Tänään ilmestyi alas tehtäväpalkkiin kuvake ja kun kurssorin siirtää sen päälle näkyy informaationa BDA TV Monitor.
Ei aukea klikkaamalla.Hiiren oikealla tulee näkyviin vain EXIT. Sitä klikkaamalla ikoni poistuu. Bootin jälkeen on taas siinä.
Etsi toiminta ei löydä mitään.Käynnistävalikosta ei löydy,eikä myöskään lisää/poista-valikosta. Käynnistä/suorita/masconfig/käynnistyvien ohjelmien listalta ei myöskään löydy tämän nimistä ohjelmaa.
Koneelle ei ole asennettu mitään muuta kuin Windowsin päivitykset (XP SP2 kysesssä).
Regeditillä löytyy seuraava: 000 REG_SZ BDA TV Monitor. Se ei kerro minulle mitään. Mistähän tässä on kyse? Kiitos vastauksista.
BDA TV Monitor
4
1081
Vastaukset
- pähkäilijä
Easy Cleanerin käynnistyvien ohjelmien luettelosta löytyi seuraava: C:\Windows\emMon.exe BDA Monitor Application eMPIA Technology,Inc.
En kyllä tiedä mikä se on,mutta sitä lajia Windowsin kansioissa on muitakin. Ilmeisesti kuuluu Windowsiin. Jos joku haluaisi informoida asiasta,niin olisin kiitollinen. Heippa!Minulle ilmestyi tuo sama, kun annoin Windowsin eilen etsiä Webistä uusia ohjaimia hiljattain ostamalleni videosiepparille. Se löysikin tuoreemmat versiot sekä videon että äänen käsittelyyn. Molemmat on tehnyt tuo sama eMPIA Technology, Inc.
Muillekin tiedoksi Googlesta äsken lukemani:
BDA on lyhennys sanoista Broadcast Driver Architecture. En vielä tiedä, mihin tai miten sitä voisi käyttää. Kyseisen ohjelman voi kuulemma poistaa käytöstä ohjelmalla msconfig.exe
- käytä
Googlee, sieltä löytyy vastaus alta minuutin...
- pähkäilijä
Googletin aivan ensimmäiseksi. Minulle ei sieltä selvinnyt mikä sen minun koneelleni juuri nyt lennätti,vaikka Windowsin päivityksiä lukuunottamatta muuta ei ole koneelle asennettu.
Mutta olkoon! Otin sen pois käynnistyvistä ohjelmista,jolloin ikonikin tietysti pysyttylee pois. Kiitos vaivannäöstä! Ja,jos et neuvoa kysyttäessä muuhun kykene,niin kukaan ei tuollaisia kaipaa,joten jätä väliin. Hyvää laskiaisviikkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825087Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813646SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun223057SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt532677SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412306Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1032243Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292107Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan752095Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922049Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers71645