ja täällä kamala lumimyrsky jatkuu...alkoi eilen:((
Mitä on suunnitelmissa tänään? Mä meinaan siivota ainakin:))
Huomenta....
48
1186
Vastaukset
- Mysteriet
Täällä pakkasta tuommoinen 8 astetta ja tihkuu(!) lunta...
Vartoilen että pesue kasaantuu taasen luokseni ;D- EksynytMustalammas
löhöillä joskus:))
Minä tässä vielä ihailen tuota lumista maisemaa..onneksi ei tarvitse lähteä ulos tällaisella koiranilmalla:))
Hitsi..aamulla ei pääse ulos ovesta jos jatkuu tällaisena.
Tuleeko pesue päivälliselle? - Mysteriet
EksynytMustalammas kirjoitti:
löhöillä joskus:))
Minä tässä vielä ihailen tuota lumista maisemaa..onneksi ei tarvitse lähteä ulos tällaisella koiranilmalla:))
Hitsi..aamulla ei pääse ulos ovesta jos jatkuu tällaisena.
Tuleeko pesue päivälliselle?On ollut "olosuhteiden pakosta" (;D) isällään eilisen - olin itse likkakaverin sisustustalkoissa ja nyt venyttelen kipeytyneitä hartialihaksia... ;D
Luntahan tämä talvi ollaan odotettu - täytyy kyllä sanoa, että minä en niinkään olisi välittänyt mokomasta... - EksynytMustalammas
Mysteriet kirjoitti:
On ollut "olosuhteiden pakosta" (;D) isällään eilisen - olin itse likkakaverin sisustustalkoissa ja nyt venyttelen kipeytyneitä hartialihaksia... ;D
Luntahan tämä talvi ollaan odotettu - täytyy kyllä sanoa, että minä en niinkään olisi välittänyt mokomasta...ajattelin että josko pesue on jo muuttanut pois kotoa.
Sittenhän he tulevat käymään sopivasti ruoka aikaan:)) - Mysteriet
ajattelin että josko pesue on jo muuttanut pois kotoa.
Sittenhän he tulevat käymään sopivasti ruoka aikaan:))Pesue on vielä siinä ikähaitarissa, että heille ruoka-aikaa on koko aika... välistä ainakin siltä tuntuu ;D
Aina nälkä ja kokoajan jano... :P
Pitääkin muistaa ostaa porkkanoita kaupasta ;D - EksynytMustalammas
Mysteriet kirjoitti:
Pesue on vielä siinä ikähaitarissa, että heille ruoka-aikaa on koko aika... välistä ainakin siltä tuntuu ;D
Aina nälkä ja kokoajan jano... :P
Pitääkin muistaa ostaa porkkanoita kaupasta ;Dlapset..jääkaapilla vähän väliä vaikka olisivat juuri nousseet ruokapöydästä...sanonkin heitä Uuno Turhapuroiksi:))
Rentouttavaksi tarkoitettu parin hotelliyön
Tallinnan reissu verotti hiukka voimia ;)
Mutta hauskaa oli kuitenkin :))- miehellä
oli juopottelureissu. Löytyi kanis nainen, tanssittiin paljon. Mutta ei päässyt sen pitemmälle. Nyt paikat jäykkänä puutteesta. Mikä neuvoksi? :)
miehellä kirjoitti:
oli juopottelureissu. Löytyi kanis nainen, tanssittiin paljon. Mutta ei päässyt sen pitemmälle. Nyt paikat jäykkänä puutteesta. Mikä neuvoksi? :)
..on jälkiviisas ;)
Vähemmän viinaa.
Ja voihan olla, ettei naisella
ollut sillä hetkellä samat mielessä kuin sinulla ;))- EksynytMustalammas
miehellä kirjoitti:
ovat niin jäykkänä että siitä on haittaa niin mun neuvo on että mee nyrkkipyykille:))
- alexsandra
ovat niin jäykkänä että siitä on haittaa niin mun neuvo on että mee nyrkkipyykille:))
...vaan minunkin puolesta.
