Tapani Kansa Auran nuortentalolla la. 21.4.
Mukava nähdä Tapsaa pitkästä aikaa Aurassa.
Jaba daba duu!!! On tämä ilon päivä!!!!!
Tapsa Aurassa!!!
8
524
Vastaukset
Olen iloinen puolestasi :D
Odottavan aika tuntuu varmaan vaan melko pitkältä :)
Kerrohan tänne sitten , vähän tunnelmia sieltä keikalta. Hieno juttu !:D Mutta oon mä kyllä aika kateellinen sulle, kun pääset Tapsan keikalle jo reilun parin kuukauden päästä. Mä joudun nimittäin odottamaan vielä ihan toukokuulle asti ennenkun pääsen Tapsaa livenä kuuntelemaan ja katselemaan seuraavan kerran. Tuntuu ,että siihen on ikuisuus... :(
- Ei kiinnost.
että sentään,kuinka ollenkaan jaksat odottaa sinne toukokuulle.Mulla ei ois sinnen Auraan matkaa kuin n.30 km,mutta eipä kiinnosta Tapsa tippaakaan,vaikka ois vain kilsa matkaa.
Ei kiinnost. kirjoitti:
että sentään,kuinka ollenkaan jaksat odottaa sinne toukokuulle.Mulla ei ois sinnen Auraan matkaa kuin n.30 km,mutta eipä kiinnosta Tapsa tippaakaan,vaikka ois vain kilsa matkaa.
Kiitos sinulle taas tuostakin avautumisesta. En olisi pystynytkään elämään ilman tuota tietoa, että kuinka pitkä matka sulla on Auraan.
- ...mut
Ei kiinnost. kirjoitti:
Mitä se Justiinax valittaa ettei näe Tapsukkaa. Siellä puskassahan se lymyää työkseen tihrustamassa, vai liekö liian kovat pakkaset näin talvisaikaan.
...mut kirjoitti:
Mitä se Justiinax valittaa ettei näe Tapsukkaa. Siellä puskassahan se lymyää työkseen tihrustamassa, vai liekö liian kovat pakkaset näin talvisaikaan.
Joo -15 on se pakkasraja.
- Nuori 17v.
tekee?
Kannattaisia ennemmin mennä vanhainkotiin.
Ei nuoret tule Kansaa kuuntelemaan eikä katsomaan.Ei!, ei!
Nuoriso odottelee innoissaan Kari Tapion keikkailun alkamista ja tulevaa uutta CD:ä
Upeeta! Kari Tapio!!!!- Siira
A) Auran nuorisotalo on tanssipaikka, jossa käy kaikenikäiset ihmiset tanssimassa. ei se ole mikään nuorille tarkoitettu talo yksinomaan.
B) Tapani Kansaa kuuntelee, niin nuoret, kuin vanhemmatkin ihmiset. Itse olen parikymppinen ja minunkin kaveripiiriini kuuluu monta tyyppiä, jotka diggaavat Tapsaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561428
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu611340Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611311Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle651178Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041131Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58947Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu250941- 55916
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin82870