toivottelee Zamionrontti :)
Hyvää ystävänpäivää jokaiselle
31
1761
Vastaukset
- DoeJohn
t. DoeJohn
- tuffe
ronteille ja ei niin ronteille ;) Hyvää ystävänpäivää ♥
- Jermuxi
sulla on tollasii sytänmerkkejä? Oletkos ostanut ystävänpäivää varten erikois-Valentain-näppärin? Hah!
- tuffe
Jermuxi kirjoitti:
sulla on tollasii sytänmerkkejä? Oletkos ostanut ystävänpäivää varten erikois-Valentain-näppärin? Hah!
olen aina näin sydämmellinen :)) Ja kun nyt et osaa pitää varasi, voisin laulaakin sulle ♪ tuffe-parka sairastaa, häntä hellikäämme ♪
Ja tässä buranaa sullekin.. EI.. älä tunge sitä korviin! Päänsärkyä varten.. - Jermuxi tms.
tuffe kirjoitti:
olen aina näin sydämmellinen :)) Ja kun nyt et osaa pitää varasi, voisin laulaakin sulle ♪ tuffe-parka sairastaa, häntä hellikäämme ♪
Ja tässä buranaa sullekin.. EI.. älä tunge sitä korviin! Päänsärkyä varten..puranaa korviin??? Kauheeta tollanen kuules.
Onkos sulla nuha, vai mikä sut on palstalle ajanut? Yritäs parantua, niin ei tartte noita puranoita ja purinoita, jookosta. - tuffe
Jermuxi tms. kirjoitti:
puranaa korviin??? Kauheeta tollanen kuules.
Onkos sulla nuha, vai mikä sut on palstalle ajanut? Yritäs parantua, niin ei tartte noita puranoita ja purinoita, jookosta.vaikka olisin Bumtsi-Markon pikkusisko, vaiko äiti.. tai isosisko.. hitsi tästä tuli taas soppaa, nyt tiedän mistä tulee nimi siskonmakkara.. Se siitä lirttailusta, mikä oli seuraava aihe?
On duhaa, yskää, päässä viiraa, ja kaikkea mukavaa. Sainko nyt säälipisteitä?
Mitä se tms tarkoittaa? "Tekee Muussia Sinusta"? "Tule Moiskauttamaan Sunnuntaina"? Pms:n mä tunnen, se oli se "puren, murisen ja sihisen".. - JJ40+
Vähän myöhässä mutta kuitenkin, sitä samaa ja *burnan* voimalla myös.
- tuffe
JJ40+ kirjoitti:
Vähän myöhässä mutta kuitenkin, sitä samaa ja *burnan* voimalla myös.
sinulle myös vielä myöhempään :))
ja sitä samaa itsellesikin... ;)))
- AngorVat
ja sitä samaa myös sulle :)
- adalmiina-1
ja sitä samaa toivoopi hän:))
- meriv
ystävänpäivätervehdyksen vastaus..*tarkistaa nenä ruudussa kiinni, että kirjaimiensijoittelijat tönttäsivät kaikki kirjaimet oikeille kohdilleen*
Hyvää ystävänpäivää,,*hymyilee*
Nyt taitaa olla paikallaan sydämellinen tee..juu, sepäs hyvinkin.- tuffe
työnohjaajaksi :))) kirjaimensijoittelijat.. *nauraa* maksatko palkkaa myös?
- meriv
tuffe kirjoitti:
työnohjaajaksi :))) kirjaimensijoittelijat.. *nauraa* maksatko palkkaa myös?
puurtavat onnettomat. Tosin tässä yksi myöhäisilta saivat paljonkin herkkuja näppikseen.
Ja kenen syy???
- EksynytMustalammas
Todelliseen ystävyyteen kuuluu neuvominen yhtä lailla kuin neuvojen vastaanottaminenkin.
- kikakakkonen
toivottelee kikakakkonen-rontti :D
- PusKis
Hyvää Ystävän Päivää:)
Myös Kaikille Muillekkin Täältä Puskista Toivottelen:::)) - Buteo l.
..ystävänpäivää sullekki.
Mä tekisin tähän komian talvimaiseman mutta tällä koneella ei saa tehtyä.
Paitsi jotkut osaa tehä noita sydämmiä,minä en... toivotan vaatimattomalla persoonallani oikein hyvää ystispäivää....
arvaa vieläkö mua naurattaa mun oma oivallus...:)))- Februari
Löysinpä tänään sattumalta jotain mitä eilen kadotin.
Päivä alkoi kivasti ♥ - HiljaR
Ystävänpäivää Seriffille!
jokaiselle palstalaiselle näin ystävänpäivänä, niin ja tietysti jokapäivä
- (.)Y(.)
Kaikille palstalaisille..
http://fun.weebl.nl/files/GettingAroundOurCountry~.pps
http://fun.weebl.nl/files/Animals World[1][1]..pps
Hyvää Ystävänpäivää.. ☺☺♥♥☺☺♥♥♥ - Mysteriet
Ystävänpäivää sinulle ♥
Koko palstan väelle samaten;
Erityisen Hyvää Ystävänpäivää ♥
Tässä kaikille, ettei heti loppuisi:
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Pitäkää Ystävästä hyvää huolta!- minä löytäisin
kauniin ja rikkaan naisen ystäväksi?
- demi.moore
kaikille hyvää ystävänpäivää :)
- fin-landia
Kaunista ystävänpäivää, kaikille :)
***Jokainen tarvitsee ainakin yhden hyvän,läheisen ystävän:ystävän ,jonka kanssa voi jakaa tunteet ja salaisuudet.
Jokainen tarvitsee ystävän,joka välittää,
eikä salaa sitä:jonkun joka lievittää pahaa tuulta.
Kiitos,että olet ollut minulle tämä ystävä.
Toivon,että minun ystävyyteni on ollut,edes puoliksi niin hyvä sinulle***- fin-landia
dajana kirjoitti:
***Jokainen tarvitsee ainakin yhden hyvän,läheisen ystävän:ystävän ,jonka kanssa voi jakaa tunteet ja salaisuudet.
Jokainen tarvitsee ystävän,joka välittää,
eikä salaa sitä:jonkun joka lievittää pahaa tuulta.
Kiitos,että olet ollut minulle tämä ystävä.
Toivon,että minun ystävyyteni on ollut,edes puoliksi niin hyvä sinulle***toivoa sitä. Koska tiedän, että olet ystäväni, hyvä ystävä sellainen..kokonainen :))
Kiitos sinulle, Dajana :)
- jane.london
sanoo rontti ronttien joukossa:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
