Uskotteko

Ellen.A

sätissä syntyneisiin IhmisSuhteisiin, niiden kestävyyteen ja uskottavuuteen, luotettavuuteen?

Onko Sätti nykyisin kuin mikä tahansa kirjeenvaihtopalsta -tyyppinen ihmisten lähestymispaikka?

Uskotteko, että ihmisen oppii tuntemaan Hänen kirjoittamiensa rivien perusteella? -jopa paremmin kuin kasvotusten jutellen?

Ihmetellen vuorovaikutuksen merkitystä Sätissä


ElleN
Chat 40

26

1541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siksi

      en ole käynyt siellä koskaan.

      • Ellen.A

        käväsemään, testaamaan tilanteet ;D


    • Loistava.polku

      Parhaan naispuolisen ystäväni olen tavannut KissFM:n chatissa vuonna 1995.

      • Ellen.A

        pitkästä luottamussuhteesta :D

        Kiitos vastauksestasi


    • jpntar

      ...:))Pari todella hyvää ystävää olen saanut juuri netistä...:)))))

      • Ellen.A

        kutakuinkin... ajatusten ja sielujen kohtaamista,
        verbaalitasolla,

        sitten ehkä myöhemmin ihan kohtaamisen kautta,
        muuttuen arjen ystävyydeksi :D


    • kikakakkonen

      ,,,missä vain, mutta odotuksien kanssa pitäisi olla maltillisempi.

      Olen tavannyt ns ystävyyden nimissä ja mitä aina ihmettelen kuinka ihmiset voivat tunnistaa toisensa kaukaakin, vaikkei niin tarkkaan olisi tuntomerkkejä sovittukaan.

      Opin sen, että jos ihminen löytää toisensa ei siinä tarvitse miettiä kuinka se kävikään.

      • Ellen.A

        Miksi miettiä, miten tiet kohtaavat?

        ... pitäisi vain olla tyytyväinen, että ne ovat jossain vaiheessa leikanneet toisiaan niin, että siitä on syntynyt jotain yhteistä ... ;D


      • IlonalleM
        Ellen.A kirjoitti:

        Miksi miettiä, miten tiet kohtaavat?

        ... pitäisi vain olla tyytyväinen, että ne ovat jossain vaiheessa leikanneet toisiaan niin, että siitä on syntynyt jotain yhteistä ... ;D

        Minä tiedän monta chatti pariskuntaa joilla on mennyt hyvin.Varmaan sinäkin.
        Mielestäni yks parhaita tutustumis keinoja!

        "Halit sinulle ja hyvää yötä"


      • Ellen.A
        IlonalleM kirjoitti:

        Minä tiedän monta chatti pariskuntaa joilla on mennyt hyvin.Varmaan sinäkin.
        Mielestäni yks parhaita tutustumis keinoja!

        "Halit sinulle ja hyvää yötä"

        ketkä ovat onnistuneet välttämään Sätin Karikot...

        Toisaalta tiedän kaapin toisen puolenkin,
        sen -ei-niin-säädyllisen-vaihtoehdon,,,

        Näiden onnistumisten myötä
        uskon sätin mahdollisuuksiin.


        Kivaa Helmikuuta
        Sinulle


        Ellen


    • tuffe

      hyvä tapa tutustua ihmisiin ja löytää ystäviä, joten miksei toimisi myös muihin ihmissuhteisiin :)

      Miten mulle tuli sellainen tunne että Elleniä saisi onnitella..?

      • Ellen.A

        Matka on wahwasti kesken,

        ei vielä ole kiirettä

        soitella kelloja ;D

        Hittaasti tulee kuulema

        Hywwwee ;D


    • Kyllä ihmisen tunnistaa kirjoittelusta...=))))

      Melkein löysin täältä suuren rakkauden ja saanut uusia ystäviä ja hyvän sellaisen...=))))

      • Ellen.A

        että Ihmisen luonteen tunnistaa tekstistä :D


      • minä,
        Ellen.A kirjoitti:

        että Ihmisen luonteen tunnistaa tekstistä :D

        olen?Nyt häivyn,pitää lähteä hommiin.


      • Jermuxi tms.
        Ellen.A kirjoitti:

        että Ihmisen luonteen tunnistaa tekstistä :D

        Mikäs olis sitten näinkin ilkeän kirjoittajan luonne, kun meikäläinenkin onpi..Ilkeä? Hah!
        Mitäs muuten kuuluupi?


