Kuinka kiiriikään nämä vuodet
pian lyhenee askeleet
taaksejääneinä monet huolet
edesmenneiden surut haipuneet.
Peilikuva ei armoa anna
joka uurteeni vuosistain toistaa
huomisesta en huolta kanna
vaik jo hopea hapsilla hohtaa.
Matkaani kuljen
rakkauttas vaalin
syliini suljen
sinut suuren, pienen
että jaksaisit vielä huomennakin.
Sinä ja minä
ihomme
huulemme
kosketuksemme
sirpaleisten sielujen sinfoniaa
yhteinen elämämme.
Sinfoniamme
7
346
Vastaukset
- herppahuuli
Pidin runostasi kovasti
se oli mieleen
jatka samaan tapaan
hyvää jatkoa toivoo HH- Rellu.
kiitoksia, kiva kuulla.
Tämä nyt on näitä harjoitelmia, pari keskenerästä
samaa plaatua kyllä on, ja tätäkin kai 3 pv
väsäsin kunnes sain sen mieleiseeni asuun.
Siis silloin, nyt taas kun tätä katsoo, niin olis
kuitenkin korjattavaa. Olkoot nyt siinä, kun sen
kerran toin.
Samoin, hyvää jatkoa myös sinulle.
- lio
kirjoittaa toisenkin runon missä riimit taitavasti seuraa toistaan säilyttäen runosi hienon sisällön, hyvä Rellu, mitä saammekaan lukea seuraavaksi
Toivottavasti pakkanen on lauhtunut
Mukavaa iltaa!- Rellu.
hmmmm - tuota, en ole tähän lopputulokseen kyllä
tyytyväinen ja tuo riimittelykin tahtoo karata
paikkapaikoin, joten kyllä tällä saralla on vielä
paaaaaaaljon opittavaa.
En tiedä mitä seuraavaksi, on noita
keskeneräisiä useampia, ja jotenkin en saa niistä
millään valmiita, huoks.
-23.3' näyttää tällä hetkellä mittari, siis on
jälleen kiristymään päin, mutta mikäpä täällä
pirtin lämmössä on köllötellessä ja kirjoitelles-
sa.
Samoin kiitos, lepposaa iltaa. - Rellu.
Rellu. kirjoitti:
hmmmm - tuota, en ole tähän lopputulokseen kyllä
tyytyväinen ja tuo riimittelykin tahtoo karata
paikkapaikoin, joten kyllä tällä saralla on vielä
paaaaaaaljon opittavaa.
En tiedä mitä seuraavaksi, on noita
keskeneräisiä useampia, ja jotenkin en saa niistä
millään valmiita, huoks.
-23.3' näyttää tällä hetkellä mittari, siis on
jälleen kiristymään päin, mutta mikäpä täällä
pirtin lämmössä on köllötellessä ja kirjoitelles-
sa.
Samoin kiitos, lepposaa iltaa.kultaiset käytöstavat unohtuivat, koska unohdin
sinua kiittää, kiitos.
Olet aina yhtä kannustava, vaikka minulta tulisi
sitten mitä.
pidin runostasi, josta löysin piirteitä itsestäni ja meistä.
60:)- Rellu.
kiva kuulla, sepäs sattui sitten somasti.
Mutta, emmeköhän me aika usein löydä
samoja piirteitä/tuntemuksia kuitenkin täällä
eläessämme, arjessa kuin rakkaudessakin toisistamme.
Onhan se etten sanoisi kunnia nyt tässä
tapauksessa minulle mitä sanoit.
Lämmin kiitos ja rakkauden hempeitä hetkiä
teille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514