kuva,ystäväni eestistä lähetteli kuvia lemmikeistään ja pari persialaista on hänellä kanssa,tosi hyvä kuva,juuri sopiva lounas joka on itse valmistellut itsensä =))
http://s111.photobucket.com/albums/n160/davalyan/?action=view¤t=Bosse.jpg
Pakko laittaa kissan
18
548
Vastaukset
pitää lämpimästä makuupaikasta!
Kissoilla on muutenkin kummallinen tapa tunkea itsensä kaikkiin kulhoihin ja laatikoihin! Lavuaarit tuntuvat olevan suosiossa myös :)davalyan kirjoitti:
netinkin kissakuvat on just niitä kun ovat jossain purkissa ym missä ei pitäisi =)
just vähän aikaa sitten makasi tyytyväisenä pullataikinan päällä, joka oli kohoamassa :)
Onneksi oli liina edes allansa! Samainen kisu oli myös päiväunilla koiran kaulurin sisällä!muskettisopuli kirjoitti:
just vähän aikaa sitten makasi tyytyväisenä pullataikinan päällä, joka oli kohoamassa :)
Onneksi oli liina edes allansa! Samainen kisu oli myös päiväunilla koiran kaulurin sisällä!olla vaan outoja taipumuksia.Kauan sitten kotosalla vielä asuessani(maalla)tiesin että kissalla on pennut taas mutta ei meinannut löytyä..väijyin ja löysinkin pennut,olivat vanhan ladon seinään naulatussa pahvilaatikossa =)
- nukkumaan
Meillä kissa menee pyykinpesukoneeseen pyykkien päälle, jos hetkeksi kääntään katseensa muualle. Arvatkaas montako kertaa olen rynnännyt tarkistamaan , kun kone on jo päällä ja kissaa ei näy missään.
saada sydämmen tykytystä kerrakseen jos ei ole muistanut tarkastaa ennen päälle laittoa.Kissojen piiloutumisessa on huonotkin puolensa,ex anoppilassa kissa makasi auton lokasuojan kaaressa renkaan päällä eikä sitä tietenkään näkynyt joten kun lähti auto,lähti kissalta ne kuuluisat 9 henkeä kerralla,jostain syystä ei häippässyt sieltä vaikka auto laitettiin käymään!
- FAU
siinä katilla ilme...
Noi on hassuja, kun ovat aina enemmän tai vähemmän kärttysen näköisiä kissoja ton naamavärkkinsä kanssa. Hieno kissa..heh ja hauska kuva..
Tuolla videossa vilahtaa tuon kissan "kaksoisolento"
http://www.boreme.com/boreme/funny-2006/funny-cats-2-p1.phpolevan :)Se viimeinen joka menee sitä mattoa ympäri kuin höyryveturi...siskoni kissalla oli sellainen raapimispuu,pieni,halkaisijaltaan ehkä 10cm...se kissa meni sitä ympäri samaa vauhtia ihan vaakatasossa.
siis tosi hauska :-)
tuosta tulikin mieleen että joku kuukausi sitten yksi kissoistani oli vääntänyt kakan paistinpannuun joka oli hellalla.
en siis ensin millään meinannut ymmärtää että mitä ihmettä siinä paistinpannussa on kun ei muistuttanut mitään ruokaakaan.
ei ole ikinä ennen tuollaista sattunut. onneksi oli vanha pannu. sainhan ostettua uuden ;-)- lepakkoleino
sillä kissalla hurja ilme! Ihana ilmestys kumminkin.
- hatam
mutta toi malli...!!!!!
- hatam
davalyan kirjoitti:
paistinpannun? :)
jos vaikka se ystäväsi sattuisi myöskin poikkeemaan palstalla.
Ei vainen. Kyllä mä kissoista pidän niin kuin eläimistä yleensä. Kaikella kunnioituksella, tuo kissarotu ei vain ole mun mieleeni. hatam kirjoitti:
jos vaikka se ystäväsi sattuisi myöskin poikkeemaan palstalla.
Ei vainen. Kyllä mä kissoista pidän niin kuin eläimistä yleensä. Kaikella kunnioituksella, tuo kissarotu ei vain ole mun mieleeni.mutta noita persialaisia on monen näköisiä,riippuu kuonon pituudesta,tässä heidän toinen,vihreät smaragdisilmät omaava exotic jolla on pitempi kuono,ei niin hyvä kuva mutta kissa mun makuuni =)
http://s111.photobucket.com/albums/n160/davalyan/?action=view¤t=Jennifer.jpg- hatam
davalyan kirjoitti:
mutta noita persialaisia on monen näköisiä,riippuu kuonon pituudesta,tässä heidän toinen,vihreät smaragdisilmät omaava exotic jolla on pitempi kuono,ei niin hyvä kuva mutta kissa mun makuuni =)
http://s111.photobucket.com/albums/n160/davalyan/?action=view¤t=Jennifer.jpgtutunomaisemman näköinen. Näyttääkin jopa jo kissalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833