Kuinka kauvvan teillä on suunnilleen menny yhen kirjan lukemiseen, mulla meni ykköseen kaks koulupäivää ja ny oon kakkosen suunnilleen puolivälissä.
Kirjojen lukemista.
6
458
Vastaukset
mul meneen aikaa n. 2 päivää -2 viikkoa, mut esim luin FK:n 3 päivässä silloin ku se ilmesty ja PP:n kahdessa. Nyt parhaillaan luen Potter-kirjoja mun kehitysvammaiselle pikkuveljelle, joka ei osaa itse kunnolla lukea, ni lukemiseen menee aikaa paljon, koska luen hänelle yleensä iltaisin ja silloin luen 1-2 lukua kerralla. Nyt luen hänelle FK:ta ja olemme n. puolivälissä.
- hastalavista_
Lukisin 2 päivässä, paksummat kirjat mutta silmieni herkkyys vaati yhden päivän lisää joten LP:n, FK:n ja PP:n lukemiseen menee 3-4 päivää. Jos luen liikaa saan migreenin ja liika on minulle yli 400-500 sivua päivässä.
- tiikerijellona
luen kirjoja liikaa. jokainen muistuttaa siitä- eilen luin 2kirjaa(200sivua)
luin kakkosluokalla ekan kerran VK:n ja siinä meni 4päivää.
LP, FK ja PP menivät noin 2-3 päivässä. toisaalta taas-mikäli seuraava päivä ei ole koulupäivä, alotan 18.oo ip, ja lopetan ehkä n. 04.00 seuraavana aamuna.
- nippenappe
riippuu vähä et mikä kirja...jos on harry potter niin noin 1-3 koulupäivää..(mulla on paljo tekemistä kotona) jos joku muu nii luultavasti n.puol-1 tuntia...
- ginnyW
yleensä kun mä oon niitä suomeks lukenu sellasseet 2-5 päivää, mutta kun kutonen tuli englanniks kauppoihin, päätin ottaa huvikseni aikaa.. (mä pysäytin sen kellon siis aina kun en lukenu) meni aikaa sellaseet kun 18:23:42 :D
- Valedro_
Olin jotai 8 vuotta sillo ku se eka kirja tuli. Sillo meni aikaa jotain viikko mutat myöhemmin 2-3 päivää ja muihin saman verran paitsi FK:n meni luonnollisesti vähän enemmän joten 5 päivää. Kutosen luin enkuks ja se meni 3 päivässä. Olin malttamaton ja luin. Jotenkin helppolukusempaa ku suomeks XD.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192572
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562007Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221662- 1291508
- 681283
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3581243Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711180- 891055
- 89945
- 128910