Olen katsellut perinteisiä käsikäyttöisiä laattaleikkureita joissakin on se n.20 mm terä mutta vastaan tuli myös alle sentin halkaisijalla olevia leikkureita, vaikuttaa tosi pieneltä. Onko kellään kokemusta ko.leikkureista????
Laattaleikkurit
kahvimuki
2
1426
Vastaukset
ite teen laattahommia työkseni ja oon huomannut että ammattimallin leikkureissa on lähes aina se pienempi terä..ja on kyl ihan hyvä terä.
- ese
Olemme leikanneet tuhansia laattoja tällaisella
"pienellä" terällä. Tarkoitat kai sellaista jossa
on 6-10mm terä n. 50mm varren päässä.
Toimii loistavasti.
t: ese
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 84689
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460