Ja Sinäpä sen sanoit, nyrkkipyykille :)
Pitääkin pestä muutamat rintsikat :):)
*juo isosta (____)3 mukista kahvia* - EksynytMustalammas
että voimat menee...mutta jos on ollut hauskaa niin se on pääasia:))
että voimat menee...mutta jos on ollut hauskaa niin se on pääasia:))
..väsynyt, mutta onnellinen ;))
- EksynytMustalammas
Sanin kirjoitti:
..väsynyt, mutta onnellinen ;))
ja sehän on pääasia:))
Sinulle huomenta;)
Ansaitun löhöilyn merkeissä menee tää päivä toivottavasti;))
Täällä on kanssa kivan talvinen keli,näyttää paljon valoisammalta ulkona;)
Jos vaikka kaivais pulkan esille;)
Päivän pähkinä:Miks pulkka kulkee nykyään paljon
kovempaa kuin nuorempana? Painollahan ei ole mitään tekemistä asian kanssa*hymyilee*- EksynytMustalammas
istahtaisin pulkkaan niin se rusahtais rikki heti:))...ei tosissaan...leikki leikkinä.
Pulkkamäkeen vois kyllä mennä mutta mitähän ihmiset sanois:)) EksynytMustalammas kirjoitti:
istahtaisin pulkkaan niin se rusahtais rikki heti:))...ei tosissaan...leikki leikkinä.
Pulkkamäkeen vois kyllä mennä mutta mitähän ihmiset sanois:))Talvessa pitää päästä kokeilemaan pulkkaa,onneks itse asuu sen verran syrjässä ettei ole muuta kuin naapurit ihmettelemässä ja nekin on jo tottunut;)
Pulkassa ei muuten saa olla laitoja ett pääsee pois ilman että pulkka on juuttunut takapuoleen;)
Kannattaa etsiä syrjäinen kolkka ja katsoa ettei
tiellä ole puita eikä muuta estettä koska vauhti on nykyään aika kova;))- EksynytMustalammas
jou.m kirjoitti:
Talvessa pitää päästä kokeilemaan pulkkaa,onneks itse asuu sen verran syrjässä ettei ole muuta kuin naapurit ihmettelemässä ja nekin on jo tottunut;)
Pulkassa ei muuten saa olla laitoja ett pääsee pois ilman että pulkka on juuttunut takapuoleen;)
Kannattaa etsiä syrjäinen kolkka ja katsoa ettei
tiellä ole puita eikä muuta estettä koska vauhti on nykyään aika kova;))nauruun mä kuolisin jos pulkalla lähtisin:))
Ja tosiaan pulkka tarttuis kii persuksiin:))
Mutta jos ottais muovisäkin ja laskis sillä...niin jos löytää tarpeeks ison:))
Hitsi..kypärä pitäis laittaa päähän ja täällä ei ole mitään mäkeä syrjässä,ihan ihmisten näkösällä pitäis olla ja sitä hauskuutta en heille suo:)) EksynytMustalammas kirjoitti:
nauruun mä kuolisin jos pulkalla lähtisin:))
Ja tosiaan pulkka tarttuis kii persuksiin:))
Mutta jos ottais muovisäkin ja laskis sillä...niin jos löytää tarpeeks ison:))
Hitsi..kypärä pitäis laittaa päähän ja täällä ei ole mitään mäkeä syrjässä,ihan ihmisten näkösällä pitäis olla ja sitä hauskuutta en heille suo:))Turvallisuutta vois kehitellä laittamalla kyynärsuojukset,polvisuojukset ja tyynyn pehmusteena pehvan alle;)
Sitten vielä se kypärä ja laskettelulasit;))
Takuuvarmasti ei kukaan sua tunnistais;)
Ne muovisäkit liukuu sit tosi kovaa;))- EksynytMustalammas
jou.m kirjoitti:
Turvallisuutta vois kehitellä laittamalla kyynärsuojukset,polvisuojukset ja tyynyn pehmusteena pehvan alle;)
Sitten vielä se kypärä ja laskettelulasit;))
Takuuvarmasti ei kukaan sua tunnistais;)
Ne muovisäkit liukuu sit tosi kovaa;))tekoparta ja puhua möreällä äänellä:))
Taitaa mun pulkkamäkeen lähtö tulla monimutkaiseksi joten alan sen sijaan siivoamaan:)) EksynytMustalammas kirjoitti:
tekoparta ja puhua möreällä äänellä:))
Taitaa mun pulkkamäkeen lähtö tulla monimutkaiseksi joten alan sen sijaan siivoamaan:))Mutt sitt kaikki luulis sua joulupukiks;))
Suosio oli taattu;)
Siivoaminen taitaa olla parempi, muuten ett pääsis
pois pulkkamäestä ollenkaan kun ihailijat piirittäis;)jou.m kirjoitti:
Mutt sitt kaikki luulis sua joulupukiks;))
Suosio oli taattu;)
pois pulkkamäestä ollenkaan kun ihailijat piirittäis;)arastelette ja häpeätte?:) Minä joudun tyttären poikien kanssa aina ilmojen salliessa mäkeen. Mutta tehkääpä perässä mitä minä tein viimekesänä yhessä kesäpuistossa:)) Siellä oli jättitrampoliini ja kun pikkuset halusi välttämättä sinne hyppimään ni pakkohan se oli sinne kiivetä, toinen tytär 16v kiljasi että äiti häpee ja käveli kauemmas. Minulla ainaski oli hauskaa:))) Toivottavasti muillaki.ps on todistusaineistoa:))))
- EksynytMustalammas
omatelis kirjoitti:
arastelette ja häpeätte?:) Minä joudun tyttären poikien kanssa aina ilmojen salliessa mäkeen. Mutta tehkääpä perässä mitä minä tein viimekesänä yhessä kesäpuistossa:)) Siellä oli jättitrampoliini ja kun pikkuset halusi välttämättä sinne hyppimään ni pakkohan se oli sinne kiivetä, toinen tytär 16v kiljasi että äiti häpee ja käveli kauemmas. Minulla ainaski oli hauskaa:))) Toivottavasti muillaki.ps on todistusaineistoa:))))
kun tää jälkikasvu häpeää äitiään:))
Minäkin kuulen usein että..äiti lopeta älä häpäise meitä:))Mutta minkäs sille mahtaa kun haluaa olla lapsenmielinen:)) - EksynytMustalammas
jou.m kirjoitti:
Mutt sitt kaikki luulis sua joulupukiks;))
Suosio oli taattu;)
pois pulkkamäestä ollenkaan kun ihailijat piirittäis;)jos tosissaan luulisivat joulupukiksi...ja kylän naispuoliset haluaisivat istahtaa polvelle:)Apuvaa...en mene ulos kirveelläkään:))
kun tää jälkikasvu häpeää äitiään:))
Minäkin kuulen usein että..äiti lopeta älä häpäise meitä:))Mutta minkäs sille mahtaa kun haluaa olla lapsenmielinen:))ja muuksi en halua muuttua:))
omatelis kirjoitti:
arastelette ja häpeätte?:) Minä joudun tyttären poikien kanssa aina ilmojen salliessa mäkeen. Mutta tehkääpä perässä mitä minä tein viimekesänä yhessä kesäpuistossa:)) Siellä oli jättitrampoliini ja kun pikkuset halusi välttämättä sinne hyppimään ni pakkohan se oli sinne kiivetä, toinen tytär 16v kiljasi että äiti häpee ja käveli kauemmas. Minulla ainaski oli hauskaa:))) Toivottavasti muillaki.ps on todistusaineistoa:))))
Mäkin tekisin,eihän tollasta tilaisuutta voi jättää käyttämättä hyväkseen;))
Mutt voisin kuvitella reaktion olevan samanlainen meillä;)EksynytMustalammas kirjoitti:
jos tosissaan luulisivat joulupukiksi...ja kylän naispuoliset haluaisivat istahtaa polvelle:)Apuvaa...en mene ulos kirveelläkään:))
Olis kohtalo *hymyilee ymmärtäväisesti* jotes kannattaa jättää parta kotiin;)
jou.m kirjoitti:
Mäkin tekisin,eihän tollasta tilaisuutta voi jättää käyttämättä hyväkseen;))
Mutt voisin kuvitella reaktion olevan samanlainen meillä;)sinäki:) tytär muutenki "nöyryyttää" minua tarpeeksi, osti nimittäin joululahjaksi pipon missä lukee että museokamaa;) nyt vahtaa että laitan sen joka ilta lenkille päähän, siellä minä sitte hiippailin pipo silmillä ja kartoin vastaantulevia;) mutta kirppisten koluaja ku olen satuin löytää tummansinisen pipon missä lukee PAHIS,laitan sen aina taskuun lähtiessä ja vaihdan sitte myöhemmin päähän;) ennää en hiippaile ja pelkää vastaantulijoita;)))))
omatelis kirjoitti:
sinäki:) tytär muutenki "nöyryyttää" minua tarpeeksi, osti nimittäin joululahjaksi pipon missä lukee että museokamaa;) nyt vahtaa että laitan sen joka ilta lenkille päähän, siellä minä sitte hiippailin pipo silmillä ja kartoin vastaantulevia;) mutta kirppisten koluaja ku olen satuin löytää tummansinisen pipon missä lukee PAHIS,laitan sen aina taskuun lähtiessä ja vaihdan sitte myöhemmin päähän;) ennää en hiippaile ja pelkää vastaantulijoita;)))))
Pipoissa on sanomaa,varsin huumorintajuinen tytär sulla;) Mää oon aina halunnu sellasen pipon jossa lukee päivänsäde;))
Tyttärellesi voit kertoa että museokama on arvokasta;))jou.m kirjoitti:
Pipoissa on sanomaa,varsin huumorintajuinen tytär sulla;) Mää oon aina halunnu sellasen pipon jossa lukee päivänsäde;))
Tyttärellesi voit kertoa että museokama on arvokasta;))hommaamasta sellasta pipoa?:) Siitäs vaan sellanen sitte päähän, tuot taatusti sädettä päivään, muille;))) Kun tuon museokaman esitit nuin kauniisti taidan sitteki laittaa sen pipon tänäiltana päähäni, kuhan tulee tarpeeksi pimeää:)) Mutta ei sitä PAHIS pipoa raskis jättää käyttämättä, millonkaha sitä käyttäs?:))
omatelis kirjoitti:
hommaamasta sellasta pipoa?:) Siitäs vaan sellanen sitte päähän, tuot taatusti sädettä päivään, muille;))) Kun tuon museokaman esitit nuin kauniisti taidan sitteki laittaa sen pipon tänäiltana päähäni, kuhan tulee tarpeeksi pimeää:)) Mutta ei sitä PAHIS pipoa raskis jättää käyttämättä, millonkaha sitä käyttäs?:))
Laittaa pahis pipo silloin kun liikkuu yksin pimeässä;)Lasten pulkkamäkeen en sitä suosittelis;)
Mää perustelin yks kerta itseni arvon sillä että kaikki antiikki on kallista ja arvokasta;)
Täytyy alkaa etsimään sitä päiväsäde pipoa;)
- ArcticEli
Sellaista valoista valoa, jota joskus harvoin talvessa on...
Menneen viikon asiat karistettu....ja uutta viikkoa pukkaa ;))
Jännittäviä juttuja mielessä ....aika panna töpinäksi ;))
Jotta huomenta vaan...- EksynytMustalammas
hmm..oletko sinäkin menossa pulkkamäkeen:))
- ArcticEli
hmm..oletko sinäkin menossa pulkkamäkeen:))
en, kävin jo...ulkoiluni, heti aamusta...katsomassa kun linnut istui puiden latvoissa...teeriä???? kö?
- DoeJohn
Täällä normaali kaunis kesäpäivä. Ohutta yläpilveä havaittavissa .. ;D
Mukavaa sunnuntaita kaikille .. Poikaa kohta viemään aikidoon ja sitten iäkästä isääni tapaamaan .. Normi su siis .. ;D- EksynytMustalammas
paksua alapilveä kun on niin sakea ilma ettei ulos nää:))
Huomenta...ja nyt siivoamaan. EksynytMustalammas kirjoitti:
paksua alapilveä kun on niin sakea ilma ettei ulos nää:))
Huomenta...ja nyt siivoamaan.edellisessä viestissä: täällä perämeren rannoilla on -23 astetta pakkasta ja aurinko paistaa häikäsevästi pilvettömältä taivaalta.
- DoeJohn
omatelis kirjoitti:
edellisessä viestissä: täällä perämeren rannoilla on -23 astetta pakkasta ja aurinko paistaa häikäsevästi pilvettömältä taivaalta.
oli täällä eilen .. Nyt puhaltaa tuuli kylmästi, vaikkei mittarissa niin kauheaa lukemaa olekaan ..
- Milana
Pirkanmaalla viitisen astetta pakkasta, taivas hiukan utuinen, mutta aurinko löydettävissä pilviverhon takaa. Maa sopivan valkoinen, vaikkei lunta ole satanut muutamaan päivään. Päivän ohjelma varsin miellyttävä: italialaisemme kokkaa tänään viimeisetkin tuliaisensa koko porukalle ja illalla telkkarista huippumatsi Arsenal - ManU. Niillä eväillä jaksaa herätä maanantaiaamuun :-))
- tomppa2006
...iltapäivää mennään ja lumimyrsky jatkuu. Suunnitelmissa töihin lähtö, mutta ei ihan vielä...
En päässyt enää vastaamaan kiitokseesi tuolla toisaalla, joten teen sen nyt. Kiitos hyvästä keskustelusta ilman tarpeetonta kiihkoilua. Sinuun ei ainakaan se kalikka kalahtanut, joten uskon sinun elävän avoimin silmin...- EksynytMustalammas
on mennyt ohi..toivottavasti ei tule lisää.
Eihän näistä jutuista kannata ruveta kiihkoilemaan. Jokainen vastaa niinkuin itsestään tuntuu ja antaa arvoa toisten mielipiteille. Huh..miten helpolta tuo kuullostaa;))
Mutta hyvää työ iltapäivää sulle,mä lähden jatkamaan siivousta. - tomppa2006
on mennyt ohi..toivottavasti ei tule lisää.
Eihän näistä jutuista kannata ruveta kiihkoilemaan. Jokainen vastaa niinkuin itsestään tuntuu ja antaa arvoa toisten mielipiteille. Huh..miten helpolta tuo kuullostaa;))
Mutta hyvää työ iltapäivää sulle,mä lähden jatkamaan siivousta....sivoustyön iloa ja lähden itse valmistautumaan lähtöön...
- blackwomans
Töitä,töitä.
Tasan ei käy onnen lahjat,välillä ansio duunia,välillä kotitöitä.
Kuitenkin kivaa sunnuntain jatkoja:)
Ei muuten sada mitään,mut hitsin liukasta on.- EksynytMustalammas
ei riitä kun käy töissä..työt jatkuu sitten kotona,iltaisin ja viikonloppuisin.
Sen lisäksi kun saa olla isä ja äiti yhtäaikaa niin tuntuu ettei ehdi kuin poveensa sylkemään:)) - blackwomans
ei riitä kun käy töissä..työt jatkuu sitten kotona,iltaisin ja viikonloppuisin.
Sen lisäksi kun saa olla isä ja äiti yhtäaikaa niin tuntuu ettei ehdi kuin poveensa sylkemään:))Jotka joutuvat syystä tai toisesta olemaan niin isänä ,kun äitinä.
Helppoa se ei todellakaan ole,vielä jos lapset on pieniä.
Hatun noston arvoinen juttu sulle,voimia se kysyy.
Sekä tsemppiä selviämään arjesta ja juhlasta. - EksynytMustalammas
blackwomans kirjoitti:
Jotka joutuvat syystä tai toisesta olemaan niin isänä ,kun äitinä.
Helppoa se ei todellakaan ole,vielä jos lapset on pieniä.
Hatun noston arvoinen juttu sulle,voimia se kysyy.
Sekä tsemppiä selviämään arjesta ja juhlasta.mutta hyvin tässä on selvitty ja tullaan selviämään:))
Ennenkaikkea tärkeintä on että ollaan terveitä ja onnellisia.
Nytkin tässä sain siivoukset tehtyä ja lapset lähti pizzan ostoon että säästyn ruuan laitolta ja saan levätä hetken:)) - blackwomans
mutta hyvin tässä on selvitty ja tullaan selviämään:))
Ennenkaikkea tärkeintä on että ollaan terveitä ja onnellisia.
Nytkin tässä sain siivoukset tehtyä ja lapset lähti pizzan ostoon että säästyn ruuan laitolta ja saan levätä hetken:))Mitäpä sitä ihminen voi muuta toivoa,kun terveyttä.
Selvitäkseen jokapäiväisistä toimistaan.
Onnellisuus on myöskin oikeesti ihan itsestään kiinni,jos osaa arvostaa omaa elämäänsä juuri sellaisena kun se on,niin varmasti onnellisuutta riittää.
Haaveita paremmasta huomisesta,niitä meillä jokaisella on,haaveissa on hyvä välillä elää:))
Tänään on ollut rauhallinen päivä - myös sään suhteen...pakkanen taitaa kyllä kiristyä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752