Aloitan huomenne 20 päivän detox-kuurin. Onko kellään kokemuksia siitä ? Onko sivuvaikutuksia ?
Detox-kuuri
3
1706
Vastaukset
- huijauksen makua
Kokeilin luumun makuista(kaukana luumusta)detoxia marraskuussa. Oli tosi sottaista sekoiteltavaa ja ei kyllä minua auttanut mitenkään. Tuli myyjän lupaama ummetus joka muutaman päivän sijaan kesti toista viikkoa. Iho kukki luvatulla tavalla, kaikki pyrki nenäni kautta ulos, vieläkin on ruvella. Tuli siis heitettyä yli 20€ kankkulan kaivoon. Ei mitään muutosta voinnissa tai painossa.
- kuurilla
Olen ollut kuurilla nyt viikon ajan ja kaikki on mennyt hyvin. Alussa muutamana päivänä oli kahvin vieroitusoireena päänsärkyä. Muuten olo on kevyt ja virkeä. Suosittelen :)
Voiko joku laittaa linkkiä tuosta 20 e detox-kuurista? Oliko se nyt 10 päivää tai jotain sinne päin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815