Mitäpä tuon uutisen jälkeen muuta voi sanoa kuin voi v........ Pistää kyllä niin vihaksi
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1307917&ref=rss
Todella sairasta=(
33
2396
Vastaukset
Mitä hittoa liikkuu vanhempien päässä, kun tällasta voi tehdä??? Ei vissiin yhtään mitään!!!
Laittaa tosiaan mielen synkäksi lukea tuollasta, mitä lie muuta lapsi joutunut kokemaan? Voi kilinV****!
Komppaan Haukullista muilta osin...tyrmään moiset "vanhemmat"!!!- palstajeppe
Palstan sääntöjen mukaan ei saa:
"Linkittää tiedostoihin tai sivuille, jotka sisältävät ihmisiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa "
Ei pitäisi olla vaikea ymmärtää.ajattele joskus aivoillasi,tämä on uutinen,ei mikään silpomissivusto ja tätä samaa käsitellään monella palstalla tällä hetkellä.
- ovat
davalyan kirjoitti:
ajattele joskus aivoillasi,tämä on uutinen,ei mikään silpomissivusto ja tätä samaa käsitellään monella palstalla tällä hetkellä.
selvät ja noudatettaviksi tehdyt. Mummo rikkoi ikävällä tavalla sääntöjä.
Tuo uutinen toki oli murheellinen ja toivottavasti syylliset saavat maksimirangaistuksen. - täti-tomera
davalyan kirjoitti:
ajattele joskus aivoillasi,tämä on uutinen,ei mikään silpomissivusto ja tätä samaa käsitellään monella palstalla tällä hetkellä.
ja sä ,,, mee ny jo leikkii välil lastes kans!!!
- issu56
ja mihin se tämän päivän live-elämän todellisuus pitäis nakella????
- issu56
täti-tomera kirjoitti:
nyt vain ottaa sen järjen käteen ja alkaa miettimään ensin ja näpelöimään vasta sitten!!!!!!
- täti-tomera
issu56 kirjoitti:
nyt vain ottaa sen järjen käteen ja alkaa miettimään ensin ja näpelöimään vasta sitten!!!!!!
huolestunut vaan oon lapsista jos äiti on netissä koko päivän.... onko sullaki pienii lapsia???
täti-tomera kirjoitti:
mahassaan,tiedätkö että jo kasvatusopillisesti ei muuten suositella että aikuiset juurikaan leikkisivät lastensa kanssa...aikuiset osaavat leikit ja johdattelevat lapsia liikaa jolloin näitten oma mielikuvitus jää heikoille =)))Anna tulla vaan,kyllä mä kestän sun jutut,itse tiedän mitä olen tänäänkin jälkikasvuni kanssa puuhannut.
- issu56
täti-tomera kirjoitti:
huolestunut vaan oon lapsista jos äiti on netissä koko päivän.... onko sullaki pienii lapsia???
Eli mistä olet olevinasi huolestunut...?? Todellisuudessahan et juuri nokkaasi kopauta em asiallekaan, vaan soitat vaan lärviäsi sen kun kerkiät ja nuottikin on täysin epävireinen!!!
Minä nyt en tosiaankaan asu netissä koko päivää ja lapsenikin on jo aikuinen ja perheellinen! täti-tomera kirjoitti:
netti on ihan kotona joten lapsiani hoidan,kotia hoidan ja miestänikin "hoidan" ihan tässä kotosalla...ja huomaatkos aina kun en pariin kolmeen tuntiin vilasekkaan tänne...mitäköhän mahdan silloin tehdä.Sen vielä sanon että yhden tenavani sairauden takia olen jatkuvasti tekemisissä koulutoimen,lääkärien,terapeuttien ja sosiaalipuolen kanssa joten jos lastenhoidossani olisi jotain mistä sinun pitäisi huolestua niin eivätköhän he sen huomaisi.Voit siis lakata miettimästä ja keksiä uuden päänaukomis-aiheen.
- Palstajeppen Jeppe
Nyt kun ylläpito on siivonnut törkyviestit pois täst keskustelust niin ymmärrätkö nyt ettei keskustelun avaaja tehnyt mitään väärää???? Uutisten linkittäminen on sallittua koski se sitten kissan syntymää tai lapsen törkeää pahoinpitelyä.
Kenenkähän pitäis perehtyä palstan sääntöihin uudestaan?
- issu56
ihan käsittämätöntä mitä liikkuu moisten hirvitysten mielissä. Ei siis voi olla tottakaan, vaikka onkin. Vaan niinhän se on kai kautta aikain ollut, että ne jotka lapsia oikeasti haluavat ja olisivat kunnon vanhempia eivät niitä välttämättä saa, mutta taas vastaavasti ne joista ei edes vanhemmiksi ole, sikiävät kuin .... no ne.
pistää tuollaiset raukat selliin ja heittää avaimet valtameren syvimpään kohtaan ikuisiksi ajoiksi. Näinhän ei käy. Tuo nainen pitäisi karkoittaa Suomesta välittömästi vaatteet päällä ilman rahaa ja kasseja.
Naisen olisi pitänyt puolustaa sitä lastaan. Mies ansaitsee elinkautisen tuomion josta armahdusta ei ole.- sipuli
Haukipudas Kauhajoki ja tämä huh huh on elämä mallillaan
Tää viimesin tosi sairasta ei muutako porukka siperiaan ja syöttää jääkarhulle
Haukiputaalle voimia koko sydämmestä jaksamista
Teini pojille kunnon opetus ku jäävät kiinni niin loppuu tommonen pikku tyttöjen kiusaaminen - Maya81
kamalaa!! Ei voi muuta ku ihmetellä miten joku voi olla niin julma omalle pienelle lapselleen!! Huh huh,ei kyllä kulje hissi noilla ylös asti!
Kaikenlaisia kusipäitä se leipä elättääkin, noi vanhemmathan on pyöreänkopin kamaa, eihän noiden voi antaa olla vapaan..
Säälittää kyllä tuo viaton pieni lapsi..- pyreeni
Itselläni on samanikäinen tyttö ja minusta tuo uutinen kuulostaa niin käsittämättömältä!
Kuka tahtoisi tehdä pahaa omalle rakkaallle lapselleen?
Tuo kuukauden ikäisen vauvan surma myös tuntui ihan sydänalassa saakka.
Miksi ihmiset tekevät tällaista lapsille? - Reissureeta
kyyneleet silmissä luin, miten ihmiset voi olla noin raakoja, miksi ei vie sitä lasta sosiaaliviranomaisten huostaan, jos ei pysty hoitamaan.
Juuri eilen oli lehdessä kun äiti(?) oli tappanut 5kk vauvan.
En usko että voisin itse koskaan olla niin loppu, etten jaksaisi soittaa jollekkin viranomaiselle että hakekaa lapset pois, its en pysty enää hoitamaan. - Lorppakorva
vaan voi.Se on niin käsittämätöntä mitä kaikkea ihminen voi toiselle tehdä,puhumattakaan omista lapsista.
- Jaana vaan
Karseeta!!!! Kaikenlaiset sekopäät sitä lapsia saavatkin. Toivotaan rankkaa tuomiota noille vanhemmille.
- tulkaa nyt kaikki
yksittellen päivittelemään kuinka kauheeta. Eiköhän kaikki sen jo tiedä että tuo kauheeta. Mutta varmuuden vuoksi:
Toi oli kyllä kauheeta! tulkaa nyt kaikki kirjoitti:
yksittellen päivittelemään kuinka kauheeta. Eiköhän kaikki sen jo tiedä että tuo kauheeta. Mutta varmuuden vuoksi:
Toi oli kyllä kauheeta!tämä on keskustelu palsta...jos täällä vaan luetaan aloituksia mutta ei kommentoida niin mikäs keskustelu se on?
- pakko kokoajan juosta peräs...
davalyan kirjoitti:
tämä on keskustelu palsta...jos täällä vaan luetaan aloituksia mutta ei kommentoida niin mikäs keskustelu se on?
Jos luulet että minä tai kukaan muukaan poistuu tältä palstalta koska jatkuvasti juokset perässä nälvimässä niin voin sanoa että olet haukannut turhan suuren palan paskaa,sinun takiasi meistä ei kukaan poistu joten jatka rauhassa vaan.
pakko kokoajan juosta peräs... kirjoitti:
Jos luulet että minä tai kukaan muukaan poistuu tältä palstalta koska jatkuvasti juokset perässä nälvimässä niin voin sanoa että olet haukannut turhan suuren palan paskaa,sinun takiasi meistä ei kukaan poistu joten jatka rauhassa vaan.
itse niin ei tarvi muitten kommentteja lanata ;)
- Opettele
davalyan kirjoitti:
itse niin ei tarvi muitten kommentteja lanata ;)
kirjoittamaan...
- paivansadeko
mitään järjellistä sanoa. Ei tunnu kuin suunnatonta surkua pientä lasta kohtaan.
Vanhemmat sais sulkea koppiin loppuiäkseen, naama teipattuna. - Ri_ce
tietyissä asioissa, niin kuinka monta tälläisiäkin juttuja jää paljastumatta. Sitten ihmetellään kasvavaa rikollisuutta, huumausaineista tappoihin yms. Eihän rikollisuuden vääryyttä voi vanhempanakaan ymmärtää jos mallikasvatus on tullut pienestä asti jo vanhemmilta. Eikös siitä ollu tehty joku tutkimuskin että vastaavien juttujen ja perheväkivaltajuttujen kasvu on ollut viimevuosina kova. Ja useat näistä tapauksista paljastuvat vasta vuosien jälkeen esim. kun lapset ovat kasvaneet ja menevät kouluun..siellä sitten ihmetellään lapsen sulkeutuneisuutta ja mitä kaikkea selviääkään..
Surullista..tollaset elinkautiseen ja maan alle. Täällä Suomessa on vaan se huono puoli, että näihinkin tuomioihin vaikuttaa kaikki mahdolliset seikat, ensikertalaisuudesta syyntakeettomuuteen. Liian monissa tapauksissa tuomio on ollu 6-vuotta ja sit hyvänkäytöksen ja ensikertaisuuden takia nää hullut pääsee vapaalle jalalle kunhan jaksaa istua sen 3-vuotta.näissä tapauksissa on juuri se että nämä äidit ja isät on itse ollut hakattuja, alistettuja, seksuaalisesti hyväksikäytettyjä lapsia aikoinaan.
sosiaalinen perimä jatkuu vaan!
nämä äidit ja isät ovat siis ihan yhtälailla uhreja kuin syyllisiä.
kenellä on vastuu ihmisestä joka ei itsestään kykene ottamaan vastuuta?
minun mielestäni vastuu on yhteiskunnalla.
sosiaalitoimi ei uskalla puuttua asioihin koska ovat saaneet niin paljon kritiikkiä huostaanotoista!
mielummin yhden kerran liikaa kuin yhden kerran liian vähän.
- lepakkoleino
kun omaan suuhunkin viina maistuu pahalle, niin entäs sitten vauvalle....kyllä pistää niin vihaks
- Sisu-haukku
Kuka oikeasti pystyy edes ajattelemaan tuollasita? Kuin voi tulla mieleen? Kyllä täytyy sairas olla, kertakaikkiaan..
- mannapuuro12
Ihmisrotu on sekopäinen.
Ei kun vain vanhemmille samanlainen kohtelu.
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833