BDA TV Monitor

pähkäilijä

Tänään ilmestyi alas tehtäväpalkkiin kuvake ja kun kurssorin siirtää sen päälle näkyy informaationa BDA TV Monitor.

Ei aukea klikkaamalla.Hiiren oikealla tulee näkyviin vain EXIT. Sitä klikkaamalla ikoni poistuu. Bootin jälkeen on taas siinä.

Etsi toiminta ei löydä mitään.Käynnistävalikosta ei löydy,eikä myöskään lisää/poista-valikosta. Käynnistä/suorita/masconfig/käynnistyvien ohjelmien listalta ei myöskään löydy tämän nimistä ohjelmaa.

Koneelle ei ole asennettu mitään muuta kuin Windowsin päivitykset (XP SP2 kysesssä).

Regeditillä löytyy seuraava: 000 REG_SZ BDA TV Monitor. Se ei kerro minulle mitään. Mistähän tässä on kyse? Kiitos vastauksista.

4

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pähkäilijä

Easy Cleanerin käynnistyvien ohjelmien luettelosta löytyi seuraava: C:\Windows\emMon.exe BDA Monitor Application eMPIA Technology,Inc.

En kyllä tiedä mikä se on,mutta sitä lajia Windowsin kansioissa on muitakin. Ilmeisesti kuuluu Windowsiin. Jos joku haluaisi informoida asiasta,niin olisin kiitollinen. Heippa!

• Minulle ilmestyi tuo sama, kun annoin Windowsin eilen etsiä Webistä uusia ohjaimia hiljattain ostamalleni videosiepparille. Se löysikin tuoreemmat versiot sekä videon että äänen käsittelyyn. Molemmat on tehnyt tuo sama eMPIA Technology, Inc.

Muillekin tiedoksi Googlesta äsken lukemani:
        BDA on lyhennys sanoista Broadcast Driver Architecture. En vielä tiedä, mihin tai miten sitä voisi käyttää. Kyseisen ohjelman voi kuulemma poistaa käytöstä ohjelmalla msconfig.exe

• käytä

Googlee, sieltä löytyy vastaus alta minuutin...

• pähkäilijä

Googletin aivan ensimmäiseksi. Minulle ei sieltä selvinnyt mikä sen minun koneelleni juuri nyt lennätti,vaikka Windowsin päivityksiä lukuunottamatta muuta ei ole koneelle asennettu.

Mutta olkoon! Otin sen pois käynnistyvistä ohjelmista,jolloin ikonikin tietysti pysyttylee pois. Kiitos vaivannäöstä! Ja,jos et neuvoa kysyttäessä muuhun kykene,niin kukaan ei tuollaisia kaipaa,joten jätä väliin. Hyvää laskiaisviikkoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      26
      2568
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      143
      1951
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      66
      1867
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      35
      1473
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      57
      1422
    6. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      60
      1276
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1269
    8. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1194
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      59
      1132
    10. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1127
    Aihe