Tarttis helppii Tomb Raider - Legendis

Helppa mej!

Jos sinä, Pulassa Perussa luet tämän viestin, varmaan arvaat, että en voi auttaa. Olen nimittäin itsekin jumissa samassa tehtävässä ku sinä!

Maa: Peru
Tehtävä: Viimeinen
Tehtävän kuvaus: Olen semmoses vanhas kaivoksessa, mist pääsee uimalla/sukeltamalla semmoseen vanhaa temppelii mis oli se joku Laran ja Amandan menneisyysjuttu. Oon suomentanu tekstit sieltä PDA jutusta, ja siinä pitäis niinku romauttaa kaivoskuilu. Oon kokeillu ampumalla, kasaamalla laatikoita ja vesitynnyreitä päälle ja vielä heittäny kaikki neljä kranaattia!

Miten pääsisin tuon ongelmakohdan läpi?

10

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että menet johonkin ympyrä/joki uimaan ja siellä sukellat niin pitäisi olla semmoinen onkalo ja sieltä jatkat eteen päin...

olen pelannut pelin läpi.

• Helppa mej!

yritin ettii jotai onkaloo sillo ku viel yritin saaha sitä läpi. Siellä on kyllä se rikkonainen ovi mistä se "hirviö" meni, mutta sieltä tulee semmonen vastavirta ettei siitä pääse. Jos et
        tarkoittanut tuota virtaa, niin voisitko selittää
        tarkemmin että mistä sen onkalon löytäisi? Kiitos!

• Helppa mej! kirjoitti:

yritin ettii jotai onkaloo sillo ku viel yritin saaha sitä läpi. Siellä on kyllä se rikkonainen ovi mistä se "hirviö" meni, mutta sieltä tulee semmonen vastavirta ettei siitä pääse. Jos et
        tarkoittanut tuota virtaa, niin voisitko selittää
        tarkemmin että mistä sen onkalon löytäisi? Kiitos!

siis jos pääset sitä uimalla pitkin sinne ihme aukiolle joka on vettä täynä melkein ja siellä on niitä oliko sinisiä palloja pylväissä ja niitä sinun täytyy vetää kaikki niin se vesi lähtee ja kannattaa uida niin nopeasti kuin on mahdollista koska siinä on tietty aika niin...

(simfan)

nimen kirjoituksessa virhe

• Kiitollinen
        simsfan kirjoitti:

siis jos pääset sitä uimalla pitkin sinne ihme aukiolle joka on vettä täynä melkein ja siellä on niitä oliko sinisiä palloja pylväissä ja niitä sinun täytyy vetää kaikki niin se vesi lähtee ja kannattaa uida niin nopeasti kuin on mahdollista koska siinä on tietty aika niin...

(simfan)

Juu, olen päässyt sinne ihmeen paikkaan asti mistä kerroit, mutta en ollu tajunnu mite sieltä pääsee pois =) Kiitos kun kerroit =)

• Helppa mej!!!
        simsfan kirjoitti:

(simfan)

Ookkoo, pääsin sen paikan läpi, mutta nyt on uusi probleema :/

Olen semmosella ihme aukiolla, missä olisi semmosia kultasia palloja. Oon saanu jo kaks palloo alas, mutta kolmas pallo on jonku ihan ihmeellisen pylvään päällä semmosen pitkän rotkon vieressä, eikä sitä saa sieltä pois!!! :O

Voisitko helpata mua tossa asiassa?

P.S. Pyydän sulta aina tässä pelissä apua =)

• tombraiderlegend
        Helppa mej!!! kirjoitti:

Ookkoo, pääsin sen paikan läpi, mutta nyt on uusi probleema :/

Olen semmosella ihme aukiolla, missä olisi semmosia kultasia palloja. Oon saanu jo kaks palloo alas, mutta kolmas pallo on jonku ihan ihmeellisen pylvään päällä semmosen pitkän rotkon vieressä, eikä sitä saa sieltä pois!!! :O

Voisitko helpata mua tossa asiassa?

P.S. Pyydän sulta aina tässä pelissä apua =)

vedä se heitto jutulla sit paat ne kaikki pallot niihin juttuihin sit mee paikkaan mihin aukeaa reitti kun video loppuu et mee alas vaan sää näät ne jutut mitkä meni pois tieltä niin vasemman puolisessa on jutut et pääset sen päälle sit jatka matkaa pois kaivoksesta t:Toni

• tombraiderlegend kirjoitti:

vedä se heitto jutulla sit paat ne kaikki pallot niihin juttuihin sit mee paikkaan mihin aukeaa reitti kun video loppuu et mee alas vaan sää näät ne jutut mitkä meni pois tieltä niin vasemman puolisessa on jutut et pääset sen päälle sit jatka matkaa pois kaivoksesta t:Toni

en muista enään et mitä siinä piti tehdä vaan heti kun olet saanut ne 3 palloa alas ja on siinä ihme lattiassa tulee ne valota ja aukeaa se ovi niin kiipeät tikkaita pitkin sinne ylös ja menet sinne patsaan luo ja tulee video...

sitten pois pääsy

en muista kyllä enään ollenkaa vain videon voin antaa et
        http://www.youtube.com/watch?v=Bsb1E5xjnEg

• pejapj

Se kaivoshan tuhoutui siinä videossa missa Amanda jäi kiven väliin loukkuun, eikä Lara pystynyt auttamaan. kaivos täyttyi vedellä. Sinun pitää sukeltaa lautamajan viereisestä vesilöätäköstä alas ja sieltä tioseen kaivoon jne.. kunnes tulet paikkaan missä amanda jäi loukkuun. Vedä ajasteuuja valoja niin kaivos tyhenee. En osaa englantia, mutta päättelin ihan suomeksi.

• laralara

mä oon siel japan tasossa ja en pääse sitä kohtaa mis ollaa jossaa toimistos... se kohta tulee sen jälkee ku tullaa sielt mis on niit koirii ja siel sisäl on paljo pahiksii... tai siel on semmone iso tietokone ruutu jos on semmone magneettijuttu mut ku sitä yrittää vetää nii se ei tuu sieltä vaan jää joittenki narujen varaa roikkumaa.... help!!!!

• Pulassa Perussa

eli sie yrität saada sitä alas...

ne jää kiinni katossa olevii kaidejuttuihi
        paina R3 näppäintä (analogisessa = kamera-painike), nii siitä tulee tarkka-ampuja juttu.

Ammut katossa olevat harmaat kaiteet mihi se ruutu jää kiinni, ja sitte vedät =)

Toivotan onnea kokeiluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      51
      5575
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2601
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1940
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1732
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1693
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1438
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1135
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      925
    Aihe