Teoriani eri ulottuvuuksille

asioita tutkinut

En ole ehtinyt kirjoittaa puhtaaksi teoriaani, saatikka sitä julkaisemaan missään internetissä, mutta haluan tuoda julki nyt lyhyesti oman teoriani sille että eläisimme eri ulottuvuuksilla.

Olen käyttänyt teoriaani vuosia kaiken tietoni pohjalta. Olen miettinyt, lukenut ja miettinyt, kuunnellut paranormaalaista ilmiöistä, tutkinut niitä(kin) jne. Kaikesta tästä syntyi teoriani, jonka kerron nyt erittäin lyhyesti tässä. Kerron asian niin että sen jokainen tavallinenkin ihminen ymmärtää.

Suljen pois kvanttifysiikan lakien mukaisesti(tai osittain sen vastaisesti, riippuu miten ajattelee) sen mahdollisuuden että eri ulottuvuudessa olisi eri olentoja/persoonia tms. Sen sijaan elämme ja olemme kaiken aikaa monessa eri ulottuvuudessa, mutta tietoisuutemme on vain yhdessä ulottuvuudessa, eli tässä ulottuvuudessa jonka värähtelytaajuus on juuri meidän mielemme(henkemme, energiakentän) tasolla.

Kun päätämme jotain, siirrymme eteenpäin omassa elämässämme(ulottuvuudessa), mutta toinen vaihtoehto jää olemaan. Tämä pätee tulevaisuuteenkin, eli se miten esim. sinä kuolet, on kaikkien päätöksiesi summa. Tavallaan kuolemasi on ennaltamäärättyä, toisaalta ei(huomioi Schröderin kissa teoria).

Esimerkki: Päätät lähteä humalassa ajamaan autolla, ajat kolarin ja halvaannut. Se on sinun päätöksesi tässä energiakentässä. Rinnakkaisulottuvuudessa et päättänyt lähteä ajamaan kännissä autoa ja elämä sujui erilailla. Mutta se ei hyödytä sinua, koska sinun todellisuutesi on tässä ulottuvuudessa, etkä ole tietoinen rinnakkaisulottuvuuksista tai päinvastoin. Rinnakkaisulottuvuudessa toinen minäsi(jos sitä siksi tässä nyt kutsutaan) elää erilaista elämää. Näitä ulottuvuuksia on rajattomasti ja kaikki ne ovat limittäin ja päällekkäin meidänkin kokemamme todellisuuden kanssa. Me emme ole kosketuksissa rinnakkaisulottuvuuksiin kuin silloin jos on jokin häiriö energiakentässä. Tälläisiä ilmiöitä kutsumme mm. aaveiksi.

12

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      Jokainen negatiivinen ajatus on merkki energiakentän häiriöstä.

    • joskus..

      Jotain samanlaista minunkin mieleeni on silloin tällöin tullut. Joskin en ole niitä sen syvällisemmin ajatellut. Olisko olemassa joku yleisuniversaalinen tietoisuus joku ajatus energia, jumaluus jonka kanssa ihmisen aivot pystyvät olemaan yhtä sitä ihmisen tiedostamatta. Ainakin tämä selittäis monia selittämättömiä kollektiivisiä ja muitakin tapahtumia. Tämä positiivinen "voima" ohjaa silloin kaikkia elollisia olentoja kehittymään oikeaan suuntaan.

      • melkein_pyhimys

        Olen lukenut kvanttivysiikan lakeja...

        Mitä tarkoittanet "oikealla" suunnalla? Oikea suuntahan voi olla murha tai rahan antaminen kolehtiin, kummatkin on "oikeita" suuntia kvanttifysikaalisesti. Tarkoititko että tässä NYT-hetkessä tehtävät päätökset ovat niitä oikeita, olkoon ne murha tai mitä tahansa muuta...?


    • niin........

      Mun käsityksen mukaan on kaikki se minkä jotkut kieltää, olemassa. Ihmisen järjen kapasiteetti kun ei riitä älyämään, käsittämään niin valtavaa, kuin on eri olevaisuuden tasojen summa. Siis eri tasoja on niin hiivatin paljon, että kukaan "Skeptikkokaan" ei voi ikinä sanoa suoraan, että toi on huu haata, koska tota noin, ne lukemattomat eri tasot riittää kyllä käsittämään kaiken sen, minkä kenenkään pienen ihmisen kapasiteetti ei osaa kuvitellakkaan, ellei ole sitten jokin tosi pitkälle kehittynyt mestari sielu. Näin ollen on turhaa väittää, että jotakin ei ole vaan sen takia ettei itse ole niitä älynnyt, tiennyt,nähnyt.

      Skeptikoilla, itseasiassa kaikilla on sitä jotain jota ei nyt juuri tajua, että on olemassa, mutta on kuin onkin, koska siis tää on aika yksinkertanen juttu, mutta ehkä vaikea tajuta, että ei ihmisten äly kapasiteetti ole mikään raja jollekin suuremmalle, ihminen vain "esim" saattaa luulla olevansa maailman eniten asioita nähnyt, kokenut olento, mutta se ei ole, niinpä on säälittävää väittää vaikkapa, että olemme yksin maailmankaikkeudessa. Sama pätee kaikkeen, mitä vain voimme kuvitella, että voimme säälittävästi väittää, kivenkovaa ettei jotakin ole. En nyt tarkoita sitä, että valkokankaan läpi voisi päästä "akuankka" piirretyn sisään, vaan tarkoitan kaikkea mitä noin muulla tavoin, eli erilaiset ulkomuodot, kyvyt, yms.mahtuvat ympärillemme, sillä mitään tyhjää kun ei ole, se tyhjyys,tietämättömyys on vain meissä itsessämme.

      Nyt saatto tulla vähän sekava, mut olkoon.

    • mertimer

      Tuohon suuntaan minäkin uskon. En ole vain ajatellut, että nämä maailmat olisivat rinnakkaisia. Jokin yleisuniversaalinen tietoisuus on olemassa. Jotkuthan esim. hypnoosissa muistavat edellisiä elämiään.

      Mielestäni kuollessamme sielu lähtee tilaan joka on meidän oikea tietoisuutemme ja olemuksemme. Sieltä sitten jonkin ajan kuluttua (abstrakti aika), siirtyy taas uuteen elämään.

      Onhan meillä jokaisella ehkä outojakin mieltymyksiä, joita ei voi selittää millään, etteivät vain juontaisi jostakin edellisestä tasosta. Joku voi olla hyvinkin ihastunut jonkin maan kieleen, vaikka ei ole koskaan käynyt siellä? Tai jotain kiinnostaa vain tietynnäköiset ihmiset?

      Samojen ihmisten kanssa joudumme yhä uudelleen ja uudelleen tekemisiin, voivat olla eri rotua tai sukupuoltakin. Uskon, että on olemassa erilaisia tasoja, joita meidän jokaisen on käytävä läpi jotta kehittyisimme. Tässä elämässä jatkamme siitä mihin viimeksi pääsimme. Ja jokaisen on käytävä pohjalta ylöspäin.

      Enkelit voisi kuvitella tulevan niiltä ylemmiltä tasoilta, heidän tehtävänään on tietoisuuden tasolla valvoa ja ohjata tekemisiämme, kyllähän me aina jotain päätöstä tehdessä mietimme kummin päin valitsisi!

      Unesta sanotaan, että se on kuoleman veli. Silloin ladataan akkuja ja kuka tietää vaikka oltaisiin tietämättämme yhteydessä johonkin suurempaan tietoisuuteen.

      • En usko, että on olemassa toista minua toisessa ulottuvuudessa. Siihen kyllä uskon, että tietyt valinnat ohjaavat kaikkien elämää. Jokaisen elämä voisi olla toisenlaista toisenlaisilla valinnoilla.

        Uskon, että ihmisen kuollessa sielu/henki siirtyy toiseen ulottuvuuteen. Noita-nainen on monesti puhunut, että pitää olla oikella taajuudella aistiakseen henget. Pitääköhän henkienkin olla oikealla taajuudella aistiakseen meidät??
        Tässä voisi olla syy, miksi kaikki eivät koe kummittelua ja miksi kaikki eivät kuoleman jälkeen kummittele...


      • tietäjä..

        Olet oikeilla jäljillä kuoleman jälkeisestä elämästä. Juuri nämä erinlaiset tasot ohjaavat kehitystä, sekä henkioppaamme/mestarioppaat ovat näitä korkeimmin kehittyneitä sieluja.

        Unesta sen verran, että olen tullut tälläiseen tulokseen; uni on alitajunnan tuotetta, kaikki alitajunnassa muhivat tuhannet ajatukset purkautuvat unentilassa. Usein omatkin pelkoni oikeassa elämässä välittyvät uniin, koska en halua kohdata niitä silmästä silmään oikeassa elämässä, niin näen unessa pelkoni usein.


    • Nova1

      Jotakuinkin noin olen minäkin ajatellut. Myös tunne ns. toisen tason vahvasta läsnäolosta, aaveiden näkeminen ja muut vastaavat ilmiöt voisivat todellakin johtua eri ulottuvuuksien osittain yhtaikaisesta konkretisoitumisesta. Herkillä ihmisillä ulottuvuuksien havainnointi on yleisempää. Teoria sopii myös astrologiaan: astrologisten transiittien (planeettojen kulminaatiot) joskus hyvinkin yllättävät toteutumistavat ja variaatiot eri ihmisillä - ja eri ulottuvuuksissa - selittyisivät tämän kautta aika pitkälle. Tällä teorialla kumottaisiin termi "yliluonnollinen" kokonaan, ja turhahan se onkin.

      Omalla kohdallani näihin teemoihin johdatteli aikoinaan Thorwald Dethlefsenin erinomainen kirja "Kohtalo on haaste". Suosittelen luettavaksi kaikille Etsijöille!

    • Noita-Nainen.

      Itse naen asian seuraavasti: Olemme syntyneet useampia kertoja joko talle planeetalle tai jollekin toiselle planeetalle.

      Entisista elamistamme johtuen saatamme omata tiettyja luonteenpiirteita tai taipumuksia tiettyihin asioihin.

      Entisista elamistamme on myos saattanut jaada jotain "velkaa" maksesttavaksi, joka sitten saattaa "tasapainottua" taman elaman aikana joko esim. liikenneonnettomuuden tuoman vamman vuoksi tms...

      Tai sitten joudumme tassa elamassa murhatuksi, koska olimme ehka itse murhaajia aikaisemmassa elamassa tms...

      Ulottuvuuksia on toki useita, mutta itse nakisin asian niin, etta ns. "henkimaailmalla" on oma ulottuvuutensa ja meilla "maapallon asukeilla" on oma ulottuvuutemme eli oma taajuutemme.

      Joskus nama "taajuusrajat" menevat paallekkain ja siita aiheutuu silmin ja korvin havaittavia ilmioita.

      • niin.

        niin olen kuullut joskus eräältä olennolta, josta en nyt sen enempää viitsi kertoa. Kertoi minulle, että sielu syntyy samalle planeetalle useamman kerran ja jos en väärin muista, niin ihmisen on synnyttävä tänne niin usein, että oppii kaiken itselleen tärkeimmän tästä planeetasta. On kyllä monta vuotta kun olennon näin, joten joku saattaa nyt tietää tarkemmin tämän asian, että miten sen uudestisyntymisen laita, kuin usein tänne ja niin edelleen. Nyt tässä on tultu alkoholia juotua sen verran että älkää ihmetelkö jos muistan väärin. Olennon kuitenkin olen nähnyt useampi vuosi sitten joka tuntui kertovan jotenkin noin asian. Ei tarvitse uskoa jos siltä tuntuu.


    • on yhdestä

      kirjasesta lainattua tekstiä.

    • Vepmaster

      No onha näitä teorioita. Tästä rinnakkaistodellisuudesta taas, että jos kaikki rinnakkaistodellisuudet ovat eri sattumien summa. tällä just viittasin miten kirjoittaja esitti ton kolari teorian, eli se tapahtuma muuttaa omalla osallaan tulevaa. Eli se sponttaanisti lähti ajaa sitä autoo, se oli sattuma. Tai vaikka tämä: löin juuri käteni spontaanisti niin kovaa seinään että oikein koski, sekin luultavasti vaikuttaa tulevaan olmalta osaltaan. Mutta jos sattumaa ei olekkaan olemassa ja kaikki onkin lähtenyt liikkeele universumin alkuräjähdyksestä. Tässä käytän esimerkkiä dominomallisesta ketjureaktiosta, todella pitkästä ja monimutkaisesta sellaisesta. Tämän teorian pohjalta sponttaanit teotkin ovat jonkin aiheuttamia. kuten oli pakko tehdä jotain spontaania ja ajatusmaailmani oli sillä mallilla että päätinkin lyödä seinään. Kaikki atomin osastenkin värähdykset vaikuttavat maailmaan ja ihmisen persoona ja kaikki ihmisen mielessä on vain perimän ja ympäristön vaikutuksen synnyttämää. Miettikää tätä, itse en vieläkään tiedä kantaani olen vain teorioitsia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2669
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      231
      2531
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2312
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      191
      1808
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1253
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe