KUKKIIKO SINULLA HUUMORINKUKKA?

lea

Onko huumori katoamassa meidän niin kiireisessä elämänrytmissä?
Miksi ei enää kadulla vastaan tule tyytyväisiä kasvoja, vaan tiukka ilme lähes eloton on kasvoilla. Vaatiiko ajan henki niin?
Kertokaa oletteko tehneet saman huomion, vai olenko minä poikkeus?

48

2690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frage

      taidan olla ainut jolla on kesto hauskaa

      • lea

        Eihän siinä mitään pahaa ole jos sinulla on hauskaa, mutta katsoppa seuraavaa vastaantuliaa, kokeile hymyillä ,katso miten käy?
        Toivon vaan ettei sinultakin se hauskuus ala hiipumaan.


    • sinihelmikki

      pitää paikkansa. Lisäksi tummat sävyt vallitsevat vaatetuksessa. Helsingissä 1960-luvulla minuun alkoi tarttua kiire, aina piti yrittää ehtiä vihreään valoon. Sitten havahduin, mitä tässä kiirehtimään, vaan odottaa seuraavaa, ei se kauan kestä. Sittemmin olen huomannut, etteivät ihmiset, jotka näyttävät tekevän paljon, välttämättä saa niin paljon aikaiseksi. Itse teen rauhallisesti, mutta tehokkaasti, silloin voi vähän hymyilläkin. Muuten parisuhteessa samanlainen huumorintaju on erittäin tärkeää.

    • kylmä..

      ja kallista, niin kyllä siinä huumori menee.

      On muka lottovoitto syntyä suomalaiseksi? heehee

      • TuKa 41

        Heti löytyi yksi pessimisti, jolta ei taida huumoria löytyä!


      • elma05

        Vieraileppas "kylmä" Venäjän karjalassa,niin tiedät mitä on kylmä pakkasella.Luulenpa ,että on sentään lotto-potti olla täällä Suomi-äidin helmassa.


    • Aarre

      ...ilmeettömyyttä espanjalaisiin. Espanjassa ja Kanarian saarilla kohtaa samansukuista "töykeyttä" kuin Koti-Suomessa.

      Italiassa ja Kreikassa on erilaista. Italiano ei kulje suomalaisenkaan ohi, jos syntyy katsekontakti. Buongiorno sanoo hän. Tykkään latinoista eniten italialaisista. Berlusconista ja mafiasta huolimatta.

      • spanis

        Vietimme monta viikkoa pienessä espanjalaisessa kylässä missä paikalliset oli tosi mukavia.
        Tuntui ihan hullulta kun täysin vieraat toivotteli huomeniaan jatkuvasti ohikulkiessa.
        Melkein vauvasta vaariin.Koimme sellaista ystävällisyyttä että oli vaikea sopeutua taas Suomen töykeään ilmeettömyyteen ainakin pääkaupunkiseudulla.
        Mut meneppäs maaseudulle,muutama sata km kauemmas,nin johan ihmiset muuttuu eikä ole kiirettä,kaupan kassoilla kysellään kuulumiset,on aikaa laittaa rahat takaisin lompsaan,eikä seuraavan tavarat tule päälle,ehtii omansa laittaa kassiin.
        Ja Espanjasta vielä,busseihin noustessaan ihmiset jakoi poskisuudelmia tutuilleen ja rupattelivat iloisesti keskenään.Mut sanoppas täällä kulkuneuvossa vierustoverille jotain,kaulukset pystyyn ja katse ikkunasta ulos,ettei vaan tarvitse paljastaa itsestään mitään!!


    • tossukka

      mikään poikkeus ole. Ihmisillä ei näytä olevan aikaa hymyille. Kaikilla on olevinaan kamala stressi koko ajan. Sen huomaa muuten täälläkin, vaikkei meillä hieman vanhemmilla enää pitäisi stressiä olla. Aika moni meistä on melko kärttyisä, kommentteja tulee siihen malliin, että ...

      • Suomessa ollaan -( ,: ,,)-_

        jollekkin tuntemattomalle,heti alkaa epäillä miksi?
        Luulee että hän on hassu tai hymyilijä hullu.


      • Anna*
        Suomessa ollaan -( ,: ,,)-_ kirjoitti:

        jollekkin tuntemattomalle,heti alkaa epäillä miksi?
        Luulee että hän on hassu tai hymyilijä hullu.

        kun pieni lapsi tai koira tulee vastaan, on pakko hymyillä ainakin sisälle päin. Nämä kaksi ryhmää ovat aitoja ja avoimia. Vieraille lapsille ei voi mennä puhumaan, mutta koirille voi, jos omistaja suo.


      • nuukuudesta,
        Anna* kirjoitti:

        kun pieni lapsi tai koira tulee vastaan, on pakko hymyillä ainakin sisälle päin. Nämä kaksi ryhmää ovat aitoja ja avoimia. Vieraille lapsille ei voi mennä puhumaan, mutta koirille voi, jos omistaja suo.

        ja niille nauretaan. Tuo kunnanjohtajan aikoinaan takoma "soikea markka" on oikein matkailijoille näytillä, ja ilmeet ovat hymyäviä useimmilla!

        Kun täällä ei ole Liliuksia eikä optioita, joilla toisten rahat ohjattaisiin omaan pussiin, niin se on pannut säästeliääksi.

        Aina on hyvin toimeen tultu!

        "Iloonen ja irti maasta haluan olla aina!"


      • hymyilin
        Anna* kirjoitti:

        kun pieni lapsi tai koira tulee vastaan, on pakko hymyillä ainakin sisälle päin. Nämä kaksi ryhmää ovat aitoja ja avoimia. Vieraille lapsille ei voi mennä puhumaan, mutta koirille voi, jos omistaja suo.

        monesti ratasikäisille, kunnes erään äiti tokaisi: en ymmärrä, mitä varten nuo vanhat mummot aina hymyilee mun lapselle! Sen jälkeen hymyni kohteena ovat ollet vanhat mummot.


      • ostoksilla,
        hymyilin kirjoitti:

        monesti ratasikäisille, kunnes erään äiti tokaisi: en ymmärrä, mitä varten nuo vanhat mummot aina hymyilee mun lapselle! Sen jälkeen hymyni kohteena ovat ollet vanhat mummot.

        kadullakin. Olen saanut lapsen äidiltä hymyt aina.

        Nyt tajuan olleeni onnekas.

        :)


      • ostoksilla, kirjoitti:

        kadullakin. Olen saanut lapsen äidiltä hymyt aina.

        Nyt tajuan olleeni onnekas.

        :)

        niin omat kuin maailman lapset.


      • lea

        Tuossa on vinha perä, mutta ikääntyvien kärttyisyys on usein lähtöisin omasta voimattomuuden tunteesta. Olen varmasti yksi heistä joka hermostuu, kun joku asia ei onnistu yhtä helposti kun joskus nuorempana.
        Taas tuo tiukka ilme ja eleetön olemus jo nuorilla on kun naamio kasvoilla. Onkohan se jonkinlainen suojautumisen muoto tänäpäivänä?


      • niis
        lea kirjoitti:

        Tuossa on vinha perä, mutta ikääntyvien kärttyisyys on usein lähtöisin omasta voimattomuuden tunteesta. Olen varmasti yksi heistä joka hermostuu, kun joku asia ei onnistu yhtä helposti kun joskus nuorempana.
        Taas tuo tiukka ilme ja eleetön olemus jo nuorilla on kun naamio kasvoilla. Onkohan se jonkinlainen suojautumisen muoto tänäpäivänä?

        mua tuli yks immeinen vastaan ja hymyili,
        liekö jus tullu lukemasta tätä,
        ko mää het säntäsin peilin etteen että mikä sitä nyt virnuilutti.


      • Atolfia
        Suomessa ollaan -( ,: ,,)-_ kirjoitti:

        jollekkin tuntemattomalle,heti alkaa epäillä miksi?
        Luulee että hän on hassu tai hymyilijä hullu.

        eikä luule hassuksi eikä hulluksi. Sinä itse taidatkin ajatella niin.

        Minä taas olen huomannut, että kun hymyilen tuolla raitilla kulkeissani, niin ihmiset sanovat päivää tai hei, hei. Luulevat tutuksensa. Minusta se on aika mukavaa.

        Meidän pitäisi olla hieman rennompia, eikä aina ajatella, että mitähän tuokin minusta ajattelee.
        Ihan sama, mitä itse kukin ajattelee. Ollaan vapaasti vaan ja hymyillään.


      • lea
        Atolfia kirjoitti:

        eikä luule hassuksi eikä hulluksi. Sinä itse taidatkin ajatella niin.

        Minä taas olen huomannut, että kun hymyilen tuolla raitilla kulkeissani, niin ihmiset sanovat päivää tai hei, hei. Luulevat tutuksensa. Minusta se on aika mukavaa.

        Meidän pitäisi olla hieman rennompia, eikä aina ajatella, että mitähän tuokin minusta ajattelee.
        Ihan sama, mitä itse kukin ajattelee. Ollaan vapaasti vaan ja hymyillään.

        Tätä minä juuri tarkotan. Miksi pitäisi olla naama rutussa ja tiukka ilme päällä vaikka ei olisi edes se niinsanottu huono päiväkään?


      • inkeri39
        Atolfia kirjoitti:

        eikä luule hassuksi eikä hulluksi. Sinä itse taidatkin ajatella niin.

        Minä taas olen huomannut, että kun hymyilen tuolla raitilla kulkeissani, niin ihmiset sanovat päivää tai hei, hei. Luulevat tutuksensa. Minusta se on aika mukavaa.

        Meidän pitäisi olla hieman rennompia, eikä aina ajatella, että mitähän tuokin minusta ajattelee.
        Ihan sama, mitä itse kukin ajattelee. Ollaan vapaasti vaan ja hymyillään.

        sanottu kuin tehty.


      • lea
        niis kirjoitti:

        mua tuli yks immeinen vastaan ja hymyili,
        liekö jus tullu lukemasta tätä,
        ko mää het säntäsin peilin etteen että mikä sitä nyt virnuilutti.

        Tässä sitä taas ollaan. Jos joku uskaltaa ystävällisesti hymyillä sinulle ,niin jo ryntäät peilin eteen katsomaan ,että onko jotain hullusti!!!!!!!!!! Mikä ihme siinä on kun itsetuntokin alkaa olla nollassa.
        Ehkä tuo hymyiliä tahtoi vaan olla se kiltin ja ystävällisen näkönen ihminen.Onko se todella niin kamalaa kun joku on hyväntuulinen?


      • naisia ja lapsia autettukin
        nuukuudesta, kirjoitti:

        ja niille nauretaan. Tuo kunnanjohtajan aikoinaan takoma "soikea markka" on oikein matkailijoille näytillä, ja ilmeet ovat hymyäviä useimmilla!

        Kun täällä ei ole Liliuksia eikä optioita, joilla toisten rahat ohjattaisiin omaan pussiin, niin se on pannut säästeliääksi.

        Aina on hyvin toimeen tultu!

        "Iloonen ja irti maasta haluan olla aina!"

        ja asutettu.

        Tuon soikean markan on moni matkailija nähnyt.

        "Laulu se on ollut minun iltojeni ilo..."


      • hymyilin kirjoitti:

        monesti ratasikäisille, kunnes erään äiti tokaisi: en ymmärrä, mitä varten nuo vanhat mummot aina hymyilee mun lapselle! Sen jälkeen hymyni kohteena ovat ollet vanhat mummot.

        Minäkin pidän lapsista, omat ovat kasvaneet, mutta hymyilen toisten lapsille . Saatan jutellakin heille.
        On tullut joskus mieleen, että miks, "namutädiksi" saattavat luulla, Tiedä häntä, monenlaista suhtautumistapaa on !
        Mutta vanhat mummot hymyilevät usein (tuntemattomat)! Oonkin Joskus ajatellut, että olenkohan niin vitsikkään näköinen.. vai mitä?
        Espanjassa olemme aina saaneet hyvin ystävällistä kohtelua ja palvelua !!


      • lea kirjoitti:

        Tässä sitä taas ollaan. Jos joku uskaltaa ystävällisesti hymyillä sinulle ,niin jo ryntäät peilin eteen katsomaan ,että onko jotain hullusti!!!!!!!!!! Mikä ihme siinä on kun itsetuntokin alkaa olla nollassa.
        Ehkä tuo hymyiliä tahtoi vaan olla se kiltin ja ystävällisen näkönen ihminen.Onko se todella niin kamalaa kun joku on hyväntuulinen?

        Joskus kaupungilla liikkuessa, että ikäänkuin aurinko alkaisi paistamaan, kun saa ystävällisen
        hymyn. Tai sanotaan jotain välitöntä ja kivaa, Tai vastataan omaan sanomiseen jotakin!
        Eikä se aina niin kummallista tarvi olla.
        Kun ruokakaupassa on aina joskus esim leipä maistiaisia. Eräs herra kohdallani sanoi:eikös ne ole niitä muruja tänään meille jättäneetkään ??
        Ei sen kummempaa mutta päivä alkoi tosi kivasti!
        Siis hymyillään kun tavataan !!


      • MUORI
        meri-kukka98 kirjoitti:

        Minäkin pidän lapsista, omat ovat kasvaneet, mutta hymyilen toisten lapsille . Saatan jutellakin heille.
        On tullut joskus mieleen, että miks, "namutädiksi" saattavat luulla, Tiedä häntä, monenlaista suhtautumistapaa on !
        Mutta vanhat mummot hymyilevät usein (tuntemattomat)! Oonkin Joskus ajatellut, että olenkohan niin vitsikkään näköinen.. vai mitä?
        Espanjassa olemme aina saaneet hyvin ystävällistä kohtelua ja palvelua !!

        Minä ainakin saan parhaat naurut omista mokista.Tässä päivänä muutamana seisoin kaupan oven edessä,muistin että siinä kaupassa ovet aukeavat isseksensä.Herrasmies tuli takaapäin,aukaisi oven ja sanoi ollapa hyvä.Vähän nolotti ja sopertelin jotain itsekseen aukeavista ovista.Nauruksihan se meni.


      • lea
        MUORI kirjoitti:

        Minä ainakin saan parhaat naurut omista mokista.Tässä päivänä muutamana seisoin kaupan oven edessä,muistin että siinä kaupassa ovet aukeavat isseksensä.Herrasmies tuli takaapäin,aukaisi oven ja sanoi ollapa hyvä.Vähän nolotti ja sopertelin jotain itsekseen aukeavista ovista.Nauruksihan se meni.

        Just juu noin se huumori kukkii, jos ei toisen kustannuksella niin omille pikku kömmähdyksille, niille voi vapaasti nauraa ja ainaski sitte jälkeenpäin jos ei heti naurata.
        Turhaan täällä mennään tukka putkella ja tiukka luotaantyöntävä ilme jos sitäkään kasvoilla.
        Eletään ja nautitaan siitäkin vähästä mitä irti elämästä saadaan. Nauretaan kun naurattaa ,on siinä sitten se naapurin tiukkapipo lähellä tai ei.Jospa se meidän hyväntuuliuus vaikka tarttuis?
        Aina kannattaa kokeilla ,tuskin siitä rankaistaan.


      • AVOPARI..
        MUORI kirjoitti:

        Minä ainakin saan parhaat naurut omista mokista.Tässä päivänä muutamana seisoin kaupan oven edessä,muistin että siinä kaupassa ovet aukeavat isseksensä.Herrasmies tuli takaapäin,aukaisi oven ja sanoi ollapa hyvä.Vähän nolotti ja sopertelin jotain itsekseen aukeavista ovista.Nauruksihan se meni.

        Avopari oli asunut yhdessä jo pitkään, alkoi pyöreät ysikymppiset jo lähestyä.
        Avomies sanoi: "Eikö meijänkin pitäs mennä jo naimisiin?"
        Avoaimo: "Niin, muttei meitä kukkaa ennee huoli."


      • lea kirjoitti:

        Tuossa on vinha perä, mutta ikääntyvien kärttyisyys on usein lähtöisin omasta voimattomuuden tunteesta. Olen varmasti yksi heistä joka hermostuu, kun joku asia ei onnistu yhtä helposti kun joskus nuorempana.
        Taas tuo tiukka ilme ja eleetön olemus jo nuorilla on kun naamio kasvoilla. Onkohan se jonkinlainen suojautumisen muoto tänäpäivänä?

        helsingissä.Nyt sattui sellainen eläkkellä oleva ajoi huvikseen.Oli selvästi kärtyn näköinen enkä ihmettele yhtään sitä,jutteli silti ihan kivasti.
        Sanoi että helsingissä ei halua asua vaan 50 km päässä.


      • Remanteri
        lea kirjoitti:

        Tässä sitä taas ollaan. Jos joku uskaltaa ystävällisesti hymyillä sinulle ,niin jo ryntäät peilin eteen katsomaan ,että onko jotain hullusti!!!!!!!!!! Mikä ihme siinä on kun itsetuntokin alkaa olla nollassa.
        Ehkä tuo hymyiliä tahtoi vaan olla se kiltin ja ystävällisen näkönen ihminen.Onko se todella niin kamalaa kun joku on hyväntuulinen?

        Älä ota liian vakavasti. Kirjoittajahan osoitti selvää huumorintajua!


    • minä olen itse ilonen ja puhelias ihminen,
      kun linja-autossa kuljen ja katselen niitä totisia ja kireän näköisiä kasvoja,
      niin vanha vitsi tulee joka kerta mieleeni:
      kun iloinen karjalaismummo tuli autoon,

      niin poistuessaan hän kuljettajalta kysäisi; minne sie olet viemässä näitä mykkiä.....

      Hymy on lyhin etäisyys kahden ihmisen välillä....

      Mutta hymyileppäs tuolla kaupunkilla jollekin niin heti ajatellaan ,
      ettei tuolla ole kaikki kohdallaan. Nykyään jopa lapsetkin ovat niin totisia ja kireitä.
      Johtunee varmaan siitä kun vanhemmilla on aina kiire ja tressi päällä.
      Ei ole paljon aikaa lasten kanssa seurustella ja viettää laatuaikaa.
      Aamulla aikaisin lapset hoitoon ja illalla kotiin nukkumaan..

      Iloiten ikä lyhyempi,
      rallatellen rattoisampi,
      itkien ikä pitempi,
      surren aika surkeampi....

      Minusta sydämellinen nauru on eräs maailman
      kauneimmista äänistä .....))))

    • Herätessä

      Aamulla herätessäni, kuulin radiosta.
      Jos matkustat lentokoneessa onko se, lentämistä?
      Tai onko soutelu veneellä, uimista?
      Hieno juttu pääteltäväksi?

    • angi

      ajatellut joskus että missä on vika?

      Rupesin itse kokeilemaan saanko mitään kontaktia kehenkään. Huomasin että nuoret olivat vielä avonaisia. Nuorista sai puheseuraa jopa naurun pysrskähdysten säestämänä. Pari vanhempaa noin 70-80 vuotiaita ehkä olivat. Jutteli minun kanssa kaupassa iloisena. Mutten saanut ketään vanhempaa vastaamaan minulle kadulla.
      Siihen taas keksin itse vastauksen ja tulin siihen tulokseen etteivät uskaltaneet pysähtyä kun nykyään saa kaikkee pelätä.

      • marjapensas

        kuin sinä. Tämän päivän nuoret ovat vapaamman kasvatuksen saaneita,
        uskaltavat näyttää tunteensa,toisin, kuin meidän ikäpolvi, jotka yleensä
        moittivat nuorten käyttäytymistä. Olen työssäni ollut tekemisissä kaiken ikäisten kanssa,
        täytyy tunnustaa, että meidän ikäpolvi, ei ole kohteliaammasta päästä.
        Johtuneeko se sitten siitä kurimuksesta kasvatuksesta, jonka olemme saaneet?

        Oppia ikä kaikki, huomenna hymyilemme, vanhuksille, lapsille ja kaupan kassaneideille.


      • Angi *
        marjapensas kirjoitti:

        kuin sinä. Tämän päivän nuoret ovat vapaamman kasvatuksen saaneita,
        uskaltavat näyttää tunteensa,toisin, kuin meidän ikäpolvi, jotka yleensä
        moittivat nuorten käyttäytymistä. Olen työssäni ollut tekemisissä kaiken ikäisten kanssa,
        täytyy tunnustaa, että meidän ikäpolvi, ei ole kohteliaammasta päästä.
        Johtuneeko se sitten siitä kurimuksesta kasvatuksesta, jonka olemme saaneet?

        Oppia ikä kaikki, huomenna hymyilemme, vanhuksille, lapsille ja kaupan kassaneideille.

        minun hymyilevän katseeni ja kuuluvan tervehdykseni. En masennu vaikken aina sais vastausta. Kerron teille miten kävi. Oikein hyvää tätä loppupäivää ja kokonaista huomista päivää.


    • katriina64

      Jotkut ovat hyvin tosikkomaisia ja kireitä.
      Minun nupullaan oleva huumorinkukkani avautui kun olin mukana ketjussa, "pitäisikö sinus 60 kunnioittaa."
      Oikein fiksulta vaikuttava nikki "sutena susien joukossa" puhui paatoksella Kansanedustajaehdokas Osku Pajamäen ajatuksia ja antoi ymmärtää olevansa samaa mieltä.
      ME muutkin olimme tavallaan samaa mieltä, ettei ketään pelkän ikänsä takia kunnioiteta, joskin kohtelemme arvostavasti vanhempia ihmisiä, kuten tahtoisimme kohdella kaikkia.
      Minun omalaatuinen huumorini puhkesi kukkaan, kun esitin nöyrän anteeksipyyntöni aloittajalle. Olin ollut ilkeä. Kun luin oman viestini uudelleen, niin se oli todella vähintäänkin kärkevä. No, siitä huumorista: Vaikka Sutena Susuen joukossa uhosi pysyvänsä palstalla, häntä emme "pois aja", niin mielipiteen vaihtomme törmäsi karille ja jäi sinne.
      Miksi minä menin anteeksi pyytämään #¤½&%¤!!:((
      Hyvältä keskustelulta katkesi kärki!
      Moni ei saata ymmärrä asian koomisuutta, mutta pointti on siinä, että usein joku lamaantuu mielipiteineen, kun muut osoittavatkin vastoin odotuksia vähemmän fanaattisiksi ja pystyvät nauramaan asialle, joka ei ole oikeastaan paljon mitään, vaikka on saada aikaan riitamyrkän.
      Tälläiset asiat naurattavat.

      • Remanteri

        Olisikohan ollut viime vuonna, kun samaisen Oskun inspiroimana eräässä toisessa ketjussa poistettiin äänioikeutta eläkeläisiltä ja annettiin se 16-vuotiaille.

        Yllättäen joku nokkela mummo kannatti ajatusta ja vaati lisäksi kansalaisvastuiden siirtämistä eläkeläisiltä niille, jotka saavat äänestääkin.
        Siihen päättyi orastava kinaaminen,sillä ketjuun tuli kaikennäköisiä isoäitejä hauskoine keksintöineen. Juuri kun mummot olivat perustamassa mummeleitten kylpylää, jossa olisi talon puolesta komeita tanssittajia ja go-go-poikia, loppui moderaattorilta huumori. Hän poisti ketjun.
        Niin ne huumoritajuttomat tuhoavat kokonaisen huumorinkukkamaan.


    • soilike

      Eipä ole ajat muuttuneet neljässäkymmenessä vuodessa

      Ei saa missään tapauksessa hymyillä , tiedetään heti, maaltahan se.
      Juttelemisen yrittäminen on selvä merkki mielenhäiriöistä.

      Opin silloin v.-66, oikean suurkaupungin käyttäytymisen melkein vuodessa.

      Osaan nyt olla kuin kaupunkilaisen kuuluu, yleisessä kulkuvälineessä.
      Katselen nenä pystyssä ikkunasta, tai piiloudun lehden taa ja vaikkapa kuuntelen cd-romppuja

      Paheksun syvästi naurunaamaa, aika juntti, varmaankin maalta tullut

      • raitsikassa ja katson onko halukas juttelemaan.

        Viimeksi kun kävin kaupungilla vasta loppumatkasta juttelin ja se olisi mielellään jutellut.Oli kyllä tärkeän näköinen ja laskeskelin onko olevinaan.Ovat kun pikkulinnut kuoren sisällä.

        Eipä silti en halua että joku kiinnittää huomiota minuun.Luulen heti että se aikoo siepata ja viijä mennessään.Tai yrittää huijata maalaista.


    • Angi *

      iloisesti ja aina kerkiän sanomaan muutaman sanankin. Minun ei tarvi opetella olemaan ystävällinen.

      • soilike

        CityMarketin liukuportaissa, että mummeli voi hymyillä kaikille lapsille, ilman että vanhemmat hermostuvat.
        Pikemminkin näyttivät iloisilta

        Mies-puolisten ei kannata hirveesti hymyillä
        Luin lehdestä, että miespuolisile päivähoitajille on esteenä tää pedofiiliepäilys kaikkialla.


      • Angi *
        soilike kirjoitti:

        CityMarketin liukuportaissa, että mummeli voi hymyillä kaikille lapsille, ilman että vanhemmat hermostuvat.
        Pikemminkin näyttivät iloisilta

        Mies-puolisten ei kannata hirveesti hymyillä
        Luin lehdestä, että miespuolisile päivähoitajille on esteenä tää pedofiiliepäilys kaikkialla.

        kärsiä muutamien pedofiilien tähden. Ei voi olla ystävällinen edes lapsille. Lapsethan just ovat meidän tulevaisuus. Monet lapset kaipaavat miehistä hymyä tunteekseen itsensä kokonaiseksi.


    • Remanteri

      Töllöttimestäkin muka tulee humoristisia ohjelmia.
      Ymmärrän oikein hyvin, miksi ne on valmiiksi naurettu. Mistä katsoja muuten tietäisi, että tässä on hauska kohta?

      Tuntuu siltä, että nykyinen "huumori" on joko älytöntä tai ilkeää.
      Minä onneton olen vielä sitä ikäluokkaa, että mielestäni huumorin pitäisi olla hauskaa.
      Ei siinä välttämättä tarvitse nauraa toisen töppäilylle. Kyllä itselleenkin saa nauraa, ja itsehän sitä useinkin kaikkein naurettavin on.

      • katriina64

        Minä kyllä nauran, vaikka en ilkeä tahtoisi ollakan, Brittisarjan Hyacinth Bucken hienostelulle. Huvittamaanhan se on tarkoitettukin, eivätkä jaksot taida olla valmiiksi naurettuja, vai ovatko? Nyt ei telkkarista ole tullut vähään aikaan Pokka pitää - sarjaa.
        Jaksot ovat aina herkullisia, kaikkine rouvan töppäilyineen. Usein kyllä löydän itseni vertaamsta Ladya erääseen tuntemaani rouvaan ja se on kyllä ilkeää, mutta ajatukset ovat kuin nopeita villejä lintuja, ne pyrähtävät mieleen.
        Ei tietenkään saisi antaa niiden jäädä tekemään pesää päänsä päälle.


      • katriina64 kirjoitti:

        Minä kyllä nauran, vaikka en ilkeä tahtoisi ollakan, Brittisarjan Hyacinth Bucken hienostelulle. Huvittamaanhan se on tarkoitettukin, eivätkä jaksot taida olla valmiiksi naurettuja, vai ovatko? Nyt ei telkkarista ole tullut vähään aikaan Pokka pitää - sarjaa.
        Jaksot ovat aina herkullisia, kaikkine rouvan töppäilyineen. Usein kyllä löydän itseni vertaamsta Ladya erääseen tuntemaani rouvaan ja se on kyllä ilkeää, mutta ajatukset ovat kuin nopeita villejä lintuja, ne pyrähtävät mieleen.
        Ei tietenkään saisi antaa niiden jäädä tekemään pesää päänsä päälle.

        Siinä tosi hauska porukka. Olen melkein rakastunut hänen sisarensa mieheen!
        Mahtaneeko johtua siitä, että samastun tähän siskoon, joka osaa ottaa elämän rennosti.
        Sitä paitsi heidän avioliittonsa vaikuttaa täsmälleen yhtä romanttiselta kuin ukkoni ja minun.
        Hyasintti kaikessa 'bukeessaan' on tosiaankin koomisessa hienosteluisuudessaan enemmänkuin yhden hymyn arvoinen.

        Kaiken kaikkiaan sarja, jossa minäkin osaan nauraa ilman esinaurajia.


    • soilike

      Olisi pitännyt vähän typistää
      lukekaa vaan muutamia alusta.


      Nainen kestää heikosti peräänajoa.
      Otsikko Aamulehdessä 29.1.

      Jollei haudasta oteta yhteyttä, hautaa hoidetaan 25 vuotta eloituksetta.
      Turkulainen 28.8.

      Naistohtorien osuus kaksinkertaistui Tampereella, enemmistö professorinpalleista pysyy silti miehillä vielä kauan.
      Otsikko Aamulehdessä 13.9.

      Väkivalta parisuhteessa on asia, jonka eteen kannattaa tehdä töitä.
      Vantaan Sanomat 22.9.

      Lapsena minulla oli housut jalassa koko ajan, mutta kun pojat alkoivat tulla kuvaan mukaan, aloin kiinnittää huomiota ulkonäkööni.
      Helena Petäistö TV-maailmassa 37/2002 I

      lkka Kanerva panee nyt toivonsa naisiin.
      Otsikko Ilta-Sanomissa 8.8.

      Mies löi liikuntarajoitteista miestä pankkiautomaatilla.
      Otsikko Koti-Kajaanissa 15.1.

      Ex-vaimonsa tuolin alla räjäyttänyt vangittiin.
      Otsikko Keskisuomalaisessa 17.7.

      Naisen puseron alle tunkeutunut löi miestä tuopilla.
      Otsikko Aamulehdessä 13.3.

      Tutkijalautakunta kaipaa vielä lisää tsunamikokemuksia.
      Otsikko Hämeen Sanomissa 23.2.

      Pahoinpitely aiheutti aivovamman ja vei työkyvyttömyyden.
      Otsikko Länsi-Suomessa 4.10.

      Grilliin murtautujat kärähtivät.
      Otsikko Hämeen Sanomissa 11.7.

      Vessan varastaneita odottaa pyttytuomio.
      Otsikko Aamulehdessä 29.5.

      Lehmä kuoli.
      Otsikko Hankasalmen Sanomissa 29.7.

      Kouluruoka aiheetta oppilaiden hampaissa.
      Otsikko Kangasalan Sanomissa 3.4.

      Hammashoidossa vielä paikattavaa.
      Otsikko Kalevassa 12.1.

      Päihdetyö vaatii selviämistä.
      Otsikko Kalevassa 23.1.

      Keskon pääjohtaja selvinnee elokuussa.
      Otsikko Aamupostissa 2.5.


      Presidentti selviää ehkä vasta ensi viikon lopulla.
      Otsikko Helsingin Sanomissa 9.11.

      Rattijuoppo kaahasi sataa poliisia karkuun.
      Otsikko Warkauden Lehdessä 31.3.

      Paikallisjuna kulki aikataulussa. Veturinkuljettajaa epäillään junaliikennejuopumuksesta.
      Otsikko Lapin Kansassa 9.5.

      Olutrekka ojaan Iissä. Alkoholilla ei ollut osuutta turmassa.
      Helsingin Sanomat 4.5.

      Linja-autossa oli yli 50 ihmistä. Mukana oli myös kolme opettajaa.
      Helsingin Sanomat 14.4.

      Valintatalo avaa kirkon kylässä ensi torstaina. uusittu myymälä poikkeaa ratkaisevasti entisestä.
      Otsikko Luoteis-Uusimaassa 11.6.

      Eliel Saarisen tien tunneli on kaikkiaan yli puoli kilometriä pitkä. Umpitunnelissa kuljetaan 350 metrin matka.
      Helsingin Sanomat 12.10.

      Oravan löytyminen ei vielä tarkoita sitä, että niitä pesisi lähistöllä. Setarkoittaa vain, että kuollut yksilö on liikuskellut alueella.
      Savon Sanomat 2.7.

      Hakijaryntäys Espoon hautausmaille.
      Otsikko Espoon seurakuntasanomat Essessä 11.3 ..

      Ne, jotka ovat päivittäin jutelleet vainajan kanssa selviävät tablettilääkityksellä.
      Savon Sanomat 7.1.

      Kuoppakorotus Kuhmon hautainhoitomaksuihin.
      Otsikko Kainuun Sanomissa 26.1.

      Malmin hautausmaan liikenne yksisuuntainen.
      Ilmoitus Helsingin Sanomissa 24.12.

      Esimerkiksi luterilaiset ja ortodoksit elävät monilla itäsuomalaisilla hautausmailla kauniisti rinta rinnan.
      Kotimaa 31.10.

      Vuodepotilaan syöminen voi olla hankalaa.
      Otsikko Sydän-Satakunnassa 8.12 .

      Hankasalmen terveyskeskuksen pitkäaikaispotilaat eivät jää syömättä.
      Otsikko Hankasalmen Sanomissa 18.2.

      Etelä-Karjalan ensimmäinen krematorio tuotantokäyttöön.
      Otsikko Etelä-Saimaassa 15.5.

      Mika Lahti kaatoi keilat naisia paremmin.
      Otsikko Helsingin Sanomissa 10.1.

      Aivoleikkausten päänavaajalle tunnustuspalkinto.
      Otsikko Savon Sanomissa 5.12.

      Työkaverinsa rintoja kähminyt sai jättikorvauksen.
      Otsikko Ilta-Sanomien lööpissä 5.2.

      Iloisten ihmisten elinkauppaa vuodesta 2003!
      Ilmoitus Oulu-lehdessä 11.5.

      Kauppiaan sydän on lihatiskillä.
      Otsikko Kauppalehdessä 23.2.

      Napatutkijat kotiin naistenpäiväksi.
      Otsikko Karjalaisessa 8.3.

      Huonokuuloisten maailmankongressissa huippupuhujia.
      Kuulonhuoltoliiton tiedotteen otsikko 13.5.

      Eurot näytettiin etukäteen vain sokeille.
      Otsikko Aamulehdessä 31.12.

      Eläkeläiset tekevät puista lentokonetta mielisairaalan vintillä.
      Otsikko Helsingin Sanomissa 18.6.

      Seinäjoen Energia suunnittelee miljoonien eurojen polttolaitosta.
      Otsikko Ilkassa 20.8.

      Kala kulkee ontuen vedestä kuluttajalle.
      Otsikko Turun Sanomissa 11.10.

      Öljy on peräisin viime kesänä jäihin pudonneesta traktorista.
      Keskisuomalainen 28.4.

      Oppilaiden tasapuolinen kohtelu epäkohta peruskoulussa ja lukiossa.
      Otsikko Itäväylässä 24.6.

      Espoolaisen koulun opettaja luki muiden lähettämiä viestejä.
      Otsikko Aamulehdessä 29.11.

      Humalainen nainen ajoi taksilla.
      Otsikko Iltalehdessä 28.1.

      Äkillinen tulva vaikeutti autojen kulkua Vammalan Kävelykadulla.
      Tyrvään Sanomat 5.8.

      Huutokauppa järjestetään poliisilaitoksen takapihalla perjantaina klo 10.Paikalla on kolme näytekusta.
      Savon Sanomat 19.11.

      Kokenut metsästäjä ei huomannut vaimoaan ampuessaan tiheässä taimikossa riekkoa.
      Ilta-Sanomat 24.9.

      Lahdessa kuollut ampui poliiseja.
      Otsikko Pohjalaisessa 4.8.

      Liian pienissä liiveissä rinnat pursuavat kupin reunan yli ja liukuvat ylöspäin selässä.
      Iltalehti Online 18.9.

      Etelä-Savossa ei liikoja säteile. Alhaisimmat arvot löytyivät Savonlinnasta.
      Otsikko Itä-Savossa 7.10 .

      Päivi Puolukka kantaa karpalomehupaketteja Rajakylän päiväkodin lapsille.
      Kuvateksti Kalevassa 10.9.

      Miina Kenttä omaa luokkaansa tyttöjen seipäässä.
      Otsikko Helsingin Sanomissa 18.8.

      Myydään. 2 langatonta lankapuhelinta.
      Ilmoitus Helsingin Sanomissa 8.9.

      Nyt meiltä tuoreet kastemadot onkimiehille! Kysy lihatiskiltä!
      Ilmoitus Kuhmoisten Sanomissa 12.6.

      Aiemmin nainen ilmoitti tulleensa pahoinpidellyksi Koivukujalla, jonka tekijöinä oli ollut kaksi outoa miestä.
      Nainen jätti valheellisen kertomuksen poliisille tämän entisen poikaystävän kehotuksesta.
      Raahen Seutu 17.11.

      Hän on joutunut mielisairaalaan, koska tappoi 12-vuotiaan äitinsä ja tämän rakastajan.
      Kansan Uutiset 27.3.

      Vastaaja oli omien sanojensa mukaan turhaan yrittänyt myydä bernhardinkoiraa.
      Saksanpaimenkoira oli puolestaan hänen poikansa.
      Savon Sanomat 3.9.

      Ikaalisten Ampujat panostaa nuoriin.
      Otsikko Pohjois-Satakunnassa 16.6.

      Lääkäreille ohjeet lapsen pahoinpitelystä.
      Otsikko Aamulehdessä 3.2.

      Sairaankuljettajan arkeen kuuluu väkivallalla uhkaaminen eri Muodoissaan.
      Pohjolan Sanomat 19.11.

      Kymmenen hevosen emäntä myös ravaa itse, ja onpa voittanut Suomen mestaruudenkin.
      Itä-Häme 8.3.

      Alkosta halutaan piristystä Pöytyän liike-elämään.
      Otsikko Auranmaan Viikkolehdessä 3.9.

      Miehet ovat tavallisen näköisiä nuoria miehiä. Havainnoista voi ilmoittaa lähimmälle poliisille.
      Helsingin Sanomat vankikarkureista 26.7.

      Virkoja ei lakkauteta, vaan ne vähenevät luonnollisen poistuman kautta.
      Virkojen vähentymistä tapahtuu, sillä toista koulutoimenjohtajaa ei aiota täyttää, vaan lopettaa se.
      Hangon lehti 13.10.,

      • lea

        Vaikka nää lehtikirjotukset on ammattimaisesti tehtyjä löytyy niistä se niinsanottu porsaanreikä jolla me lukiat herkutellaan ,eikö vaan? Ei tarvita kun hiukka mielikuvitusta ja jo alkaa suupieliä nykiä.
        No se on taas toinen juttu jos ei osaa nauraa, ei valmiiksi nauretulle tai hassulle jutulle. Sellasella on varmaan se niinsanottu tiukkapipo, eli ei kuki se huumorin kukka.
        Mahtaa olla kurjaa sellasen elo täällä nauravien joukossa.
        Mites se nyt menikään se vanha sanonta... Paras ilo on vahingonilo ja paraat naurut saa kun itselleen osaa nauraa.
        Hyvää päivää kaikille ja hymyillään kun tavataan.


      • sinihelmikki
        lea kirjoitti:

        Vaikka nää lehtikirjotukset on ammattimaisesti tehtyjä löytyy niistä se niinsanottu porsaanreikä jolla me lukiat herkutellaan ,eikö vaan? Ei tarvita kun hiukka mielikuvitusta ja jo alkaa suupieliä nykiä.
        No se on taas toinen juttu jos ei osaa nauraa, ei valmiiksi nauretulle tai hassulle jutulle. Sellasella on varmaan se niinsanottu tiukkapipo, eli ei kuki se huumorin kukka.
        Mahtaa olla kurjaa sellasen elo täällä nauravien joukossa.
        Mites se nyt menikään se vanha sanonta... Paras ilo on vahingonilo ja paraat naurut saa kun itselleen osaa nauraa.
        Hyvää päivää kaikille ja hymyillään kun tavataan.

        pienviljelijät veivät kananmunia kauppaan, kun niitä jäi yli oman kulutuksen. Satuin olemaan kaupassa, kun yksi Saarinen toi kananmunia. Oli jotain epäselvää ja myymälässä toinen huusi toiselle "Jokos ne Saarisen munat on punnittu?"Sekös meitä nauratti


      • katriina64
        sinihelmikki kirjoitti:

        pienviljelijät veivät kananmunia kauppaan, kun niitä jäi yli oman kulutuksen. Satuin olemaan kaupassa, kun yksi Saarinen toi kananmunia. Oli jotain epäselvää ja myymälässä toinen huusi toiselle "Jokos ne Saarisen munat on punnittu?"Sekös meitä nauratti

        Minä nauroin itselleni eilen, kun lukaisin viestin, minkä olin laittanut tuonne 70 -palstalle. Muistaakseni kirjoitin jotenkin näin: " Miehenikin oli aivan sanaton, kun ihmetteli, että kuinka se lintu lentää samaa reittiä edestakaisin - ei muuta suuntaa, vaan tuntitolkulla sahaa ulko-oven edessä."
        Nauroin tuolle monisanaiselle "sanattomuudelle."


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe