Milloinka se yks faniklubi aukeaa?

Vierailija

Kunhan kysyn.

14

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snape-Lover

Et sitte osaa olla epämääräisempi...mistä ihmeen klupista puhut?

• Vierailija

Moony 2 tekemä

• Moonyn bestis
        Vierailija kirjoitti:

Moony 2 tekemä

Aito Moony väkertää sivustoa parhaillaan. Se toinen moony ei pääse siihen, ku se yritti esiintyä Moony nimellä. Aika tyhmää

• animagus
        Moonyn bestis kirjoitti:

Aito Moony väkertää sivustoa parhaillaan. Se toinen moony ei pääse siihen, ku se yritti esiintyä Moony nimellä. Aika tyhmää

...ei ole rekisteröinyt nimimerkkiään ei voi valittaa siitä, jos joku muu tekee sen. Lisäksi nimi on Rowlingin keksimä, joten kenelläkään meillä ei ole siihen yksinoikeutta. Tiesikö "se toinen" Moony sitä paitsi rekisteröityessään, että täällä on jo yksi Moony? Minä en ainakaan tiennyt... Tätä palstaa täytyy seurata todella aktiivisesti, että oppii muistamaan tuollaiset asiat. Lisäksi jos nimimerkkiä ei ole rekisteröity, sitä voi käyttää useakin ihminen. Mistä sitä voi tietää, että joku on jo tavallaan varannut nimen? Turha katkeruus pois, sanon minä! Get over it!

Sitä paitsi, jos "se toinen" Moony haluaa liittyä faniklubiin, miten aiotte tunnistaa hänet ja tietää kuka hän on, että pystytte estämään häntä? Minulla on ainakin netissä useita aliaksia, joista osa on vakiintuneita ja osa ei. Nimimerkkiä voi vaihtaa aina liittyessään uudelle foorumille, ja jos rekisteröityy useaan kertaan, voihan yhdellä ihmisellä olla montakin nimimerkkiä yhdellä ja samalla foorumilla. Minusta te ette siis voi estää "sitä toista" Moonya liittymästä, jos hän haluaa sen tehdä. Sitä en tosin tiedä haluaako, mutta tuli vain mieleen!

(Rowlingin) Moony on hyvä henkilö ja pidän hänestä kovasti paljon, joten onnea sivuston tekemiselle! Odotan sen valmistumista mielenkiinnolla!

• Moonyn friend.
        animagus kirjoitti:

...ei ole rekisteröinyt nimimerkkiään ei voi valittaa siitä, jos joku muu tekee sen. Lisäksi nimi on Rowlingin keksimä, joten kenelläkään meillä ei ole siihen yksinoikeutta. Tiesikö "se toinen" Moony sitä paitsi rekisteröityessään, että täällä on jo yksi Moony? Minä en ainakaan tiennyt... Tätä palstaa täytyy seurata todella aktiivisesti, että oppii muistamaan tuollaiset asiat. Lisäksi jos nimimerkkiä ei ole rekisteröity, sitä voi käyttää useakin ihminen. Mistä sitä voi tietää, että joku on jo tavallaan varannut nimen? Turha katkeruus pois, sanon minä! Get over it!

Sitä paitsi, jos "se toinen" Moony haluaa liittyä faniklubiin, miten aiotte tunnistaa hänet ja tietää kuka hän on, että pystytte estämään häntä? Minulla on ainakin netissä useita aliaksia, joista osa on vakiintuneita ja osa ei. Nimimerkkiä voi vaihtaa aina liittyessään uudelle foorumille, ja jos rekisteröityy useaan kertaan, voihan yhdellä ihmisellä olla montakin nimimerkkiä yhdellä ja samalla foorumilla. Minusta te ette siis voi estää "sitä toista" Moonya liittymästä, jos hän haluaa sen tehdä. Sitä en tosin tiedä haluaako, mutta tuli vain mieleen!

(Rowlingin) Moony on hyvä henkilö ja pidän hänestä kovasti paljon, joten onnea sivuston tekemiselle! Odotan sen valmistumista mielenkiinnolla!

Meil on kyl mahikset selvittää sen feikkimoonyn yritykset rekata faniklupiin.se saa ikuiset bännit sinne.tosi tyhmän törkeet yrittää kirjoitel tänne ja valehdel että hän ois oikee moony.

• animagus kirjoitti:

Yhden ehdottomasti animaguksen kommentteihin :) En itse olisi paremmi voinut asiaa esittää.

• aito Moony

Olen siis se aito Moony, en se joka kaappas nimimerkkini. Löysin tälläsen

www.webbisivu.com/moonynmainiot

aika surkeet. ite tekisin paremmat viides minuutis

• ewks

Jos toi sun nimimerkki on sulle noin tärkee niin miks et rekisteröinyt sitä ja silloin ei kukaan muu kuin sinä olisi voinut käyttää sitä. Ja sitten vielä tosta linkistä (joka ei edes ollut linkki). Noi sivut saattaa olla vielä aika pahasti kesken(eikä noita kotisivuja ihan parissa minuutissa rakenneta, kuten olet varmaan itsekkin huomannut) ja ehkä sivujen tekijä ei ole vielä halunnut laittaa kaikkea sivuille tulevaa aineistoa esille, jos se vaikka on kesken.

• aito Moony
        ewks kirjoitti:

Jos toi sun nimimerkki on sulle noin tärkee niin miks et rekisteröinyt sitä ja silloin ei kukaan muu kuin sinä olisi voinut käyttää sitä. Ja sitten vielä tosta linkistä (joka ei edes ollut linkki). Noi sivut saattaa olla vielä aika pahasti kesken(eikä noita kotisivuja ihan parissa minuutissa rakenneta, kuten olet varmaan itsekkin huomannut) ja ehkä sivujen tekijä ei ole vielä halunnut laittaa kaikkea sivuille tulevaa aineistoa esille, jos se vaikka on kesken.

mitä tarkoitat. kun ton linkin kirjoittaa osotekenttäänn niin pääsee tökeröille sivuille. ei sinne voi edes rekisteröiytä.

• animagus

...keskeneräisiä sivuja voi arvioida. Ole nyt edes vähän reilu! Kai sinne voi sitten aikanaan rekisteröityä kun sivut ovat valmiit!!

• vai ei ...tana
        animagus kirjoitti:

...keskeneräisiä sivuja voi arvioida. Ole nyt edes vähän reilu! Kai sinne voi sitten aikanaan rekisteröityä kun sivut ovat valmiit!!

Miks ei saa arvostella?

• animagus
        vai ei ...tana kirjoitti:

Miks ei saa arvostella?

koska siinä ei ole mitään järkeä. Eikä se anna kovin hyvää kuvaa sinusta itsestäsi.

• Moony
        animagus kirjoitti:

koska siinä ei ole mitään järkeä. Eikä se anna kovin hyvää kuvaa sinusta itsestäsi.

Olen vähän kokematon sivujen tekemisessä. Se rekisteröinti tuottaa ongelmaa.
        Sivut avautuvat kun ovat valmiit. Kiitos kun joku edes viitsii puolustaa.

• animagus
        Moony kirjoitti:

Olen vähän kokematon sivujen tekemisessä. Se rekisteröinti tuottaa ongelmaa.
        Sivut avautuvat kun ovat valmiit. Kiitos kun joku edes viitsii puolustaa.

Minusta alku näyttää ihan hyvältä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7840
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2019
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1960
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe