Kuinka kauvvan teillä on suunnilleen menny yhen kirjan lukemiseen, mulla meni ykköseen kaks koulupäivää ja ny oon kakkosen suunnilleen puolivälissä.
Kirjojen lukemista.
6
454
Vastaukset
mul meneen aikaa n. 2 päivää -2 viikkoa, mut esim luin FK:n 3 päivässä silloin ku se ilmesty ja PP:n kahdessa. Nyt parhaillaan luen Potter-kirjoja mun kehitysvammaiselle pikkuveljelle, joka ei osaa itse kunnolla lukea, ni lukemiseen menee aikaa paljon, koska luen hänelle yleensä iltaisin ja silloin luen 1-2 lukua kerralla. Nyt luen hänelle FK:ta ja olemme n. puolivälissä.
- hastalavista_
Lukisin 2 päivässä, paksummat kirjat mutta silmieni herkkyys vaati yhden päivän lisää joten LP:n, FK:n ja PP:n lukemiseen menee 3-4 päivää. Jos luen liikaa saan migreenin ja liika on minulle yli 400-500 sivua päivässä.
- tiikerijellona
luen kirjoja liikaa. jokainen muistuttaa siitä- eilen luin 2kirjaa(200sivua)
luin kakkosluokalla ekan kerran VK:n ja siinä meni 4päivää.
LP, FK ja PP menivät noin 2-3 päivässä. toisaalta taas-mikäli seuraava päivä ei ole koulupäivä, alotan 18.oo ip, ja lopetan ehkä n. 04.00 seuraavana aamuna.
- nippenappe
riippuu vähä et mikä kirja...jos on harry potter niin noin 1-3 koulupäivää..(mulla on paljo tekemistä kotona) jos joku muu nii luultavasti n.puol-1 tuntia...
- ginnyW
yleensä kun mä oon niitä suomeks lukenu sellasseet 2-5 päivää, mutta kun kutonen tuli englanniks kauppoihin, päätin ottaa huvikseni aikaa.. (mä pysäytin sen kellon siis aina kun en lukenu) meni aikaa sellaseet kun 18:23:42 :D
- Valedro_
Olin jotai 8 vuotta sillo ku se eka kirja tuli. Sillo meni aikaa jotain viikko mutat myöhemmin 2-3 päivää ja muihin saman verran paitsi FK:n meni luonnollisesti vähän enemmän joten 5 päivää. Kutosen luin enkuks ja se meni 3 päivässä. Olin malttamaton ja luin. Jotenkin helppolukusempaa ku suomeks XD.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323421- 1502276
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121807J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1031248Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881240- 671235
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi651233- 821161
- 621119
Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko151037