Ette voi uskoa, raakkaat ystävät, mutta mulle tuli juuri puhelinsoitto, jossa minulle tarjottiin tähteä.
Olin kovasti yllättynyt viimeisten vaiheiden jälkeen palstalla, mutta niin siinä vain kävi.
Voitte uskoa että nyt pannan kitisijät kuriin ja roistot telkien taakse.
Olen niin onnellinen tästä suuremmoista uutisesta, että päätin heti lopettaa Eniron haukkumisen.
Saan sheriffin tähden...
35
2436
Vastaukset
- serop1
hyvä juttu!! :)
- hatam
sano!!!
- Moon
Heip!
Joo, ei voi sanoa muuta kuin, että hieno homma! Oli jo aikakin saada tähti suuntaa näyttämään tällekin palstalle. Valintakin on varsin onnistunut. :) - hatam
Moon kirjoitti:
Heip!
Joo, ei voi sanoa muuta kuin, että hieno homma! Oli jo aikakin saada tähti suuntaa näyttämään tällekin palstalle. Valintakin on varsin onnistunut. :)kyllä palstalaisten. Senhän kertoi jo aamulla kirjoittamani ja sittemmin poistettu aloitukseni.
Kitisijät kuriin, siinä minun mottoni!!!
- FAU
oot nyt tosissas??
Siis et oo lyöny Justiinan kanssa vetoa tms.
Jos oot vakavissas, niin eikun onnea ja vihdoin tulee joku tolkku tähänkin palstaan ;))- hatam
mutta lupaan ja vannon olla hyvä ja ennenkaikkea rehellinen sheriffi.
Voi tietenkin olla, että jotkut hieman tästä kärsii mutta vähät väliä.
Konnat kuriin ja pistooli vyölle. - FAU
hatam kirjoitti:
mutta lupaan ja vannon olla hyvä ja ennenkaikkea rehellinen sheriffi.
Voi tietenkin olla, että jotkut hieman tästä kärsii mutta vähät väliä.
Konnat kuriin ja pistooli vyölle.Aivan mahtavaa !!!
- hatam
FAU kirjoitti:
Aivan mahtavaa !!!
Sellaista tähteä olen AINA halunnut.
Nyt se on totta!!! - FAU
hatam kirjoitti:
Sellaista tähteä olen AINA halunnut.
Nyt se on totta!!!nauti tähdestäs ;)
Minä nautin tulevasta palstasta missä jonninjoutava päänaukominen on historiaa :) - hatam
FAU kirjoitti:
nauti tähdestäs ;)
Minä nautin tulevasta palstasta missä jonninjoutava päänaukominen on historiaa :)että nautin tähdestäni. Saatte kokea elämänne upeimman esiinmarssin sitten, kun tähti kiinnitetään rintaani.
Kitisijät vaviskoot, voit tulla kettumaiset oltavat eräille.
- Sefulle.
Tänään on Sulon nimipäivä, saamme nähdä tuottaako enne uutta suloa palstalle.
Toisaalta on myös 13. päivä..
Taikauskoni on sitä luokkaa, joka siirtää vuoria..
Onneksi olkoon, tässä onnittelulaulu, sanoitus on hieman kyseenalainen mutta biisi on kaunis ja Sheriffi- aiheinen.
http://youtube.com/watch?v=UddURb0alQc
Onnea Sinulle. Mikäli olet tavoitellut paikkaa, on päivä varmasti iloinen.- hatam
Ja huominen vielä iloisempi.
Toivokaamme että 13 pv ei ole enne mistään vaan sulonpäivä on myöskin sulonpäivä.
täältä karvatassut: koirat&kanit&orava sekä mamma itse tottakai! Parempaa sefua ei olisi voitu saadakkaan :) yes!
- hatam
jo pienestä pitäen kaikkien roistojen surmana.
John Wayne oli esikuvani.
Hyvä! Oikein! Niin ja onneksi olkoon. =o)
P.S. Elä vaan sefuna pistä semmoista vaatimusta, että kaikki lopettavat tämän &%#¤"! Eniron haukkumisen, vaikka itse et sitä syntiä enää teekään. Kyllä tämä on taas niin "&¤%/!# HIDAS että en lopeta haukkumista tähän! HAU! HAU! GRRR WOFF PRKL!- hatam
Enhän minä voi teidän kirjoittamistanne rajoittaa, syyhän on teidän itsenne jos törkyä rupeette syytämään.
Haukkua saa kuka hyvänsä, mutta ei ketä tahansa. Siitä seuraa armotta vankilaa.
Kunniaan lause: Paha ssa aina palkkansa.
- issu56
Todella hieni homma Hatami. Tämä oli ehdottomasti päivän paras uutinen!!!!!
- hatam
Viimeksi olen ollut shefuna joskus 47 vuotta sitten. Ja silloinkin muistaakseni hävisin rosvoille
Tätä diiliä en aio pilata.
- Mummo73
Onneksi olkoon sheriffin tähdestä=)
Heräsi sellainen kysymys että nyt kun palstan sheriffin tähti on mies puolisen hallussa niin kuinka aiot kohdella meitä martta-piiriläisiä? Onko oikeille ja väärennetyille mummoille tiedossa satinkutia? ;)- hatam
Minähän olen Martoista Martoin.
Minun on suorastaan pakko olla Martta.
Etkö ole muuten huomannut???
Jos miehille olisi rintsikoita, olisin jo ostanut ne.
Väärennetyille Martoille on siis tiedossa melkoista satikutia.
en tunne yhtäkään miestä joka suostuisi "nokkivan kanalauman" vartijaksi.
mutta onhan teitä MIEHIÄKIN olemassa. ja siis tarkoitan sitä. onnea siis sinulle.(ja pidähhän meidät kanat kurissa) ;-))))- hatam
hinkua alkaa nokkivan kanalauman vartijaksi. Ei hitto, pois se minusta. Justiinassakin on jo tarpeeksi,
Mutta tulen vannomaan käsi raamatulla, sheriffin toimeni hoidan kunnialla.
HIENOA Hatam :)
ja onneksi olkoon "virasta"!!!- hatam
vasta huomen aamulla. Kaikki on kunnossa sitä varten. Puhelimessa on sovittu aloittamiset ja päivän duunit.
Kyllä mä uskon kaiken onnistuvan. - ehkä hieman
hatam kirjoitti:
vasta huomen aamulla. Kaikki on kunnossa sitä varten. Puhelimessa on sovittu aloittamiset ja päivän duunit.
Kyllä mä uskon kaiken onnistuvan.eri virasta kyse kuin tämän palstan sefusta. Mee risteilylle!
- """"...
Ei mene läpi.
- hatam
kokeile huomenna uudestaan.
Onko sussa edes sen vertaa miestä???
Pistä seuraavaan viestiisi nicki. On mukavanpi keskustella kun näkyy muutakin kuin pelkkiä viivoja. - huomisessa
hatam kirjoitti:
Pistä seuraavaan viestiisi nicki. On mukavanpi keskustella kun näkyy muutakin kuin pelkkiä viivoja.on niin erilaista?
- hatam
huomisessa kirjoitti:
on niin erilaista?
Saan sheriffin tähden.
Meinaatkos taas laittaa ylläpitoon viestiä, että olen puhunut tuhmia??? - sä jaksat
hatam kirjoitti:
Saan sheriffin tähden.
Meinaatkos taas laittaa ylläpitoon viestiä, että olen puhunut tuhmia???jostain tähdestäs hokea? Vois kyllä laittaa viestiä..
- että leikit
hatam kirjoitti:
Saan sheriffin tähden.
Meinaatkos taas laittaa ylläpitoon viestiä, että olen puhunut tuhmia???niitä sheriffileikkejä sit huomenna lastenlastes kanssa ja kerrot sit kuinka suju
- viestissähän
hatam kirjoitti:
Pistä seuraavaan viestiisi nicki. On mukavanpi keskustella kun näkyy muutakin kuin pelkkiä viivoja.mulla on nikki. Ei ilman nikkiä pysty edes lähettämään mitään.
Oletko sinä muuten esimerkki oikeasta miehisyydestä? - hatam
viestissähän kirjoitti:
mulla on nikki. Ei ilman nikkiä pysty edes lähettämään mitään.
Oletko sinä muuten esimerkki oikeasta miehisyydestä?Minä olen aivan tavallinen mies, en mikään esimerkki, mutta oma tekstisi saattaa häpeään minutkin.
Oletko sinä jonkun lapsen isä/äityli???
Säälin.
- Ri_ce
Onnea Hatam. Kaikista palstalaisista olisinkin suonut tähden juuri sinun haltuusi. Vaikutat hyvällä huumorintajulla varustetulta, fiksulta ihmiseltä, jolta ei puutu oikeudenmukiaisuuden tajua ja jolta löytyy kuitenkin sitä pilkettäkin silmäkulmasta.
Ylpeä saat olla itsestäsi ja tsemppiä tulevaan!- teitä oikein
löytyy? Etkö ymmärrä, että Hatam on sefu ainoastaan lapsenlapsilleen? Vai siitäkö onnittelet?
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833