Hyvää ystävänpäivää jokaiselle

Zamio

toivottelee Zamionrontti :)

31

1761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DoeJohn

      t. DoeJohn

    • tuffe

      ronteille ja ei niin ronteille ;) Hyvää ystävänpäivää ♥

      • Jermuxi

        sulla on tollasii sytänmerkkejä? Oletkos ostanut ystävänpäivää varten erikois-Valentain-näppärin? Hah!


      • tuffe
        Jermuxi kirjoitti:

        sulla on tollasii sytänmerkkejä? Oletkos ostanut ystävänpäivää varten erikois-Valentain-näppärin? Hah!

        olen aina näin sydämmellinen :)) Ja kun nyt et osaa pitää varasi, voisin laulaakin sulle ♪ tuffe-parka sairastaa, häntä hellikäämme ♪

        Ja tässä buranaa sullekin.. EI.. älä tunge sitä korviin! Päänsärkyä varten..


      • Jermuxi tms.
        tuffe kirjoitti:

        olen aina näin sydämmellinen :)) Ja kun nyt et osaa pitää varasi, voisin laulaakin sulle ♪ tuffe-parka sairastaa, häntä hellikäämme ♪

        Ja tässä buranaa sullekin.. EI.. älä tunge sitä korviin! Päänsärkyä varten..

        puranaa korviin??? Kauheeta tollanen kuules.
        Onkos sulla nuha, vai mikä sut on palstalle ajanut? Yritäs parantua, niin ei tartte noita puranoita ja purinoita, jookosta.


      • tuffe
        Jermuxi tms. kirjoitti:

        puranaa korviin??? Kauheeta tollanen kuules.
        Onkos sulla nuha, vai mikä sut on palstalle ajanut? Yritäs parantua, niin ei tartte noita puranoita ja purinoita, jookosta.

        vaikka olisin Bumtsi-Markon pikkusisko, vaiko äiti.. tai isosisko.. hitsi tästä tuli taas soppaa, nyt tiedän mistä tulee nimi siskonmakkara.. Se siitä lirttailusta, mikä oli seuraava aihe?

        On duhaa, yskää, päässä viiraa, ja kaikkea mukavaa. Sainko nyt säälipisteitä?

        Mitä se tms tarkoittaa? "Tekee Muussia Sinusta"? "Tule Moiskauttamaan Sunnuntaina"? Pms:n mä tunnen, se oli se "puren, murisen ja sihisen"..


      • JJ40+

        Vähän myöhässä mutta kuitenkin, sitä samaa ja *burnan* voimalla myös.


      • tuffe
        JJ40+ kirjoitti:

        Vähän myöhässä mutta kuitenkin, sitä samaa ja *burnan* voimalla myös.

        sinulle myös vielä myöhempään :))


    • ja sitä samaa itsellesikin... ;)))

    • AngorVat

      ja sitä samaa myös sulle :)

    • adalmiina-1

      ja sitä samaa toivoopi hän:))

    • meriv

      ystävänpäivätervehdyksen vastaus..*tarkistaa nenä ruudussa kiinni, että kirjaimiensijoittelijat tönttäsivät kaikki kirjaimet oikeille kohdilleen*

      Hyvää ystävänpäivää,,*hymyilee*

      Nyt taitaa olla paikallaan sydämellinen tee..juu, sepäs hyvinkin.

      • tuffe

        työnohjaajaksi :))) kirjaimensijoittelijat.. *nauraa* maksatko palkkaa myös?


      • meriv
        tuffe kirjoitti:

        työnohjaajaksi :))) kirjaimensijoittelijat.. *nauraa* maksatko palkkaa myös?

        puurtavat onnettomat. Tosin tässä yksi myöhäisilta saivat paljonkin herkkuja näppikseen.

        Ja kenen syy???


    • EksynytMustalammas

      Todelliseen ystävyyteen kuuluu neuvominen yhtä lailla kuin neuvojen vastaanottaminenkin.

    • kikakakkonen

      toivottelee kikakakkonen-rontti :D

    • PusKis

      Hyvää Ystävän Päivää:)

      Myös Kaikille Muillekkin Täältä Puskista Toivottelen:::))

    • Buteo l.

      ..ystävänpäivää sullekki.

      Mä tekisin tähän komian talvimaiseman mutta tällä koneella ei saa tehtyä.
      Paitsi jotkut osaa tehä noita sydämmiä,minä en...

    • toivotan vaatimattomalla persoonallani oikein hyvää ystispäivää....
      arvaa vieläkö mua naurattaa mun oma oivallus...:)))

      • Elämä on ylläreitä täynnä.


    • Februari

      Löysinpä tänään sattumalta jotain mitä eilen kadotin.
      Päivä alkoi kivasti ♥

    • HiljaR

      Ystävänpäivää Seriffille!

    • jokaiselle palstalaiselle näin ystävänpäivänä, niin ja tietysti jokapäivä

    • (.)Y(.)
    • Mysteriet

      Ystävänpäivää sinulle ♥

      Koko palstan väelle samaten;
      Erityisen Hyvää Ystävänpäivää ♥

      Tässä kaikille, ettei heti loppuisi:

      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Pitäkää Ystävästä hyvää huolta!

      • minä löytäisin

        kauniin ja rikkaan naisen ystäväksi?


    • demi.moore

      kaikille hyvää ystävänpäivää :)

    • fin-landia

      Kaunista ystävänpäivää, kaikille :)

      • ***Jokainen tarvitsee ainakin yhden hyvän,läheisen ystävän:ystävän ,jonka kanssa voi jakaa tunteet ja salaisuudet.

        Jokainen tarvitsee ystävän,joka välittää,
        eikä salaa sitä:jonkun joka lievittää pahaa tuulta.

        Kiitos,että olet ollut minulle tämä ystävä.
        Toivon,että minun ystävyyteni on ollut,edes puoliksi niin hyvä sinulle***


      • fin-landia
        dajana kirjoitti:

        ***Jokainen tarvitsee ainakin yhden hyvän,läheisen ystävän:ystävän ,jonka kanssa voi jakaa tunteet ja salaisuudet.

        Jokainen tarvitsee ystävän,joka välittää,
        eikä salaa sitä:jonkun joka lievittää pahaa tuulta.

        Kiitos,että olet ollut minulle tämä ystävä.
        Toivon,että minun ystävyyteni on ollut,edes puoliksi niin hyvä sinulle***

        toivoa sitä. Koska tiedän, että olet ystäväni, hyvä ystävä sellainen..kokonainen :))

        Kiitos sinulle, Dajana :)


    • jane.london

      sanoo rontti ronttien joukossa:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe