Löysin vanhan tunnukseni ja ajattelin kokeilla
sitä, ettei minuakin haukuta sivusta huutelijaksi.
Morjens kaikille!
35
1505
Vastaukset
lunttaamassa,nikkisi on tuttu mutta täytyy olla viimekerrasta jo aikaa? =)
- TUULIPUKU
Aikoinaan kirjoittelin muistaakseni autojuttuja
ja sen sellaista, taisin joskus koiristakin kirjoittaa pari viestiä.
- hatam
Jaa mikä moro, Aldo Moroko, kysyttiin multa kerran kun menin kauppaan ja vastasin myyjän tervehdykseen.
Nickisi on mulle täysin vieras. Aikaa viimeisestä käynnistäsi omalla nimimerkillä taitaa olla melkoinen tovi.
Mutta tervetuloa takaisin.- TUULIPUKU
Joo, no nyt on sitten vapaata aikaa, kiireitä,
sanois Johtaja Turhapuro. Luin sen sun juttus
luistelusta tossa alempaa ja mieleeni muistui kun
itse lähdin jolppina pelaamaan liian terävillä
hokkareilla D-junnuissa, oli hieman oikea pakki
hukassa,tein vain laajoja kaarroksia...noloa. - hatam
TUULIPUKU kirjoitti:
Joo, no nyt on sitten vapaata aikaa, kiireitä,
sanois Johtaja Turhapuro. Luin sen sun juttus
luistelusta tossa alempaa ja mieleeni muistui kun
itse lähdin jolppina pelaamaan liian terävillä
hokkareilla D-junnuissa, oli hieman oikea pakki
hukassa,tein vain laajoja kaarroksia...noloa.kaarroksia munkin olisi pitänyt harkita.
D-junnuissa itse pelasin sentterinä. - TUULIPUKU
hatam kirjoitti:
kaarroksia munkin olisi pitänyt harkita.
D-junnuissa itse pelasin sentterinä.No mut olihan se noloa...ekaan vaihtoon rehvakkaasti....ja kyljelleen laitaa päin, kun
mä vedin. Pelasin kyllä sen jälkeen kaksi kautta
vielä Kiekko-Reippaassa ja kesät fudista ja se
onkin kestänyt näihin päiviin saakka, etenkin se
katsomossa olo, Koilis-Englantia myöten. - hatam
TUULIPUKU kirjoitti:
No mut olihan se noloa...ekaan vaihtoon rehvakkaasti....ja kyljelleen laitaa päin, kun
mä vedin. Pelasin kyllä sen jälkeen kaksi kautta
vielä Kiekko-Reippaassa ja kesät fudista ja se
onkin kestänyt näihin päiviin saakka, etenkin se
katsomossa olo, Koilis-Englantia myöten.lahden seudulta kotoisin???
Mitenkä britteihin päädyit??? - TUULIPUKU
hatam kirjoitti:
lahden seudulta kotoisin???
Mitenkä britteihin päädyit???Joo, Lahdesta ollaan ja nyt ilmeisen pysyvästi.
Saarella olen ollut vain Harakoiden otteluita seuraamassa plus että sukulaiseni asuu siellä,
en ole muuten kuin heidän harmikseen majoittunut
niille korkeintaan kuukaudeksi kerrallaan, seuraamaan mulle rakkaani joukkueen matseja.
Ikäni olen asunut Lahdessa, lukuunottamatta
erinäisiä aikoja riihimäellä, turussa ja helsingissä.
- Reissureeta
Ja enempää en kysele, kun sitä täällä ei kuulemma saa tehdä:D
- TUULIPUKU
Ilman muuta saa kysellä! Olen armoton, mutta reilu, sanois Tex Willer, kiistämätön auktoriteetti :)
- Reissureeta
TUULIPUKU kirjoitti:
Ilman muuta saa kysellä! Olen armoton, mutta reilu, sanois Tex Willer, kiistämätön auktoriteetti :)
Ei mul mittää kyselemist oo, jossain vaan aikasemmin kysyin uudelta tulokkaalta minkä rotuinen koira hällä on, niin sain kauheen sontaläjän niskaani:D Sellastahan täällä on mukavan lepposa tunnelma:D
- lepakkoleino
Mukavaa saada lisää miehiä palstalle!
- TUULIPUKU
Sulkeudun suosioonne.
vai suoraan sanoja??? Ei vainenkaan tervetuloa.
- TUULIPUKU
Kiitän Sinuakin, olet eräs tämän,ehkä minulle
vielä tuntemattoman palstan korvaamaton sielu. TUULIPUKU kirjoitti:
Kiitän Sinuakin, olet eräs tämän,ehkä minulle
vielä tuntemattoman palstan korvaamaton sielu.Mies minun makuuni.
...ja hienoille haukuille! :D
Vilunväreet kävi selässä kun näin tuon nikin, toppahaalari olisi lämmittänyt enemmän tällä kertaa. ;)- TUULIPUKU
Hauvani on mulle niin rakkaita, että jotkut ei
ehkä käsitä, äijänkäpy on 11 v. tyty 3 v.
Niin lojaalia ihmistä ei ikinä löydä mistään,mutta
koirat rakastaa sua, oot sä tehnyt vaikka mitä.
Mutta senhän kaikki hauvan omistajathan tietääkin. TUULIPUKU kirjoitti:
Hauvani on mulle niin rakkaita, että jotkut ei
ehkä käsitä, äijänkäpy on 11 v. tyty 3 v.
Niin lojaalia ihmistä ei ikinä löydä mistään,mutta
koirat rakastaa sua, oot sä tehnyt vaikka mitä.
Mutta senhän kaikki hauvan omistajathan tietääkin.aina on yhtä iloinen kun tulen kotiin, olinpa viipynyt miten kauan tahansa ja vaikka haisisin toisille koirille. :D
Eikä paheksu eikä ihmettele ääneen jos emäntä onkin nolannut itsensä tai muuten vaan ollut tyhmä, ei, koiruli vaan tunkee syliin ja kertoo olemuksellaan ja pienillä äänillään että Ihanaa, kun minulla on sinut!
...nyt tungen itseni siihen toppahaalariin ja vien oman tytyn (täyttää sunnuntaina 6 vuotta) viimeinkin lenkille.- TUULIPUKU
Ursa kirjoitti:
aina on yhtä iloinen kun tulen kotiin, olinpa viipynyt miten kauan tahansa ja vaikka haisisin toisille koirille. :D
Eikä paheksu eikä ihmettele ääneen jos emäntä onkin nolannut itsensä tai muuten vaan ollut tyhmä, ei, koiruli vaan tunkee syliin ja kertoo olemuksellaan ja pienillä äänillään että Ihanaa, kun minulla on sinut!
...nyt tungen itseni siihen toppahaalariin ja vien oman tytyn (täyttää sunnuntaina 6 vuotta) viimeinkin lenkille.Vaikka minäkin joudun joskus komentamaan ja ehkä kirotakkin & sanoa pahasti (eihän koirat onneksi ymmärrä), niin mulla on sit kymmenen minuutin päästä tippa linssissä ja "anna anteeksi", en
mä koskaan pysty suuttumaan eläimille, niin kuin ihmisille. Tietysti rajat pitää ollla jne, jne.
- Ri_ce
Minunkin puolestani oikein paljon tulemis terveisiä! Mielestäni myös oikein naseva nimimerkki..sitähän voi vaihdella vaikka sään mukaan:)..erittäin loogista..
- TUULIPUKU
Jos joku löytäis musta jotain loogista, niin
sille olisi Nobel palkinto varattuna varmaan.
Ei vaan, hölmöilyt on tehty ja nyt tikkana tulevaisuuteen, eiks niin! - Ri_ce
TUULIPUKU kirjoitti:
Jos joku löytäis musta jotain loogista, niin
sille olisi Nobel palkinto varattuna varmaan.
Ei vaan, hölmöilyt on tehty ja nyt tikkana tulevaisuuteen, eiks niin!tuo sun Riisille:) en olekaan sitä aikoihin kuullu. Saat multa vaikka henkilökohtaisen Nobelin tosta tuulipuvusta..
Tikkana tulevaisuuteen ja kärppänä takas..vai miten se nyt menikään. Juu huominen on edessä ja eilinen takana..turhaa rykiä ku p***a on housussa eli etiäpäin vaan ja pidetään ne liput korkealla!! - TUULIPUKU
Ri_ce kirjoitti:
tuo sun Riisille:) en olekaan sitä aikoihin kuullu. Saat multa vaikka henkilökohtaisen Nobelin tosta tuulipuvusta..
Tikkana tulevaisuuteen ja kärppänä takas..vai miten se nyt menikään. Juu huominen on edessä ja eilinen takana..turhaa rykiä ku p***a on housussa eli etiäpäin vaan ja pidetään ne liput korkealla!!Mun kohdalla toi "kärppänä takaisin",EI KOSKAAN, on nyt
kaksi rakastettua, noi hauveliinit ja velivainaan
lapsetkin kaitsettavana entisellä törkeän luokan rikollisella...Mutta nyt neljääkymppiä
käyvänä lupaan olla kaikille Rakkaille se kuuluisa
Aku Setä, sillä Roopeksi ei rahat riitä, mutta
Akulla riittää kuitenkin rakkautta.
ja on todella mukavampaa kun tietää "kenen" kanssa ajatusta vaihtaa...
- TUULIPUKU
Nii ja sit mä lupaan vittuilla kaikille tasapuolisesti ;)
TUULIPUKU kirjoitti:
Nii ja sit mä lupaan vittuilla kaikille tasapuolisesti ;)
siis niinkö pitää tehdä? En minä ainaskaan sitä tarkoittanut... ??
- TUULIPUKU
mamma-66 kirjoitti:
siis niinkö pitää tehdä? En minä ainaskaan sitä tarkoittanut... ??
*hyv`yötä kaikille* tutimaan.
- Interaktio
Hyvä! Miehistä näkökantaa tähän muijalaumaan on kaivattukin. Jospa rekkaisin minäkii uudelleen nimimerkkini.
Ja tervetuloa takaisin.... mulle oot
ihan uusi tuttavuus, en ainakaan muista tän vajaan kahdenvuodenaikana mitä olen täällä vieraillut, niin yhtään "tuulipukua" ;))...- TUULIPUKU
Täytyyhän täällä olla Lahtelaisiakin edustamassa,
ainakin kaks.
munkin puolesta:)
- TUULIPUKU
Kiitos! Nyt tutimaan...
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292138
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu251636Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121117- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691