuului Vicolon -niminen valmiste, jonka sain mukaani mainitsemaltani homeopaatilta. valmiste eroaa tavallisista maitohappobakteerivalmisteista, koska siinä on mm. Clorella ja Spirulina -levät mukana, sekä bakteerien määrä jopa 8 miljrd./kapseli. Minulle eivät ainakaan ne "tavalliset" ole näin hyvin auttaneet?

        Yksi Vicolon -kapseli aamuisin ennen ruokailua... ja tietysti ne homeopaattiset valmisteet 3 x /vrk.

        Itse ainakin huomasin eron jo alle viikossa, mutta kannattaa kysyä tarkemmat yksilölliset ohjeet homeopaatilta.

        Ruokavaliossa tietysti ne tavalliset vältettävät: valkojauhotuotteet, sokeri, kahvi, sianliha...ja käski juomaanpaljon vettä


        Toivottavasti tästä oli apua sinulle...

        Huomasin tämän vanhan viestiketjun ja täytyy todeta, että minulle ainakin auttoivat ärtyneeseen suolistoon. Itsekin olin aikoinaan hivenen skeptinen suhteessa Homeopatiaan, mutta kokeiltuani kaikki
        muut hoitomuodot, päätin kokeilla.

        Sain itse apua suolistooni ja lapseni toistuviin korvatulehduksiin.

        Suosittelen lämpimästi! Kyseinen Kiviharjun Homeopaattipariskunta toimii maanlaajuisesti, joten kokeilemaan vaan =)

        Petra 34 v.


      • Siru165
        Parantunut999 kirjoitti:

        Huomasin tämän vanhan viestiketjun ja täytyy todeta, että minulle ainakin auttoivat ärtyneeseen suolistoon. Itsekin olin aikoinaan hivenen skeptinen suhteessa Homeopatiaan, mutta kokeiltuani kaikki
        muut hoitomuodot, päätin kokeilla.

        Sain itse apua suolistooni ja lapseni toistuviin korvatulehduksiin.

        Suosittelen lämpimästi! Kyseinen Kiviharjun Homeopaattipariskunta toimii maanlaajuisesti, joten kokeilemaan vaan =)

        Petra 34 v.

        Vicolon maitohappoja olen käyttänyt perheeni kanssa jo pari vuotta ja ainakin omalta osaltani vatsaoireet (pömpötys) on kadonnut. myös mie tykkää että vatsa voi paremmin. Homeopatiakeskus arnicasta ne aluksi sain, mutta niiden nettisivulla on edullisempi tarjous. Toimii!

        Sirkka Espoosta


      • klassinen homepaatti
        Siru165 kirjoitti:

        Vicolon maitohappoja olen käyttänyt perheeni kanssa jo pari vuotta ja ainakin omalta osaltani vatsaoireet (pömpötys) on kadonnut. myös mie tykkää että vatsa voi paremmin. Homeopatiakeskus arnicasta ne aluksi sain, mutta niiden nettisivulla on edullisempi tarjous. Toimii!

        Sirkka Espoosta

        Tämmöistä guerillamarkkinointia tällä kertaa. Kommentti vuosia vanhaan ketjuun. Keksitty kaavamainen todistuskertomus ja vinkkaus firman uuteen tarjoukseen. Jostain syystä näitä on keskustelupalstat väärällään. Eikö kauppa käy vai eikö mainosbudjetti riitä?

        Vicolon muuten ei ole homeopaattinen valmiste ollenkaan vaan edustaa tyylipuhdasta allopatiaa, johon kukaan aito homeopaatti ei koske edes pitkällä tikulla. Kannattaisiko vähän katsoa, millä palstalla alkaa mainostamaan?


    • kyllä

      Homeopatiasta on varmasti apua. varsinkin klassinen homeopatia (annetaan lähinnä yhtä rakenneainetta) vaikuttaa koko ihmiseen eli psyykkinen puoli korjaantuu samalla. itselläni on hyvää kokemusta paljon hoidoista ja olen koulutukseltanikin homeopaatti, mutta en tee sitä työtä työnäni, suositella voin esim omaa homeopaattiani Susan Pihl nimeltään, ottaa vastaan helsingin lääkärikeskuksessa mannerheimintiellä. yhdellä käyntikerralla saattaapi selvitä jo pitkälle jos löytyy heti oikea aine. ruokavalio on myös tärkeä, itse olen kokenut d'adamon ruokaohjeet (eli veriryhmädieetti) hyviksi. paranemisiin!

      • Ottakaa vain homeopaattisia valmisteita (ei niistä haittaakaan ole), mutta kun se suoli parantuu, muistakaa antaa kunnia sinne minne se kuuluu. Ruokavalion muutoksella on tuohon isompi vaikutus.


      • mimminen
        Rockyhead kirjoitti:

        Ottakaa vain homeopaattisia valmisteita (ei niistä haittaakaan ole), mutta kun se suoli parantuu, muistakaa antaa kunnia sinne minne se kuuluu. Ruokavalion muutoksella on tuohon isompi vaikutus.

        että kaltaisesi suuri asiantuntija vaivautui vastaamaan palstalla. Ai niin, kuinka pitkä olikaan koulutuksesi ja kokemuksesi homeopatiassa?


      • ...
        mimminen kirjoitti:

        että kaltaisesi suuri asiantuntija vaivautui vastaamaan palstalla. Ai niin, kuinka pitkä olikaan koulutuksesi ja kokemuksesi homeopatiassa?

        Ihan uutta. Humpuukin asiantuntija. Hehe.


      • mimminen kirjoitti:

        että kaltaisesi suuri asiantuntija vaivautui vastaamaan palstalla. Ai niin, kuinka pitkä olikaan koulutuksesi ja kokemuksesi homeopatiassa?

        En ole opiskellut pätkääkään homeopatiaa, mutta mitäs väliä sillä muka on? Ihan vain jo yläasteen kemian tiedoilla olisi helppo huomata homeopatia humpuukiksi. Hemmetti, jopa tervettä järkeä käyttämällä.

        Ja koulutus on muuten konetekniikkaa yliopistossa (kesken vielä).


      • -Missu-
        Rockyhead kirjoitti:

        En ole opiskellut pätkääkään homeopatiaa, mutta mitäs väliä sillä muka on? Ihan vain jo yläasteen kemian tiedoilla olisi helppo huomata homeopatia humpuukiksi. Hemmetti, jopa tervettä järkeä käyttämällä.

        Ja koulutus on muuten konetekniikkaa yliopistossa (kesken vielä).

        Mites sitten hoidon jälkeen, onko suolisto parantunut? Mulla ei tiedetä onko kyse vielä tästä vai pelkästä hiivasta vai mistä, kumpa olisi pelkästään vaikka siitä..... Aika varattuna ois 9.1.2011 Kuopioon vastaanotolle, pitkälle meni tuo, eli kysyntää näyttää ainakin olevan.


    • kirveskantain

      Paksunsuolen vaivaan ja hiivasyndroomaan paras lääke on ranualainen kuhnekylpy-CAM. Tauti on persreijän lähellä ja hoitokin tulee sinne.

    • Lukuisat palstan tiedeskeptikot ärtyvät, kun heidän tekstuaalisia suolituotoksiaan analysoidaan täällä.

      • Ivallinen

        Kirjoittajan matalasta älykkyydestä ja huonosta kirjoituksesta päätellen kirjoittaja on surullinen hahmo Toivo Lång.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe