Neito hädässä... Ostin uuden kannettavan, ja kone pelitti ihan normaalisti. Kun kytkin koneeseen laajakaistan niin temppuilu alko. tosi hidas, ja jos on useampi sivu auki, niin sivulta toiselle vaihtaminen kestää. TÖkkii tökkii. Ohjauspaneeliakin lataa kauan aikaa. oon eheyttänyt, ja uusi kone ei edes sisällä paljoa matskua. näennäismuistista välillä mainitsee. Voiko koneen hidastelu johtua siitä että palomuuri opettelee vielä tietoja? Vai mistä johtuu? Mitä teen? apua, hermo menee. niin mulla on se XP, jos sillä nyt on mitään merkitystä
uusi kone hidastelee
10
982
Vastaukset
- ------
eheyttäminen auta juuri koskaan mihinkään mitään. Mitenkäs tuo örkkipuoli, onko tarkistettu virukset/haittaohjelmat? CCleanerilla ajettu turhat moskat pois? (googlella löytyy)
- Pave.
Ja mahtaako olla ollenkaan minkäänlaista toimivaa virustorjuntaohjelmaa toiminnassa?????
- loistavasti sanottu
Pöytämalli on parempi!
>niin mulla on se XP, jos sillä nyt on mitään merkitystä
No totta kai tällä on ratkaiseva merkitys, jestas sentään! Eivät ne muut mahdolliset vaihtoehdot eli Mac ja Linux kerää itseensä mitään hidastavaa saastetta.
On ihan normaalia että Windowsin ongelmien kanssa menee osaamattomalla hermo, ekkö sää sitä tiänny kun läppärin ostit? Varmaan sata kertaa olen minäkin asiasta varoittanut sanoilla tai toisilla...- Niiinaa
sulle pitäs esittää joku älykkyyden ylistyslaulu. Harmi ettei muut ole yhtä fiksuja ku sä. Ihanaa että olet noin fiksu.
Niiinaa kirjoitti:
sulle pitäs esittää joku älykkyyden ylistyslaulu. Harmi ettei muut ole yhtä fiksuja ku sä. Ihanaa että olet noin fiksu.
...sillä mitä minä olen ei ole maailmankaikkeudessa mitään merkitystä. Sillä hieman on, kuunnellaanko järkipuhetta vai eikö kuunnella — ja jälkimmäisessä tapauksessa itketään lirissä joka on puhtaasti oman huonosti harkitun valinnan seurausta.
- Karjaan komea
Hyvä kun ne Macit ovat niin mahdottoman helppokäyttöisiä, että nekin joille luetun ymmärtäminen on vaikeaa, osaavat koneensa käynnistää.
Yritetään nyt kuitenkin vielä rautalangasta. Kysyjä ei pyytänyt neuvoja uuden koneen hankintaan, vaan halusi tietoja miten saisi ostamansa koneen toimimaan nopeammin. Enkä usko, että juuri kukaan on kiinnostunut jatkuvasta Macin hehkuttamisesta asioissa, jotka eivät Macciin liity millään tavalla. Se antaa lähinnä vaikutelman, että Macin käyttäjät ovat jollain tavalla vähä-älyisiä. Voihan asia tosiaan ollakin niin. Karjaan komea kirjoitti:
Hyvä kun ne Macit ovat niin mahdottoman helppokäyttöisiä, että nekin joille luetun ymmärtäminen on vaikeaa, osaavat koneensa käynnistää.
Yritetään nyt kuitenkin vielä rautalangasta. Kysyjä ei pyytänyt neuvoja uuden koneen hankintaan, vaan halusi tietoja miten saisi ostamansa koneen toimimaan nopeammin. Enkä usko, että juuri kukaan on kiinnostunut jatkuvasta Macin hehkuttamisesta asioissa, jotka eivät Macciin liity millään tavalla. Se antaa lähinnä vaikutelman, että Macin käyttäjät ovat jollain tavalla vähä-älyisiä. Voihan asia tosiaan ollakin niin.vielä rautalangasta.
Kysyjät kysyvät mitä kysyvät, ja vastaajat vastaavat mitä pitävät aiheellisena kysymyksen perusteella. Missään ei ole sanottu, että kysyjä omistaisi avaamansa ketjun tai että tiettyyn yhtiöön ja sen tuotteisiin kallistuvat "kaverit" saisivat valtuudet tulkita pikku poliiseina sääntöjä kunkin ketjun kohdalla.
Enpä tiedä kumpi on vähä-älyisempää, ostaa myyjän ja mainosten hehkutuksen perusteella tietokone jota ei osaa käyttää vai hankkia tietoa ja käyttää sitä järkevämmän hankinnan perusteena. Jälkimmäinen ajattelu näyttää muuten olevan monen mielestä vaarallista.Karjaan komea kirjoitti:
Yritetään nyt kuitenkin vielä rautalangasta. Kysyjä ei pyytänyt neuvoja uuden koneen hankintaan, vaan halusi tietoja miten saisi ostamansa koneen toimimaan nopeammin. Enkä usko, että juuri kukaan on kiinnostunut jatkuvasta Macin hehkuttamisesta asioissa, jotka eivät Macciin liity millään tavalla. Se antaa lähinnä vaikutelman, että Macin käyttäjät ovat jollain tavalla vähä-älyisiä. Voihan asia tosiaan ollakin niin.että me it ammatilaiset ajellaan macilla tai linukalla.....pöpöjä tutkitaan kivasti koneella joka on immuuni :)
ketjun aloittajalle:
virustorjunta
haittaohjelmien torjunta
(joskus virustorjunta tukkii koneen esim f-securet yms ovat tosi raskaita?)
entä mahdolliset rautaongelmat? esim koneen ylikuumeneminen.....
mikä selain? jos ie6 niin säädäppä väliaikaiset tiedostot järkeväksi..heh normaalina ottaa tietyn prosentin koviksesta..ja jos sitä esim pari gigaa sitä temppiä niin heh kone lähtee niinku purkka tukasta...tai jalaton sonni navetasta :)
- jason-blue
Onhan koneessa asennettuna:
-Virustorjuntaohjelmisto
-Palomuuri
-Vakoiluohjelmien poistotyökalu
-Mainosohjelmienpoistotyökalu
Jos on, eikä örkkejä löydy, niin kyssäri:
Paljonko sulla on muistia? 256Mt? 512Mt?
Kuluttaako joku prosessi älyttömästi tehoo tai muistia? (alt ctrl del ja prosessit-välilehti)
Hermojen meneminen on Windowsia käyttäessä yleistä, joten et taatusti ole yksin, jos se yhtään lohduttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna353242- 603209
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682884Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158