Oon jumissa sellaisessa kohdassa ku, lara ja amanda juttelee ensteks ja sitten sen amandan kaulakorusta tulee joku musta örkki ja se sitten pitäs tappaa ja siinähän pitää vetää niistä neljästä laatikosta vipu alas, sitten mennä ampumaan sillä ihmeen tykillä sitä örkkii mä oon ampuillu niitä neljää isoo palloo jotka roikkuu siellä katossa ja kaikki on ollu yhtäaikaa siellä sähkökentissä ja sitten sitä orkkii oon koittanu liikutella niitten "porttien" väliin, mut sen energia ei katoo ihan kokonaan vaan se saa täydet enkut, et miten tästä pitäs jatkaa?
P.S. Toivottavasti joku ymmärtää mitä olen selittäny :)
Legend Help
7
785
Vastaukset
- tombraiderlegend
moi ooks menny jo ton lopparin jos oot menny voisiks kertoo kerro se pliis oon samas kohdas autaaks auta mua pliis
- Kytsätär
Katso tältä sivulta 'täydelliset' ohjeet. Myös videoita...
http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=6&cId=3149525- tombraiderlegend
moi mää en osaa tota kieltä voiks ite kertoo mitä sille pitää tehdä pliis t:toni
kun olet kääntänyt ne 4 vipua ja tulee ne pallot niin menet siihen ihime laitteeseen ja laitat ne 4 palloa niin että tulee se sähkö ympyrä ja sitten menet pois ja viskaset sen ihme narun siihen kooneen olevan yllä olevan palloon niin tulee video ja tässä on video
http://www.youtube.com/watch?v=ZrfOY8t88_o
http://www.youtube.com/watch?v=qirnAcJDGlc
- Pulassa Perussa - vikassa t...
monet ovat jääneet peruun nalkkiin, mutta en ole tähän tehtävään jääneitä pois!
Olen siellä temppelikohdassa, missä on vettä.
Kaivoskuilu pitäisi jotenkin romauttaa, (miten nyt olen suomentanut :D ), olen kokeillut ainakin sataa ja yhtä keinoa, mutta MITEN pääsisin sieltä eteenpäin?'
Tää on sit Perun vikassa tehtävässä ku pitäs päästä Arayan luokse jonnekin!- tombraiderlegend
en tiiä mikä paikka on peru jos oikein muistan amanda jää kivien alle mut amanda ei kuole amanda muuttuu pahikseks mutta sun pitää sukeltaa sit jatkat eteen päin kunnes luulet varmaa jäänees loukkuu mutta sun pitää uida pohjaan ja löydät hajonneen käytävän pääset sit paikkaan missä vedet lähtee pois mutta vesi ei lähde sun pitää sukeltaa ja vetää ne kaikki siniset jutut ennen kun veden alla olo aika loppuu siis kaikki yhtä kertaa vedät sit vesi lähtee ja
sit pääset kivi paikkaan kun tulee ne tippuvat laatat kun sanotaan et painat sitä nappia niin se tarkottaa vasemmalle nyt tulee kivi kohta sun pitää panna se kivi minkä näet maassa oikeaan juttuun sit ilmestyy paikka missä on kivi kiipeät sinne sitten kun oot kiivenny työnnä se kivi alas ja paat sen vasempaan ja eka on alussa siä ylhäällä kun se rotko loppuu jos net sen vedät sen alas heitä heitto juttu ja vedä se pallo sit paat sen keskinpään sit lähdet sen sinisen jutun luo sitten kun video loppuu et mee alas vaal ne jutut jotka siir tyivät niin vasemmas on juttu että pystyt meneen sen päälle sit hyppäät sinne toiselle puolelle sit hyppelet niin kauan että tulee vihollisii tapa ne ja lähe pois kaivoksest jos oikein muistan seuraava mailma on kaupungi kaupungin alussa et pysty hyppii juokseen etkä ampuun sun pitää löytää ovi oikealta mutta ennen kun pääset oveen mee puhuun paariin sit meet ovesta sit tulee video kun video loppuu meet takas ja sitten ihmiset lähtee karkuun koska tuli vihollisii kun voitat viholliset saat hissi kortin sitten meet vasemmalle hissiinsit pääset ylös ja sit oot sisällä et saa viä mopoo meet ulos sit tulee ammu yhtä juttuu mikä on oven vieressä sit ilmestyy putkikiipeät sitä pitkin sit hyppäät oikeallesitten hyppää ylössit meet vasemmalleja heität heitto jutun sit vedät ja meet sisään mee ihan alas ota mopo ja lähde ulos hyppäät siittä hyppyristä toiselle puolelle sitten painat nappeja mitä käsketään sit hyppäät toiselle puolelle sitten jos sulla on toi peli pleikkarilla painat tappia jos xboxil niin myös tappia ja sit tähtää koukkuu eli tähtäät vaan koukkuun sitten se juttuhajoo ja sit hyppäät sitten viimesellä laudalla meet ihan reunaan sitten hyppäät sit joudut toiseen paikkaan jossa heitä heitto juttu ja vedät sit hyppäät kyytiin sitten hyppää ja heitä heitto juttu siinä vaihdat suuntaa mihin katsoit sit näät laudan hyppää sen päälle sit taas se heitto juttu ja sit vedät sit taas vedät toisen sit hyppää ja heitä heitto juttu sit hyppäät talon katolle ja sit tulee taistelu kuntapoit ne mee sisään ylös päin portaita yhden kerran sit tulee ovi mee sinne niin tulee taistelu kun voitat ne niin huomaat ruudun ruudun ylä puolella on kaksi koukkuu tähtää niihin ja ammu sit vedä ruutu alas sitten ruutu menee alas ja sit taistelu sitten ovesta sitten näät taulut vasemmalla puolella on juttu taulussa mikä pitää vetää kun vedit vasemmalta niin sitten oikealta sitten kiipeä putkea joka on oikealla sitten hyppäät oikealle sit hyppäät ylös sit toiselle puolelle sit taas hyppäät vasemmalle sitten näät tikapuut siinä kiipeä niitä pitkin ylös sit vedä taas taulu ja hyppäät sitten oikealle sitten kipeät ylös sitten hyppäät vasemmalle sit taas kiipeät anteeks et nyt keskeytän noi ohjeet on oikeat taas jatkuu kiipeät ylös sit hyppäät oikealle sit taulu menee alas sit taas hyppäät putkeen ja sit meet ylös ja hyppäät oikealle sittaas hyppäät oikealle sit hyppäät putkeen oikealla näet ne jutut mutta ne hajoo eli pitää olla nopea kun oot ehtinyt avaat oven sit alas niin tulee taistelu kun voitat ne mee ovesta sit näät pallon joka on jutun päällä vedät sen ja sit meet sinne missä on juttu joka ampuu sit jätät pallon siihen niin se ampuu palloa mutta se pallo pitää viedä seinään kii sit meet äkkii sinne toiseen paikkaan sit siä perällä vasemmalla on ovi meet siittä ovesta niin tulee taistule kun oot voittanut mee lohi käärmeen eteen sit vedät sen ja sit päästät irti niin sit hajoo lasi hyppäät ylös ja tulee taistelu sit kun voitit ne mee hissii sit pääset loppariin missä niitten patsaitten takana on putki niistä kiipeä ylös sit tapa se! ja kun tapat sen oot menny kaupungin läpi moikka toivottavasti ymmärsit hei yks juttu että mää en osaa laittaa lauseiden loppu pistettä hei sää voit puhuu munkaa meses tai lähettää sähköpostii mese ja sähköposti osote on [email protected] t:Toni - Tomb Raider Kegend
Yritän muistaa... ahaa nyt tiiän sun pitää vetää sellasii kiviä siellä seinässä yritä vetää ne kaikki mahdollisimman nopeesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p515575Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672601Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181940Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361732- 171693
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5143881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62925