Mun pitäs opetella soittamaan apulannan armo ja en tiedä yhtään mistä niitä nuotteja löytäs netistä.No google, mutta en mä sieltäkään löytäny.
Että, jos jollakin on tietoa niin kirjottakaa ja auttakaa(:
TIEDÄN ETTEO TÄÄ TÄNNE KUULU, MUTTA OLKAA KILTTEJÄ JA AUTTAKAA
7
700
Vastaukset 7
kirjoista? esim. kirjastoista voi löytyä hyvin kijra jossa nuotit löytyvät. ainakin näin nopeasti katsottuna löysin esim. suomipop 2006 kirjan muutamasta kirjastosta (siinä ainakin on sen nuotit)
- sa dlppppppodsd
jos pistät google hakuun apulanta lyrics.
- abbjakbddd
sa dlppppppodsd kirjoitti:
jos pistät google hakuun apulanta lyrics.
anteeeks katoin että sanoja etsit. nuoteista en tiedä
- nimimerkki
Millä soittimella ajattelit sen soittaa?
Jos kitaralla niin Apulannan sivuilta löydät tabulatuurit, mutta nuotteja et kyllä varmaan löydä mistään. - on kaveri
Ellei nyt välttämättä tällä punaisella sekunnilla tarvitse sitä oppia vaan voit odottaa maanantaihin ja kirjaston aukeamisaikaan, kannattaa siellä käväistä
- laaalaalaaa
Kiitos tosiaan teille jotka autoitte(:
Kirjastoon siis:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5381092- 61717
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160603- 53594
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166578Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.244572Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.84552Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht201494Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta105493Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20476