"Tunnustelua"

T-O-R

Olen tuossa kelaillut tekstejä taaksekin päin monta sivua , koittanut tehdä jotain päätelmää/johtopäätöstä kirjoittajista. (Sekä ns. vakkareista että puskiksista.)

Olen löytänyt muutaman mielenkiintoisen piirteen. Vakkarit ovat aktiivisia myös aamupäivisin , todella usein , ja puskikset melko säännöllisesti alkavat toimintansa alkuiltana .....

Olenko täysin väärässä ??? Voisin sanoa myös tulleeni "sellaiseen johtopäätökseen",että saisin tietyt ihmiset syystäkin kimppuuni , jo alkumetreillä tämän palstan uutena "suulaana " .

Joten jätän nyt nämä päätelmäni tällä kertaa tähän , jos vielä mahdollisuus päästä kamuiksi edes joillekin...:/

77

3006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iskunvaimennin

mahdollista olla aamusta iltaan täällä, kysyn vaan...on nääs näitä muitakin velvollisuuksia. Tosi kivan tuntuisia tyyppejä tosin täällä tuntuu olevan, Joten suulas TOR kerro vain elämästäsi...

• T-O-R

Sitähän juuri ajoin takaa , että "syystä " tai toisesta käskynjako jakautunut .. Vai mitä hemmettiä ajat takaa ??

• tomppa2006

...tervetulleeksi!

Voi tuossa puskis päätelmässäsi olla perääkin, puskikset ikäänkuin heräävät illan tullen...

Sen tiedän, että määrätyt kirjoittajat saavat puskiksilta kommentteja muita enemmän...

• T-O-R

Asiaa voisi tutkailla vaikka kuinka. Toisaalta suuri osa ns. puskiksista on vakkari-nikattuina olevia ja niin ollen aika hankalaa selvitellä .... Mielenkiintoista joka tapauksessa .

• seesam

selvää. Jako mustiin ja valkoisiin....:)

• mirham

sanoitkaan tehneesi vakkareista ja puskiksista,olisi mukava tietää..Reaktioita on ihan turha pelätä..))

• T-O-R

JUST päinvastoin !!!!!

• EksynytMustalammas

tervetullut:))

• T-O-R

Kiitos ! :))

• fin-landia

T-o-r : Mytologi jumala.
      Voisi olla myös: The onion router :D
      Voisi olla myös: Paljon muutakin :)

hyvä nicki sulla :)

Kyl tänne mahtuu ja terppa tuloa.

• T-O-R

Kiitos Fin-landia !!!!

• alexsandra

• alexsandra
        alexsandra kirjoitti:

...minunkin puolestani, Sinulta on vaan nikistäsi jäänyt H pois, muuten olisitkin täydellinen :)

*hymmyilööpi*

http://fi.wikipedia.org/wiki/Thor

...edellisen "toorille, sori "findis", viesti kuitenkin perille, menenee :) :)

*hymmyilööpi taas*

• T-O-R
        alexsandra kirjoitti:

...minunkin puolestani, Sinulta on vaan nikistäsi jäänyt H pois, muuten olisitkin täydellinen :)

*hymmyilööpi*

http://fi.wikipedia.org/wiki/Thor

Katsos .... olen mikä olen...en kuitenkaan aseta itselleni liikaa tavoitteita ;)) Sitä paitsi kirjaimet tulevat ihan omasta nimestäni ;))

• alexsandra
        T-O-R kirjoitti:

Katsos .... olen mikä olen...en kuitenkaan aseta itselleni liikaa tavoitteita ;)) Sitä paitsi kirjaimet tulevat ihan omasta nimestäni ;))

...minä luulin todellakin, että olemme saaneet joukkoomme jumalaisen olennon, jota saamme palvoa intohimolla :) :) :)

*hieman pettynyt, mutta hymmyilööpi silti*

• T-O-R
        alexsandra kirjoitti:

...minä luulin todellakin, että olemme saaneet joukkoomme jumalaisen olennon, jota saamme palvoa intohimolla :) :) :)

*hieman pettynyt, mutta hymmyilööpi silti*

Nieltäväksi.

Olen tosi sori , kun olen vain maallinen isoittelija ja hulluuden varjossa ratsastava nero ;)))))) Noh , okei ... kiva tavata . :)

• alexsandra
        T-O-R kirjoitti:

Nieltäväksi.

Olen tosi sori , kun olen vain maallinen isoittelija ja hulluuden varjossa ratsastava nero ;)))))) Noh , okei ... kiva tavata . :)

...sopivassa määrin onkin sallittavaa, varsinkin täällä välillä, nerous on myös sallittavaa, ne yhdistäen sovit oivallisesti tähän tiimiin.

*hymmyilööpi edelleen*

• T-O-R
        alexsandra kirjoitti:

...sopivassa määrin onkin sallittavaa, varsinkin täällä välillä, nerous on myös sallittavaa, ne yhdistäen sovit oivallisesti tähän tiimiin.

*hymmyilööpi edelleen*

Minussa ei ole ihan OIKEASTI neroudesta tietoakaan . Kunhan heitin taas jotain tyhmää , mitä päähän pälkähti. Jos vielä pelataan täällä sanoilla , opit huomaamaan , että mä olen yks helvetin pässi .;)) Kyllä se siitä , ja kiitos kun olet niin ystävällinen !!!!!

• alexsandra
        T-O-R kirjoitti:

Minussa ei ole ihan OIKEASTI neroudesta tietoakaan . Kunhan heitin taas jotain tyhmää , mitä päähän pälkähti. Jos vielä pelataan täällä sanoilla , opit huomaamaan , että mä olen yks helvetin pässi .;)) Kyllä se siitä , ja kiitos kun olet niin ystävällinen !!!!!

... ja sympaattisesti empaattinen luonteeni, on ne mun elämän kompastuskiveni, vai olikos empaattisesti sympaattinen luonne.

Herttinen sentään, ensi kesänä taidankin ottaa pässin syömään tuon minun nurmikkoni :)

*laskeee kuinka paljon säästyy aikaa muuhun ja hymmyilööpi*

• T-O-R
        alexsandra kirjoitti:

... ja sympaattisesti empaattinen luonteeni, on ne mun elämän kompastuskiveni, vai olikos empaattisesti sympaattinen luonne.

Herttinen sentään, ensi kesänä taidankin ottaa pässin syömään tuon minun nurmikkoni :)

*laskeee kuinka paljon säästyy aikaa muuhun ja hymmyilööpi*

... empaattisesti sympaattinen höystettynä hienoisella kyynisyydellä.

;D

• alexsandra
        T-O-R kirjoitti:

... empaattisesti sympaattinen höystettynä hienoisella kyynisyydellä.

;D

...kuule on pärjätty pitkälle elämässä, tosin ei omien kuoppien kautta :)

Kyynisyys on välinpitämättömyyttä, se ei sovi juurikaan minuun, valitan väärä sana valinta :)

*hymmyilööpi siitä huolimatta*

• T-O-R
        alexsandra kirjoitti:

...kuule on pärjätty pitkälle elämässä, tosin ei omien kuoppien kautta :)

Kyynisyys on välinpitämättömyyttä, se ei sovi juurikaan minuun, valitan väärä sana valinta :)

*hymmyilööpi siitä huolimatta*

et jaksa hymyillä , kun sanon ,että kysymys voisikin olla siitä , että Sulla kaikki on ihan OK ;D

• alexsandra
        T-O-R kirjoitti:

et jaksa hymyillä , kun sanon ,että kysymys voisikin olla siitä , että Sulla kaikki on ihan OK ;D

...ja kysyy, miksi ei minulla saisi olla kaikki hyvin :)

Tietääkseni silloinkin saa osallistua keskusteluun, höh?

*jääpi nyt suu auki mietiskelemään*

• meriv

ovat aktiivisia alvariinsa..varsinkin, jos palstalle jokin mielenkiintoinen tai hauska juttu kesken.

Tämä on erittäin hyvä paikka viettää aikaa sairaslomalla, vapaapäivänä, ennen vuorotyön alkua tai sen jälkeen, työttömänä..sillä ei työtönkään tee rikosta viettäessään vapaa-aikaa.

Saattaa muuten olla tottakin tuo havaintosi virkoamisajoista..enpä ollut aiemmin asiaa ajatellutkaan.

Tervetuloa mihin vuorokauden aikaan tahansa *hymyilee*

Päivystystä täällä ei vielä ole, mutta suunnitteilla kyllä.

• T-O-R

Tack tosi very paljon !!!! :)))))))))))

• Milana

Työ rajoittaa päiväsaikaan varmaan muidenkin kuin minun kirjoittelua, joten väkisinkin kirjoittelu painottuu tänne ilta-aikaan. Päätelmät kannattaa jatkossa kertoa suoraan eikä tyytyä pelkkiin epämääräisiin vihjailuihin - eli jatkahan kirjoittelua :-)) Tervetuloa!

• T-O-R

Päätelmäni saattaa myös olla persees*ä....mutta aina voi herättää ajatuksia myös siltä kantilta. Ehkä niin on jo joskus tehty , mutta so what. :)

• kilistin

Palstalla toimii aktiivisesti *tule apuun Anja-Yrjö*
      nikkipuskittelu, mutta mitäpä siitä.

Pysy vain omana itsenäs tai olet tuhoon tuomittu.

;)

• rekkaamaton....

Ketä tarkoitit?
        Rekattuja vai rekkaamattomia?

Eivätkö kaikki ole omana itsenään? Ja jos en olisi sitä, olisin tuhoon tuomittu?

Sinäkö sen määräät?

• T-O-R

Noh oli miten vaan... en oikeen tyhmänä tajunnut , mutta olen mikä olen , enkä osaa muuta esittää . Meni syteen tai saveen. (mitä lie tarkoittaa) ;D

• kilistin
        rekkaamaton.... kirjoitti:

Ketä tarkoitit?
        Rekattuja vai rekkaamattomia?

Eivätkö kaikki ole omana itsenään? Ja jos en olisi sitä, olisin tuhoon tuomittu?

Sinäkö sen määräät?

Jokaisella on oikeus kirjoittaa nikillä tai ilman.Mun mielestä asiaa kirjoittava nikitön ei ole mikään puskis.

Missään vaiheessa en oo ollut määräämässä ketään yhtään mihinkään.Sen tekee aivan muut tahot!

*anteeksi olemassaoloni*

• kilistin
        T-O-R kirjoitti:

Noh oli miten vaan... en oikeen tyhmänä tajunnut , mutta olen mikä olen , enkä osaa muuta esittää . Meni syteen tai saveen. (mitä lie tarkoittaa) ;D

Mulla ei vaan aina jaksa sytyttää palstan imelät pusi-pusi-ketjut.

*mitattava oisko iltakuumetta*;)

• T-O-R
        kilistin kirjoitti:

Mulla ei vaan aina jaksa sytyttää palstan imelät pusi-pusi-ketjut.

*mitattava oisko iltakuumetta*;)

jääpussi päähän ja vaakatasoon.

Kiitos sulle nikin kehusta. yks paskan maku mikä on nikki oikeesti. Olen nähnyt monia , joiden takana seisoo vaan järki tai......

Sulle Tack !! :D

• kilistin
        T-O-R kirjoitti:

jääpussi päähän ja vaakatasoon.

Kiitos sulle nikin kehusta. yks paskan maku mikä on nikki oikeesti. Olen nähnyt monia , joiden takana seisoo vaan järki tai......

Sulle Tack !! :D

ohjeestas vaarin ja pistelen pää paketissa järkeilemään huomista rankkaa päivää.

*viihtymisiin*;)

• ..täällä päästä kamuksi :)
      Ei mulla kamua täällä, enkä kait vakkarikaan,
      miten se sit määritelläänkään.
      On sanottu, ett kaikki tänne mahtuu, niin oon
      sitte joskus jotain skriivaillu.
      Tervetulotoivotukset multakin sulle! :))

• T-O-R

Miks pitää tartuu yhteen sanaa!! Mun olisi oikeesti kannattanut miettiä päivä tekstiäni ja vielä pyytää palautetta lähimmiltä kollegoilta?

Noops , luotan vain siihen , että jos ei oteta vastaan , so what , kirjottelen kuitenkin ;)))))

Täällä tullut nyt tosi mukavia vastauksia , ja olen tosi jees tän jutun suhteen. Se siitä.

• T-O-R kirjoitti:

Miks pitää tartuu yhteen sanaa!! Mun olisi oikeesti kannattanut miettiä päivä tekstiäni ja vielä pyytää palautetta lähimmiltä kollegoilta?

Noops , luotan vain siihen , että jos ei oteta vastaan , so what , kirjottelen kuitenkin ;)))))

Täällä tullut nyt tosi mukavia vastauksia , ja olen tosi jees tän jutun suhteen. Se siitä.

taida kandee turhia miettiä.
        Jos mä yritin sääliä kerjätä; yhyy.. ei yhtään
        kamua ;)
        Ei sillä, en haluaisikaan täällä 'tehdä tiliä' kelleen; meen lenkille, kauppaan, teen ruokaa.. Pöh!
        Mä tuun, ja oon ja meen.. ;))

• T-O-R
        Sanin kirjoitti:

taida kandee turhia miettiä.
        Jos mä yritin sääliä kerjätä; yhyy.. ei yhtään
        kamua ;)
        Ei sillä, en haluaisikaan täällä 'tehdä tiliä' kelleen; meen lenkille, kauppaan, teen ruokaa.. Pöh!
        Mä tuun, ja oon ja meen.. ;))

Älä avaudu täällä liikaa. Olen nähnyt , mitä seurasin , että kaikkea käytetään heikkoutena ja joku aina joskus hyökkää tai nappaa vähintään , siihen heikkoon kohtaan , jos sen olet paljastanut ! Kyynisyys > paha / Rehellisyys < ehdottomuus !!!!!

• jane.london

etukäteen..takakäteen ne ongelmat huomaa:DD

• T-O-R

Olenkin tosi peloissani :D

Kiitos vastauksesta , yksi mielenkiintoisimmista nikeistä.

• jane.london
        T-O-R kirjoitti:

Olenkin tosi peloissani :D

Kiitos vastauksesta , yksi mielenkiintoisimmista nikeistä.

pelkäät,me kaikki pelätään:)

• tuffe

Niinkö on sattunut käymään? Voisko johtua siitä että puskikset ovat ujoa lajia, jotka eivät viihdy (parras)valossa :))

Mitäs ne muut mielenkiintoiset piirteet ovat? Kaikilla on lemmikkinä hiiri, jolla on oma matto?

• T-O-R

päivä.....????

• tuffe
        T-O-R kirjoitti:

päivä.....????

otitko sen ivailuna? Ei ollut silleen tarkoitettu :)))

Tänään oli hyvä päivä, tuli niin paljon lunta että kanervani sai rastatukan, ja autonikin näyttää vähintään Cadillacin kokoiselta :))

• T-O-R
        tuffe kirjoitti:

otitko sen ivailuna? Ei ollut silleen tarkoitettu :)))

Tänään oli hyvä päivä, tuli niin paljon lunta että kanervani sai rastatukan, ja autonikin näyttää vähintään Cadillacin kokoiselta :))

Oot aika tyyppi. *halaus*

nyt pari viskiä takana , ja jos kohta tulee kirjoitusvirheitä , älä ihmettele ;))))))

• tuffe
        T-O-R kirjoitti:

Oot aika tyyppi. *halaus*

nyt pari viskiä takana , ja jos kohta tulee kirjoitusvirheitä , älä ihmettele ;))))))

me ollaan niin parkkiintuneita että osataan lukea niitäkin, joten laita vaan parit viskit eteenkin :))

Tulet huomaamaan että palstalla on pelkästään "aika tyyppejä" :) *halaa också*

• DoeJohn
        tuffe kirjoitti:

me ollaan niin parkkiintuneita että osataan lukea niitäkin, joten laita vaan parit viskit eteenkin :))

Tulet huomaamaan että palstalla on pelkästään "aika tyyppejä" :) *halaa också*

aika tyypit ovat? En oo vielä tavannut .. :D

• tuffe
        DoeJohn kirjoitti:

aika tyypit ovat? En oo vielä tavannut .. :D

pitääkö minun nyt tutustuttaa sut niihin?

Hehheh, miltäs tuntuisi jos esittäisin sulle esim. sellainen tyyppi kuin DoeJohn :))) Oletko törmännyt? Eikö sen jutut olekin ihan kuin omasta elämästäsi??

:)))

• DoeJohn
        tuffe kirjoitti:

pitääkö minun nyt tutustuttaa sut niihin?

Hehheh, miltäs tuntuisi jos esittäisin sulle esim. sellainen tyyppi kuin DoeJohn :))) Oletko törmännyt? Eikö sen jutut olekin ihan kuin omasta elämästäsi??

:)))

sen viimeks pari min sitten peilistä .. Onks se sellainen? :-o

Hei Tuffe! En mä kysynyt tuota kerätäkseni mitään säälipisteitä .. :D

• tuffe
        DoeJohn kirjoitti:

sen viimeks pari min sitten peilistä .. Onks se sellainen? :-o

Hei Tuffe! En mä kysynyt tuota kerätäkseni mitään säälipisteitä .. :D

että täältä heruu sääliä, heh :))))Edellisestä kerrasta kun jotain sen tyyppistä tunsin on varmaan puoli vuotta, taisi olla kesä ja sudenkorento kissan suussa... :)

Kyllä te miehet pärjäätte mainiosti ilmankin :))

• DoeJohn
        tuffe kirjoitti:

että täältä heruu sääliä, heh :))))Edellisestä kerrasta kun jotain sen tyyppistä tunsin on varmaan puoli vuotta, taisi olla kesä ja sudenkorento kissan suussa... :)

Kyllä te miehet pärjäätte mainiosti ilmankin :))

todellakaan! Sääli on sairautta .. eiku .. tai jotakin .. :D

Mä pärjään juu .. no hätä ..

• tuffe
        DoeJohn kirjoitti:

todellakaan! Sääli on sairautta .. eiku .. tai jotakin .. :D

Mä pärjään juu .. no hätä ..

... ja kateus pitää ansaita :))

Mulla on jo kauhea ikävä mun tyynyä, pitää käydä paijaamassa sitä ;O (

• DoeJohn
        tuffe kirjoitti:

... ja kateus pitää ansaita :))

Mulla on jo kauhea ikävä mun tyynyä, pitää käydä paijaamassa sitä ;O (

Sinullekin hyvää yötä .. ;D

*Halaa ihan pikkaisen vain, mutta sangen lämpimästi*

• (.)Y(.)

• DoeJohn

omalta osaltaan tervetulleeksi .. :D

• T-O-R

Tarinasta saattaa tulla lyhyt , jos parilta kysyttäis , mutta mulla paha tapa sanoa asiat suoraan...en osaa nuoleskella. En tahdo loukata , mutta olen myös huomannut , että täällä se loukkaantuminen voi toimia myös kovana aseena ;D hehehh... Okei.. koitan olla ok. :)

• DoeJohn
        T-O-R kirjoitti:

Tarinasta saattaa tulla lyhyt , jos parilta kysyttäis , mutta mulla paha tapa sanoa asiat suoraan...en osaa nuoleskella. En tahdo loukata , mutta olen myös huomannut , että täällä se loukkaantuminen voi toimia myös kovana aseena ;D hehehh... Okei.. koitan olla ok. :)

itsesi ja jätä teeskentelyt sivuun .. teeskentelystä jää aina kiinni kuitenkin ..

Itse ainakin yritän olla ihan oma itteni .. :D

• T-O-R
        DoeJohn kirjoitti:

itsesi ja jätä teeskentelyt sivuun .. teeskentelystä jää aina kiinni kuitenkin ..

Itse ainakin yritän olla ihan oma itteni .. :D

Mutta mniksi luulet , että mä jotenkin teeskentelen ????

• DoeJohn
        T-O-R kirjoitti:

Mutta mniksi luulet , että mä jotenkin teeskentelen ????

ett oot oma ittes ja jos joku sanomisista pahoittaa mielensä, niin ei tarvii liikoja surra. Tuo tuli mieleen, kun etkös kirjoitellut, ettet tarkoituksella ketään loukkaa?

• T-O-R
        DoeJohn kirjoitti:

ett oot oma ittes ja jos joku sanomisista pahoittaa mielensä, niin ei tarvii liikoja surra. Tuo tuli mieleen, kun etkös kirjoitellut, ettet tarkoituksella ketään loukkaa?

Alan nyt olla niin Wiskissä että vastailen huomenna sulle jotain. Mokasin nyt sitten heti tullessani , kun meni ajoitus pieleen. kaikille jotka ny sitten katsoo , että olen tosi sori. :)

• Iskunvaimennin
        DoeJohn kirjoitti:

että muutkin tykkää viskistä. Mallasjuomaa parhaimmillaan. Kävin chatin puolella ja siellä jutut on kyllä aika paljon yksinkertaisempia.

Mukava on ollu lukea teidän juttuja ja ihan nautinnollista myös. Hyv yötäkaikille verbaalikoille.

• DoeJohn
        T-O-R kirjoitti:

Alan nyt olla niin Wiskissä että vastailen huomenna sulle jotain. Mokasin nyt sitten heti tullessani , kun meni ajoitus pieleen. kaikille jotka ny sitten katsoo , että olen tosi sori. :)

vai mikä sai ajatukset solmuun? On muuten toi Jim saanut mut kanssa joskus melkoiseen solmuun .. sen verran oon hetero, ett toi Jim on ainoa maskuliininen, joka pistää mut sekaisin .. :D

Vastaile tai oo vastaamatta .. :D Mulle maistuu vielä olut täällä ..

• DoeJohn
        Iskunvaimennin kirjoitti:

että muutkin tykkää viskistä. Mallasjuomaa parhaimmillaan. Kävin chatin puolella ja siellä jutut on kyllä aika paljon yksinkertaisempia.

Mukava on ollu lukea teidän juttuja ja ihan nautinnollista myös. Hyv yötäkaikille verbaalikoille.

sullekin Iskari .. mielenkiintoinen nikkinimi .. ;D

Tekniikan ja liikenteen koulutus taustalla? :D

• T-O-R-

Hyvää yötä kaikille. Nyt alkaa viski-piru tehdä työtänsä , joten paras pistää kone kiinni.

Olen erittäin otettu kaikista vastauksista ja saanen pallata asiaan huomenna. :)))

En enää ihmettele tuon naisen täällä viihtymistä.
        Se on varma että viihdyn vielä mäkimn.

• Iskunvaimennin
        DoeJohn kirjoitti:

sullekin Iskari .. mielenkiintoinen nikkinimi .. ;D

Tekniikan ja liikenteen koulutus taustalla? :D

oli pakko vasta tuohon huomioosi. En ole todellakaan mikään tekniikan ihmelapsi, koneet korjaa kiroamalla ja mottasemalla.

Iskari olen siksi että olen ollut aina (no melkein kuitenkin) jonkin sortin sovittelija. että niin kuin pehmennän iskuja puolin ja toisin perheessämme.

Että öitä vaa joe

• alexsandra
        T-O-R- kirjoitti:

Hyvää yötä kaikille. Nyt alkaa viski-piru tehdä työtänsä , joten paras pistää kone kiinni.

Olen erittäin otettu kaikista vastauksista ja saanen pallata asiaan huomenna. :)))

En enää ihmettele tuon naisen täällä viihtymistä.
        Se on varma että viihdyn vielä mäkimn.

...naisen?

• DoeJohn

oli pakko vasta tuohon huomioosi. En ole todellakaan mikään tekniikan ihmelapsi, koneet korjaa kiroamalla ja mottasemalla.

Iskari olen siksi että olen ollut aina (no melkein kuitenkin) jonkin sortin sovittelija. että niin kuin pehmennän iskuja puolin ja toisin perheessämme.

Että öitä vaa joe

Selvisi sitten toikin mysteeri .. ;D

*Pääsee nukkumaan yhtä arvoitusta köyhempänä*

• DoeJohn
        alexsandra kirjoitti:

...naisen?

ett Sinun

• alexsandra
        DoeJohn kirjoitti:

ett Sinun

...Sinä sen voit tietää, Rakas ystäväni :)

Hei muuten ei ollakkaan käyty saaressa pitkiin aikoihin. Voitas mennä, kun vein nuotiopuitakin sinne jo valmiiksi :)

*etsii höyhenmakuupussiaan* ja tietenkin
        *hymmyilööpi*

• DoeJohn
        alexsandra kirjoitti:

...Sinä sen voit tietää, Rakas ystäväni :)

Hei muuten ei ollakkaan käyty saaressa pitkiin aikoihin. Voitas mennä, kun vein nuotiopuitakin sinne jo valmiiksi :)

*etsii höyhenmakuupussiaan* ja tietenkin
        *hymmyilööpi*

no kun teillä oli niin vilkasta keskustelua ..

Mullei oikein oo makuupussia .. olisko sulla sellaista kahdenhengenpussia? :D

• alexsandra
        DoeJohn kirjoitti:

no kun teillä oli niin vilkasta keskustelua ..

Mullei oikein oo makuupussia .. olisko sulla sellaista kahdenhengenpussia? :D

...vaan kaksi erillistä pussukkaa, mutta Sinähän olet tekniikan ihmelapsi, keksit kyllä keinon millä ne voi yhdistää :)

Vetoketju, tuo kummallinen vehje, eikös se toimi kumminpäin vaan ;)

*heureka*

• DoeJohn
        alexsandra kirjoitti:

...vaan kaksi erillistä pussukkaa, mutta Sinähän olet tekniikan ihmelapsi, keksit kyllä keinon millä ne voi yhdistää :)

Vetoketju, tuo kummallinen vehje, eikös se toimi kumminpäin vaan ;)

*heureka*

sitten siitä tekemään 2h makkarin, mut hmm hmm .. parempi olla omissaan? Yhdistäminen vain kovemmilla pakkasilla? :-o

• alexsandra
        DoeJohn kirjoitti:

sitten siitä tekemään 2h makkarin, mut hmm hmm .. parempi olla omissaan? Yhdistäminen vain kovemmilla pakkasilla? :-o

...DJ:llä eka kertaa huuli pyöreenä :)

sainpas äijän sanattomaksi *hihittää tyttömäisen kehräävästi*

*sukeltaa nyt unimaailmaan*

• DoeJohn
        alexsandra kirjoitti:

...DJ:llä eka kertaa huuli pyöreenä :)

sainpas äijän sanattomaksi *hihittää tyttömäisen kehräävästi*

*sukeltaa nyt unimaailmaan*

sanaton ollu .. levitin vaan huulirasvaa, kun tää tuuli kuivattaa huulia .. :D

Samanlainen ajatus .. *Pistää luukut kii*

• Sekaan vaan joukkoon kirjavaan...=))))

Aina on uusi veri tervetullutta...=))))

• AngorVat

Pääset heti mun kamuks jos haluat :)

Kamuja ei ole koskaan liikaa...

• Mysteriet

Tulin myöskin pällistelemään uutta tulokasta ;D

Ihan vastavuoroperiaatteella olet nyt:
      a) suurennuslasin alla - on muuten tarkka okulaari, paljastaa salaisuudet... sellaisetkin, mitä et itsekään tiennut Sinulla olevan ;D

b) puntarissa - milligramman tarkkuudella tullaan punnitsemaan elävinä ja kuolleina syntyneitä kommenttejasi... kasvukäyrääsi seurataan ;D

c) häkissä - ovessasi lukee; "Ruokkiminen Kielletty", mutta siitä viis veisaamme... veisaamme sen sijaan suvaitsevaisuuden, pitkämielisyyden ja kunnioituksen virsiä ;D

Nakkaan häkkiisi pähkinän - tervetuloa ;D

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8203
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      73
      905
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      816
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      790
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      776
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe