Sinfoniamme

Rellutar

Kuinka kiiriikään nämä vuodet
pian lyhenee askeleet
taaksejääneinä monet huolet
edesmenneiden surut haipuneet.

Peilikuva ei armoa anna
joka uurteeni vuosistain toistaa
huomisesta en huolta kanna
vaik jo hopea hapsilla hohtaa.

Matkaani kuljen
rakkauttas vaalin
syliini suljen
sinut suuren, pienen
että jaksaisit vielä huomennakin.

Sinä ja minä
ihomme
huulemme
kosketuksemme
sirpaleisten sielujen sinfoniaa
yhteinen elämämme.

7

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herppahuuli

      Pidin runostasi kovasti
      se oli mieleen
      jatka samaan tapaan

      hyvää jatkoa toivoo HH

      • Rellu.

        kiitoksia, kiva kuulla.

        Tämä nyt on näitä harjoitelmia, pari keskenerästä
        samaa plaatua kyllä on, ja tätäkin kai 3 pv
        väsäsin kunnes sain sen mieleiseeni asuun.
        Siis silloin, nyt taas kun tätä katsoo, niin olis
        kuitenkin korjattavaa. Olkoot nyt siinä, kun sen
        kerran toin.

        Samoin, hyvää jatkoa myös sinulle.


    • lio

      kirjoittaa toisenkin runon missä riimit taitavasti seuraa toistaan säilyttäen runosi hienon sisällön, hyvä Rellu, mitä saammekaan lukea seuraavaksi

      Toivottavasti pakkanen on lauhtunut

      Mukavaa iltaa!

      • Rellu.

        hmmmm - tuota, en ole tähän lopputulokseen kyllä
        tyytyväinen ja tuo riimittelykin tahtoo karata
        paikkapaikoin, joten kyllä tällä saralla on vielä
        paaaaaaaljon opittavaa.

        En tiedä mitä seuraavaksi, on noita
        keskeneräisiä useampia, ja jotenkin en saa niistä
        millään valmiita, huoks.

        -23.3' näyttää tällä hetkellä mittari, siis on
        jälleen kiristymään päin, mutta mikäpä täällä
        pirtin lämmössä on köllötellessä ja kirjoitelles-
        sa.

        Samoin kiitos, lepposaa iltaa.


      • Rellu.
        Rellu. kirjoitti:

        hmmmm - tuota, en ole tähän lopputulokseen kyllä
        tyytyväinen ja tuo riimittelykin tahtoo karata
        paikkapaikoin, joten kyllä tällä saralla on vielä
        paaaaaaaljon opittavaa.

        En tiedä mitä seuraavaksi, on noita
        keskeneräisiä useampia, ja jotenkin en saa niistä
        millään valmiita, huoks.

        -23.3' näyttää tällä hetkellä mittari, siis on
        jälleen kiristymään päin, mutta mikäpä täällä
        pirtin lämmössä on köllötellessä ja kirjoitelles-
        sa.

        Samoin kiitos, lepposaa iltaa.

        kultaiset käytöstavat unohtuivat, koska unohdin
        sinua kiittää, kiitos.

        Olet aina yhtä kannustava, vaikka minulta tulisi
        sitten mitä.


    • pidin runostasi, josta löysin piirteitä itsestäni ja meistä.

      60:)

      • Rellu.

        kiva kuulla, sepäs sattui sitten somasti.

        Mutta, emmeköhän me aika usein löydä
        samoja piirteitä/tuntemuksia kuitenkin täällä
        eläessämme, arjessa kuin rakkaudessakin toisistamme.

        Onhan se etten sanoisi kunnia nyt tässä
        tapauksessa minulle mitä sanoit.

        Lämmin kiitos ja rakkauden hempeitä hetkiä
        teille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe