Tämä on ihan oikeasti mennyt aivan mahdottomaksi touhuksi. Tänäkin iltana sai oikein etsimällä etsiä fiksuja keskusteluja. Lopulta sainkin tarpeekseni ja suljin koko tietokoneen.
Jokaisessa keskustelussa tapellaan, hyökitään, haukutaan, syytellään ja kinataan. Johonkin väliin kun joku yrittää laittaa edes jotain asiallista tekstiä, vastaus on jotain törkyä ja taas seuraava kinaa vastaan ja taas seuraava ja näin on kierre valmis. Keskustelut saavat käsittämättömiä mittakaavoja, milloin vastaukset lähentelevät sataa milloin yli sitä ja ainakin 70% näistä vastauksista on pelkkää tappelua!!?
Nyt monen tunnin jälkeen ajattelin tulla katsomaan jokos homma on rauhottunut ja voi miten kiitinkään luojaa että tajusin laittaa jo hyvissä ajoin koneeni kiinni.
Annetaan riidanhaastajien jupista itsekseen ja jos eivät lopeta niin jatkakoon, mutta yksin saavat olla ainakin minun puolestani.
Nyt meni hermot...
17
819
Vastaukset
- kanssasi . .
sekä myös Hatamin kanssa. Miten saisimme kolme rekattua riitoihin innokkaasti mukaan lähtijää samoille linjoille?
- FAU
nyt alkaa kieltämättä olla mitta täynnä tätä palstaa jo mullakin.
Ei tässä oo nykyisellään enää mitään tolkkua koko hommassa.
Ei täällä viiti enää edes olla, kun yhtään järjellistä keskustelua ei löydy.
Kiitti mutta mulle riittää, niinkauan kun tämä meno jatkuu. - Kahlekoira
Tulin iltapäivällä monen päivän kalareissusta eräältä suurelta järveltä. Meitä oli puolenkymmentä miestä talvilomallaan siellä.
Ei ollut riitaa eikä rähinää. Kaksi koiraa oli mukana ja nekin oli sovussa.
Täällä näyttää olleen aika metakka. Jollain on harkintakyky näköjään pettänyt pahemman kerran.
Suomen liikennehistorian pahin onnettomuuskin on vedetty ilkeilynaiheeksi. Tuollaiset ihmiset olisi hyvä uittaa avannossa niin rauhoittuisi ja harkintakyky palutuisi. - arvostelu on helppoa
varsinkin kun ei taustat ole selvillä. Kannattaisi ensin miettiä onko oma pöytä puhdas.
- Jepulis Jep
MegaAddikti
Kirjoittanut: Ri_ce 16.1.2007 klo 15.02
Ajattelin nyt tulla kertomaan, että olen vihdoin profiloinut itseni..hähää. Tuttuna riesana olenkin täällä jo pyörinyt ja nokkaani olen yrittänyt tunkea joka väliin, mutta ette te minusta näin vähällä pääse;) - Gizzmet.
(en jaksa nyt kirjautua sisään)
Niin..miksi ei vain annettaisi noiden höpsöjen ihmisten tai mitä lienevätkin höpistä ihan keskenänsä..kokeillaan kuka jaksaa olla kauiten noteeraamatta tuota shittiä??!!- Ri_ce
Ainakin minusta tuo on kokeilemisen arvoista. Sitäpaitsi kuka siitä edes hyötyy, että aletaan väittää vastaan. Kun ei näköjään ystävälliset pyynnöt ja ylläpidolla uhkailu auta, niin olkoon omassa arvossaan..eivät ne ainakaan kenenkään tavallisen tallaajan puheita usko, joten turha noteerata niitä tosiaan..
- kenelle haluaa
Ri_ce kirjoitti:
Ainakin minusta tuo on kokeilemisen arvoista. Sitäpaitsi kuka siitä edes hyötyy, että aletaan väittää vastaan. Kun ei näköjään ystävälliset pyynnöt ja ylläpidolla uhkailu auta, niin olkoon omassa arvossaan..eivät ne ainakaan kenenkään tavallisen tallaajan puheita usko, joten turha noteerata niitä tosiaan..
sitä oikeutta ei yksikään toinen palstan käyttäjä voi kieltää. Mikäli homma käy liian rankaksi älä lue keskusteluja. Homma toimii näinkin. Olet varsin uusi palstalla ja jo nyt arvostelet muita kirjoittajia. Osoittaako tuo yhtään parempaa käytöstä, kuin se jota kritisoit? Arvostelit myös keskustelujen laatua. Missä sinun laittamasi fiksut asiapohjaiset juttusi ovat. En löytänyt vaikka hain. Olet nuori et tarkoita pahaa, mutta samalla arvostelit kaikkia palstalla kävijöitä kun aloituksesi loit.
- Ri_ce
kenelle haluaa kirjoitti:
sitä oikeutta ei yksikään toinen palstan käyttäjä voi kieltää. Mikäli homma käy liian rankaksi älä lue keskusteluja. Homma toimii näinkin. Olet varsin uusi palstalla ja jo nyt arvostelet muita kirjoittajia. Osoittaako tuo yhtään parempaa käytöstä, kuin se jota kritisoit? Arvostelit myös keskustelujen laatua. Missä sinun laittamasi fiksut asiapohjaiset juttusi ovat. En löytänyt vaikka hain. Olet nuori et tarkoita pahaa, mutta samalla arvostelit kaikkia palstalla kävijöitä kun aloituksesi loit.
Toki kukin saa kirjoittaa mitä haluaa. Ja kyllä en ole mikään kokenut konkari palstalla. Eikä kenenkään todellakaan tarvitse minun ehdoillani täällä kirjoitella. Ilmaisin vain mielipiteeni asiaan..
- oli kyllä
Ri_ce kirjoitti:
Toki kukin saa kirjoittaa mitä haluaa. Ja kyllä en ole mikään kokenut konkari palstalla. Eikä kenenkään todellakaan tarvitse minun ehdoillani täällä kirjoitella. Ilmaisin vain mielipiteeni asiaan..
aikas mätä!
- tyhjän
oli kyllä kirjoitti:
aikas mätä!
kanssa.niinku sunki.
- sit heti
tyhjän kirjoitti:
kanssa.niinku sunki.
nimimerkkisi ja palasit puskiin?
- puskiin
sit heti kirjoitti:
nimimerkkisi ja palasit puskiin?
voi että sun juttujas.
- sinä juuri
puskiin kirjoitti:
voi että sun juttujas.
teit
- sitte
sinä juuri kirjoitti:
teit
saaks se sun pussis kutiammaa?
ei jaksa tosiaan enää kahlailla montaakaan ketjua läpi, kun sisältö toistaa itseään!
Nyt on kyllä pitkään ollut samanlaista villiä menoa ja eipä se juurikaan innosta tänne kirjoittelemaan!
Jotenkin tämä vääntö alkaa kyllästyttämään ja harvakseltaan täällä tulee mitään kommentoitua tätänykyä :(- Ri_ce
Mulla meni kans maku touhuun. Tänään olen yrittänyt vähän palstaa seurailla. Mun puolesta jokainen saa kirjottaa mitä haluaa, mutta meni vaan yksinkertaisesti hermo.
Niin ja ihan hyväkin on että tulee keskusteluissa eri mielipiteitä, mut pitää sit kans osata ilmasta ne vaan mielipiteinä, ketään haukkumatta tai muutenvaan mollaamatta...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833