      • Ellen.A
        Jermuxi tms. kirjoitti:

        Mikäs olis sitten näinkin ilkeän kirjoittajan luonne, kun meikäläinenkin onpi..Ilkeä? Hah!
        Mitäs muuten kuuluupi?

        Onpa mukavaa nähdä Sinun kirjoituksesi tässä ketjussa.

        Olet Eräs niistä mielenkiintoisimmista persoonista SuomiSättäreiden ja -Keskustelijoiden joukossa, ...> että~jotta~koska~kun... ;D

        En tahdo käydä erittelemään tuntemuksiani Sinusta,

        Sanasi on Wapaa


        Minulle kuuluu ... sitäsuntätätätätä

        Yleisesti ottaen vain elämää ;D


        Lämmöllä

        Ellen


      • Ellen.A
        minä, kirjoitti:

        olen?Nyt häivyn,pitää lähteä hommiin.

        nikilläsi,

        niin saamme selvempää kuvaa ;D


      • Avenging.Angel
        Ellen.A kirjoitti:

        nikilläsi,

        niin saamme selvempää kuvaa ;D

        vieläkään.Hyvässä lykyssä käy kuten Vanhaselle,Jos chattiin menee naisia riiaamaan.


      • Ellen.A
        Avenging.Angel kirjoitti:

        vieläkään.Hyvässä lykyssä käy kuten Vanhaselle,Jos chattiin menee naisia riiaamaan.

        yksittäisten "rakkaus"tarinoiden onnistumisiin tai epäonnistumisiin, syihin tai seurauksiin.

        Yleisesti ottaen Minun mielestäni Internetin keskustelut voivat olla hyvinkin kehittäviä, osallistuvia ja mukaansa tempaavia, lieveilmiöineenkin. Näihin pystyy osallistumaan niin monella eri tasolla ja intensiviteetillä, siinä on mielestäni haastettakin ;D

        Eihän mikään ole täydellistä ;D


        Kivaa helmikuista pakkasviikkoa


        Ellen


    • Minä uskon,että chatissa voi luoda hyviä ihmissuhteita.Aivan samoin,kuin nk.live elämässäkin.

      Kirjoittamalla ihmisen sisin tulee oikeastaan hyvin esille ja oppii tuntenmaan ensin ihmisen sielun,vasta mahdollisesti tavatessa sitten ulkomuodon :)

      Sielunkumppaneita olen löytänyt chatista ja palstoilta muutamia.Sellaisia ihmisiä,joihin voi varauksetta luottaa :)

      Toki kirjoittamalla saa paljon väärinymmärrystäkin aikaiseksi,olen senkin omakohtaisesti kokenut, mutta niin se menee oikeassakin elämässä..ja väärinkäsitykset on kyllä hyvällä tahdolla helposti korjattavissa.

      Mukavaa päivää Sinulle

      Terkuin Zamio

      • Ellen.A

        mielipiteittesi kanssa,

        Uskon vahvasti Sättikeskusteluihin ja Keskustelupalstojen tuomaan sisällölliseen rikkauteen ja raikkauteen, niin hyvässä kuin pahassakin.

        Olemme vain ihmisiä, loppujen lopuksi, Nikkiemme takana.

        Kiitos samoin Sinulle Zamio

        Oikein Mielekästä viikonloppua


        Ellen


    • Yanet

      6,5 vuotta sitten tapasin nykyisen siippani sätissä. Pois en antaisi päivääkään.

      • Ellen.A

        Tämä on ideaali mahdollisuus,

        Onnea Teille


    • Stuidu.vm.61

      kyllä minä uskon, on esimerkkikin juuri tuolta 40 huoneesta.

      Omalla kohdalla sättisuhteessa on ollut ylämäkiä ja alamäkiä, mutta nyt tasaisempaa ja ehkä (niin toivon) kaikki päättyy lopulta, jos ei nyt papin Aameneen, niin ainakin jonkinlaiseen yhteiseloon.

      St.

      • Ellen.A

        Sitähän se on ... ylämäessä autellaan ja toivotaan apuja... alamäki on yhdessä helpompi kestää, kunhan on vain toivoa ja uskoa yhteiseen päämäärään.

        Kaikkea hyvää Teille


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe