Mp messujen urpot

kyselevä

Hauskan näköisiä ne mp messujen nahkaliivi urpot niitä oli näköjään aikas paljon,onko ne homppeleita vai niitä bandiitteja ja helvetin enkeleitä. Nahkaliivit bootsit ja pälvi on näköjään pop.

33

5156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkjkj

siellä messuilla kysymässä kun noin kauheasti kiinnostaa?
      Pyydä kuule ipana isukkia ostamaan itsellesikin jonkinlainen liivi, niin voit sitten liimailla siihen vaikka tarroja aku ankasta.

• Hondisti

Itsekin kävin messuilla ja kiinnitin huomiota samaan asiaan. En ymmärrä, miksi pitää pukeutua epäsiististi ja näyttää rumalta. Tuollainen siivoton ulkonäkö ei tee lainkaan hyvää moottoripyöräilojöiden maineelle, vaikka tuolla tavalla pukeutuvat eivät ole edes motoristeja (HD ei ole moottoripyörä)! Itse pukeudun aina ulkona liikkuessani suoriin housuihin ja kauluspaitaan. Kravatti on siististi kaulassa ja pikkutakki päällä, hiukset siististi leikatut ja parta ajettu. Ulkonäköni ei varmasti herätä pahennusta kenessäkään, eikä haittaa moottoripyöräharrastuksen mainetta.

• Kyllästynyt 2

Lopeta nyt toi paskanjauhanta jo.
        Piti nyt tulla tänne kun sait pattiin tuolla toisessa keskustelussa (10 vuotta vanhat pyörät paskaa jne...)
        Mikä ton sun esiintymisen funktio oikein on, tuleeko hyvä mieli?

• Hondisti
        Kyllästynyt 2 kirjoitti:

Piti nyt tulla tänne kun sait pattiin tuolla toisessa keskustelussa (10 vuotta vanhat pyörät paskaa jne...)

"Piti nyt tulla tänne kun sait pattiin tuolla toisessa keskustelussa (10 vuotta vanhat pyörät paskaa jne...) "

Enpä ole missään keskustelussa "saanut pattiin", olen esittänyt faktoja vanhoista moottoripyöristä. Siellä vaan erään asiasta mitään ymmärtämättömät eivät osaa lopettaa turhaa kinaamista.

Tässä pukeutumisasiassa kyse on omasta mielipiteestäni, ei faktasta, ja siitä saa olla mitä mieltä haluaa.

• Olet varmasti huvittava näky

ajellessasi hondallasi tikkutakissa ja kravatti vapaasti tuulessa heiluen (.)

• Pave.

Vaikka moottoripyöräillessä on suotavaa käyttää ajopukua, niin oletkohan hieman sekoittanut puvut keskenään??? ;)

• -isti
        Olet varmasti huvittava näky kirjoitti:

ajellessasi hondallasi tikkutakissa ja kravatti vapaasti tuulessa heiluen (.)

myös skoottereita. Hondistille se olisi oiva peli. Lahkeet vain vipattais.

• Turo--Inkeri
        Hondisti kirjoitti:

"Piti nyt tulla tänne kun sait pattiin tuolla toisessa keskustelussa (10 vuotta vanhat pyörät paskaa jne...) "

Enpä ole missään keskustelussa "saanut pattiin", olen esittänyt faktoja vanhoista moottoripyöristä. Siellä vaan erään asiasta mitään ymmärtämättömät eivät osaa lopettaa turhaa kinaamista.

Tässä pukeutumisasiassa kyse on omasta mielipiteestäni, ei faktasta, ja siitä saa olla mitä mieltä haluaa.

Hondisti:

"Vai että itse pitäisi pyöräänsä rassata? Mietihän, kuinka vaarallinen pyörästä tulee kaltaisesi ammattitaidottoman kotirassaajan käsittelyssä? Pyöriä EI ole tarkoitettu amatöörien "korjattaviksi" vaan sitä varten on ammattitaitoisia moottoripyöräkorjaajia. Motoristit eivät ole mekaanikkoja, vaan motoristeja. Näitä rassailijaidiootteja ei voi edes motoristeiksi laskea.

Ja kyllä, minä kiristytän pyöräni ketjut mp-liikeessä. Työssä ei ole koskaan ollut valittamista ja tiedän ajavani turvallisessa kunnossa olevalla pyörällä. Minun pyörääni ei yksikään avuton rasvanäppi riko"

- Hauska tavata oikein todellinen mp-alan "asiantuntija"! Saanko kysyä, mitä sinä edes tiedät niistä vanhoista moottoripyöristä, siis muuta kuin että olet nyt sattunut päättämään, että 10v ikäiset ovat mielestäsi vaarallisia? Ihan tarkalleen miksi näin on? Ja kuinka paljon itse omaat teknistä ja mekaanikkokoulutusta / työkokemusta, jonka perusteella pystyt näitä väitteitä esittämään?

Kaikesta, mitä kirjoitat, paistaa kirkkaasti läpi semmoinen asia, ettet ole kovin pitkään näitä hommia harrastanut. Muuten olisi niin sanotusti "Siperia opettanut" muun muassa sen, että sitä mopedia kannattaa loppupelissä KUITENKIN osata hieman rassata itsekin. Ja että ne hassunnäköiset biker-tyypit saattavatkin olla ihan kunnon porukkaa, ja sinulla voi jopa olla heiltä oppimista. Ihan ystävän neuvona, jota olen itse pyrkinyt noudattamaan: jos aikoo pidempään selvitä ehjin nahoin tässä mp-harrastuksessa, kannattaisi kuunnella, mitä enemmän kokemusta omaavilla on sanottavaa. Silloin ei toivon mukaan tarvitse aivan kaikkea opetella itse kantapään kautta.

Ja tuo pukeutumispuoli on tosiaan ihan jokaisen oma valinta, minulle on henkilökohtaisesti aivan sama vaikka kulkisit pelkässä kravatissa.

• väriä arkeen
        Hondisti kirjoitti:

Täytyy myöntää,etten minäkään pidä ajo-asua "siiviilissä" vaikka nahkatakkia ja housuja käytänkin.
        Mutta onhan mustalaisillakin heimovaatteet.

Ehkä "merkkimiesten" pukeutuminen on perua ajalta jolloin piti pukeutua tilaisuuden mukaan.
        Tosin näitä hevyheikkejä on nähty jopa hautajaisissa!

• jkjkj
        väriä arkeen kirjoitti:

Täytyy myöntää,etten minäkään pidä ajo-asua "siiviilissä" vaikka nahkatakkia ja housuja käytänkin.
        Mutta onhan mustalaisillakin heimovaatteet.

Ehkä "merkkimiesten" pukeutuminen on perua ajalta jolloin piti pukeutua tilaisuuden mukaan.
        Tosin näitä hevyheikkejä on nähty jopa hautajaisissa!

Ottaako noin koville? Kun jotkut pukeutuvat oman makunsa mukaan, eikä ole vähääkään kiinnostunut kaltaistesi itkupillien piipityksistä.

• sentään
        Turo--Inkeri kirjoitti:

Hondisti:

"Vai että itse pitäisi pyöräänsä rassata? Mietihän, kuinka vaarallinen pyörästä tulee kaltaisesi ammattitaidottoman kotirassaajan käsittelyssä? Pyöriä EI ole tarkoitettu amatöörien "korjattaviksi" vaan sitä varten on ammattitaitoisia moottoripyöräkorjaajia. Motoristit eivät ole mekaanikkoja, vaan motoristeja. Näitä rassailijaidiootteja ei voi edes motoristeiksi laskea.

Ja kyllä, minä kiristytän pyöräni ketjut mp-liikeessä. Työssä ei ole koskaan ollut valittamista ja tiedän ajavani turvallisessa kunnossa olevalla pyörällä. Minun pyörääni ei yksikään avuton rasvanäppi riko"

- Hauska tavata oikein todellinen mp-alan "asiantuntija"! Saanko kysyä, mitä sinä edes tiedät niistä vanhoista moottoripyöristä, siis muuta kuin että olet nyt sattunut päättämään, että 10v ikäiset ovat mielestäsi vaarallisia? Ihan tarkalleen miksi näin on? Ja kuinka paljon itse omaat teknistä ja mekaanikkokoulutusta / työkokemusta, jonka perusteella pystyt näitä väitteitä esittämään?

Kaikesta, mitä kirjoitat, paistaa kirkkaasti läpi semmoinen asia, ettet ole kovin pitkään näitä hommia harrastanut. Muuten olisi niin sanotusti "Siperia opettanut" muun muassa sen, että sitä mopedia kannattaa loppupelissä KUITENKIN osata hieman rassata itsekin. Ja että ne hassunnäköiset biker-tyypit saattavatkin olla ihan kunnon porukkaa, ja sinulla voi jopa olla heiltä oppimista. Ihan ystävän neuvona, jota olen itse pyrkinyt noudattamaan: jos aikoo pidempään selvitä ehjin nahoin tässä mp-harrastuksessa, kannattaisi kuunnella, mitä enemmän kokemusta omaavilla on sanottavaa. Silloin ei toivon mukaan tarvitse aivan kaikkea opetella itse kantapään kautta.

Ja tuo pukeutumispuoli on tosiaan ihan jokaisen oma valinta, minulle on henkilökohtaisesti aivan sama vaikka kulkisit pelkässä kravatissa.

ketjut voitelet ihan ite?

• tämä viesti
        sentään kirjoitti:

ketjut voitelet ihan ite?

olisi näköjään kuulunut hondistille

• sinä vaikutat...
        jkjkj kirjoitti:

Ottaako noin koville? Kun jotkut pukeutuvat oman makunsa mukaan, eikä ole vähääkään kiinnostunut kaltaistesi itkupillien piipityksistä.

enemmän itkupilliltä... niisk...

• jkjkj
        sinä vaikutat... kirjoitti:

enemmän itkupilliltä... niisk...

kiinnostaa yhtä paljon kuin täysinäinen yrjöämpäri

• toi provoilija
        Kyllästynyt 2 kirjoitti:

nimim.hondisti tuskin omistaa mitään mp:eetä.muistan lukeneeni aikasemminkin sen metroseksuaalin viisasteluja,kuinka mopoaan itse huoltavat ovat mp-harrastuksen syöpäläisiä ym ym...ja nimimerkistä päätellen se haluaa vittuilla hondan omistajille.

• Hondisti
        toi provoilija kirjoitti:

nimim.hondisti tuskin omistaa mitään mp:eetä.muistan lukeneeni aikasemminkin sen metroseksuaalin viisasteluja,kuinka mopoaan itse huoltavat ovat mp-harrastuksen syöpäläisiä ym ym...ja nimimerkistä päätellen se haluaa vittuilla hondan omistajille.

On se kumma, jos ei saa mielipiteitään kertoa ilman että leimataan provoilijaksi. Se EI tee minusta provoilijaa, jos juttuni eivät sinua miellytä. Provosoivia juttuja kirjoittelen kyllä joskus, mutta vain HD-foorumilla enkä tällä nimimerkillä.

Moottoripyörän omistamisesta sen verran, että aikomukseni ei ole vittuilla Hondan omistajille. Kuulun heihin itsekin. Kuten olen monesti kertonut, omistan Honda CBR 600:n.

• ihmettelen..
        jkjkj kirjoitti:

kiinnostaa yhtä paljon kuin täysinäinen yrjöämpäri

suuresti että täysinäinen yrjöämpäri kiinnostaa sinua näinkin paljon.

• jii---jii
        Turo--Inkeri kirjoitti:

Hondisti:

on kyllä "korjattava" tämä kyseinen lausahdus,
        nimittäin kun annat jonkun liikkeen/huollon
        kiristää ketjusi,kiristävät ne poikkeuksetta
        aivan liian tiukalle,syytä moiseen en tiedä,olen
        itse arvellut että tietävät ainakin saavansa
        asiakkaan nopeammin ketju/ratas paketin vaihtoon.

tämä on tullut testatuksi useammassa paikassa
        joten ei ole mikään yhden firman otos.ei ne pysty
        säätämään ketjuja yksillöllisesti,siis painon
        mukaa,ja ajaako yksin vai kaksin,joten suosittelen
        sinulle että NYT on aika opetella ainakin tuo
        homma.....jollei muutakin,sillä ei tuolla
        reissussa monellakaa ole "asentajaa" mukana ;) .

• ArcticEli

Ei taida kaikki nahkaliivikaverit olla edes HD-miehiä...
        Saattaapi olla että muutama hurjimman näköinen kuuluu jopa Kawaleiriin... ;))
        Mut noinhan se menee...ne ennakkoluulot, ne ennakkoluulot ;))
        katselkaa niitä merkkejä tarkemiin...voitte yllättyä :D :D :D
        Ja sit ne kuuluisat viimeiset sant...miks tuolla rumalla setällä on nahkaliivit...

• blackwomans

Mä en missään mp messujen ilmoituksessa nähnyt kohtaa,kielletty HD- miehiltä, nahkiksilta tai muilta ,enkä muutenkaan lukenut et siel ois ollu puku/pukeutumis pakkoa,en tosin yhtään nakua motoristia siellä nähnyt:)

Olihan siellä heillekkin tarjontaa uusissa moottoripyörissä,sekä muissa mp kamppeissa.

Antaa kundien olla,ei me meiltä mitään oo ottamassa pois,saati syömässä meidän leipäämme.

Ennemmin mua ällöttää motoristit, jotka tulee sinne pelkästään dokaamaan.

Istuu paareissä koko messujen ajan eikä muista muuta kun se olvin kolmosen.

Näinkin on usein käynnyt,tosin ei mulle eikä edes tule käymään,ainakaan mp-messuilla:))

• Turo--Inkeri

MP-Messuyleisön suurin häpeätahra ovat ne räkäposkella, kaljalasi kädessä ympäriinsä messutyttöjä irvokkaasti kuolaamassa hortoilevat siat. Saa sitä kännissä olla, ei siinä mitään, itsekin saatan joskus olla kovastikin, mutta pitäisi osata silti käyttäytyä. Valitettavasti suomijuntista tulee samanlainen perseenreikä, kun se viinaa saa suoniinsa, oli paikkana sitten lähibaari, messuhalli tai torremolinos. En tajua sitäkään, mikä idea on vetää perseet messuilla??

Paikalle tulee vieläpä paljon sellaista porukkaa, jotka eivät itse harrasta moottoripyöräilyä, ja moiset kuvotukset pilaavat kaikkien motoristien mainetta. Noille voisi perustaa ihan oman karsinan jonnekin Pasilan ratapihalle...:)

• ne motoristit
        Turo--Inkeri kirjoitti:

MP-Messuyleisön suurin häpeätahra ovat ne räkäposkella, kaljalasi kädessä ympäriinsä messutyttöjä irvokkaasti kuolaamassa hortoilevat siat. Saa sitä kännissä olla, ei siinä mitään, itsekin saatan joskus olla kovastikin, mutta pitäisi osata silti käyttäytyä. Valitettavasti suomijuntista tulee samanlainen perseenreikä, kun se viinaa saa suoniinsa, oli paikkana sitten lähibaari, messuhalli tai torremolinos. En tajua sitäkään, mikä idea on vetää perseet messuilla??

Paikalle tulee vieläpä paljon sellaista porukkaa, jotka eivät itse harrasta moottoripyöräilyä, ja moiset kuvotukset pilaavat kaikkien motoristien mainetta. Noille voisi perustaa ihan oman karsinan jonnekin Pasilan ratapihalle...:)

ovat... hittoako sitä itkemään. Vaihtakaa lajia jos ette pysty olemaan sikoja valittamatta. Tosimotoristi sammuu parikertaa kaudessa julkiselle paikalle sepalus auki ja nahkaliivi päällä... tai sitten goretex tiimitakki.

Sitten tulee teitä ruikuttimia jotka ovat motoristia kaiket ajat ja valittavat kuitenkin millaisia motoristit ovat.. niin ja se maineen pilaaminen... noihan vasta hankkivat teille pahiksille mainetta. Jos ei juoppoilu ja sikailu kiinnosta, vaihtakaa lajia.

• Turo--Inkeri
        ne motoristit kirjoitti:

ovat... hittoako sitä itkemään. Vaihtakaa lajia jos ette pysty olemaan sikoja valittamatta. Tosimotoristi sammuu parikertaa kaudessa julkiselle paikalle sepalus auki ja nahkaliivi päällä... tai sitten goretex tiimitakki.

Sitten tulee teitä ruikuttimia jotka ovat motoristia kaiket ajat ja valittavat kuitenkin millaisia motoristit ovat.. niin ja se maineen pilaaminen... noihan vasta hankkivat teille pahiksille mainetta. Jos ei juoppoilu ja sikailu kiinnosta, vaihtakaa lajia.

(nt)

• kumma..
        Turo--Inkeri kirjoitti:

(nt)

hyypiö ja itkupilli.

• Turo--Inkeri
        kumma.. kirjoitti:

hyypiö ja itkupilli.

ei muuta

• lerssi....
        Turo--Inkeri kirjoitti:

ei muuta

ei muuta

• homo lerssi?
        lerssi.... kirjoitti:

ei muuta

Kieltämättä joskus turoon on hermo meinannut mennä enkä aina ymmärrä turon mielipiteitä, mutta pääasiallisesti asiallisia ja todenperäisiä mielipiteitä.
        Tietyn väriset lasit kun ottaa pois silmiltä niin huomaan olevani monesti turon kanssa täysin tai ainakin osittain samaa mieltä..
        Kaikille oikeille motoristeille hyvää kevään odotusta.

• jiwe

ei mul mitää liiwei ollu :=)
        ei kyl ollu pukuakaan :=)
        enkä olluna alasti ;=) "muistan sen" ainaki kypärä oli päässä :=)

kolome :=) wain kolome olutta otin siel ja loput keskustassa tjn

tietenkin asiat pitää tehdä järjestyksessä :=)
        ensin katotaan mopot ja niiden päällä olewat koristeet jos pääsis satulaan ja sitten wasta oluelle :=)

• blackwomans
        jiwe kirjoitti:

ei mul mitää liiwei ollu :=)
        ei kyl ollu pukuakaan :=)
        enkä olluna alasti ;=) "muistan sen" ainaki kypärä oli päässä :=)

kolome :=) wain kolome olutta otin siel ja loput keskustassa tjn

tietenkin asiat pitää tehdä järjestyksessä :=)
        ensin katotaan mopot ja niiden päällä olewat koristeet jos pääsis satulaan ja sitten wasta oluelle :=)

se nyt ois puuttunu et sä oisit ollu nakuna siellä:)

Vai koristuksia menit kuolaamaan,ilmaks siivooja seuras sua rätin kassa joka paikkaan,sulta nimittäin valu kuolaa kun ravihevosella lähdön jälkeen:)

Jouduit sä maksaa palkkioo sille vai :))

Sait sä sen mukaas tnj:))

• no-papa

Ainoat urpot oli sellaset varhaiskeski-ikäiset pälvikaljut jotka toivat Korollalla tai Almeerialla pentunsa halliin pomppimaan pyörien päällä ja itse pälvikaljut sitten imuroi olutta kulmabaarissa 4 tuntia. Haaveet korkealla ja taksilla perhe kämpille. Alin kasti.

• mahaa

mittään, tulen aina hyvälle tuulelle kun huomaan, että jotakin vituttaa!!!!:)))))))

• Tuohon kysymykseen saat varmaan vastauksen kunhan ensin saat sen mopokortin ja muutaman vuodenn päästä sitte MP kortin... Sitten voit käydä kyselemässä tarkemmin liiviporukalta mitä sakkia he ovat.

• mies,

pääsi palellutat,tuu sieltä lumesta pois.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      127
      10488
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5070
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2261
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2078
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1621
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1432
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1114
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1051
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      987
    Aihe